PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
امیدوارم رو 970 g1 بتونم 30 فریم بگیرم 4 گیگ vram به نظر کم میرسه
تو سطح گرافیک اورجینال 1060 مصرفش زیر 4 گیگه و بین 50-60 فریم میده. fidelity و image scaling هم هست
_______________
یه سوالی بارها پرسیده شده، بازیهای گذشته سونی دنوو نداشته و اعلام هم نشده تو صفحه استیم که داره، پس نداره اینم.
بعیده داشته باشه و تو صفحه بازی اعلام نکنن. فقط دو سه تا کمپانی شده که داشتن و بعد ریلیز معلوم شده که قبلا رخ داده.
الان اعلام میکنن.
 
یادتون باشه بازی feature level 11-1 میخواد تو amd ها از 7700 به بعد تو انویدیا از سری 900 به بعد پشتیبانی میکنه.
_______________
در مورد کرکم چون دنوو نداره آرکسان هم مثل اینکه نداره. امشب منتظر کزک باشید. کرک یازی کارینداره آنلاک بشه کرک میشه. خودتونم میتونید نسخه آنلاکو با امولاتورهای استیم که موجوده کرک کنید. حرص کرکو نخورید
و بازی ای که آنلاک نشده و فایلاش کامل نشده کرک نمیشه کرد.
 
آخرین ویرایش:
یادتون باشه بازی feature level 11-1 میخواد تو amd ها از 7700 به بعد تو انویدیا از سری 900 به بعد پشتیبانی میکنه.
_______________
در مورد کرکم چون دنوو نداره آرکسان هم مثل اینکه نداره. امشب منتظر کزک باشید. کرک یازی کارینداره آنلاک بشه کرک میشه. خودتونم میتونید نسخه آنلاکو با امولاتورهای استیم که موجوده کرک کنید. حرص کرکو نخورید
و بازی ای که آنلاک نشده و فایلاش کامل نشده کرک نمیشه کرد.
آخه میخام کدکس خودش این معجونو حلوا بکنه بزاره تو گلومون
 
آخه میخام کدکس خودش این معجونو حلوا بکنه بزاره تو گلومون
خود کودکس امشب کرکو میده. 7:30 امشب انلاک میشه احتمالا تا 8 شب نشده کرکشو میده بیرون.کودکس برا امولاتورهای استیم آماده هست.
__________________
باید بازی کرد تا دید چه مدلیه. حس میکنم سیستم مبارزاتش تکراری بشه. بیاد ببینیم چجوریه.
یه وقتی خدا بده و از دست نویز گیری فایلا راحت شیم بشینیم هم اینو هم هیلو رو بزنیم. هنوز نتونستم هیلو رو برم. برا کنترل خودم که کارو ول نکنم، دانلودش هم نکردم تو لیست idm گذاشتم بمونه.
 
خود کودکس امشب کرکو میده. 7:30 امشب انلاک میشه احتمالا تا 8 شب نشده کرکشو میده بیرون.کودکس برا امولاتورهای استیم آماده هست.
__________________
باید بازی کرد تا دید چه مدلیه. حس میکنم سیستم مبارزاتش تکراری بشه. بیاد ببینیم چجوریه.
یه وقتی خدا بده و از دست نویز گیری فایلا راحت شیم بشینیم هم اینو هم هیلو رو بزنیم. هنوز نتونستم هیلو رو برم. برا کنترل خودم که کارو ول نکنم، دانلودش هم نکردم تو لیست idm گذاشتم بمونه.
بازی توی تنوع دشمنان و باس و نحوه مبارزات کمی رنگ تکراری به خود می گیرد ولی تایم بازی طولانی نیست که بخواهد اذیت کننده باشه . اگر اهل گشت و گزار و کارهای فرعی زیادی نباشید حدود 15 تا 20 ساعت گیم پلی مفید دارد .
 
از نظر گیم پلی خیلی متنوع هست بازی. یعنی اولش شاید فکر کنین که خیلی محدوده ولی هر چی جلوتر میرین و کمبوهای ترکیبی بیشتری باز میکنین، تازه متوجه میشین چقدر دستتون بازه توی مبارزات و شرایط مختلف. در کل نگران این چیزا نباشین. بازی به شدت خوب و لذت بخش و جذابه و اصلا حس نمیکنین خسته شدین.
 
