PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
هر جا در مورد اساطیر نورس مطلب میخونی ثور و بالدور جز خدایان خوبه و لوکی شخصیت خوبی نداره به نظرتون چرا این جا بر عکسه؟:D

هنوزم کسی نگفته لوکی پسره خوبیه :D اگه دقت کرده بودی آخرش کریتوس رو کشته بود توی پیش بینیها ...
 
  • Like
Reactions: sam.fisher
هر جا در مورد اساطیر نورس مطلب میخونی ثور و بالدور جز خدایان خوبه و لوکی شخصیت خوبی نداره به نظرتون چرا این جا بر عکسه؟:D
چون کافیه داستان رو از زاویه دید متفاوت نکاه کنی !
مثال راحت تر بزنم ! مثلا ب ای غربیا یونانیا خوبه بودن و ما بده ! حالا زاویه رو بچرخونیم به سمت خودمون چی میشه؟؟! همیشه همین بوده مهم اینه که به کدوم سمت گرایش داشته باشی
 
  • Like
Reactions: sam.fisher
هر جا در مورد اساطیر نورس مطلب میخونی ثور و بالدور جز خدایان خوبه و لوکی شخصیت خوبی نداره به نظرتون چرا این جا بر عکسه؟:D
شما اساطیر یونان میخونی زئوس شخصیت بدیه؟:دی توی داستان بازی هم میگه Mimir که چیزی که روایت میشه با چیزی که اتفاق افتاده کلی فرق داره و هیچ کی نمیدونه Thor انقد شخصیت سیاهی داشته.:دی جلوه‌ی سفیدش رو فقط همه دیدن. + اساطیر نورس تا قبل از تحت تأثیر گرفتن توسط مسیحیت، خیلی خیر و شری نبودن. یعنی اساطیرشون خیلی شبیه انسانا بودن شخصیتای قدرتمند خاکستری.
 
هر جا در مورد اساطیر نورس مطلب میخونی ثور و بالدور جز خدایان خوبه و لوکی شخصیت خوبی نداره به نظرتون چرا این جا بر عکسه؟:D
كلا داستان اين سري هيچ ربطي به روايات مستند تاريخي نداره وكارگردان بر اساس سليقه خودش داستان رو شكل مي ده .شما كجاي تاريخ يونان و نورس اسم كريتوس شنيدي اصلا ؟ داستان فقط از اسم و كليات خدايان استفاده مي كنه و كاملا كاستومايز شدست ! نه فقط اين نسخه بقيه هم بر همين منوال ساخته شدن تا الان .
 
كلا داستان اين سري هيچ ربطي به روايات مستند تاريخي نداره وكارگردان بر اساس سليقه خودش داستان رو شكل مي ده .شما كجاي تاريخ يونان و نورس اسم كريتوس شنيدي اصلا ؟ داستان فقط از اسم و كليات خدايان استفاده مي كنه و كاملا كاستومايز شدست ! نه فقط اين نسخه بقيه هم بر همين منوال ساخته شدن تا الان .
دیگه در این حد هم نمیتونه پرت باشه. نصف زیبایی بازی به اینه که بازی و شخصیت ها رو با روایاتی که از دنیای نورس هست هم جهت کرده اونم با جزیاتی که به نسبت بازی بودنش خیلی خوبه و کلی هم مثال میشه واسش زد. به نظرم این که بگی فقط از اسم ها و کلیات استفاده شده اشتباهه. اینطوری پس در مورد داستان هم نمیشه پیشبینی کرد.
 
دیگه در این حد هم نمیتونه پرت باشه. نصف زیبایی بازی به اینه که بازی و شخصیت ها رو با روایاتی که از دنیای نورس هست هم جهت کرده اونم با جزیاتی که به نسبت بازی بودنش خیلی خوبه و کلی هم مثال میشه واسش زد. به نظرم این که بگی فقط از اسم ها و کلیات استفاده شده اشتباهه. اینطوری پس در مورد داستان هم نمیشه پیشبینی کرد.
اتفاقاتي كه قرار بيفته دقيقا در همين حد پرته ! شما بگو مگه وقايعي كه تو سه نسخه قبل اتفاق افتاد روايت و سند تاريخي براش وجود داشت ؟ اسمي از كريتوس شنيده بودي شما و اون كارهايي كه تو سه نسخه قبل با خدايان انجام داد ؟ از اين به بعدم همينه ! يه سري كليات و اسامي و قدرت ها برگرفته از سند هاي تاريخي و بقيه اتفاقات همه ذهن كارگردان و اتفاقا اينجوري خيلي جذاب تره وگرنه اگه قراربود عينا مثل روايات ساخته بشه شما با يه سرچ ساده مي توني كل نسخه هاي بعد اعم از سرنوشت ثور و ... رو براي خودت اسپويل كني .
 
