Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
بنظرم بازی اگه بره برای سال ۲۰۲۵ باید منتظر یه گرافیک عجیب غریبی باشیم چون بخشی از توسعه بازی همراه با پلی استیشن ۵ پرو و ایکس باکس میان نسلی میشه و ۶۰ فریم و 4K رو برای اونها میذارن.
خیلی زودتر از اینها دوکیت بهشون رسیده

۱۵ اکتبر ۲۰۲۲
 
اعلام وضعیت:

ezgif-4-cd30e25330.gif

الان فروم GTA بودم یعنی کامیونیتی رسما دارن زار میزنن. این چه حرکتی بود واسه ماه آینده اعلام تریلر کردن آخه. روزها خیلی سخت میگذره اینطوری😑

وقتی به حجم تفاوتهای بین GTA5 و RDR2 نگاه می کنم (از منظر توسعه و جزئیات، کما اینکه توی سال ۲۰۲۳ هنوزم GTA5 حرفها برای گفتن داره در مقایسه با انبوه بازیهای ۲ ریالی (سِنت هم نه، ریال!))، فکر کردن به حجم تفاوتهایی که قراره بین RDR2 و GTA6 باشه هوش از سرم می بره
برای کنترل هایپ هرچی دم دستم بود رو گذاشتم کنار و GTA5 رو دوباره از اول شروع کردم
و چقدر این بازی قشنگه، هنوز همون حس قدیمش رو داره برام بعد از ۲ نسل
واقعا بعد از GTA V دیگه بازی شبیه GTA داشتیم که بتونه بزنه رو دستش؟ فکر کنم یه سری واچ داگز بوده با اسلپینگ داگز
نسل هفتم بازیهای بیشتری تولید میشدن شبیه GTA برای رقابت ولی رفته رفته از نسل هشتم دیگه کمتر شدند انگاری سازنده ها میدونن شانسی ندارند اینطور بازیا نمیسازن.
من هنوزم گاهی V بازی میکنم واقعا لذت بخشه .
یه خبر دیگه هم اینکه استرواس زلنیک مدیرعامل TakeTwo گفته میشه از AI برای خلق npc های باور پذیرتر استفاده کرد.
حالا مشخص نیست منظورش برای همین GTA بود که درش استفاده کردند یا بازیهای بعدی منظورشه چیزی که مشخصه GTA6 بازی که برای یک دهه ساخته شده و قبلا هم رسما اعلام شده که خیلی محتوا براش میاد .

ولی یادم اومد قبلا راکستار در اواخر 2020 یه پتنت ثبت کرده بود در این زمینه


IMG_20231113_114704_846.jpg
به لطف پتنت جدید ، راکستار می تواند از NPC های هوشمندتری در بازیهای آینده خود برخوردار باشد.


پتنت جدیدی از Take-Two کشف شده است که براساس آن بهبود هوش مصنوعی و قابلیت های ناوبری پیشرفته تر و فوق العاده ای را شاهد خواهیم بود.

این پتنت "سیستم و روش ناوبری مجازی در یک محیط بازی" نام دارد .

سند اصلی این پتنت توسط شرکتهای Rockstar و Take-Two ، در اکتبر سال 2020 ثبت شده است.

به بیان ساده موضوع این حق ثبت اختراع این است که شخصیت های غیرقابل بازی (یعنی NPC ها) هوش مصنوعی هوشمندانه تر و ارگانیک تر خواهند داشت ، به گونه ای که رفتار NPC ها از راه حل های فعلی هوش مصنوعی که کمی احساس میشود منسوخ شده هستن پیشرفته تر خواهد بود.

