PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
واقعا برلوک به اون چیزی که گفته بود عمل کرده ! حمله دشمنا اصلا منظم و قابل پیش بینی نیست ! ادم نمیدونه سپر بگیره یا داج بده خصوصا اون عوضیا ! اخر جونشونم پوستشون فولاد فشرده میشه ! شروع مبارزه یه رونیک خفن میزنم دو خط جونشون میره ! وقتی میرسه دو خط اخر جونشون همون رونیک دو میلیمتر کم میکنه !
این جدا تصور من نیست ! وقتی خیلی خوب شروع کنی ! اونا هم جدی تر مبارزه میکنن انگار pvp ه و فقط ضربات سنگین ول میکنن !
درجه اخر ؟
 
تموم شد. نظرم راجب بازی بدون اسپویل:


fuk! من از روز اول که بازی معرفی شد تا روز عرضه واقعا به موفقیت و خوب شدن بازی ایمان داشتم، ولی این لعنتی از چیزی که فکر می‌کردم هم بهتر بود!

گیم‌پلی بازی و کامبتش شاید بهترین چیزی هست که ساخته شده. اینقدر داینامیک هست که بعضی وقتا خودم بعد تموم شدن یه مبارزه تازه متوجه می‌شدم چه کار خفنی کردم! لذتی که پرتاب تبر به یه دشمن، با سپر و مشت به جون یه دشمن دیگه افتادن و وسطش پس گرفتن تبر و یه اسکیل + مجیک زدن میده واقعا وصف ناپذیره! بعضی وقتا آخر مبارزه وقتی یه draugr باقی می‌مونه، چند ثانیه به انوع و اقسام بلاهایی که می‌تونی سرش بیاری فکر می‌کنی و بعد حمله‌ور میشی.
حالا به همه موارد بالا آتریاس هم اضافه کنید... BOOM! بهترین پارتنر تاریخ تو گیمینگ بدون شک. باید تبریک گفت به SSM بابت خلق همچین هوش مصنوعی خفنی.

داستان بازی بهترین تو سری GoW ـه، بی شک. بعد تموم کردنش تا یه مدت بعیده ذهنتون درگیر اتفاقای بازی نشه و کلی سوال براتون پیش نیاد. از کوری اونطور که باید تقدیر شد ولی Matt Sophos و Richard Zangrande Gaubert تو خلق همچین دنیای جذاب و پیچیده نقش زیادی داشتن. تنها امیدم با توجه به نبودن کوری تو تیم نویسنده برای نسخه بعد، به این دوتا هست. البته کوری گفته بود کارگردان نسخه بعد نیست و حرفی از نویسندگی نزد. ولی به هرحال احتمالش زیاده که تمام تمرکزش رو IP جدیدش باشه.

اما شخصیت‌پردازی و کارگردانی... fuk! اینو راجبش چیزی نمی‌گم که کوچکتری اسپویلی نشه ولی می‌تونم بگم یکی از بهترین شخصیت‌پردازی‌های تاریخ رو داره. اونم نه فقط بین بازیها! اینجاس که باید به افتخار کوری دست زد. حسی که سر یکی از قسمت بازی به من دست داد، قبلا برای اولین و اخرین بار سر پایان TLoU بهم دست داده بود.

از مراحل فرعی ‌هم همینقدر بگم که گاها بالای 1 ساعت طول می‌کشید و هر دقیقه‌اش جذاب بود. بعد ویچر 3 یادم نمیاد یه بازی اینقدر محتوای با کیفیت داشته باشه. تو مصاحبه آخری کوری می‌گه بعضی وقتا 40-50 نفر تا ساعت 3 صبح تو استودیو می‌موندیم و بازی رو تست می‌کردیم در صورتی که واجب نبود. ولی به کارمون اهمیت می‌دادیم و عاشقش بودیم. تو فریم به فریم بازی این جملات کوری رو می‌تونید حس کنید. چیزی که واقعا قابل تقدیره و کمتر دیده می‌شه.