تمام شد بالاخره :D
از پایان بازی انتظار بیشتری داشتم.اخرش دقیقا همون چیزی شد که باید میشد یعنی هیچ سورپرازی نداشت البته اون کات سینی که وقتی بر میگردی خونه بعد از پایان بازی
خیلی خوب بود یه جورایی رسما ادامه بازی رو تایید شد.
در کل بازی فوق العاده ای هست از اون بازی هایی هست که هر نسل فقط 1 بار اتفاق می افته
10/10
 
بازی تو بستر اساطیر خلق شده، ولی به طعم خودش! اینجوری نیست که خیلی پرت باشه!
خیلی پرت و صرفا گرفتن اسم، میشه یه چیزی مثل Darksiders !

مثلا نامیرایی بالدر توی اساطیر هست، ولی توی اساطیر فریا میره از تک تک موجودات غیر از همون گیاه قول میگیره بهش صدمه نزنند، اما اینجا با حادو و طلسمه!
و البته غیر از همون حس نکردن درد، کلا احساساتشم از بین رفته!
ترکیدنش و شروع راگناروک هم مثل اساطیره

یا مثلا یورمونگاند پسر لوکی هست ، ولی اینجا احتمالا یکی از سامون های لوکی هست

همین چیزا رو برای سه گانه ی قبل هم میشه گفت!
نمیشه گفت اونقدر پرت، مخصوصا سری جدید که World Building خفنی هم انجام دادن و خیلی چیزای دنیای بازی مثل اساطیره!
اینجکری بگیم تاریخ گذشته ی بازی تقریبا دست نخورده ست، ولی آینده با عنصر جدیدی به نام کریتوس اساطیر تغییر میکنند!:دی

اتفاقا جذابیت بازی به اینه که خیلی چیزا برات آشنا هستن، ولی اونقدر هم تغییر داره که داستان اورجینالی بهت ارائه بدن و نه چیزی که شاید هزار بار شنیدی :-"
 
خب مثل اینکه بلاخره هایپ ها خوابید، یه ذره ایراد بگیرم:D
در اینکه بازی خیلی خوبه و گیمپلی و وصداگذاری و گرافیک و داستان عالی هستن شکی نیست ولی به نظرم به جز در یه صحنه (که البته خیلی هم حماسی بود) در مابقی بازی هر کسی رو به جای کریتوس میزاشتن فرقی در اصل ماجرا نمیکرد و حضور کریتوس فقط جنبه تبلیغاتی داشت و برای همچین داستانی چندان ضروری هم نبود.
درسته که ماموریت های فرعی این روزها دیگه جز اصلی تمام بازی ها به حساب میان و تمام شخصیت های اصلی حتماً باید یه دوره delivery boy رو پاس کنن ولی واقعاً تصور اینکه شخصیتی مثل کریتوس که همه چیز و همه کس رو فدای اهداف خودش میکنه بیاد fetch mission انجام بده برای من یکی که باورنکردنیه، حالا هر چقدر هم که یا یکی دو تا دیالوگ سعی کنن به داستان اصلی ربطش بدن ولی بازم در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه. این موضوع زمانی آزار دهنده تر میشه که 60 درصد بازی مشغول انجام این جور ماموریت ها باشی و کم کم داستان اصلی به حاشیه رونده میشه (امیدوارم این مورد بیشتر از این توی بازیهای دیگه باب نشه و حداقل توی بازی هایی مثل DMC شخصیتی مثل دانته رو مجبور به جمع کردن استخون های مرده ها نکنن )
به نظرتون برای بازی ای که اسم خدای جنگ رو به دوش میکشه سه تا باس فایت (صرفنظر از تکرارشون) واقعاً کم نیست؟ و البته بازی چیزی به نام مینی باس هم نداره و مدام یه سری دشمن های تکراری رو باید بکشیم که البته رنگشون اسمشون رو عوض کردن که یه وقت با قبلی ها اشتباه گرفته نشن. همینطور تعداد سلاح های بازی خیلی خیلی کمه و بعد از یه مدت دیگه تکراری میشن.
فعلاً تا همینجا بسه و بیشتر از این طرفداران بازی رو با خودم دشمن نمیکنم:D

