Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
یه لحظه پیش خودتون فکر کنید؛ راکستاری که بازی هاش استانداردها رو نه جا به جا، نابود میکنه، میاد مهمترین بازی این نسل رو برا نسل قبل بده که دست و پاش رو ببنده! :D

===========================================
امیدوارم هرچی زودتر یه تریلر از بازی بده؛ چون داریم به مارس ۲۰۲۳ هم نزدیک میشیم و خبری از بازی نیست!:|

واقعا خستمون کردند با این مخفی کاریشون! :D :|
 
کی اینو گفته؟
هر طوری شده راکستار باید تو عید تریلر بده
یه سری اطلاعات از لیک ها جدیدا به دست اومده که یکیش این بوده ولی نمیشه گفت صد در صد به احتمال زیاد وسایل نقلیه نیاز به fuel دارن واس حرکت
 
اختصاصی تاپیک 🔥


View attachment VID_20230216_194508_378.mp4


شاید راکستار موزیک تم GTA 6 را بصورت 8 بیتی منتشر کرده باشد.

تو ویدیوی بالا یه بازی دستگاه آرکید میبینید که مربوط میشه به GTA Online .
آهنگ اول که LS Nights نام داره همون مین تم موزیک GTA V هست.

ولی آهنگ دوم که Vice Lights نام داره میتونه مین تم موزیک GTA 6 باشه چون این موزیک تو هیچ کدوم از بازیهای قبلی نبوده حتی تو Gta Vice City و یا Vice City Stories

ابتدا موزیک LS nights یا همون شبهای لوس سانتوس پخش میشه ولی در ادامه آهنگ مورد نظر که همون Vice Lights هست رو میتونید گوش کنید.
 
۲۰۲۳۰۲۱۸_۱۲۰۲۰۳.jpg

آقای Aliex Venturas معاون سردبیر وب سایت Rockstar Magazine که یک وب سایت غیر رسمی در مورد اخبار و اطلاعات مربوط به راکستار هست مطالب و اطلاعات جالبی در مورد نسخه نسل بعدی انجین راکستار که در GTA 6 استفاده شده ارائه کرده

ترجمه برگردان این مطلب از فرانسوی

آلیکس ونتوراس:
آنچه ما در مجله Rockstar Magazine در مورد نسخه بعدی انجین پیشرفته بازیهای راکستار (معروف به RAGE 9) که برای توسعه GTA 6 طراحی شده است می دانیم.

در آوریل 2022، کریس کیپل سردبیر مجله توییتی در مورد انجین RAGE ورژن ۹ منتشر کرد:

"کریس کلیپل:
بدیهی هستش که نسخه جدید موتور گرافیکی راکستار با نام (RAGE9) که برای GTA 6 استفاده خواهد شد، احتمالاً بسیار باورنکردنی خواهد بود. من از منابعی مطلع شدم و بازخورد بسیار مثبتی از این انجین دریافت کردم، واقعاً در این مورد ناامیدی وجود نداره . مطمئنا ما داریم در مورد یک موتور جلوتر از زمان خود صحبت می کنیم"


آلیکس ونتوراس:
قطعا بکار بردن اصطلاح "جلوتر از زمانه خود" اصطلاحی واقع بینانه است. به لطف درآمدهای عظیمی که GTA Online از سال 2013 برای Take-Two Interactive به ارمغان آمده آنها از مدتها قبل تصمیم گرفتند بر روی یک فناوری جدید سرمایه گذاری کرده و آن را در GTA6 بکار ببرند.آنها مهندسانی را با دانش بالای برنامه‌نویسی، شبیه‌سازی فیزیک ریل تایم و همچنین با توانایی آشنایی و درک مفاهیم هندسی و همگام سازی با Memory layout Consideration مثل جبر خطی، مثلثات، ریاضیات ماتریس و کواترنیون استخدام کردند.
اونها به هدف استخدام حدود بیست مهندس در بخش استودیوی Rockstar San Diego به نام "RAGE Technology Group" دست یافتند تا بتوانند یک سیستم فیزیک جدید برای رندرینگ آب در GTA 6 طراحی کنند.
بازی های ویدیویی کنونی از یک "مش سیستم" (wireframe) برای نمایش آب استفاده می کنند. این تکنیک میتواند یک مایع موجدار را ایجاد کند.
حال با طراحی سیستم جدید که از نظر عملکردی دارای برتری و پروفورمنس بالایی است آنها توانسته اند درRAGE 9، سیستم جدیدی که امکان شبیه سازی فیزیکی آب را در ریل تایم را فراهم می کند طراحی کنند. این سیستم جدید برای سال‌ها در سینما یا برنامه‌های سه بعدی وجود داشته است، اما هرگز « real time in games» نبوده است.
البته NVIDIA قبلاً آزمایشی را با WaveWorks 1.0 و نسخه 2.0 انجام داده است، اما نسبت نسبتا ضعیف realism/performance آن باعث شد هرگز قابل استفاده در بازیها نشود.

