Gran Turismo 6 [پست اول حتماً خوانده شود]

لازم به ذکر میدونم که بازم حسرت خودمو در مورده تضعیف چند باره اتوموبیل های پروتو تایپ(عشق من در میون تموم کلاسهای اسپرت در جی تی) اعلام کنم.ولی بازم با قلبی پر تپش منتظره تست 908 2011 در GT6 هستم:d
 
محسن اصلا از این 908 مدل 2010 خوشم نیومد !!
درسته زیاد به کارم اومد اما در کل خوشم نیومد !!
مینولیتا بنظرم بهتره !! :d
با کمال احترام باید مخالفتمو با نظرت اعلام کنم. همین 908 کافیه یه توربو چارجر middle rpm بهش بندازی تا مینولتا رو به دو قسمت مساوی تقسیم کنه! تازه ثبات این هیولا توی سرعت های بالا و شرایط تخیلی به مراتب بالا تر از مینولتا هست که کاملا هم طبیعی هست، هر چی باشه تکنولوژی اون ماله 21 سال قبل از 908 هستش.
 
با کمال احترام باید مخالفتمو با نظرت اعلام کنم. همین 908 کافیه یه توربو چارجر middle rpm بهش بندازی تا مینولتا رو به دو قسمت مساوی تقسیم کنه! تازه ثبات این هیولا توی سرعت های بالا و شرایط تخیلی به مراتب بالا تر از مینولتا هست که کاملا هم طبیعی هست، هر چی باشه تکنولوژی اون ماله 21 سال قبل از 908 هستش.

حالا که اینجوری شد فقط مزدا 787B ( درست نوشتم ؟) :d
 
حالا که اینجوری شد فقط مزدا 787B ( درست نوشتم ؟) :d
آره دادا مگه میشه شما چیزی در مورد GT بگی که صحت نداشته باشه!.
راستی این f2007 چقد شاخ تر از 10 هستش، امروز یه دور باهاش زدم تو نورب 24 شد 6:41 اگه اشتباه نکنم، 5 ثانیه بهتر از F10 رفت اونم به راحتی تازه یه تیکه هم کنترول از دستم رفت
 
میگم من توی نسخه دمو GT6 که کلا دو ساعت بیشتر نرفتم یه سری افت مشاهده کردم از جمله AA ضعیف تر, افت فریم بیشتر, ضعیف تر شدن انعکاس نور روی رینگ اتومبیل(کلا یکی از عوامل مهم واقعی تر بودن اتوموبیل ها توی ریپلی نسبت به سایر ریسینگ ها همین انعکاس نور متغییر نسبت به زاویه تابش هست به نظرم),و کمی اغراق در عکس العمل سیستم تعلیق. امیدوارم توی نسخه نهایی مرتفع بشه, شایدم شده و من به لطف نبود اینترنت پر سرعت ندیدم!
 
میگم من توی نسخه دمو GT6 که کلا دو ساعت بیشتر نرفتم یه سری افت مشاهده کردم از جمله AA ضعیف تر, افت فریم بیشتر, ضعیف تر شدن انعکاس نور روی رینگ اتومبیل(کلا یکی از عوامل مهم واقعی تر بودن اتوموبیل ها توی ریپلی نسبت به سایر ریسینگ ها همین انعکاس نور متغییر نسبت به زاویه تابش هست به نظرم),و کمی اغراق در عکس العمل سیستم تعلیق. امیدوارم توی نسخه نهایی مرتفع بشه, شایدم شده و من به لطف نبود اینترنت پر سرعت ندیدم!

اتفاقا از سیستم تعلیقش خوشم اومد :d
البته راست میگی احساس میکردم تو پیچ ها دیگه بیش از حد هستش !!
 
نمی دونم ایا این بخشهای جدیدی که تو GT5 اضافه شده بود تو GT6 هم هست یا نه . مثل Level . Drift و.......... رو حذف نکرده باشند چون واقعا جذابیته خاصی به بازی داده بود . و تا به حال نظیرشو تو هیچ بازی ندیده بودم و این مشکل داخل ماشین های standard رو هم درست کرده باشند
39498630313229678042.jpg
 
آخرین ویرایش:
نمی دونم ایا این بخشهای جدیدی که تو GT5 اضافه شده بود تو GT6 هم هست یا نه . مثل Level . Drift و.......... رو حذف نکرده باشند چون واقعا جذابیته خاصی به بازی داده بود . و تا به حال نظیرشو تو هیچ بازی ندیده بودم و این مشکل داخل ماشین های standard رو هم درست کرده باشند
39498630313229678042.jpg
اون Level بندی بازی که به نظرم افتضاح بود ! :دی امیدوارم یا کلاً حذفش کرده باشن ، یا دیگه اون شکلی نباشه.
Drift هم مطمئناً هست ! :دی این ویدئوی Replay رو ببینین ، یه نفر دریفت های خیلی خفنی میره : y2NG1AQSeng (لینک Youtube)



در مورد ماشین های استاندارد هم گفتن کیفیتشون بهتر شده و دیگه بازی به دو بخش استاندارد و پریمیوم هم تقسیم نمیشه و این حرفا ! ولی زیاد جدی نگیرین ! :دی
البته خودم با اکثر ماشین های استاندارد از زاویه بیرونی مشکلی نداشتم و توی خود بازی زیاد توی ذوق نمیزدن (مخصوصاً بعد از آپدیت ها که کیفیتشون بهتر هم شد) ولی خب از نظر کاکپیت واقعاً فاجعه بودن و توی GT6 هم خواهند بود که خوشبختانه من زیاد اهل کاکپیت نیستم !
این مثلاً تفاوت یکی از داغون ترین ماشین های استاندارد (که عکسش دست به دست بین ملت میچرخید ! :دی) بین حالت اولیه و بعد از آپدیت :
 
آخرین ویرایش:
اون Level بندی بازی که به نظرم افتضاح بود ! :دی امیدوارم یا کلاً حذفش کرده باشن ، یا دیگه اون شکلی نباشه.
Drift هم مطمئناً هست ! :دی این ویدئوی Replay رو ببینین ، یه نفر دریفت های خیلی خفنی میره : y2NG1AQSeng (لینک Youtube)



در مورد ماشین های استاندارد هم گفتن کیفیتشون بهتر شده و دیگه بازی به دو بخش استاندارد و پریمیوم هم تقسیم نمیشه و این حرفا ! ولی زیاد جدی نگیرین ! :دی
البته خودم با اکثر ماشین های استاندارد از زاویه بیرونی مشکلی نداشتم و توی خود بازی زیاد توی ذوق نمیزدن (مخصوصاً بعد از آپدیت ها که کیفیتشون بهتر هم شد) ولی خب از نظر کاکپیت واقعاً فاجعه بودن و توی GT6 هم خواهند بود که خوشبختانه من زیاد اهل کاکپیت نیستم !
این مثلاً تفاوت یکی از داغون ترین ماشین های استاندارد (که عکسش دست به دست بین ملت میچرخید ! :دی) بین حالت اولیه و بعد از آپدیت :
اگه ایجور باشه عالیه . این اواخر hacker ها GT5 رو تصرف کردن هیچ راهی هم نیست که جلوشونو گرفت . امیدوارم تو GT6 یه کاری کنن که کسی تحت هیچ شرایطی نتونه تقلب کنه . اینجور که دیدم Drift GT6 کیفیتش بهتر شده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or