ویرایش: با عرض پوزش والکریاها رو فراموش کرده بودم و برای همین نوشتم که مینی باس نداره:D
 
آخرین ویرایش:
خب مثل اینکه بلاخره هایپ ها خوابید، یه ذره ایراد بگیرم:D
در اینکه بازی خیلی خوبه و گیمپلی و وصداگذاری و گرافیک و داستان عالی هستن شکی نیست ولی به نظرم به جز در یه صحنه (که البته خیلی هم حماسی بود) در مابقی بازی هر کسی رو به جای کریتوس میزاشتن فرقی در اصل ماجرا نمیکرد و حضور کریتوس فقط جنبه تبلیغاتی داشت و برای همچین داستانی چندان ضروری هم نبود.
درسته که ماموریت های فرعی این روزها دیگه جز اصلی تمام بازی ها به حساب میان و تمام شخصیت های اصلی حتماً باید یه دوره delivery boy رو پاس کنن ولی واقعاً تصور اینکه شخصیتی مثل کریتوس که همه چیز و همه کس رو فدای اهداف خودش میکنه بیاد fetch mission انجام بده برای من یکی که باورنکردنیه، حالا هر چقدر هم که یا یکی دو تا دیالوگ سعی کنن به داستان اصلی ربطش بدن ولی بازم در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه. این موضوع زمانی آزار دهنده تر میشه که 60 درصد بازی مشغول انجام این جور ماموریت ها باشی و کم کم داستان اصلی به حاشیه رونده میشه (امیدوارم این مورد بیشتر از این توی بازیهای دیگه باب نشه و حداقل توی بازی هایی مثل DMC شخصیتی مثل دانته رو مجبور به جمع کردن استخون های مرده ها نکنن )
به نظرتون برای بازی ای که اسم خدای جنگ رو به دوش میکشه سه تا باس فایت (صرفنظر از تکرارشون) واقعاً کم نیست؟ و البته بازی چیزی به نام مینی باس هم نداره و مدام یه سری دشمن های تکراری رو باید بکشیم که البته رنگشون اسمشون رو عوض کردن که یه وقت با قبلی ها اشتباه گرفته نشن. همینطور تعداد سلاح های بازی خیلی خیلی کمه و بعد از یه مدت دیگه تکراری میشن.
فعلاً تا همینجا بسه و بیشتر از این طرفداران بازی رو با خودم دشمن نمیکنم:D
واقعا تعداد باس فایتها همین تعداد که فرمودین!!!!؟؟؟؟؟
 