گرافیک و موسیقی‌هم که God-tier ـه و حرف زدن راجبش تکراریه بنظرم! :دی

تبریک به SSM و کوری بابت ریسک‌پذیری و تحمل فیدبک‌های منفی. بعد Ascension اون پروژه کنسل شده، چجوری اینقدر خوب کامبک زدن؟
یاد اون مصاحبه کوری افتادم که می‌گفت بعضی اوقات تو پروسه ساخت می‌ترسیدم. می‌گفتم نکنه بشم کسی که همچین شخصیت و فرانچایزی رو به خاک سیاه نشوند؟ شغلمو از دست ندم؟ ولی مجبور بودم به کارم باور داشته باشم و این باور رو به تیم انتقال بدم. حتی اگه بعضی وقتا باورِ الکی بود ولی نباید میذاشتم این شک و ترس به بقیه سرایت کنه.

حالا کجایی که ببینی چیزی که ساختید شده جزو بهترین بازی‌های تاریخ؟ :دی

 
ف*اک بازی دو نوع پایان داره ؟ من قسمت داستانی رو تموم کردم اومدم اسپویل ها رو از اول بخونم که قشنگ منهدم شدم رسما خورد تو برجکم ....
نه جناب ، یه پایان داره ولی وقتی که بازی رو تموم کنی برگردی خونه یه حالت سیکرت اندینگ هم داره ، فقط کافیه برگردی خونه یه کات سین داره میتونی ببینی و لذت ببری
 
خوب همون دیگه منهدم شدم چون اسپویل شد x_x
ها ، منم متوجه نشدم اصن همچین کات سینی هست ، تو یوتیوب داشتم میگشتم دیدم یکی زده GOW Thor Secret ending منم که پشمام ریخته بود با عجله زدم روش دیدم اونچنان سیکرت اندینگی هم نیست ، احتمالا یه پیش ضمنیه برای دی ال سی هستش ، من به شخصه عقیده دارم که دی ال سی بازی اون رِلم هایی که بهشون دسترسی نداریم رو باز میکنه مثه ازگارد و بقیه بچه های قفل شده و حبس کشیده
 
ها ، منم متوجه نشدم اصن همچین کات سینی هست ، تو یوتیوب داشتم میگشتم دیدم یکی زده GOW Thor Secret ending منم که پشمام ریخته بود با عجله زدم روش دیدم اونچنان سیکرت اندینگی هم نیست ، احتمالا یه پیش ضمنیه برای دی ال سی هستش ، من به شخصه عقیده دارم که دی ال سی بازی اون رِلم هایی که بهشون دسترسی نداریم رو باز میکنه مثه ازگارد و بقیه بچه های قفل شده و حبس کشیده
اتفاقا من حسابی پشمام فر خورده بود بعدشم مثل برگ پاییزی ریختن!

اصلا اندینگ اصلی بازی اونه ! وگرنه اون تیکه که خاکستر رو باد میدی حتی اگه اندینگ به حساب بیاریم یه پایان بی سر و ته و بی هیجان و دور از هویت گاد او واره
 
اتفاقا من حسابی پشمام فر خورده بود بعدشم مثل برگ پاییزی ریختن!

اصلا اندینگ اصلی بازی اونه ! وگرنه اون تیکه که خاکستر رو باد میدی حتی اگه اندینگ به حساب بیاریم یه پایان بی سر و ته و بی هیجان و دور از هویت گاد او واره
برای من زیاد جالب نبود فی الواقع جالب ترین قسمت اندینگ برای من این بود که ارتئوس لوکی هستش چون درجا دایلوگ میمیر که میگه " سرپنت گفته قیافه پسرت اشناست " به ذهنم اومد و فهمیدم طبق داستان اصلی لوکی همون لوکی واقعی و برادر اُدینه و قراره یه سه گانه ی خیلی خوب با کلی اسپین اف و دی ال سی پر محتوا داشته باشیم ، اما اون صحنه ی اخر زیاد جذبم نکرد چون اول اینکه یه ویژن بود بعدم پیدا شدن سر و کله ثور اصلا دور از ذهن نبود و تقریبا 100 درصد بود پیدا شدنش در خونه ی کریتوس .
 
