PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
کلا یه عده نمیخوان حرف طرف درست بخونن کسی نگفت گاد جدید آشغاله بلکه شاهکاره
ولی به عنوان یه اکشن ادونچر ناتی داگی شاهکاره نه به عنوان یه GOW
دیگه مایی که از 2005 با گاد زندگی کردیم و هر نسخرو بالا 20 بار تموم کردیم خوب میدونیم
مثل اینه الان سازنده هیلو بیاد بازیو سوم شخص کنه یه بازی خفن بسازه متا 95 بگیره گوتی بشه بله شاهکار ولی یه فن هیلو ممکن با بازی به مشکل بخوره!
تازه من خودم با دوربین گاد جدید مشکلی ندارم بلکه عالی هم هست ولی جز دوربین با همه چیش به عنوان یه GOW مشکل دارم
ببینید یه موقعی یه استدیو میاد به اسم bioware یه سه گانه شاهکار داره می گه من می خوام نسخه جدیدی از بازیم بدم بیرون که یه تغییراتی داشته باشه و یه جون تازه یی بهش بدم تا دچار تکرار نشه میاد میزنه بازیو اپن ورد می کنه موتور گرافیکیشم به زور واسش عوض می کنن سبک مبارزاتشم از کاور گیری عوض می کنه بازی منتشر میشه fail میشه در نتیجه منی که فن سه گانه قبلی بودم میرم می گم شما همون کاریو که قبلا می کردی بکن چون توش خوب بودی همون بازی خطی داستان محورت با چهارتا انتخاب اخلاقیتو بساز
ولی یه استدیو میاد تغییرات میده بازی می ترکونه حتی بزرگتر از سه گانه قبلیش میشه فقط تو چند روز اول سه میلیون نسخه میفروشه شوخی نیست بازی انحصاری در مجموع بالای ده میلیون نسخه بفروشه دیگه اینجا نمی شه به سازنده ایراد گرفت که چرا تغییرات دادی نهایتا میشه گفت من نوستالژی نسخه های قبلیو دارم چون خیلی باهاشون خاطره دارم ولی این هیچی از شاهکار بودن نسخه جدید کم نمی کنه
 
دیروز برای سومین بار بازیو تموم کردم به نظرم فوق العاده هست ولی در برابر 6 نسخه یونان به شدت ضعیف تره انصافا اونا یه چیز دیگه بودن این بازی بیشتر شبیه Uncharted و TLOU تا God of War بار حماسی بازی هم 0 هست خشونت که کلا محو شده و به سمت مارولی شدن رفته
نه دیگه خدایی از نسخه های فرعی که خیلی سطح بالاتره....:D
تازه اگه سه گانۀ اولیه نبود که الان همه براش دستو پا میشکستیم.... هر چند انصافا هم بازیه قوی‌ایه.... و الانم میشکنیم :D

ولی ایکاش میومدن همین اساطیر نورس رو در قالب سه گانۀ اولیه میساختن
شروع گاد 3 رو یادته چقدر طوفانی و حماسی بود... یا کلا دو تا نسخۀ قبلش... خب همین داستان اساطیر نورس رو هم به همون سبک میساختین دیگه لامصبا:D

نمیدونم این حرف که میگن علایق گیمرها رفته بسمت بازیهایی به سبک لست آف آس و حال حاضره گاد آف وار از کجا اومده....
بابا ناتی داگ اومد ی شاهکار مثل TLOU رو عرضه کرد ، همه هم قبولش داریم...
ولی بنظرم اصلا سانتا مونیکا نباید با توجه به علاقه ای که گیمرا به بازی ناتی داگ نشون دادن... سبک بازیه خودشو تغییر میداد