  • Like
Reactions: Jack cooper
واقعا تعداد باس فایتها همین تعداد که فرمودین!!!!؟؟؟؟؟
اون اژدهای بالای کوه، مودی و مگنی و البته بالدر که سه بار باهاش میجنگین باس های اصلی بازی هستن و بقیه همون دشمن های معمولی هستن که جونشون رو زیاد کردن. البته من یه اشتباهی کردم و گفتم مینی باس نداره چون والکری ها رو فراموش کرده بودم:D
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
خب مثل اینکه بلاخره هایپ ها خوابید، یه ذره ایراد بگیرم:D
در اینکه بازی خیلی خوبه و گیمپلی و وصداگذاری و گرافیک و داستان عالی هستن شکی نیست ولی به نظرم به جز در یه صحنه (که البته خیلی هم حماسی بود) در مابقی بازی هر کسی رو به جای کریتوس میزاشتن فرقی در اصل ماجرا نمیکرد و حضور کریتوس فقط جنبه تبلیغاتی داشت و برای همچین داستانی چندان ضروری هم نبود.
درسته که ماموریت های فرعی این روزها دیگه جز اصلی تمام بازی ها به حساب میان و تمام شخصیت های اصلی حتماً باید یه دوره delivery boy رو پاس کنن ولی واقعاً تصور اینکه شخصیتی مثل کریتوس که همه چیز و همه کس رو فدای اهداف خودش میکنه بیاد fetch mission انجام بده برای من یکی که باورنکردنیه، حالا هر چقدر هم که یا یکی دو تا دیالوگ سعی کنن به داستان اصلی ربطش بدن ولی بازم در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه. این موضوع زمانی آزار دهنده تر میشه که 60 درصد بازی مشغول انجام این جور ماموریت ها باشی و کم کم داستان اصلی به حاشیه رونده میشه (امیدوارم این مورد بیشتر از این توی بازیهای دیگه باب نشه و حداقل توی بازی هایی مثل DMC شخصیتی مثل دانته رو مجبور به جمع کردن استخون های مرده ها نکنن )
به نظرتون برای بازی ای که اسم خدای جنگ رو به دوش میکشه سه تا باس فایت (صرفنظر از تکرارشون) واقعاً کم نیست؟ و البته بازی چیزی به نام مینی باس هم نداره و مدام یه سری دشمن های تکراری رو باید بکشیم که البته رنگشون اسمشون رو عوض کردن که یه وقت با قبلی ها اشتباه گرفته نشن. همینطور تعداد سلاح های بازی خیلی خیلی کمه و بعد از یه مدت دیگه تکراری میشن.
فعلاً تا همینجا بسه و بیشتر از این طرفداران بازی رو با خودم دشمن نمیکنم:D

ویرایش: با عرض پوزش والکریاها رو فراموش کرده بودم و برای همین نوشتم که مینی باس نداره:D
اول اینکه از روز معرفی بازی گفتن کریتوس کریتوس یونان نیست ولی بازم وقتی مجبور بود بی رحمی گذشته رو نشون میداد! اتقاقا اگه کریتوس رو نمیزاشتن این بازی کاملا بی معنی و کلیشه ای میشد ! دوما اکثر ماموریت فرعی ها رو پسرش قبول میکرد و کریتوس رو می انداخت تو درد سر و از طرفی طلب معامله میکرد که این کار رو میکنم چی بهم میدی !؟ و چقدر خوب سد که استخون ها رو اشاره کردی که از اول تا اخر جمع کردن استخون ها کریتوس پسرش رو سرزنش میکرد که نباید به ارواح و چیزایی که میگن اعتماد کنی و اخرشم که فیل شد بهش گفت تا درس عبرتی برات باشه !
اینکه ترول های بازی رو جز باس که هیچی جز مینی باس هم به حساب نیوردید ممنون ! این که یه چند تا باس فرعی خفن رو تو مراحل فرعی هم جز باس به حساب نیوردید هم هیچی !
ولی اینکه بازی تنوع دشمن نداره رو من هیچ حرفی ندارم بزنم !۹۰ درصد جذابیت بازی و گیم پلیش همین تنوع دشمنانش و ابیلیتی هاشون بود ! حتما باید اشکال و ظواهر مختلف میداشتن که بگیم وای چه دشمنان متفاوتی که از لحاظ نوع دشمنان هم بازی متنوع بود !
من به جز یه مقطع بازی هیچ احساس کمبود باس نکردم چون بازی به اندازه کافی برام سخت بود و عر کی میومد جلوم حس باس رو داشت~X(:D ! اتفاقا من باس هاش رو راحت تر از تیر ها و بعضی دشمنا تو مراحل فرعی میزدم !
در اخر یه سوال میپرسم ! سود سلاح های بیشتر چی بود ؟ خصوصا اگه باعث میشد کیفیت و اسکیل ها و توانایی سلاح های فعلی بیاد پایین ! مگه گاد ۳ چند تا سلاح داشت ؟! که حالا اینجا کم بود ؟
مگه کم سلاح ها و مشت و سپر اسکیل و قابلیت ها متنوع داشتن ؟
 