این حق ثبت اختراع اشاره می کند که "سخت افزارهای متداول فقط منابع محدودی را برای توسعه دهندگانی فراهم می کنند که می خواهند جهان خود را با عناصر فعال و پویا پر کنند .شما در بازیهای اپن ورلد عابران پیاده ای که می بینید در خیابان قدم می زنند ، اتومبیل هایی که در جاده ها هستند و حتی وسایل نقلیه ای که بالای سر پرواز می کنند اما آنها بر اساس اسکریپت هایی اجرا می شوند که فقط هر بار به تعداد محدود و خاصی از NPC ها محدود است. NPC ها معمولاً همه با یک سرعت رانندگی می کنند ، مسیرهای یکسانی را دنبال می کنند و کارهای مشابه را انجام می دهند.

اما Rockstar فکر می کند این سیستم فعلی دچار نقصان است و آنها دارند روی سیستمی کار میکنند یا کرده اند که میتواند قابلیت هایی را ایجاد کند که "یک دنیای واقعی مجازی را ببینیم و دیگر محدودیت های سخت افزاری یا نرم افزاری ندارد وجود نخواهد داشت.

این تکنولوژی جدید به دنبال این است که دهها و صدها راه حل جلوی پای هر NPC برای تشخیص مسیرش قرار دهد.
بطور مثال شاید یک NPC با نوع خاصی از اتومبیل ها عمداً دوست داشته باشد از شانه خاکی جاده های بیرون شهر استفاده کند تا از ترافیک خود را رها کند یا ممکن است NPC دیگری ، با غروب آفتاب و شب خیلی کندتر حرکت کند.
یا شما NPC هایی را خواهید دید که در شهر بطرز خطرناک رانندگی میکنند قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض میکنند و در بین ترافیک لایی میکشند و یا اتومبیل هایی که در حال فرار از دست پلیس هستند و یا حتی ماشینهای اسپرتی که در اتوبان ها با یکدیگر مسابقه میدهند.
بر طبق این سیستم شما NPC هایی را خواهید که در طول زندگی خود در بازی مسیر مشخص و هدف مشخصی دارند و حتی این سیستم کمک خواهد کرد که مسیرها و اهداف NPC ها تحت تاثیر یکدیگر قرار بگیرد و ماجراهای جالبی رخ بدهد بطور مثال شما شاهد این خواهید بود که کسی در حال سرقت از یک مغازه اغذیه فروشی است و NPC های دیگر به سرعت به این قضیه واکنش نشان خواهند داد با پلیس تماس میگیرند و یا حتی به مقابله با هم خواهند پرداخت.
تاثیرات آب و هوایی بر روی NPC ها مورد دیگری است که گفته میشود از طریق این سیستم کار خواهد کرد با گرد و غباری شدن هوا یا شروع طوفان NPC ها به سرعت مسیرهای خود را تغییر میدهند و یا حتی سعی خواهند کرد رانندگی خود را متوقف کنند میزان تصادفات بیشتر خواهد شد. با بارانی شدن هوا NPC ها سواحل آفتابی را به سرعت ترک خواهند کرد و به سرعت خودشان را به زیر سرپناهی خواهند رساند.
باید ببینیم این سیستم چطور در GTA بعدی کار خواهد کرد.
 
این تکنولوژی جدید به دنبال این است که دهها و صدها راه حل جلوی پای هر NPC برای تشخیص مسیرش قرار دهد.
بطور مثال شاید یک NPC با نوع خاصی از اتومبیل ها عمداً دوست داشته باشد از شانه خاکی جاده های بیرون شهر استفاده کند تا از ترافیک خود را رها کند یا ممکن است NPC دیگری ، با غروب آفتاب و شب خیلی کندتر حرکت کند.
یا شما NPC هایی را خواهید دید که در شهر بطرز خطرناک رانندگی میکنند قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض میکنند و در بین ترافیک لایی میکشند و یا اتومبیل هایی که در حال فرار از دست پلیس هستند و یا حتی ماشینهای اسپرتی که در اتوبان ها با یکدیگر مسابقه میدهند.
این قسمتشو اگه توی VI ببینیم واقعا دیگه زبان قاصره :دی بعید هم نیست از راکستار هر انتظاری میشه داشت :دی
 
