PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
قبلا هم گفتم یکجا درباره باس ها به نظرم لازم بود این حرکت و اتفاقا نمیشه اصلا جز نکات منفی گذاشت نقدها رو هم بخونید کمتر نقدی اومده خیلی رو این مورد حساسیت گذاشته چون تغییرات کلی بازی از گیم پلی تا محیط بازی و کریتوس و تم و باعث شده ابن مورد اینطوری دربیاد با نسخه های گذشته نمیشه مثایسه کرد چون اونا خطی بودن یکجورایی باید رو باس ها مانور میدادن
 
  • Like
Reactions: ce7en44
خب بالاخره این شاهکار تموم شد و غم و غصه بر ما سایه انداخت که چرا تموم شد! :( البته هنوز 100% نشده و کلی چیز مونده که باید برم سراغشون. :D
حالا شاید بعداً یه پست مفصلی بدم، ولی هر چی میخواستم بگم رو امیر اکیبا گفته و همون پست رو بخونین و فکر کنین پست من هست! :D
فقط دو تا موضوع:
بازی چیزهای جالب زیادی داشت، ولی یکی از بزرگترین علامت سوال ها ایشون بود:



من (و قاعدتاً همه!) فکر میکردیم توی همون منطقه یا اواخر بازی به عنوان یه باس بریم سراغش، ولی هیچ خبری نشد! :D با اون ابعاد بسیار عظیم (که از اون فاصله مشخصه به شدت بزرگ هست)، فقط داره دوردست رو نگاه میکنه و تمام!
یه سرچی کردم، ملت میگن احتمالاً Hræsvelgr باشه. یه Giant که شکل و شمایل عقاب پیدا کرده و در انتهای دنیا نشسته و وقتی بال هاش رو بهم میزنه، بادها شکل میگیرن. اسم دیگه استاد هم Corpse Swallower هست یا بلعنده اجساد! :D
---------------
موضوع دیگه هم اینکه دم سازنده های بازی گرم که تونستن انقدر صرفه جویی کنن و کلی از کاراکترها و موجودات معروف نورس رو وارد بازی نکردن و با این حال همچین شاهکاری تحویل دادن. شاید اگه یه تیم دیگه بود، بازی رو خیلی شلوغ تر میکرد و همه بچه معروف ها رو مینداخت توی بازی (حالا نه لزوماً به شکل باس) که عظیم تر بشه و موفقیتش بیشتر تضمین بشه، ولی توی این نسخه حتی قیافه خیلی ها رو هم ندیدیم چه برسه به اینکه باهاشون بجنگیم. و این یعنی نسخه های بعدی تازه اصل ماجرا شروع میشه! :D

یه جا از نزدیکش رد میشیم همون اواخر بازی، رسما از کرونوس بزرگتر بود :D
خب بالاخره این شاهکار تموم شد و غم و غصه بر ما سایه انداخت که چرا تموم شد! :( البته هنوز 100% نشده و کلی چیز مونده که باید برم سراغشون. :D
حالا شاید بعداً یه پست مفصلی بدم، ولی هر چی میخواستم بگم رو امیر اکیبا گفته و همون پست رو بخونین و فکر کنین پست من هست! :D
فقط دو تا موضوع:
بازی چیزهای جالب زیادی داشت، ولی یکی از بزرگترین علامت سوال ها ایشون بود:



من (و قاعدتاً همه!) فکر میکردیم توی همون منطقه یا اواخر بازی به عنوان یه باس بریم سراغش، ولی هیچ خبری نشد! :D با اون ابعاد بسیار عظیم (که از اون فاصله مشخصه به شدت بزرگ هست)، فقط داره دوردست رو نگاه میکنه و تمام!
یه سرچی کردم، ملت میگن احتمالاً Hræsvelgr باشه. یه Giant که شکل و شمایل عقاب پیدا کرده و در انتهای دنیا نشسته و وقتی بال هاش رو بهم میزنه، بادها شکل میگیرن. اسم دیگه استاد هم Corpse Swallower هست یا بلعنده اجساد! :D
---------------
موضوع دیگه هم اینکه دم سازنده های بازی گرم که تونستن انقدر صرفه جویی کنن و کلی از کاراکترها و موجودات معروف نورس رو وارد بازی نکردن و با این حال همچین شاهکاری تحویل دادن. شاید اگه یه تیم دیگه بود، بازی رو خیلی شلوغ تر میکرد و همه بچه معروف ها رو مینداخت توی بازی (حالا نه لزوماً به شکل باس) که عظیم تر بشه و موفقیتش بیشتر تضمین بشه، ولی توی این نسخه حتی قیافه خیلی ها رو هم ندیدیم چه برسه به اینکه باهاشون بجنگیم. و این یعنی نسخه های بعدی تازه اصل ماجرا شروع میشه! :D