ما در اینجا در یک موتور رندر سه بعدی یک شوکیس را به شما نشان خواهیم داد که به شما امکان می دهد متوجه شوید که فیزیک آب در GTA 6 به چه صورت خواهد بود:

View attachment VID_20230218_113459_775.mp4

بنابراین میشه حدس زد که محیطهای آبی که قطعا جایگاه مهمی در جهان GTA 6 خواهند داشت با این ویژگی های جدید و با این فناوری جدید به چه شکل خواهد بود و احتمالا در فعالیت هایی مثل ورزشهای آبی مثل موج سواری و شرایط آب و‌هوایی مختلف بشدت خودش را نشان خواهد داد.
 
آخرین ویرایش:

آقای Aliex Venturas معاون سردبیر وب سایت Rockstar Magazine که یک وب سایت غیر رسمی در مورد اخبار و اطلاعات مربوط به راکستار هست مطالب و اطلاعات جالبی در مورد نسخه نسل بعدی انجین راکستار که در GTA 6 استفاده شده ارائه کرده

ترجمه برگردان این مطلب از فرانسوی

آلیکس ونتوراس:
آنچه ما در مجله Rockstar Magazine در مورد نسخه بعدی انجین پیشرفته بازیهای راکستار (معروف به RAGE 9) که برای توسعه GTA 6 طراحی شده است می دانیم.

در آوریل 2022، کریس کیپل سردبیر مجله توییتی در مورد انجین RAGE ورژن ۹ منتشر کرد:

"کریس کلیپل:
بدیهی هستش که نسخه جدید موتور گرافیکی راکستار با نام (RAGE9) که برای GTA 6 استفاده خواهد شد، احتمالاً بسیار باورنکردنی خواهد بود. من از منابعی مطلع شدم و بازخورد بسیار مثبتی از این انجین دریافت کردم، واقعاً در این مورد ناامیدی وجود نداره . مطمئنا ما داریم در مورد یک موتور جلوتر از زمان خود صحبت می کنیم"


آلیکس ونتوراس:
قطعا بکار بردن اصطلاح "جلوتر از زمانه خود" اصطلاحی واقع بینانه است. به لطف درآمدهای عظیمی که GTA Online از سال 2013 برای Take-Two Interactive به ارمغان آمده آنها از مدتها قبل تصمیم گرفتند بر روی یک فناوری جدید سرمایه گذاری کرده و آن را در GTA6 بکار ببرند.آنها مهندسانی را با دانش بالای برنامه‌نویسی، شبیه‌سازی فیزیک ریل تایم و همچنین با توانایی آشنایی و درک مفاهیم هندسی و همگام سازی با Memory layout Consideration مثل جبر خطی، مثلثات، ریاضیات ماتریس و کواترنیون استخدام کردند.
اونها به هدف استخدام حدود بیست مهندس در بخش استودیوی Rockstar San Diego به نام "RAGE Technology Group" دست یافتند تا بتوانند یک سیستم فیزیک جدید برای رندرینگ آب در GTA 6 طراحی کنند.
بازی های ویدیویی کنونی از یک "مش سیستم" (wireframe) برای نمایش آب استفاده می کنند. این تکنیک میتواند یک مایع موجدار را ایجاد کند.
حال با طراحی سیستم جدید که از نظر عملکردی دارای برتری و پروفورمنس بالایی است آنها توانسته اند درRAGE 9، سیستم جدیدی که امکان شبیه سازی فیزیکی آب را در ریل تایم را فراهم می کند طراحی کنند. این سیستم جدید برای سال‌ها در سینما یا برنامه‌های سه بعدی وجود داشته است، اما هرگز «real time» نبوده است.
البته NVIDIA قبلاً آزمایشی را با WaveWorks 1.0 و نسخه 2.0 انجام داده است، اما نسبت نسبتا ضعیف realism/performance آن باعث شد هرگز قابل استفاده در بازیها نشود.