واقعا بعد از GTA V دیگه بازی شبیه GTA داشتیم که بتونه بزنه رو دستش؟
الان GTA5که جدیدتره رو ولش کن. شما یه بازی برام مثال بزن که تونسته باشه روی دست GTA4 بیاد (cyberpunk خیلی تلاش کرده محیط شهری و ماشین سواریش رو شبیه به GTA در بیاره که البته بدجوری هم گند زده. یه شهر خالی و بدون تعامل. ماشینایی که رانندگی باهاشون هیچ حس و حالی نداره. و از همه بدتر ماشینی که نمیشه باهاش حرکات ژانگولر زد، مفتش گرونه...)

GTA از سبک گذرونده بنظر من. یه مکتبه برا خودش
و اینکه یه کمپانی بخواد در اون حد و اندازه کار رو در بیاره نیاز داره به حجم بالایی از علم و تجربه و خلاقیت و زمان و البته پول
سال ۲۰۱۳ راکستار برا GTA5 یه چیزی تو مایه های ۲۷۰ میلیون دلار هزینه کرده بود! در مقام مقایسه یکسال بعد در نوامبر ۲۰۱۴ فیلم اینتراستلار اومد که بودجش ۱۶۵ میلیون دلار بود! شما دیگه خودت تا آخر خط رو بخون (این رو بزار کنار بودجه ۳۷۰ میلیون دلاری RDR2)
و پشتیبانی و البته حوصله فراوان. پشتیبانی و حوصله هم خیلی مهمه این وسط. یکی میاد مثل راکستار یه چیزی میده مثل GTA5 که عمرش ۱۰+ ساله و الان توی سال دهم و توی پلتفرم نسل سومش (نسل هفت و هشت و نه)، هنوزم هر ماه جزء ۱۰ عنوان پرفروشه... یکی دیگه هم سالی یه دونه CoD میده بیرون و ملت رو می‌تیغه، آخرشم میشه این فضاحت MW III... یا یکی دیگه سالی یه دونه AC میده بیرون و اونم روز به روز بدتر از دیروز...

الان مطمئنم بودجه ی GTA6 یه چیز فضایی بوده و با توجه به ۱۰ سال کاری که اینها روش انجام دادن (من مطمئنم توسعه ی این بازی حتی قبل از رلیز نسخه پنجم شروع شده) کاملاً معلومه که قراره یکسری چیزهای جدید تعریف کنن توی این صنعت. و البته یکسری چیزها رو هم تعریفش رو عوض می کنن اینا
خلاصه که داستان داریم با GTA6، چون قرار نیست فقط یه بازی باهاش بیاد بیرون
قراره یه تغییر اساسی توی صنعت گیم رخ بده که اثرش تا سالها بعدش احساس بشه

یه جمله ی خفنی داشت راسل کرو توی گلادیاتور، میگفت what we do in life... echoes in eternity. خلاصه کاری که راکستار می کنه هم مثل اون نقل قول، نه فقط امروز که روی کل آینده‌ی این صنعت تأثیر میزاره به این صورت که what Rockstar does in every GTA title... echoes in eternity
 
الان GTA5که جدیدتره رو ولش کن. شما یه بازی برام مثال بزن که تونسته باشه روی دست GTA4 بیاد (cyberpunk خیلی تلاش کرده محیط شهری و ماشین سواریش رو شبیه به GTA در بیاره که البته بدجوری هم گند زده. یه شهر خالی و بدون تعامل. ماشینایی که رانندگی باهاشون هیچ حس و حالی نداره. و از همه بدتر ماشینی که نمیشه باهاش حرکات ژانگولر زد، مفتش گرونه...)