دلیل تکراری شدن God of War تموم شدن مهره های اصلیه داستان بود...
وگرنه بنظرم گیم‌پلی و سبک بازی اصلا تکراری نشده بود و تازه در کامل ترین حالت ممکن هم بود و میتونست نسخه های بیشتری در همون سبک ساخته بشه...
با کشته شدن تمام شخصیت های مهم اساطیر یونان...
کریتوس چیکار میکرد اونجا وقتی زئوسو کشته :D مثل نسخۀ اسنشن یک آیتم دستش بگیره زمانو عقب جلو کنه!
خب معلوم بود که بازی نیاز به ی تکون اساسی داره ولی نه اینکه مثل ی بازیه دیگه بشه... بازیه گاد آف وار خودش صاحب سبک بود
اون جادو هایی که تو سه نسخۀ اولیه میزدیم یادته.... (i am the god of war)
اون جادوها از بین رفته و بجاش آترئوس بعنوان یک همراه به بازی اضافه شده (چیزی که تو اکثر بازیهای امروزی میبینیم)

اصلا نمیگم نسخۀ 2018 بازی گاد بازیه بدیه...
ولی همونطور که گفتم سانتا مونیکا اصلا نباید با توجه به علاقه ای که گیمرا به بازی ناتی داگ نشون دادن... سبک بازیه خودشو تغییر میداد... میتونست با همون سبکو سیاق قدیم اصالته خودشو حفظ کنه و با روایت اساطیر نورس خیلی بیشتر از اینها بترکونه.
البته برای این حرفا دیگه خیلی دیر شده!
به نظر من این gow خیلی میتونه حماسی تر باشه نسبت به قبلی و اینکه میاید صحنه های حماسی شماره سومه سه گانه قبل رو با نسخه اوله سه گانه جدید مقایسه می کنید به نظرم اشتباهه، صبر کنید داستان قشنگ شکل بگیره بعد، انتهای gow 2 تو اوج بود پس طبیعیه که ابتدای gow 3 هم تو اوج باشه (که دقیقا یکی از مشکلات gow 3 از نظر من همین بود که فقط ابتداش تو اوج بود و دیگه هیچ قسمتی اون حس رو حداقل برای من منتقل نکرد)

من تقریبا شک ندارم که تو این سه گانه نقطه اوج هایی خواهیم دید که تمام نقطه اوج های قبل از اون سوتفاهم باشه! کافیه عمق شخصیت پردازی و داستان پردازی این شماره رو با سه گانه قبلی مقایسه کنید!

تازه در نظر داشته باشید که این تجربه اولشون با این تغییرات بوده و قطعا تو شماره های بعدی تجربه بیشتری دارن!
 
من فقط یک چیز رو میگم و دیگه اینجا پست نمیدم. این نسخه جدید حتی نصف خشونت های قبل رو نداشت.چه از نحوه کشتن باس ها و حتی مینی باسها.باس فایت ها هم به جز باس اول اصلا هیچ هیجان و خشونت و بقیه فاکتورهای که باهاش گادو و کریتوس رو میشناختیم نداشت.خلاصه همه چیز رو فدای تغییر رفتار کریتوس و بچش و کلا داستان کرده بودن که بسیار ایده بدی بود از نظر من....
 
  • Like
Reactions: Arsinn and Un_Tlou
من که این بازی و 4 نسخه قبلی رو پلات کردم (اینو گفتم که نگین از بازی چیزی نمیدونی)
همش منتظر یه باس فایت خفن بودم اما تنها باس فایتی که بود اول بازی و آخر بازی با این پسره بود و اون اژدها ...بقیشون فک کنم مینی باس بودن چون همشون شبیه هم بودن با تغییر رنگ
 
کاری به نسخه اول و دوم ندارم ولی تو نسخه سوم قشنگ کمبود ایده و تکراری بودن و افت رو با تموم وجودم حس کردم ، بازی فوق العاده بود ولی واقعا چیزی به مجموعه اضافه نکرد در واقع فقط قرار بود داستان کریتوس رو تموم کنه و دقیقا از پتانسیل همین قضیه استفاده کرد که باعث شد ضعفاش به چشم نیاد ،خدا رو شکر میکنم اون مسیر رو ادامه ندادن که به سرنوشت خیلی از فرانچایزهای بزرگ دچار بشن
 