آخرای بازی یه جا از نزدیکش رد میشیم خیلیییی بزرگه، یعنی به کرونوس گفته برو کوچولو دنبال بازیت :D
ولی mimir همچین گفت هیچوقت اونجا نرو کریتوس بنده خدا کرک و پرش ریخت :D خیلی چیزا هست که توی نسخه یا نسخه‌ها بعدی بهش پرداخته میشه و واقعا هممون هیجان‌زده‌ایم واسشون :D ازونجایی که بیس کار آماده و ساخته شده امیدوارم زودتر روی پلی۵ ببینیمش نسخه بعد رو :D
وقتی بازیو ۱۰۰% کنی یه حس پوچی سنگینی میاد سراغت :D
تو این گرونی گاو میتونه خداحافظی باشکوهی با گیم باشه :D
 
درود
یا با سری god of war خاطره نداری یا داری بی انصافی می کنی دوست عزیز :x
این لحظه خودش یه دنیا معنیه
View attachment 87581
وقتی از کنترل خشم و عواقبش میگه 13 سال شخصیت پردازی پشت سرش View attachment 87582
یا =))

View attachment 87583

وقتی میگه
there are consequences to killing a god
View attachment 87584

یه دنیا خاطره View attachment 87585
یکی از شگفت انگیز لحطات تاریخ گیم

god of war 1 هم 3 تا boss fight داشت
View attachment 87587 View attachment 87588 View attachment 87589
God of War: Chains of Olympus هم 4 تا داشت
God of War: Ghost of Sparta
God of War: Ascension
بله 2 و الخصوص 3 باس های بسیار بیشتری داشت اما علتش پایه ریزی بود که در 1 صورت گرفت قطعا در نسخه های بعدی شاهد boss های بیشتری خواهیم بود \m/
دیگه دوران بازی های خطی با 6 تا 8 ساعت گیم پلی بدون بخش انلاین با بودجه های کلان گذشته و ناشر ها به سختی روی این یازی ها سرمایه گذاری می کنن ساننا مونیکا و کوری بارلاگ مجبور بودن با تغییرات زیاد بازی رو طولانی تر کنن و ماموریت های فرعی رو اضافه کنن این ایراد نیست و جبر زمانه است :-bd


بحث پیشرفت هست شما بعد از نسخه ی 3 انتظاراتت از بازی خیلی بیشتر می شه یکی از مزیت های این بازی باس فایتهای زیباش شده بودن به نکته ی ظریفی هم اشاره کردید بازی ای که به جای 6 ساعت 20 ساعت گیم پلی داره قطعا باید تعداد باس ها یا دشمنانش هم بیشتر بشه که نشده کمترم شده البته هر نکته ی منفی از این بازی بگیریم توجیهی پشتش میاد به خاطر علاقه و طرفداری که پشت این بازی و سونی هست منم اگر اینا رو می گم نه اینکه بازی خوبی نشده اتفاقا برعکس بسیار هم دلچسب هست تا اینجاش که اخراش باشه واقعا لذت بردم اما خوب هر چیزی ایراداتی داره که نمی شه نادیده گرفتش
 
بحث پیشرفت هست شما بعد از نسخه ی 3 انتظاراتت از بازی خیلی بیشتر می شه یکی از مزیت های این بازی باس فایتهای زیباش شده بودن به نکته ی ظریفی هم اشاره کردید بازی ای که به جای 6 ساعت 20 ساعت گیم پلی داره قطعا باید تعداد باس ها یا دشمنانش هم بیشتر بشه که نشده کمترم شده البته هر نکته ی منفی از این بازی بگیریم توجیهی پشتش میاد به خاطر علاقه و طرفداری که پشت این بازی و سونی هست منم اگر اینا رو می گم نه اینکه بازی خوبی نشده اتفاقا برعکس بسیار هم دلچسب هست تا اینجاش که اخراش باشه واقعا لذت بردم اما خوب هر چیزی ایراداتی داره که نمی شه نادیده گرفتش

دوست عزیز بازی فقط 9 تا باس فایت نفس گیر با Valkyrie ها داره .
 
  • Like
Reactions: ce7en44
به نظرم مشکل اصلی اینه که باس های این بازی رو با باس های gow3 مقایسه میشه. باس های gow3 رو با شماره 3 این سری که اومد باید مقایسه کرد:D
الان مثلا توی gow1 زئوس و همه رو میکشت شماره های بعدی میخواست چیکار کنه؟ :D
 
این دوستانی که دارن از بازی بد میگن یا بازی نکردن یا خیلی سلیقه خاصی دارن.
من نمیدونم بازی ای که همه منتقدا و پلیرا بهش میگن شاهکار دیگه این نقدا آبکی مثل کرفتینگ باس کم و تکراری بودن بازی چه صیغه ای من بیشتر از ۲۵ ساعت بازی کردم فرعی میرم و داستانی محیطارو هم میگردم فکر کنم از داستانی ۷۰ درصد رفتم فرعی هم ۳۰ درصد فقط تو کفم هنووووز.
 
