PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
اخه چه فایده وقتی بعد از شونصد سال هنوز بازی ای بیرون ندادن (تیم اصلی گاو 3 رو میگم نه اون چند تا مشنگ که شوت شدن بیرون :دی) و احتمالاً بازی ای که بعد از اینهمه سال چشممون به جمالش روشن میشه فیگور چهارتا پوستر سمت راست انتهای سالن رو میکنه 5 تا :| :دی
خدایی با اینهمه امکانات فقط میرن به چهارتا استودیوی نوپا و ضعیف کمک میکنن :| :دی چی بگم والا :دی

کلا اینا آچار فرانسه سونی هستن گویا، این بازیهایی هم که میدن بیرون هر صد سال یه بار همینجوری واسه اینه که دل مارو شاد کنن:d
 
در مورد بارلوگ که سمت Creative Directorدر استدیو سانتا مونیکا داره که بالاترین سمت اجرایی در یک استدیو به حساب میاد و الان هم روی gow 4 داره کار میکنه یک عدد سوال داشتم :d
ایشون وقتی در استدیو کریستال داینامیک بودن چرا سمت مهمی و رده بالایی مثل Creative Director نداشتن ؟ البته سطح دوتا استدیو با هم متفاوت اما با این حال زیاد ایشون اونجا تحویل نگرفتن و چرا ایشون قطع همکاری کردن با کریستال ؟
یک عدد سوال دیگه هم داشتم :d
درgow 4 دیگه به امید خدا شاهد دور بین غیر ثابت هستیم یا کماکان میخواد این استدیو در نسل ششم دست و پا بزنه و باز هم یک بازی با دوربین ثابت روانه بازار کنه؟
 
در مورد بارلوگ که سمت Creative Directorدر استدیو سانتا مونیکا داره که بالاترین سمت اجرایی در یک استدیو به حساب میاد و الان هم روی gow 4 داره کار میکنه یک عدد سوال داشتم :d
ایشون وقتی در استدیو کریستال داینامیک بودن چرا سمت مهمی و رده بالایی مثل Creative Director نداشتن ؟ البته سطح دوتا استدیو با هم متفاوت اما با این حال زیاد ایشون اونجا تحویل نگرفتن و چرا ایشون قطع همکاری کردن با کریستال ؟
یک عدد سوال دیگه هم داشتم :d
درgow 4 دیگه به امید خدا شاهد دور بین غیر ثابت هستیم یا کماکان میخواد این استدیو در نسل ششم دست و پا بزنه و باز هم یک بازی با دوربین ثابت روانه بازار کنه؟

بازی های H&S وقتی دوربین متغیر داشته باشن یچیز فاجعه ای در میاد بعضی وقتا ادم سرگیجه میگیره:|
همون دوربین ثابت اگه خوب کار بشه عالیه.حالا بعضی جاها هم یکم بشه تغییر داد خوبه:d
 
بازی های H&S وقتی دوربین متغیر داشته باشن یچیز فاجعه ای در میاد بعضی وقتا ادم سرگیجه میگیره:|
همون دوربین ثابت اگه خوب کار بشه عالیه.حالا بعضی جاها هم یکم بشه تغییر داد خوبه:d
این حرف شما مثل همون جریان 30 فریم که یه عده میگفتن سینمایی تر :d
h&s و غیر h&s نداره
در هرشرایطی دوربین ثابت خوب نیست
والا اواخر همون نسل شیش تاریخ انقضای دوربین ثابت گذشت :d
واقعا خیلی طنز یه بازیساز تو نسل هشت بازم یک بازی با دوربین ثابت تولید کنه امید وارم بالا خره یک پیشرفتی بکنه این استدیو تو این نسل
 
