PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
بالاخره من هم تموم کردم این عنوان ارزش مند رو >:D<<):)
عالی بود
20/20


فقط چنتا چیز بنظرم کم داشت
.
1)خدایان زیادی توی بازی ندیدیم و نکشتیم!
که خب البته نباید هم انتظار gow iii رو داشت که توش هر چی خدا بود لت و پار کردیم رفت ؛ اما خب در هر صورت فقط baldur خالی هم کیف نداد
2) خیلی سوال ها بیجواب موندن و گذاشته شدن واسه نسخه بعد ، که میشد همینجا بهشون جواب کامل داده بشه : قدرت atreus چی خواهد بود؟ کریتوس چطوری در پایان gow iii زنده موند؟ کسی نجاتش داد؟ چرا اومده اسکاندیناوی؟ فای چرا مرده؟ اصلا فای چه شکلی بوده؟
3) با توجه به آخر اولین تریلر بازی حدس میزدیم که شاید قرار اژدها سواری رو هم تجربه کنیم ولی نشد
 
  • Like
Reactions: Paradise Lost
این بازی بهترین نقدها و نمرات مثبت رو گرفت بدون شک برای خودش شاهکاری هم هست منهم در چندین ساعت اول به همین اندازه هیجان زده شده بودم میگفتم نه هم کمش هست باید ده بهش میدادند. ولی بمرور قضایا مقداری تغییر کرد تصور من بر این هست که بیشتر اون نقدها و ستایش ها با چند ساعت بازی و بدون تمام کردن اون نوشته شده بودند واقعیت اینه که بمرور که بازی پیش میره خصوصیا در سی درصد آخر اون یکسری تکرار مکررات چه در لوکیشن و دشمن ها و سخت شدن بیش از اندازه بازی خودش رو نشون میده بطوریکه شخصا اواخر بازی اون میل و اشتیاقی که درابتدا داشتم رو به ادامه دادنش نداشتم. سخت منظورم شلوغ پلوغی و سرعت بیش از حد مبارزات هست میشه ردشون کرد اما بقول یکی دوستان انگشت آدم کج میشه ازبس با آخرین سرعت ممکن باید دکمه هارو فشار بده دوتا از بالا بهت آتیش پرت میکنند سه تا روی زمین موجی از سنگ یا یخ به سمتت هدایت می‌کنند یکی از پشت سر شمشیر بهت فرو میکنه آمو مگه چه خبره... اکثر وقتها مبارزه تموم شده شما هنوز داری میچرخی و شمشیر میزنی و فقط با صدای صحنه یا صدای بچه هست که میفهمی که تموم شد و کس دیگری نمونده! من لذتی از چنین مبارزات شلوغی نمی‌برم چون نمی‌فهمم دارم چکار میکنم درگیر متن مبارزه نمیشم یعنی فرصتی نیست که بشم فقط دکمه هارو فشار بده و فشار بده... چنین گیم پلی سریع و شلوغی حداقل در مود نرمال بازی قابل قبول نیست. در مورد تغییر در سبک بازی و اضافه شدن آلمان هایی از نقش آفرینی یا جهان باز هم این بازی یجورایی پادرهوا مونده یعنی که جهان باز بودن فقط به معنای گشت و گذار آزادانه در محیط و نقشه و لوکیشن‌ها نیست طبعا نیازمند یکسری شخصیت های اضافی و ماجرا های اضافی هم هست راستش من در جهان باز این بازی احساس تنهایی و غربت میکردم یادم به زمانهایی می‌افتاد که بازی‌های مثل فارکری رو تموم کردم همه پایگاه ها رو گرفتم و مراحل رو رفتم حالا که تو محیط بازی میگردم یک شهر ارواح و خالی میبینم مکان‌ها هستند اما آدمها و شخصیت ها و ماجراها نیستند این احساس خوبی بمن نمیداد گاد اف وار از ابتداش یا حداقل بعد از چند ساعتی که بازی کردی همین احساس رو بهت میده خودتی و بچه و دیگر هیچ. اینا ایراداتی بودن که بعد از پلات کردن بازی بچشم من اومدند گرفتن این ایرادات بمعنی ندیدن نکات مثبت فراوان از گرافیک عالی و طراحی دشمن ها و باس ها و زیبایی لوکیشن ها نیست.