کاری به نسخه اول و دوم ندارم ولی تو نسخه سوم قشنگ کمبود ایده و تکراری بودن و افت رو با تموم وجودم حس کردم ، بازی فوق العاده بود ولی واقعا چیزی به مجموعه اضافه نکرد در واقع فقط قرار بود داستان کریتوس رو تموم کنه و دقیقا از پتانسیل همین قضیه استفاده کرد که باعث شد ضعفاش به چشم نیاد ،خدا رو شکر میکنم اون مسیر رو ادامه ندادن که به سرنوشت خیلی از فرانچایزهای بزرگ دچار بشن
گاد 3 افت کرده بود:))
یدونه نحوه راه رفتن کریتوس تو گاد 3 میرزه به کل بازیای این نسل
ضعف احتمالا یعنی 8 9 تا باس خفن که نحوه مبارزه و کشتن تک تکشون تا ابد از ذهن بازی کننده نمیره و لحظه به لحظه بازی حماسه و آدرنالین خالصه
میشه بگی دقیقا افت و ضعف GOW 3 چی بود؟
 
میشه بگی دقیقا افت و ضعف GOW 3 چی بود؟
داستان و اتمسفر:D من نسخه ریمستر رفتم بازی عالی بود ولی اصلا در حد 2 نبود 3 کلا دوبار تموم کردم ولی 2 اندازه 5.6 بار:D جدیده رو هم همون روزای اول عرضش خریدم بزور یکبار کلا طرفدار H&S های نو نیستم:D:D:D
یکی از چیزایی که 3 نداشت محیط های مختلف بود ولی در کل از نظر خشونت هم بعد اسنشن بهترین تو سری خیلی حال میداد
 
داستان و اتمسفر:D من نسخه ریمستر رفتم بازی عالی بود ولی اصلا در حد 2 نبود 3 کلا دوبار تموم کردم ولی 2 اندازه 5.6 بار:D جدیده رو هم همون روزای اول عرضش خریدم بزور یکبار کلا طرفدار H&S های نو نیستم:D:D:D
یکی از چیزایی که 3 نداشت محیط های مختلف بود ولی در کل از نظر خشونت هم بهترین تو سری خیلی حال میداد
وقتی بازیو سال ها بعد عرضه بازی کنی اصلا نباید راجبش نظر بدی مثل همینا که میرن RE4 تازه بازی میکنن و میگن آشغاله :|
داستان بازی مشخصه کریتوس میخواد همه خدایان و البته با خیانت گایا تایتان هارو بکشه!سر راست بودن داستان باعث نمیشه که بگیم داستان بازی بده!داستان بازی از همون لحظه پایان نسخه 2 مشخصه و سازنده اتفاقا کار عاقلانه ای کرده و اصلا پیچ بیخود به بازی نداده و همه چیز مستقیمه
اتمسفر بازی بهترین چیزی که تو عمرم دیدم در کنار RE4
وقتی بازیو خریدم شروع کردم به بازی کردنش رو PS3 رسما از لحظه اول تا آخر فکم رو زمین بود:D
اگه اتمسفر GOW 3 بده که اتمسفر GOW جدید مستقیم باید بره سطل آشغال:D
من تو گاد 3 واقعا نقصی ندیدم به نظرم جز بی نقص ترین بازی های تاریخه ودقیقا همون چیزیه که باید باشه!فکر کنم تا الان بالا 30 بار رفته باشمش هیچوقت نشده تکراری بشه بازیو شروع کنم تا آخرش نرم ول نمیکنم حالا مقایسه شود با GOW جدید که بعد دوبار بار سوم دیگه واقعا حوصلم نمیکشید بازیو برم
 