تنها چیزی که تو این بازی رو مخه سیستم RPG شه که حساب کتاب درست درمون نداره
که اونم تو کمپین اش قد ارزن اهمیت نداره
لذا کمپین اش 10/10 ـه. تنوع دشمن ها محشره. سیستم اکشن بازی محشره باس ها زیاد نیستن ولی همشون خوبن، معماهای بازی هم بدک نیستن، تنوع میدن به بازی حداقل.
بیشتر محتوای Post Game ـه که میره رو مخ سر این قضیه سیستم RPG بازی
که اونم بچسبید به له کردن والکایری ها که از بهترین باس های فرعی عالم اند

و این که اگه میخواهید با کیبورد بازی کنید اگه خود بازی درست نچیده دکمه ها رو، شما یه جوری بچینید که راحت بتونید اون دکمه رو برگدوندن رو بزنید. خیلی بدرد میخوره
 
آنلاک شد بازی
2022-01-14_19-32-51.jpg

کوری بارلوگ با gameinformer مصاحبه کرده
God Of War Devs Talk PC Release, Mod Support, And Playing With Keyboards
That’s a real war drum. Do you guys think it plays well on the mouse and keyboard, or do you still prefer a controller?
DeWald: I actually play most of the time on mouse and keyboard now just because I’ve been working on it for two years, and it’s just been my default. It feels super natural to me to play it on mouse and keyboard.
So, do you think that we might see Ragnarok on PC sooner than four years after its console release?
Barlog: I have no idea. Right now, we’re taking it one game at a time, kind of looking at each one and determining, “Okay, is this the best thing?” And we’ll gauge how it does. Do people enjoy it? Did we do it right? Is there anything we did wrong? What can we do better in the future if we do this again? But at the end of the day, ultimately, it’s Sony’s decision.
How do you guys feel about people modding the game?
DeWald: Obviously, we’ve all seen the like Yoda as God of War and Grogu as Atreus. I think it’ll be interesting to see what people put together. We didn’t add modding support. It’s not something we developed time to create tools. Everything we have is custom, so it’s really hard to build some of that stuff. But I’m sure some very smart people out there are going to do some very cool things, and we’ll see what comes of it.


Barlog: Yeah, when I play games on PC, I use mods when they’re available. I think it’s cool. It’s fun. One of the cool parts of playing PC games is the feeling that other people can add something to it or improve upon it and enhance your experience. GTA and Skyrim are two fantastic examples of games that just keep getting better because people are like, “I just want to try this.” You don’t really have that level of interaction on the console, so the fact that that’s a possibility, I think it’s cool. But you know, I don’t really speak for everybody else in the company.
و همچنین گفته ابزار ما کاستومایز شده هست و سخته ساخت ابزار مدینگ، نخواهیم داشت این یکی رو.
How much insight do you guys have into how Sony decided that the PC was a market they wanted to push this on to? Was that something you were championing early on?
Barlog: I think it was the collective of studios all over saying this is a really good idea. We should be looking into this. Eventually, I think it reached that tipping point. When we had sent so many suggestion box suggestions that they were like, “I’m tired of hearing all this. Fine, we’ll do this.” It’s a process. We’re still figuring it out as a company and as individual studios how to do this and what the process and strategy will be.

_________________
@tokio_hotel

flt کرکش کرد سریعتر. دیگه قبول کن، کودکس نشد
 
آخرین ویرایش:
آنلاک شد بازی
View attachment 239645

کوری بارلوگ با gameinformer مصاحبه کرده
God Of War Devs Talk PC Release, Mod Support, And Playing With Keyboards



و همچنین گفته ابزار ما کاستومایز شده هست و سخته ساخت ابزار مدینگ، نخواهیم داشت این یکی رو.
_________________
@tokio_hotel

flt کرکش کرد سریعتر. دیگه قبول کن، کودکس نشد
داداش اینم نوش جونمونه
تو عمرم اینقدر برا یه بازی انتظار نکشیدم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or