آخرین ویرایش:
خب مثل اینکه بلاخره هایپ ها خوابید، یه ذره ایراد بگیرم:D
در اینکه بازی خیلی خوبه و گیمپلی و وصداگذاری و گرافیک و داستان عالی هستن شکی نیست ولی به نظرم به جز در یه صحنه (که البته خیلی هم حماسی بود) در مابقی بازی هر کسی رو به جای کریتوس میزاشتن فرقی در اصل ماجرا نمیکرد و حضور کریتوس فقط جنبه تبلیغاتی داشت و برای همچین داستانی چندان ضروری هم نبود.
درسته که ماموریت های فرعی این روزها دیگه جز اصلی تمام بازی ها به حساب میان و تمام شخصیت های اصلی حتماً باید یه دوره delivery boy رو پاس کنن ولی واقعاً تصور اینکه شخصیتی مثل کریتوس که همه چیز و همه کس رو فدای اهداف خودش میکنه بیاد fetch mission انجام بده برای من یکی که باورنکردنیه، حالا هر چقدر هم که یا یکی دو تا دیالوگ سعی کنن به داستان اصلی ربطش بدن ولی بازم در اصل ماجرا هیچ تفاوتی ایجاد نمیکنه. این موضوع زمانی آزار دهنده تر میشه که 60 درصد بازی مشغول انجام این جور ماموریت ها باشی و کم کم داستان اصلی به حاشیه رونده میشه (امیدوارم این مورد بیشتر از این توی بازیهای دیگه باب نشه و حداقل توی بازی هایی مثل DMC شخصیتی مثل دانته رو مجبور به جمع کردن استخون های مرده ها نکنن )
به نظرتون برای بازی ای که اسم خدای جنگ رو به دوش میکشه سه تا باس فایت (صرفنظر از تکرارشون) واقعاً کم نیست؟ و البته بازی چیزی به نام مینی باس هم نداره و مدام یه سری دشمن های تکراری رو باید بکشیم که البته رنگشون اسمشون رو عوض کردن که یه وقت با قبلی ها اشتباه گرفته نشن. همینطور تعداد سلاح های بازی خیلی خیلی کمه و بعد از یه مدت دیگه تکراری میشن.
فعلاً تا همینجا بسه و بیشتر از این طرفداران بازی رو با خودم دشمن نمیکنم:D

ویرایش: با عرض پوزش والکریاها رو فراموش کرده بودم و برای همین نوشتم که مینی باس نداره:D
نسخه 1 gow هم شروع داستان بود که باس های زیادی به اون صورت نداشت این نسخه هم همینطور. شماره های دیگه ادامه این داستان باس کم داشت بگو بازی همچین نکته منفی داره
 
خب بالاخره این شاهکار تموم شد و غم و غصه بر ما سایه انداخت که چرا تموم شد! :( البته هنوز 100% نشده و کلی چیز مونده که باید برم سراغشون. :D
حالا شاید بعداً یه پست مفصلی بدم، ولی هر چی میخواستم بگم رو امیر اکیبا گفته و همون پست رو بخونین و فکر کنین پست من هست! :D
فقط دو تا موضوع:
بازی چیزهای جالب زیادی داشت، ولی یکی از بزرگترین علامت سوال ها ایشون بود:



من (و قاعدتاً همه!) فکر میکردیم توی همون منطقه یا اواخر بازی به عنوان یه باس بریم سراغش، ولی هیچ خبری نشد! :D با اون ابعاد بسیار عظیم (که از اون فاصله مشخصه به شدت بزرگ هست)، فقط داره دوردست رو نگاه میکنه و تمام!
یه سرچی کردم، ملت میگن احتمالاً Hræsvelgr باشه. یه Giant که شکل و شمایل عقاب پیدا کرده و در انتهای دنیا نشسته و وقتی بال هاش رو بهم میزنه، بادها شکل میگیرن. اسم دیگه استاد هم Corpse Swallower هست یا بلعنده اجساد! :D
---------------
موضوع دیگه هم اینکه دم سازنده های بازی گرم که تونستن انقدر صرفه جویی کنن و کلی از کاراکترها و موجودات معروف نورس رو وارد بازی نکردن و با این حال همچین شاهکاری تحویل دادن. شاید اگه یه تیم دیگه بود، بازی رو خیلی شلوغ تر میکرد و همه بچه معروف ها رو مینداخت توی بازی (حالا نه لزوماً به شکل باس) که عظیم تر بشه و موفقیتش بیشتر تضمین بشه، ولی توی این نسخه حتی قیافه خیلی ها رو هم ندیدیم چه برسه به اینکه باهاشون بجنگیم. و این یعنی نسخه های بعدی تازه اصل ماجرا شروع میشه! :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or