شما هم منتظری یک نفر یک چیزی تو بازی سنتر بگه با مسخره کردن و تیکه پروندن جوابشو بدی!!؟؟دست بردارید از این رفتار های کودکانه.در مورد god کسی منکر عالی بودن نسخه جدید نیست. مشکل فن های نسخه های قدیمی چیز دیگه ای بود که شما کلا نمیخوای یا نمیتونی درکش کنی
من خودم ابر فن GOW های قدیمی بودم از اول و تمام نسخه ها + pspها رو n بار رفتم و میشه گفت شخم زدم , GOW III از بهترین تجربه های نسل قبل برام بود و کمتر بازی به ابهت اون بازی با اون همه باس خفن و اون شروع طوفانی و حماسی میتونه نزدیک بشه ولی بازم GOW 2018 در کل کاملترین گادی بود که تا حالا ساخته شده و اگر میخواستن با معیارهای الان با همون فرمول قبل نهایتا با تغییرات کوچیک ادامه بدن وضعیتش چند مرحله بدتر از شرایط گیرز الان میشد و باید با IP به این بزرگی خداحافظی میکردی در واقع میشه گفت GOW رو نه تنها احیا کردن بلکه نجات دادن و هیچ طور دیگه ای نمیشد این IP رو اینطوری برگردوند . یکی از دلایل درخشش گاد جدید این بود که خیلی از منتقدها تازه تونستن با کریتوس ارتباط برقرار کنن و صرفا قرار نیست بره همرو جر بده تموم شه , دیدن raising kratos وضعیت رو کامل نشون میده . بحث طولانی هست چه از نظر داستان کاراکترها و گیم پلی و بقیه موارد که قبلا در همین تاپیک زیاد داشتیم ولی هیچ وقت از طرف فن های قدیمی فکت ندید که با بازی مشکل داشتن
 
وقتی بازیو سال ها بعد عرضه بازی کنی اصلا نباید راجبش نظر بدی مثل همینا که میرن RE4 تازه بازی میکنن و میگن آشغاله :|
داستان بازی مشخصه کریتوس میخواد همه خدایان و البته با خیانت گایا تایتان هارو بکشه!سر راست بودن داستان باعث نمیشه که بگیم داستان بازی بده!داستان بازی از همون لحظه پایان نسخه 2 مشخصه و سازنده اتفاقا کار عاقلانه ای کرده و اصلا پیچ بیخود به بازی نداده و همه چیز مستقیمه
اتمسفر بازی بهترین چیزی که تو عمرم دیدم در کنار RE4
وقتی بازیو خریدم شروع کردم به بازی کردنش رو PS3 رسما از لحظه اول تا آخر فکم رو زمین بود:D
اگه اتمسفر GOW 3 بده که اتمسفر GOW جدید مستقیم باید بره سطل آشغال:D
من تو گاد 3 واقعا نقصی ندیدم به نظرم جز بی نقص ترین بازی های تاریخه ودقیقا همون چیزیه که باید باشه!فکر کنم تا الان بالا 30 بار رفته باشمش هیچوقت نشده تکراری بشه بازیو شروع کنم تا آخرش نرم ول نمیکنم حالا مقایسه شود با GOW جدید که بعد دوبار بار سوم دیگه واقعا حوصلم نمیکشید بازیو برم
نه اتفاقا من اصلا از اونا دسته افراد نیستم بازی ده هزار سال پیشم باشه اونجوری ایراد نمیگیرم:D اتفاقا RE4 دوسال پیش بازی کردم اولین RE عمرم بود و ازش به عنوان شاهکار یاد میکنم:D منظورم از اتمسفر فرمول دو قسمت قبل بود که کریتوس تو مکان های مختلف سفر میکنه تا به هدفش برشه ولی تو 3 همچین چیزی نبود چون به داستان نمیخورد :D رو PS3 دیده بودمش فریمش اون زمان با اون گرافیک رو PS3 40-50 بود تا جایی که یادمه در کل نمیدونم چی بگم 3 واسه من پایان سریه ولی اصلا اون حس 2 رو نداره 2 رو هم اصلا بعد عرضه 3 بازی کردم :-"
منم دقیقا یکبار جدیده رو تموم کردم و دیگه حوصله نداشتم درجا فروختم RDR2 خریدم
 