Sent from my HTC 10 using Tapatalk
 
بالاخره من هم تموم کردم این عنوان ارزش مند رو >:D<<):)
عالی بود
20/20


فقط چنتا چیز بنظرم کم داشت
.
1)خدایان زیادی توی بازی ندیدیم و نکشتیم!
که خب البته نباید هم انتظار gow iii رو داشت که توش هر چی خدا بود لت و پار کردیم رفت ؛ اما خب در هر صورت فقط baldur خالی هم کیف نداد
2) خیلی سوال ها بیجواب موندن و گذاشته شدن واسه نسخه بعد ، که میشد همینجا بهشون جواب کامل داده بشه : قدرت atreus چی خواهد بود؟ کریتوس چطوری در پایان gow iii زنده موند؟ کسی نجاتش داد؟ چرا اومده اسکاندیناوی؟ فای چرا مرده؟ اصلا فای چه شکلی بوده؟
3) با توجه به آخر اولین تریلر بازی حدس میزدیم که شاید قرار اژدها سواری رو هم تجربه کنیم ولی نشد
والا قدرتای آتریس/لوکی که مشخصا یکیشون در آینده تبدیل شدن به حیوانات هست. (تو بازی بهش اشاره میشه) و اینکه میتونه بقیه زبان هارو به خوبی یاد بگیره.

راجب اژدها منم واقعا دوست داشتم همچین چیزی تو بازی باشه. :D اتفاقا توی آرت بوکی که دوستمون تو همین تاپیک آپلود کرد هم یه عکس بود جالب بود :

133.jpg
شاید نسخه بعدی8->

پ.ن: حالا درسته اندازه GOW 3 خدایان رو نکشتیم (کلا سه تا زدیم:-") ولی خیلیارو دیدیم! و خب از همون اول هم به قول بارلاگ قرار نبوده Killing gods check list بسازن. (که نمیدونم چرا خیلیا این موردو در نظر نمیگیرن)
 
این بازی بهترین نقدها و نمرات مثبت رو گرفت بدون شک برای خودش شاهکاری هم هست منهم در چندین ساعت اول به همین اندازه هیجان زده شده بودم میگفتم نه هم کمش هست باید ده بهش میدادند. ولی بمرور قضایا مقداری تغییر کرد تصور من بر این هست که بیشتر اون نقدها و ستایش ها با چند ساعت بازی و بدون تمام کردن اون نوشته شده بودند واقعیت اینه که بمرور که بازی پیش میره خصوصیا در سی درصد آخر اون یکسری تکرار مکررات چه در لوکیشن و دشمن ها و سخت شدن بیش از اندازه بازی خودش رو نشون میده بطوریکه شخصا اواخر بازی اون میل و اشتیاقی که درابتدا داشتم رو به ادامه دادنش نداشتم. سخت منظورم شلوغ پلوغی و سرعت بیش از حد مبارزات هست میشه ردشون کرد اما بقول یکی دوستان انگشت آدم کج میشه ازبس با آخرین سرعت ممکن باید دکمه هارو فشار بده دوتا از بالا بهت آتیش پرت میکنند سه تا روی زمین موجی از سنگ یا یخ به سمتت هدایت می‌کنند یکی از پشت سر شمشیر بهت فرو میکنه آمو مگه چه خبره... اکثر وقتها مبارزه تموم شده شما هنوز داری میچرخی و شمشیر میزنی و فقط با صدای صحنه یا صدای بچه هست که میفهمی که تموم شد و کس دیگری نمونده! من لذتی از چنین مبارزات شلوغی نمی‌برم چون نمی‌فهمم دارم چکار میکنم درگیر متن مبارزه نمیشم یعنی فرصتی نیست که بشم فقط دکمه هارو فشار بده و فشار بده... چنین گیم پلی سریع و شلوغی حداقل در مود نرمال بازی قابل قبول نیست. در مورد تغییر در سبک بازی و اضافه شدن آلمان هایی از نقش آفرینی یا جهان باز هم این بازی یجورایی پادرهوا مونده یعنی که جهان باز بودن فقط به معنای گشت و گذار آزادانه در محیط و نقشه و لوکیشن‌ها نیست طبعا نیازمند یکسری شخصیت های اضافی و ماجرا های اضافی هم هست راستش من در جهان باز این بازی احساس تنهایی و غربت میکردم یادم به زمانهایی می‌افتاد که بازی‌های مثل فارکری رو تموم کردم همه پایگاه ها رو گرفتم و مراحل رو رفتم حالا که تو محیط بازی میگردم یک شهر ارواح و خالی میبینم مکان‌ها هستند اما آدمها و شخصیت ها و ماجراها نیستند این احساس خوبی بمن نمیداد گاد اف وار از ابتداش یا حداقل بعد از چند ساعتی که بازی کردی همین احساس رو بهت میده خودتی و بچه و دیگر هیچ. اینا ایراداتی بودن که بعد از پلات کردن بازی بچشم من اومدند گرفتن این ایرادات بمعنی ندیدن نکات مثبت فراوان از گرافیک عالی و طراحی دشمن ها و باس ها و زیبایی لوکیشن ها نیست.

