PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
من سه بار تموم کردم خودم، آخرین بار با درجه سختی god of war
ولی کلاغا رو واقعا حوصله نداشتم بزنم :D
کلاغا زدنشون فقط یکم دقت می خواد چون طی روند بازی از کنار همشون رد میشی
من اهل تکرار بازیا نیستم و باید خیییییییییلی جذاب باشه که بشینم 100% اش کنم
تنها بازی که پلاتش کردم همین بوده و احتمالا پلات بعدی راگناروک باشه :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Adidas95 and Taha75
کلاغلا زدنشون فقط یکم دقت می خواد چون طی روند بازی از کنار همشون رد میشی
من اهل تکرار بازیا نیستم و باید خیییییییییلی جذاب باشه که بشینم 100% اش کنم
تنها بازی که پلاتش کردم همین بوده و احتمالا پلات بعدی راگناروک باشه :D
مشکل من دقت نبود
من میدیمشون بعد یادم میوفتاد باید میزدم پِدَسگارو :D
بار سوم که خیر سرم اومدم دقت کنم بزنم کلا 10 تا زده بودم تا اخر بازی
 
کلاغارم زدی، چه حوصله ای داری :D

وقتی story بازی رو تموم کردم 70% کلاغارو زده بودم . خیلی کار سختی نیس . اگه دقت کرده باشی نزدیکشون که باشی از خودشو یه صدای متفاوتی در میارن که اگه تو دیدت نباشن و صداشون رو بشنوی کافیه فقط دوربین بازی رو بچرخونی تا کاملا متوجه حضورشون بشی :D

این بازی که واقعا 100 کردنش چیز خاصی نداشت . بازیهایی هم که اچیومنتاشون تو youtube گاید داره و بعضی هاشونم علیرغم وقت گیر بودنشون اما گرفتنشون شدنیه . اما یه سری اچیومنت هست که هیچ اطلاعاتی ازشون دردسترس نیس . یکی از سخترین اچیومنتایی که گرفتم مربوط به بازی LA Noire بود . سوار تمام 95 تا ماشین موجود در بازی باید میشدی و من 40 ساعت طول کشید تا تونستم همون یدونه اچیومنت رو بگیرم :D هنوزم یادش میوفتم میبینم چه جونی داشتم اینهمه تایم گذاشتم براش :D
 
وقتی story بازی رو تموم کردم 70% کلاغارو زده بودم . خیلی کار سختی نیس . اگه دقت کرده باشی نزدیکشون که باشی از خودشو یه صدای متفاوتی در میارن که اگه تو دیدت نباشن و صداشون رو بشنوی کافیه فقط دوربین بازی رو بچرخونی تا کاملا متوجه حضورشون بشی :D

این بازی که واقعا 100 کردنش چیز خاصی نداشت . بازیهایی هم که اچیومنتاشون تو youtube گاید داره و بعضی هاشونم علیرغم وقت گیر بودنشون اما گرفتنشون شدنیه . اما یه سری اچیومنت هست که هیچ اطلاعاتی ازشون دردسترس نیس . یکی از سخترین اچیومنتایی که گرفتم مربوط به بازی LA Noire بود . سوار تمام 95 تا ماشین موجود در بازی باید میشدی و من 40 ساعت طول کشید تا تونستم همون یدونه اچیومنت رو بگیرم :D هنوزم یادش میوفتم میبینم چه جونی داشتم اینهمه تایم گذاشتم براش :D
شما افسانه هستی در پلات کردن . صبر ایوب و پشتکار فرهاد کوه کن دارید
 
  • Like
Reactions: MAKAV3LI
Render scale resolution رو روی 60 درصد قرار بدید، مشکل کمی بهبود پیدا میکنه.:))
اگر بازی رو LOW هم بذاری، رزولوشن رو هم کم کنی، هیچ تاثیری نداره! همین مورد ثابت می کنه خود بازی مشکل فنی داره. :D
با همین سیستم دارم Cyberpunk بازی می کنم، روی ULTRA با بهترین کیفیت خیـــلی نرم و عـــالی اجرا می شه، اما یک بازی که برای سال 2018 و نسل گذشته ـسـت این چنین ما رو به چالش کشیده! :D
 