در مورد بارلوگ که سمت Creative Directorدر استدیو سانتا مونیکا داره که بالاترین سمت اجرایی در یک استدیو به حساب میاد و الان هم روی gow 4 داره کار میکنه یک عدد سوال داشتم :d
ایشون وقتی در استدیو کریستال داینامیک بودن چرا سمت مهمی و رده بالایی مثل Creative Director نداشتن ؟ البته سطح دوتا استدیو با هم متفاوت اما با این حال زیاد ایشون اونجا تحویل نگرفتن و چرا ایشون قطع همکاری کردن با کریستال ؟
یک عدد سوال دیگه هم داشتم :d
درgow 4 دیگه به امید خدا شاهد دور بین غیر ثابت هستیم یا کماکان میخواد این استدیو در نسل ششم دست و پا بزنه و باز هم یک بازی با دوربین ثابت روانه بازار کنه؟
چون زمانی که cory barlog به کریستال داینامیک پیوست پروسه ساخت tomb raider شروع شده بود و اعضای کلیدی مثل کارگردان یا کارگدان هنری مشخص شده بودن و اضافه شدن cory barlog به تیم بیشتر نقش کمک کردن و بهتر کرده بازی رو داشت ( هرچند از نظر خودم tomb raider 2012 هرچی داشت از cory barlog بود :d ) دلیل جدا شدنش از تیم هم خصوصیت اخلاقی هستش که داره و اصولا نتونسته به مدت زیادی توی یک استدیو فعالیت کنه.
 
در مورد بارلوگ که سمت Creative Directorدر استدیو سانتا مونیکا داره که بالاترین سمت اجرایی در یک استدیو به حساب میاد و الان هم روی gow 4 داره کار میکنه یک عدد سوال داشتم :d

اول اینکه جناب Cory Barlog هیچ وقت Creative Director هیچ پروژه ای نبودن و نیستن. ایشون توی GoW لد انیماتور بود. تو GoWII هم کارگردان و لد دیزاینر بود (CD خود دیوید جفی بود) و حتی توی 8 ماه اول پروژه GoWIII هم کارگردان بود که بعد چون استدیو رو سال 2007 ترک کرد این سمت رو دادن به استیگ آسموسن. توی Crystal Dynamics هم ایشون سمت Director of CInematic رو داشتن و کلا تو فاز دیزاین و این داستانا نبود اصلا. الانم که باز به SM برگشته باز کارگردان هست

دوم هم اینکه Creative Director اصلا بالاترین مقام اجرایی نیست. یعنی اصلا پست اجرایی نیست. توی هر پروژه بالاترین مقام اجرایی رو در درجه اول ناشر یا Product Owner داره. بعد Producer و در آخر Director. این Creative Director کلا یه پست خاصی هست که من نمیدونم باید توی فارسی چی ترجمش کرد. اما وظیفه این شخص پروژه تولید محتوا برای بازی هست. یعنی چی؟ تولید هر پروژه توی انور که اصول و قاعده مشخص داره بر یک منوال خاص هست. ناشر و کسی که IP رو میخواد اول میاد به استدیو میگه که چه بازی میخواد. مثلا یه FPS با مخاطب سنی E که آنلاین داشته باشه و بتونه بفروشه (مثلا). بعد تهیه کننده میاد تیم رو مشخص میکنه و تصمیم میگیره بده این بازی رو کیا بسازن. کارگردان هم تیمش رو مدیریت میکنه تا توی زمان مشخص کار رو تموم کنه و ان هست که تصمیم میگیره روند کارهارو چجوری برنامه ریزی کنه. حالا این تیمی که میخواد بازی رو بسازه نیاز به یه کسی داره که بیاد برای این سر فصل محتول تولید کنه که CD هست. ان میگه آقا مثلا بازی ما در مورد جنگ جهانی اول باشه، فولان باشه و ... ایده های کلی داستان و گیم پلی رو میده و خلاصه برای بقیه اعضای تیم مشخص میکنه که چیکار کنن و چی بسازن و چی میخواد.

البته همه استدیو ها CD ندارن و این وظیفه رو خود کارگردان و کارگردان هنری و لد دیزاینر انجام میدن اما استدیوهایی که به صورت جدی تر کار میکنن حتما این شخص رو توی تیمشون دارن که معمولا این افراد یا قبلا دیزاینر بودن و یا نویسنده (و البته در بیشتر موارد هر دو).