ما در اینجا در یک موتور رندر سه بعدی یک شوکیس را به شما نشان خواهیم داد که به شما امکان می دهد متوجه شوید که فیزیک آب در GTA 6 به چه صورت خواهد بود:

View attachment 284780

بنابراین میشه حدس زد که محیطهای آبی که قطعا جایگاه مهمی در جهان GTA 6 خواهند داشت با این ویژگی های جدید و با این فناوری جدید به چه شکل خواهد بود و احتمالا در فعالیت هایی مثل ورزشهای آبی مثل موج سواری و شرایط آب و‌هوایی مختلف بشدت خودش را نشان خواهد داد.
در یه کلام بی نظیر.
امیدوارم برای اتومبیل ها یه چیزی مثل GTA IV و حتی بهتر در نظر گرفته باشند 8->
 
در یه کلام بی نظیر.
امیدوارم برای اتومبیل ها یه چیزی مثل GTA IV و حتی بهتر در نظر گرفته باشند 8->
با توجه به playable بودن ویدیوهای بیلد لیک شده GTA 6 که تابستون رخ داد و دیدن بخصوص این دوتا ویدیو پایین که درجه بالایی از تنظیمات برای محیط داخلی ماشینها را نشون میداد به یقین مطمئنم جزییات فیزیک اتومبیل ها هم خیره کننده خواهد بود

View attachment VID_20230218_155243_823.mp4



View attachment VID_20230218_155223_681.mp4
 
با توجه به playable بودن ویدیوهای بیلد لیک شده GTA 6 که تابستون رخ داد و دیدن بخصوص این دوتا ویدیو پایین که درجه بالایی از تنظیمات برای محیط داخلی ماشینها را نشون میداد به یقین مطمئنم جزییات فیزیک اتومبیل ها هم خیره کننده خواهد بود

View attachment 284809



View attachment 284810
grand turismo هم انقدر جزییات نداره
 
با توجه به playable بودن ویدیوهای بیلد لیک شده GTA 6 که تابستون رخ داد و دیدن بخصوص این دوتا ویدیو پایین که درجه بالایی از تنظیمات برای محیط داخلی ماشینها را نشون میداد به یقین مطمئنم جزییات فیزیک اتومبیل ها هم خیره کننده خواهد بود

View attachment 284809



View attachment 284810
100 درصد مود اول شخص داره و اونجا کارایی داره :دی
 

آقای Aliex Venturas معاون سردبیر وب سایت Rockstar Magazine که یک وب سایت غیر رسمی در مورد اخبار و اطلاعات مربوط به راکستار هست مطالب و اطلاعات جالبی در مورد نسخه نسل بعدی انجین راکستار که در GTA 6 استفاده شده ارائه کرده

ترجمه برگردان این مطلب از فرانسوی

آلیکس ونتوراس:
آنچه ما در مجله Rockstar Magazine در مورد نسخه بعدی انجین پیشرفته بازیهای راکستار (معروف به RAGE 9) که برای توسعه GTA 6 طراحی شده است می دانیم.

در آوریل 2022، کریس کیپل سردبیر مجله توییتی در مورد انجین RAGE ورژن ۹ منتشر کرد:

"کریس کلیپل:
بدیهی هستش که نسخه جدید موتور گرافیکی راکستار با نام (RAGE9) که برای GTA 6 استفاده خواهد شد، احتمالاً بسیار باورنکردنی خواهد بود. من از منابعی مطلع شدم و بازخورد بسیار مثبتی از این انجین دریافت کردم، واقعاً در این مورد ناامیدی وجود نداره . مطمئنا ما داریم در مورد یک موتور جلوتر از زمان خود صحبت می کنیم"


