PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
آره خب خیلی بهش عادت کردیم حیفه، ولی آخر بازی فک کنم میگه که براک اومده یه سری اندازه گیری انجام داده روش احتمالا تو نسخه بعد یه بدن مصنوعی(!) براش میسازن عین آدم راه میره. :D
کریتوس تبر پس برا چشه پس؟ بزنه گردنش رو قطع کنه دوباره:-"
 
درود

اقا اضافات جدید بازی چقد خوبن ... و خوبتر اینکه میشه با کامل آپدیت کردن هر ست به عنوان یک GEM اگه اشتباه نکنم استفادشون کرد .. واقعا دس خوش به این خلاقیت
 
خب این بار هم، همون شور و اشتیاق دفعه اول رو داشتم و غیر از کلاغا همه چیو کامل رفتم/گرفتم. بدون ذره‌‌ای شک تک‌تک لحظاتش برام بهترینن تو سری. خیلی عظیم و گستردس لعنتی
این اضافات NG+ هم عالی بودن و کاملا انگیزه‌ی دوباره کامل کردن بازی رو بهت میدادن
واقعا انتظار واسه ادامش خیلی سخته
 
آره خب خیلی بهش عادت کردیم حیفه، ولی آخر بازی فک کنم میگه که براک اومده یه سری اندازه گیری انجام داده روش احتمالا تو نسخه بعد یه بدن مصنوعی(!) براش میسازن عین آدم راه میره. :D
دقیق یادم نیست یه جایی در مورد دوباره زده شدن ممیر صحبت شد ممیر گفت من زنده نیستم درواقع Re Animate شدم ، من که بعید میدونم اون چیزی که میگی بشه
 
یک مشکلی که من با گیم پلی بازی دارم اون خط قرمز بالای سر دشمنا هستش.مثلا تو سه گانه وقتی نوار سلامتی مینی باسها تمام میشد با دایره روشون فینیشر انجام میدادم ولی تو این سری حتما باید اون خط قرمز پر بشه تا فینیشرها زده بشه.بیشتر هم تیرکمان پسر کریتوس اون خط قرمز رو پر میکنه.همین باعث میشه مثلا منی که دوست دارم کار دشمنها رو با فینیشر تموم کنم یک دستم روی دایره باشه و یک دستم روی زدن کمبو ها یک چشممم روی خط قرمز بالای سر دشمنها که چه زمانی پر میشه.همین باعث میشه یک مقدار هیجان بازی و همچنین کمبو زدن ها سخت بشه و تمرکز ادم روی زدن کمبوها کم بشه.اخرشم اون خط قرمز اصلا پر نمیشه و سر شما بیکلاه میمونه برای زدن فینیشرها.من موندم اصلا چرا اون سیستم دکمه زنی رو خذف کردن.!!
 
یک مشکلی که من با گیم پلی بازی دارم اون خط قرمز بالای سر دشمنا هستش.مثلا تو سه گانه وقتی نوار سلامتی مینی باسها تمام میشد با دایره روشون فینیشر انجام میدادم ولی تو این سری حتما باید اون خط قرمز پر بشه تا فینیشرها زده بشه.بیشتر هم تیرکمان پسر کریتوس اون خط قرمز رو پر میکنه.همین باعث میشه مثلا منی که دوست دارم کار دشمنها رو با فینیشر تموم کنم یک دستم روی دایره باشه و یک دستم روی زدن کمبو ها یک چشممم روی خط قرمز بالای سر دشمنها که چه زمانی پر میشه.همین باعث میشه یک مقدار هیجان بازی و همچنین کمبو زدن ها سخت بشه و تمرکز ادم روی زدن کمبوها کم بشه.اخرشم اون خط قرمز اصلا پر نمیشه و سر شما بیکلاه میمونه برای زدن فینیشرها.من موندم اصلا چرا اون سیستم دکمه زنی رو خذف کردن.!!
یه مقدار سبک بازیتونو تغییر بدید زیاد میشه از اون قابلیت استفاده کرد
هر از گاهی تبر رو پرت کنید با مشت و شیلد اتک بدید اون نوار stun سریع پر میشه از یه سری راه و قابلیت‌های دیگه هم میشه راحت‌تر پرش کرد ولی دقیقا یادم نمیاد. تو نت بگردید فکر کنم توضیحاتش باشه
 
یک مشکلی که من با گیم پلی بازی دارم اون خط قرمز بالای سر دشمنا هستش.مثلا تو سه گانه وقتی نوار سلامتی مینی باسها تمام میشد با دایره روشون فینیشر انجام میدادم ولی تو این سری حتما باید اون خط قرمز پر بشه تا فینیشرها زده بشه.بیشتر هم تیرکمان پسر کریتوس اون خط قرمز رو پر میکنه.همین باعث میشه مثلا منی که دوست دارم کار دشمنها رو با فینیشر تموم کنم یک دستم روی دایره باشه و یک دستم روی زدن کمبو ها یک چشممم روی خط قرمز بالای سر دشمنها که چه زمانی پر میشه.همین باعث میشه یک مقدار هیجان بازی و همچنین کمبو زدن ها سخت بشه و تمرکز ادم روی زدن کمبوها کم بشه.اخرشم اون خط قرمز اصلا پر نمیشه و سر شما بیکلاه میمونه برای زدن فینیشرها.من موندم اصلا چرا اون سیستم دکمه زنی رو خذف کردن.!!
درود
بهترین روش برای پر کردن خط Stun اینه که از پشت حمله کنید .. اما بستگی داره به دشمنی که رو به رو تون هست . اگه Druger باشه میتونید با مشت زدن و استفاده از Shield خیلی راحت Stun کنید .... سعی کنید دشمن ها رو زمانی بزنید که پشتشون به دیوار باشه چون وقتی پرت میشن میخورن به دیوار و سریع خط پر میشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or