GTA از سبک گذرونده بنظر من. یه مکتبه برا خودش
و اینکه یه کمپانی بخواد در اون حد و اندازه کار رو در بیاره نیاز داره به حجم بالایی از علم و تجربه و خلاقیت و زمان و البته پول
سال ۲۰۱۳ راکستار برا GTA5 یه چیزی تو مایه های ۲۷۰ میلیون دلار هزینه کرده بود! در مقام مقایسه یکسال بعد در نوامبر ۲۰۱۴ فیلم اینتراستلار اومد که بودجش ۱۶۵ میلیون دلار بود! شما دیگه خودت تا آخر خط رو بخون (این رو بزار کنار بودجه ۳۷۰ میلیون دلاری RDR2)
و پشتیبانی و البته حوصله فراوان. پشتیبانی و حوصله هم خیلی مهمه این وسط. یکی میاد مثل راکستار یه چیزی میده مثل GTA5 که عمرش ۱۰+ ساله و الان توی سال دهم و توی پلتفرم نسل سومش (نسل هفت و هشت و نه)، هنوزم هر ماه جزء ۱۰ عنوان پرفروشه... یکی دیگه هم سالی یه دونه CoD میده بیرون و ملت رو می‌تیغه، آخرشم میشه این فضاحت MW III... یا یکی دیگه سالی یه دونه AC میده بیرون و اونم روز به روز بدتر از دیروز...

الان مطمئنم بودجه ی GTA6 یه چیز فضایی بوده و با توجه به ۱۰ سال کاری که اینها روش انجام دادن (من مطمئنم توسعه ی این بازی حتی قبل از رلیز نسخه پنجم شروع شده) کاملاً معلومه که قراره یکسری چیزهای جدید تعریف کنن توی این صنعت. و البته یکسری چیزها رو هم تعریفش رو عوض می کنن اینا
خلاصه که داستان داریم با GTA6، چون قرار نیست فقط یه بازی باهاش بیاد بیرون
قراره یه تغییر اساسی توی صنعت گیم رخ بده که اثرش تا سالها بعدش احساس بشه

یه جمله ی خفنی داشت راسل کرو توی گلادیاتور، میگفت what we do in life... echoes in eternity. خلاصه کاری که راکستار می کنه هم مثل اون نقل قول، نه فقط امروز که روی کل آینده‌ی این صنعت تأثیر میزاره به این صورت که what Rockstar does in every GTA title... echoes in eternity
ezgif-2-042321732e.gif
 
الان GTA5که جدیدتره رو ولش کن. شما یه بازی برام مثال بزن که تونسته باشه روی دست GTA4 بیاد (cyberpunk خیلی تلاش کرده محیط شهری و ماشین سواریش رو شبیه به GTA در بیاره که البته بدجوری هم گند زده. یه شهر خالی و بدون تعامل. ماشینایی که رانندگی باهاشون هیچ حس و حالی نداره. و از همه بدتر ماشینی که نمیشه باهاش حرکات ژانگولر زد، مفتش گرونه...)

GTA از سبک گذرونده بنظر من. یه مکتبه برا خودش
و اینکه یه کمپانی بخواد در اون حد و اندازه کار رو در بیاره نیاز داره به حجم بالایی از علم و تجربه و خلاقیت و زمان و البته پول
سال ۲۰۱۳ راکستار برا GTA5 یه چیزی تو مایه های ۲۷۰ میلیون دلار هزینه کرده بود! در مقام مقایسه یکسال بعد در نوامبر ۲۰۱۴ فیلم اینتراستلار اومد که بودجش ۱۶۵ میلیون دلار بود! شما دیگه خودت تا آخر خط رو بخون (این رو بزار کنار بودجه ۳۷۰ میلیون دلاری RDR2)
و پشتیبانی و البته حوصله فراوان. پشتیبانی و حوصله هم خیلی مهمه این وسط. یکی میاد مثل راکستار یه چیزی میده مثل GTA5 که عمرش ۱۰+ ساله و الان توی سال دهم و توی پلتفرم نسل سومش (نسل هفت و هشت و نه)، هنوزم هر ماه جزء ۱۰ عنوان پرفروشه... یکی دیگه هم سالی یه دونه CoD میده بیرون و ملت رو می‌تیغه، آخرشم میشه این فضاحت MW III... یا یکی دیگه سالی یه دونه AC میده بیرون و اونم روز به روز بدتر از دیروز...

