PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
دوربین مخفیه این جا....دارید GOW رو با Soulsborne مقایسه می کنید....
اگه این اتّهامات رو به Zelda:Botw می زدید باز یه چیزی هم سبک اند....ولی این دو تا آخه....نه دوربین شون دقیقاً یکیه....نه سبک مبارزشون نه اصّن ابعاد نبردشون و این چیزا

در هر صورت الان دقیقاً اون نقطه بالای ترن هوایی ایم....اگه اپیک فیل شه سقوط دردناکی خواهیم داشت :D
این کثافتا هم هی کلیک بیت میدن اعصاب آدم رو میریزن به هم:-SS
خیالت راحت اپیک فیل نمیشه وقتی سازنده ۸ روز قبل نقدها رو باز میزاره یعنی به خودش اطمینان داره بحث اینه فعلا زیر ۹۰ یا بالای ۹۰
 
وبسایت IGN اطلاعات کمی درباره منتقد و نقدشون داده
N
We've spent the past week playing Sony's upcoming action-RPG to death, and we're excited to be able to tell you all about it on Thursday, April 12 at 12:01 AM Pacific time. If you're counting, that's a full week before God of War officially comes out on April 20. Without spoiling anything I can tell you that our written review is currently a little over 3,800 words long, so rest assured that our own Jonathon Dornbush has a few things to say on the topic.
منتقدشون Jonathon Dornbush گفته همون اوایل ساعت که محدودیت برداشته شه نقدشون میاد و اینکه توضیح زیادی نداده ولی گفته نقدمون بعد بازبینی حدود ۳۸۰۰ کلمه شده که طولانی هست و چیزهای مهم که باید دربارش صحبت کنه منتقد


منتقد Gameinformer .
Joe juba
Hey, God of War fans! My review will be up THIS THURSDAY (4/12) at 12:01am PT.
Can’t say anything more until then, but I am excited to talk about it.
In the meantime, enjoy this excellent cover art from a few issues ago.
 
آخرین ویرایش:
HUD و UI کاملا قابل شخصی سازی هست.
برای مثال میتونید نوار سلامت دشمنان ، مینی مپ و یا نشانگر مکان دشمنا روشن یا خاموش کنید
یه قابلیت جدیدی هم اضافه شده به نام Immersive HUD (نمایشگر شناور). توی این مود میتونید هرکدوم از قابلیت هایی که خواستین رو با فشردن تاچ پد برای مدت کوتاهی فعال کنید و خود به خود غیرفعال میشه
 
بقیه رو نمیدونم، ولی من که اتفاقاً به خاطر قیمت پایین تر میرم سراغ نسخه فیزیکی! :D
نسخه دیجیتالی که بخرم، یا باید کل پول رو بدم یا نصف و شریکی و این حرفا. در هر صورت بعدش دیگه نمیتونم باهاش کاری کنم.
قیمت نسخه فیزیکی روزهای اول نجومی هست، ولی یه کمی که بگذره قیمت ها منطقی تر میشه. من هم نمیدونم به خاطر پیری هست یا چیز دیگه، مثل قدیم نیستم که خیلی عجله داشته باشم و میتونم چند روز صبر کنم. به جز موارد استثنایی که دیگه واقعاً صبر کردن سخت میشه هم نیازی به خریدن بازی نو نمیبینم، چون فقط میخوام دیسک رو بچپونم توی کنسول و فرقی نمیکنه بازی از تنور در اومده باشه یا از زیر دست مش حسن، فقط کافیه تمیز باشه. :D
کلاً بازی های معروف خیلی سریع بازار رو پُر میکنن و توی اینترنت میشه دست دوم ـشون رو پیدا کرد. به جز بازی های خیلی طولانی یا آنلاین که ماه ها وقت میگیرن، بازی های متوسط (از نظر زمانی) رو میشه خیلی راحت دست دوم خرید و با یه ضرر حداکثر 20،30 تومنی فروخت یا حتی بعضی وقت ها بدون یک ریال ضرر!
شرمنده بابت پست بی ارتباط با تاپیک! :D

دقیقا منم همچین وضعیتی دارم.دلیلش هم همون پیریه شک نکن:D. سر Horzion هم با فاصله سه هفته بازار پر بود از بازی.منم اون زمان خیلی شیک با قیمت خیلی پایین تر خریدم و بازی کردم و حتی رد کردم رفت با هزینه ده هزارتومانی.

شرمنده بابت آف تاپیک (2):D
 
باس فایت مربوط به اژدها رو که لیک شده، دیدم و خوب:
حرفی که منتقد گیم اینفورمر در مورد باس فایت‌ها زده بود، می‌تونه برای بازی مشکل ساز باشه اگه همه باس فایت هایِ موجود در بازی همچین طراحی داشته باشند. از نظر بصری که فوق العاده بود، اما از نظر طراحی به نظرم خوب نبود. در فاز اول نبرد اژدها یک حرکت مشخص رو بارها تکرار می‌کرد تا گیمر با ضربه زدن بهش وارد فاز دوم بشه. فاز دوم یک مقدار نااُمیدکننده بود، روش شکست دادنِ اژدها می تونست خیلی چالش برانگیزتر و جذابتر باشه. البته احتمالا درجه سختی بازی روی کمترین حالت بود، ولی خوب روی درجات سختی بالاتر هم قرار نیست نحوه کشتن اژدها تغییر بکنه. در کل به نظر نمی رسید که اژدها جزء باس‌های اصلی بازی باشه.
 

Attachments

  • 8894BD82-89F7-4C90-970D-D91A734D67FC.png
    8894BD82-89F7-4C90-970D-D91A734D67FC.png
    533.9 KB · مشاهده: 107

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or