  • Like
Reactions: voldmort
در مورد درجه سختی بازی ، بنظرمن Give Me A Balanced Experience بین آسون و نرماله و Give Me A Challenge بین نرمال و سخته و خیلی سخت نیست و مناسبه . Give Me God of War واقعا سخته و باید خیلی با حوصله و دقیق بازی کرد .
الان میزان مقایسه با چی بوده ! من همین الانم بازی aaa سراغ ندارم جز دارک سولز ۱ که از درجه سختی چلنج گاد اف وار سخت تر باشه ! بخش داستانی رو شاید بشه گفت با اینکه بازم زیاد میمیری ! ولی با تمرکز میتونی رد کنی ! ولی بخش های فرعی مثل نفلهیم و والکری ها کاملا ازار دهنده و بعضی. جاها غیر ممکن به نظر میاد ! حتی روی همون چلنج ! از سختی give me god of war هیچ ذهنیتی ندارم !

من خودم روی یکی از والکری ها تست کردم درجه سختی رو ! روی چلنج جونش رو نصف هم نمیتونستم بکنم بعد بیست بار جنگیدن ! روی بالانس جون من نصف نشد ! همون بار اول زدمش! خیلی فرقشونه
 
خب هم پلات شد هم لول ۹ و خورده‌ای شدیم :D
بسیار لذتبخش بود، حتی آخرین والکری که دهنمو سرویس کرد :D
Niflheim و Muspelheim به شدت جذاب و سرگرم کننده بودن، حتی وقتی تروفیشونم گرفتم ساعت‌ها بازی کردم تو این ۲تا منطقه. Musp که هیجان رو به اوج میرسوند با اون مبارزات شلوغ و بدون توفقش :D
فعلا با همین بازی مشغول میمونیم چون اصلا نمیشه سمت بازی دیگه رفت :D به احتمال خیلی زیاد NG+ هم میدن. کوری تو یکی از مصاحبه‌ها گفته که بازی ساپورت خواهد شد که یکیش میتونه NG+ باشه ! فوتومود هم گفتن قبلا، دیگه باید ببینیم چه میکنن
خیلی راحت و بدون لحظه‌ای درنگ شد بهترین بازی نسلم :D
 
س
خب هم پلات شد هم لول ۹ و خورده‌ای شدیم :D
بسیار لذتبخش بود، حتی آخرین والکری که دهنمو سرویس کرد :D
Niflheim و Muspelheim به شدت جذاب و سرگرم کننده بودن، حتی وقتی تروفیشونم گرفتم ساعت‌ها بازی کردم تو این ۲تا منطقه. Musp که هیجان رو به اوج میرسوند با اون مبارزات شلوغ و بدون توفقش :D
فعلا با همین بازی مشغول میمونیم چون اصلا نمیشه سمت بازی دیگه رفت :D به احتمال خیلی زیاد NG+ هم میدن. کوری تو یکی از مصاحبه‌ها گفته که بازی ساپورت خواهد شد که یکیش میتونه NG+ باشه ! فوتومود هم گفتن قبلا، دیگه باید ببینیم چه میکنن
خیلی راحت و بدون لحظه‌ای درنگ شد بهترین بازی نسلم :D
سلام. نوید از رو گاید پلات کردی یا خودت پیدا کردی همه کالکتیبل هارو؟
 
س

سلام. نوید از رو گاید پلات کردی یا خودت پیدا کردی همه کالکتیبل هارو؟

سلام :D
نه جمعا ۴ ۵ تا کلاغ مونده بود و ۵ ۶تا آرتیفکت که از رو گاید گرفتمشون
تازه گاید هم دیدم سخت پیدا کردم، قشنگ گم شده بودم تو مپ بازی :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or