الان مطمئنم بودجه ی GTA6 یه چیز فضایی بوده و با توجه به ۱۰ سال کاری که اینها روش انجام دادن (من مطمئنم توسعه ی این بازی حتی قبل از رلیز نسخه پنجم شروع شده) کاملاً معلومه که قراره یکسری چیزهای جدید تعریف کنن توی این صنعت. و البته یکسری چیزها رو هم تعریفش رو عوض می کنن اینا
خلاصه که داستان داریم با GTA6، چون قرار نیست فقط یه بازی باهاش بیاد بیرون
قراره یه تغییر اساسی توی صنعت گیم رخ بده که اثرش تا سالها بعدش احساس بشه

یه جمله ی خفنی داشت راسل کرو توی گلادیاتور، میگفت what we do in life... echoes in eternity. خلاصه کاری که راکستار می کنه هم مثل اون نقل قول، نه فقط امروز که روی کل آینده‌ی این صنعت تأثیر میزاره به این صورت که what Rockstar does in every GTA title... echoes in eternity
ی مطلبی خوندم جالبه الان بهش اشاره کنم در مورد همین برنامه های بلند مدت راکستار
این لینک زیر رو ببین
Angel and the Knight
راک استار از زمان GTA VCS و شاید قبل تر! به داستانی که در VI خواهیم دید فکر می کرده و برنامه داشته ( زوج مامور مخفی)
اشاره به هلکوپتری که زیر آب میره :دی اشاره به یک سرقت الماس و تعقیب و گریز با قایق که هر دو نماد میامی هستن :دی
اینارو توی رادیوهای Emotion 98.3 و Wave 103 بازی VCS دقیقا 17 سال پیش گفتن!

یه اینسایدر هم بود لینک مقاله شو پیداش نمی کنم الان گفته بود دلیل طولانی شدن پروسه ساخت VI این بوده که خواسته های راکستار با تکنولوژی اون موقع قابل پیاده سازی نبوده و راکستار چندین سال در حال توسعه انجین و اختراعات در زمینه های مختلف بوده که بتونه اون مکانیزیم هایی که می خواد در بازی پیاده کنه
قطعا بعد از موفقیت V نسخه بعد هم با تفکر ساپورت 10 ساله می سازن که بتونن عین v پول چاپ کنن

من هنوز دارم به اون ویدیوهای لیک شده که جزیات ماشین هارو نشون میداد فکر می کنم! حتی عناوین ریسینگ معروف اینقدر جزیات ندارن! :دی
 
فیکه

اوه این کاور رسمیه ؟ برگام ریخت
عزیزان آرامش خودتون رو حفظ کنید و نفس عمیق بکشید :دی بازی هنوز اسم رسمیش مشخص نیست چطور ممکنه کاور رسمی داشته باشه و نسخه های پیش خریدش مشخص شده باشه؟ :دی
هنر دست طرفدارانه
هیچ اطلاعت رسمی در مورد بازی منتشر نشده
 
از سال 2013 خیلی چیزا تغییر کرده. من منتظرم ببینم با فرهنگ ووک و کنسل داستان این بازی چی میشه. هنوز هیچی نشده با یه همچین کامنت هایی رو به رو هستیم:

photo_2023-11-14_12-19-31.jpg

برای بازی های قبلی هم تا یه حدی این مسائل مطرح بودن ولی اونقدر دیدگاه های محبوبی نبودن که روی فروش بازی تاثیر بذاره.
البته به شدت منتظرم نقد GTA6 رو هم نسبت به این فرهنگ ها ببینم. به شدت خوراک GTA این مسائل :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or