  • Like
Reactions: Un_Tlou
گاد 3 افت کرده بود:))
یدونه نحوه راه رفتن کریتوس تو گاد 3 میرزه به کل بازیای این نسل
ضعف احتمالا یعنی 8 9 تا باس خفن که نحوه مبارزه و کشتن تک تکشون تا ابد از ذهن بازی کننده نمیره و لحظه به لحظه بازی حماسه و آدرنالین خالصه
میشه بگی دقیقا افت و ضعف GOW 3 چی بود؟
شما جهش بازی رو نسبت به 2 نسخه نسل ششمی بگو ؟! (منظورم از نظر فنی نیست که با توجه به تغییر نسل یه چیز نرماله) چندتا مکانیزم جدید که احساس یونیک بودن رو بهت منتقل کرده باشه ؟ حتی سیر داستانی هم شبیه نسخه های قبل بود حداقل واسه من هیچ سورپرایز تو این زمینه نداشت
این اشاره به باس فایت هم جالبه ، بله بازی نسخه آخر یه سه گانه بود از تمام پتانسیل داستانی استفاده کرد دستشم کاملا باز بود واسه وارد کردن هر نوع باس فایتی اگه تو این زمینه با اون پتانسیل عجیب غریب خراب میکرد عجیب بود واقعا ، البته به نظرم با اون همه پتانسیل بعضی از باس فایت ها نه تنها طراحی فوق العاده ای نداشت بلکه کاملا معمولی بود برای مثال hermes
اینکه بازی ست پیس هایی خفنی داشت و سر همون ست پیس ها ماندگار شد شکی نیست ، ولی همه چی که باس فایت و خشونت نیست برادر من حتی واسه فرانچایزی مثل gow
 
در مورد خشونت تو گاد ها اتفاقا بر عکس اینکه فکر کنیم تو گاد ۲۰۱۸ کم بود ، فکر نمیکنید که تو سه گانه خصوصا نسخه آخر خیلی extravagance داشته ؟؟؟ خشونت های افراطی و (((((اجباری)))))

اون خشونت فن سرویس گونه که پلیر رو مجبور به انجامش می‌کنه در اکثر قسمت های بازی غیر قابل توجیح ،
تو گاد سه پیلر تو یه شرایط خشن قرار نمیگیره ، مجبور به انجام خشونت میشه ! مسخره ترین بخششم اونجا بود که باید یه زن از همه جا بی خبری رو برداری بیاری بندازی لای چرخ دنده ! که چی مثلا ، مثلا فکر کردن مخاطب هیجان زده میشه ،بازی براش خفن میشه ؟؟ عاشق کریتوس میشه ؟؟ گوشت و استخوان زنه محکم تر از یه ستون سنگی یا یه جعبه آهنی میتونست باشه ؟؟؟
در مورد مکانیزم های گیم پلی ، اسکیل ها ، ارتقاع و لول اپ، درخت مهارت ، پازل ها و لول دیزاین ، داستان و شخصیت پردازی که دیگه جای هیچ حرفی نیست !
 
در مورد خشونت تو گاد ها اتفاقا بر عکس اینکه فکر کنیم تو گاد ۲۰۱۸ کم بود ، فکر نمیکنید که تو سه گانه خصوصا نسخه آخر خیلی extravagance داشته ؟؟؟ خشونت های افراطی و (((((اجباری)))))