بحث پیشرفت هست شما بعد از نسخه ی 3 انتظاراتت از بازی خیلی بیشتر می شه یکی از مزیت های این بازی باس فایتهای زیباش شده بودن به نکته ی ظریفی هم اشاره کردید بازی ای که به جای 6 ساعت 20 ساعت گیم پلی داره قطعا باید تعداد باس ها یا دشمنانش هم بیشتر بشه که نشده کمترم شده البته هر نکته ی منفی از این بازی بگیریم توجیهی پشتش میاد به خاطر علاقه و طرفداری که پشت این بازی و سونی هست منم اگر اینا رو می گم نه اینکه بازی خوبی نشده اتفاقا برعکس بسیار هم دلچسب هست تا اینجاش که اخراش باشه واقعا لذت بردم اما خوب هر چیزی ایراداتی داره که نمی شه نادیده گرفتش


به نظرم مشکل اصلی اینه که باس های این بازی رو با باس های gow3 مقایسه میشه. باس های gow3 رو با شماره 3 این سری که اومد باید مقایسه کرد:D
الان مثلا توی gow1 زئوس و همه رو میکشت شماره های بعدی میخواست چیکار کنه؟ :D

درود بله درسته
مشکل هم اینجاست دوست عزیز god of war 3 حاصل 5 سال برنامه ریزی
god of war 1 معرفی کریتوس و داستان زندگی و درگیری با اریس و انتقام و معرفی کلی دنیای یونان

god of war 2 درگیری کریتوس با زئوس در نتیجه کل خدایان و قصه درگیری خدایان و تایتان ها

god of war 3 نتیجه گیری:D

اینجا هم

god of war 1 اشنایی با Atreus و داستان مادر و پدرش و غول ها معرفی کلی دنیای نورس

god of war درگیری Atreus با اودین و در نتیجه کل خدایان نورس به احتمال زیاد مرگ کریتوس :((

Ragnarök god of war 3 :D



 

Attachments

  • kraken.jpg
    kraken.jpg
    88.6 KB · مشاهده: 30
بحث پیشرفت هست شما بعد از نسخه ی 3 انتظاراتت از بازی خیلی بیشتر می شه یکی از مزیت های این بازی باس فایتهای زیباش شده بودن به نکته ی ظریفی هم اشاره کردید بازی ای که به جای 6 ساعت 20 ساعت گیم پلی داره قطعا باید تعداد باس ها یا دشمنانش هم بیشتر بشه که نشده کمترم شده البته هر نکته ی منفی از این بازی بگیریم توجیهی پشتش میاد به خاطر علاقه و طرفداری که پشت این بازی و سونی هست منم اگر اینا رو می گم نه اینکه بازی خوبی نشده اتفاقا برعکس بسیار هم دلچسب هست تا اینجاش که اخراش باشه واقعا لذت بردم اما خوب هر چیزی ایراداتی داره که نمی شه نادیده گرفتش
باور کن الان چون متا ۹۴ شده چیزی نمیتونی بگی بیشتر رعایت میکنی وگرنه قشنک شیلنگ میگرفتی:D این باس فایت ها به نظر من با توجه به بسط محیط اگاهانه بوده کاملا بارلوگ کسی بود که تو نسخه ۲ باس فایت های زیادی اضافه کرد به سری
 
  • Like
Reactions: sam.fisher
کسانی که میگن این بازی چون قسمت اولشه باس فایت کم داشته باید بگم که خیلی بازی ها هم بودن که همون قسمت اولشون باس فایت زیاد داشتن مثلا کستلوانیا ۲۰۱۰ یه ریبوت بود با باس های زیاد ، گاد ۱ درسته باس کم داشت ولی مربوط به سال ۲۰۰۵ هست . این بازی هم دلیل نمیشه چون شماره یکش هست باس فایت کم داشته باشه و بازی اسنشن داستانش قبل از گاد ۱ هست ولی باس فایت زیاد داشت و باس فایت اخرش خیلی هیجان انگیز بود .
 
کسانی که میگن این بازی چون قسمت اولشه باس فایت کم داشته باید بگم که خیلی بازی ها هم بودن که همون قسمت اولشون باس فایت زیاد داشتن مثلا کستلوانیا ۲۰۱۰ یه ریبوت بود با باس های زیاد ، گاد ۱ درسته باس کم داشت ولی مربوط به سال ۲۰۰۵ هست . این بازی هم دلیل نمیشه چون شماره یکش هست باس فایت کم داشته باشه و بازی اسنشن داستانش قبل از گاد ۱ هست ولی باس فایت زیاد داشت و باس فایت اخرش خیلی هیجان انگیز بود .
استاد شما بگو هرچی شخصیت مهمو باس مهم هس میاوردن تو این شماره ،شماره های 2 میرفتیم شکار خرس؟:|:D
 
استاد شما بگو هرچی شخصیت مهمو باس مهم هس میاوردن تو این شماره ،شماره های 2 میرفتیم شکار خرس؟:|:D
نه ببین عزیز قرار نیست شخصیت مهم بیارن میتونن خودشون باس فایت طراحی کنن که حماسی هم باشه و الان اسنشن رو ببین چقدر باس فایت داشت ؟ چند تاشون شخصیت های مهمی بودن ؟ تقریبا اکثرا ناشناس بودن و بار اول بود که میدیدیمشون درسته ؟ در حالی که خیلی هم مبارزاتشون حماسی بود و الان حرفم اینه که میتونستن کمه کم دو سه تا باس فایت اضافه کنن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or