آلیکس ونتوراس:
قطعا بکار بردن اصطلاح "جلوتر از زمانه خود" اصطلاحی واقع بینانه است. به لطف درآمدهای عظیمی که GTA Online از سال 2013 برای Take-Two Interactive به ارمغان آمده آنها از مدتها قبل تصمیم گرفتند بر روی یک فناوری جدید سرمایه گذاری کرده و آن را در GTA6 بکار ببرند.آنها مهندسانی را با دانش بالای برنامه‌نویسی، شبیه‌سازی فیزیک ریل تایم و همچنین با توانایی آشنایی و درک مفاهیم هندسی و همگام سازی با Memory layout Consideration مثل جبر خطی، مثلثات، ریاضیات ماتریس و کواترنیون استخدام کردند.
اونها به هدف استخدام حدود بیست مهندس در بخش استودیوی Rockstar San Diego به نام "RAGE Technology Group" دست یافتند تا بتوانند یک سیستم فیزیک جدید برای رندرینگ آب در GTA 6 طراحی کنند.
بازی های ویدیویی کنونی از یک "مش سیستم" (wireframe) برای نمایش آب استفاده می کنند. این تکنیک میتواند یک مایع موجدار را ایجاد کند.
حال با طراحی سیستم جدید که از نظر عملکردی دارای برتری و پروفورمنس بالایی است آنها توانسته اند درRAGE 9، سیستم جدیدی که امکان شبیه سازی فیزیکی آب را در ریل تایم را فراهم می کند طراحی کنند. این سیستم جدید برای سال‌ها در سینما یا برنامه‌های سه بعدی وجود داشته است، اما هرگز « real time in games» نبوده است.
البته NVIDIA قبلاً آزمایشی را با WaveWorks 1.0 و نسخه 2.0 انجام داده است، اما نسبت نسبتا ضعیف realism/performance آن باعث شد هرگز قابل استفاده در بازیها نشود.

ما در اینجا در یک موتور رندر سه بعدی یک شوکیس را به شما نشان خواهیم داد که به شما امکان می دهد متوجه شوید که فیزیک آب در GTA 6 به چه صورت خواهد بود:

View attachment 284780

بنابراین میشه حدس زد که محیطهای آبی که قطعا جایگاه مهمی در جهان GTA 6 خواهند داشت با این ویژگی های جدید و با این فناوری جدید به چه شکل خواهد بود و احتمالا در فعالیت هایی مثل ورزشهای آبی مثل موج سواری و شرایط آب و‌هوایی مختلف بشدت خودش را نشان خواهد داد.
کنسول ها همچین چیزیو میتونند پلی کنند؟
یه چیزی همیشه منو نسبت به GTA ناراحت کرده این مات و کدر بودن بدنه ماشیناست از اون سمت بازی MAFIA 2 بدنه ماشین ها سیقلی بود ، آدم کیف میکرد
امیدوارم با توجه به آفتابی بودن MIAMI حداقل رو این بخش کار کنند
________________
شب عیدی به ما یه تریلر نشون بدن از خماری در بیایم
 
کنسول ها همچین چیزیو میتونند پلی کنند؟
یه چیزی همیشه منو نسبت به GTA ناراحت کرده این مات و کدر بودن بدنه ماشیناست از اون سمت بازی MAFIA 2 بدنه ماشین ها سیقلی بود ، آدم کیف میکرد
امیدوارم با توجه به آفتابی بودن MIAMI حداقل رو این بخش کار کنند
________________
شب عیدی به ما یه تریلر نشون بدن از خماری در بیایم
پچ جدید GTA V نسخه نسل نهم را دیدی؟
بدنه ماشینا فوق العاده با کیفیت و رفلکشن زیبا و همون سیقلی که گفتی به کمک ری تریس شده.. همین قراره به بهترین وجه تو VI هم استفاده بشه

View attachment VID_20230220_093158_835.mp4

IMG_20230220_092512_579.jpg IMG_20230220_092429_126.jpg IMG_20230220_092414_108.jpg IMG_20230220_092359_193.jpg IMG_20230220_092343_433.jpg IMG_20230220_092337_762.jpg




این یه مقایسه بین حالت RT فعال و غیر فعال👇

RT OFF

IMG_20230220_092543_510.jpg


RT ON

IMG_20230220_092541_941.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or