اون خشونت فن سرویس گونه که پلیر رو مجبور به انجامش می‌کنه در اکثر قسمت های بازی غیر قابل توجیح ،
تو گاد سه پیلر تو یه شرایط خشن قرار نمیگیره ، مجبور به انجام خشونت میشه ! مسخره ترین بخششم اونجا بود که باید یه زن از همه جا بی خبری رو برداری بیاری بندازی لای چرخ دنده ! که چی مثلا ، مثلا فکر کردن مخاطب هیجان زده میشه ،بازی براش خفن میشه ؟؟ عاشق کریتوس میشه ؟؟ گوشت و استخوان زنه محکم تر از یه ستون سنگی یا یه جعبه آهنی میتونست باشه ؟؟؟
در مورد مکانیزم های گیم پلی ، اسکیل ها ، ارتقاع و لول اپ، درخت مهارت ، پازل ها و لول دیزاین ، داستان و شخصیت پردازی که دیگه جای هیچ حرفی نیست !
بنظرم لذت سه گانه واسه همون خشونتش بود بشخصه هیچ مشکلی ندارم باهاش و اتفاقا طرفدار اون خشونت خاصش هستم ولی فکر نمیکنم کسی از اون صحنه زنه خوشش بیاد جدی اون واقعا مسخره بود البته اون زن چیزی جز یه خب یه .... نبود:D
 
در مورد خشونت تو گاد ها اتفاقا بر عکس اینکه فکر کنیم تو گاد ۲۰۱۸ کم بود ، فکر نمیکنید که تو سه گانه خصوصا نسخه آخر خیلی extravagance داشته ؟؟؟ خشونت های افراطی و (((((اجباری)))))

اون خشونت فن سرویس گونه که پلیر رو مجبور به انجامش می‌کنه در اکثر قسمت های بازی غیر قابل توجیح ،
تو گاد سه پیلر تو یه شرایط خشن قرار نمیگیره ، مجبور به انجام خشونت میشه ! مسخره ترین بخششم اونجا بود که باید یه زن از همه جا بی خبری رو برداری بیاری بندازی لای چرخ دنده ! که چی مثلا ، مثلا فکر کردن مخاطب هیجان زده میشه ،بازی براش خفن میشه ؟؟ عاشق کریتوس میشه ؟؟ گوشت و استخوان زنه محکم تر از یه ستون سنگی یا یه جعبه آهنی میتونست باشه ؟؟؟
در مورد مکانیزم های گیم پلی ، اسکیل ها ، ارتقاع و لول اپ، درخت مهارت ، پازل ها و لول دیزاین ، داستان و شخصیت پردازی که دیگه جای هیچ حرفی نیست !
چرا برای استقبال از تغییرات نسخه جدید داری نسخه های قبلی رو میکوبی و این چه ربطی به بحث ما داشت نمیدونم.
بحث اینه که نسخه های یک تا سه (فرعی ها رو فاکتور بگیریم کلا) یه روند و استاندارد مشخص مخصوص به خودش رو داشت و اتفاقا خیلی ها عاشق همون خصوصیات بودن (کافیه امتیازاتشون رو نگاه کنی). حالا اومدن یه تغییرات اساسی دادن که اتفاقا خیلی از فن های قدیمی خوششون اومده و در مقابل یه سری مثل ما هم ترجیح میدادن این تغییرات صورت نمیگرفت. بازم میگم، این که برای استقبال از این تغییرات میای نسخه های قبلی رو میکوبی چیزیه که هیچ ربطی به ماجرا نداره، چون واضحه که طرفدارای خودش رو داشته و از امتیازات بالاش معلومه این
 
من که این بازی و 4 نسخه قبلی رو پلات کردم (اینو گفتم که نگین از بازی چیزی نمیدونی)
همش منتظر یه باس فایت خفن بودم اما تنها باس فایتی که بود اول بازی و آخر بازی با این پسره بود و اون اژدها ...بقیشون فک کنم مینی باس بودن چون همشون شبیه هم بودن با تغییر رنگ
بیخودترین باس فایتش همون پسران ثور بود.یعنی لحظه ای که کریتوس میخواست کارشون رو تموم کنه من منتظر یک چیز عالی و میخکوب کننده بودم ولی به طرز مسخره ای بدون اینکه بازیکن رو درگیر کنه با یک میان پرده کارشون رو تموم کرد.!!!مقایسه کن با نسخه قبل پی به فاجعه میبری.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or