هرچند از نظر خودم tomb raider 2012 هرچی داشت از cory barlog بود :d

دیگه شلوغش نکنید!:دی همونطور که گفتم بارلگ تو CD نقش Director of Cinematic رو داشت و عملا توی دیزاین و مدیریت پروژه هیچ نقشی نداشت.
 
این حرف شما مثل همون جریان 30 فریم که یه عده میگفتن سینمایی تر :d
h&s و غیر h&s نداره

در هرشرایطی دوربین ثابت خوب نیست
والا اواخر همون نسل شیش تاریخ انقضای دوربین ثابت گذشت :d
واقعا خیلی طنز یه بازیساز تو نسل هشت بازم یک بازی با دوربین ثابت تولید کنه امید وارم بالا خره یک پیشرفتی بکنه این استدیو تو این نسل

الان این تئوری بنیان برکن رو کی ارائه داده ؟ :دی

اول از همه که دوربین ثابت یا متحرک تاثیر خاصی روی کیفیت بصری نداره که بگیم ، اگه دوربین ثابت باشه گرافیک بازی میشه بازی سه نسل آینده ولی اگه متحرک باشه گرافیک بازی میشه نسل قبلی ! این از بخش بصری که ممکنه بحثش پیش بیاد :دی
و اما اینکه ساختن یه دوربین ثابت کارآمد خیلی سخت تر از دوربین متحرکه ، توی دوربین متحرک اکثر سازنده ها به خودشون زحمت خاصی نمیدن و یه محل فیکس برای جای اولیه ی دوربین در نظر میگیرن و باقیش با خود گیمره ... شمای نوعی که بخوای یه بازی HnS رو به سبک یه بازی شوتر خیلی ساده و سرراست بازی کنی شاید با دوربین متحرک برات مشکلی پیش نیاد ولی اگه بنا به پر و پیمون بازی کردن باشه و کرکتر و دشمنا توی یه محیط دائم در حال جا به جایی باشن یا حرکات غیر منتظره ای از گیمر سر بزنه (که توی این سبک بیشماره همچین اتفاقی) اون موقعس که دوربین توی در و دیوار گیر میکنه ، حالا فک کن طرف بخواد بیاد وسط مبارزه دوربین اینور اونور بکنه !!!! واسه همینه اکثر بازیایی که دوربین متحرک دارن معمولاً به مشکل دوربین برمیخورن :دی نمونه های اخیر و تازه تازشم همین DmC و MGR:R ...

دوربین ثابت توی سبک HnS اگه خوب پیاده سازی بشه نشون داده خیلی بهتر جواب میده تا دوربین متحرک ... HnS ، شوتر نیست که نیاز مبرم به دوربین متحرک داشته باشه
 
این حرف شما مثل همون جریان 30 فریم که یه عده میگفتن سینمایی تر :d
h&s و غیر h&s نداره
در هرشرایطی دوربین ثابت خوب نیست
والا اواخر همون نسل شیش تاریخ انقضای دوربین ثابت گذشت :d
واقعا خیلی طنز یه بازیساز تو نسل هشت بازم یک بازی با دوربین ثابت تولید کنه امید وارم بالا خره یک پیشرفتی بکنه این استدیو تو این نسل
الان re3 هم دوربینش ثابت بود با توجه به حرف شما پس کلا این بازی شاهکار رو نباید بازی کرد دیگه ؟ اگر چه بازی h&s نبود ولی دوربینش ثابت بود و شما هم میگین دوبین ثابت کلا به درد نمیخوره یعنی با این حرفتون کل سابقه بازی های معروف رو زیر سوال بردین :دی
 
خدا کنه سریعتر یه خبرای از این سانتا بشه خسته شدیم از بی خبری بعد کنسل شدن بازیشون تازه بودن همین GOW هم فکر نمیکنم 100% تایید شده باشه .:|
تا بازی 100% معرفی نشه حتی میتونه یه دفعه یه بازی دیگه معرفی کنن .:d
اگر کریتوس میتونست رانندگی کنه %100 بولدوزر سوار میشد :دی این فنسی‌کار ها برای خز و خیل های مثل دانته اینا خوبه (برداشتن پاپکورن :دی!)

جالبیش اینجاست محل پارک معلولین پارک کرده ماشین .:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or