  • Like
Reactions: Sobhan_23
تو درجه سختی بالا یا فایت با والکری ها نصف کمبو ها بدرد نخور میشن
اینم که ۶۰ تا اسکیل بچپونی تو بازی و فقط ۴ تاش رو بشه همزمان یوز کرد خیلی جالب نیست
 
من بازی رو تموم کردم واقعا شاهکار فقط برای من کل بازی یک نکته منفی داشت باس فایت ها چه از نظر تعداد چه از نظر دیزاین در حد سگانه نبودن متاسفته ولی غیر از همه چی عالی تو شماره بعدی این مشکل رو حل کنن بازی بی نقص میشه ، البته بازی به هیچ عنوان سخت نیست نسبت به سه گانه قبل شاید به خاطر RPG شدنش هست من روی دره سختی اخر تموم کردم الان 4 تا از valkyrie رو هم دفعه اول و دوم زدم تنها چالش بازی رو این درجه سختی 3-4 ساعت اول تا به دریاچه برسید و لول آپ کنید،همیشه gow یه مرحله اسانسور داره که معمولا کابوسه رد کردنش مخصوصا gow 3 ولی اینجا خیلی اسون تر بود .
 
  • Like
Reactions: graywolf and Taha75
کسی پچ ۲ و ۳ رو امتحان کرده؟
این بازی نمیدونم چرا وی رم رو بعد از مدت ۱ ساعت برا من بالای ۸ گیگ میبره و بازی کرش میشه
تو ردیت هم دیدم خیلیا با وی رم ۱۶ گبگ هم این مشکلو داشتن
البته بازیو 4k اجرا میکنم
 
کسی پچ ۲ و ۳ رو امتحان کرده؟
این بازی نمیدونم چرا وی رم رو بعد از مدت ۱ ساعت برا من بالای ۸ گیگ میبره و بازی کرش میشه
تو ردیت هم دیدم خیلیا با وی رم ۱۶ گبگ هم این مشکلو داشتن
البته بازیو 4k اجرا میکنم
ممنون از راهنماییتون دوستان :D
مشکل پر شدن الکی وی رم با آپدیت ۳ برای من کاملا حل شد
 
Patch v1.0.5 for God of War is now live.

Please restart Steam to receive the update immediately

Patch Notes

Fixes​
  • In-game glyphs will now correctly correspond to the controller type selected in Steam​
  • Setting the DLSS Sharpening slider to 0 will now properly disable DLSS Sharpening​
  • Interactions between the game and the taskbar will now work correctly in Borderless Fullscreen​
  • Game audio should now mute when the application is in the background​
  • TAA will no longer causes blurriness when the Render Scale is below 100%​
  • Borderless Fullscreen mode will now not impact visibility in the Task Switcher (Alt+Tab)​
  • Correct UI elements will now be shown if an action is bound to the mouse wheel​
  • HDR brightness will no longer be impacted by SDR brightness settings​

New Features​
  • Option to minimize when focus is lost in Borderless Fullscreen​
  • Error message if the game is unable to open or write to a save file​
  • Precision mouse mode*
    This new mode works by ignoring the default mouse-to-camera conversion implementation. Additional sensitivity fine-tuning can be done by tweaking values in the settings.ini file in the game installation folder. This mode should NOT be used in conjunction with Aim Assist.​


Lastly, while we do not have a timeline, we want to communicate that we have identified the primary cause leading to AMD performance problems and are now investigating solutions to resolve this issue

آخرش در مورد Amd هم گفتن عامل اصلی مشکل افت فریم روی کارتای amd رو پیدا کردیم و داریم تحقیق و بررسی میکنیم که مشکلات رو حل کنیم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or