Sent from my HTC 10 using Tapatalk
والا حقیقتش اینه که منم باهات متاسفانه موافقم :D
یعنی وقت و خوصلش رو نداشتم بیام توضیح بدم ! ولی در کل بازی بنظرم یکم در حقش لطف شده! بعد از پلات کردن میفهمین اینو ! من Gow 3 رو فکر کنم بالای ۱۰ بار بازیش کردم که تازه کاملا خطی بود ! ولی واقعا اینو دوس نداری دیگه بری سراغش
حالا سر فرصت توضیحات کاملی داده میشه :D
نبود باس درست و حسابی عذاب آوره !!
 
این بازی بهترین نقدها و نمرات مثبت رو گرفت بدون شک برای خودش شاهکاری هم هست منهم در چندین ساعت اول به همین اندازه هیجان زده شده بودم میگفتم نه هم کمش هست باید ده بهش میدادند. ولی بمرور قضایا مقداری تغییر کرد تصور من بر این هست که بیشتر اون نقدها و ستایش ها با چند ساعت بازی و بدون تمام کردن اون نوشته شده بودند واقعیت اینه که بمرور که بازی پیش میره خصوصیا در سی درصد آخر اون یکسری تکرار مکررات چه در لوکیشن و دشمن ها و سخت شدن بیش از اندازه بازی خودش رو نشون میده بطوریکه شخصا اواخر بازی اون میل و اشتیاقی که درابتدا داشتم رو به ادامه دادنش نداشتم. سخت منظورم شلوغ پلوغی و سرعت بیش از حد مبارزات هست میشه ردشون کرد اما بقول یکی دوستان انگشت آدم کج میشه ازبس با آخرین سرعت ممکن باید دکمه هارو فشار بده دوتا از بالا بهت آتیش پرت میکنند سه تا روی زمین موجی از سنگ یا یخ به سمتت هدایت می‌کنند یکی از پشت سر شمشیر بهت فرو میکنه آمو مگه چه خبره... اکثر وقتها مبارزه تموم شده شما هنوز داری میچرخی و شمشیر میزنی و فقط با صدای صحنه یا صدای بچه هست که میفهمی که تموم شد و کس دیگری نمونده! من لذتی از چنین مبارزات شلوغی نمی‌برم چون نمی‌فهمم دارم چکار میکنم درگیر متن مبارزه نمیشم یعنی فرصتی نیست که بشم فقط دکمه هارو فشار بده و فشار بده... چنین گیم پلی سریع و شلوغی حداقل در مود نرمال بازی قابل قبول نیست. در مورد تغییر در سبک بازی و اضافه شدن آلمان هایی از نقش آفرینی یا جهان باز هم این بازی یجورایی پادرهوا مونده یعنی که جهان باز بودن فقط به معنای گشت و گذار آزادانه در محیط و نقشه و لوکیشن‌ها نیست طبعا نیازمند یکسری شخصیت های اضافی و ماجرا های اضافی هم هست راستش من در جهان باز این بازی احساس تنهایی و غربت میکردم یادم به زمانهایی می‌افتاد که بازی‌های مثل فارکری رو تموم کردم همه پایگاه ها رو گرفتم و مراحل رو رفتم حالا که تو محیط بازی میگردم یک شهر ارواح و خالی میبینم مکان‌ها هستند اما آدمها و شخصیت ها و ماجراها نیستند این احساس خوبی بمن نمیداد گاد اف وار از ابتداش یا حداقل بعد از چند ساعتی که بازی کردی همین احساس رو بهت میده خودتی و بچه و دیگر هیچ. اینا ایراداتی بودن که بعد از پلات کردن بازی بچشم من اومدند گرفتن این ایرادات بمعنی ندیدن نکات مثبت فراوان از گرافیک عالی و طراحی دشمن ها و باس ها و زیبایی لوکیشن ها نیست.

Sent from my HTC 10 using Tapatalk
احسنت به شما دوست عزیز.حرف دل منم زدی.مشکل ما اینه که با سه گانه و اون نسخه های فرعی کاملا ارضا شدیم.حالا این نسخه جدید یک مقدار کسل اور شده در مقابل قسمت های قبلی و همچنین مشکلات اپن ورد شدن هم که شما اشاره کردی خوب پیاده سازی نشده متاسفانه
 
اقا این قسمت که میری 6 تا جا داره هر دفعه باید با کلی دشمن بجنگی چرا انقدر سخته....من الان تبر لول 5 کردم اون یکی هم لول4 هست قدرتها رو هم تا خرخره برای تبر و اون یکی اپدیت کردم....نمیدونم چطوری باید زدشون این همه دشمن میاد؟

جایی چیزی شاید جا مونده ...قویتر بشم....چطوریه؟
 
اقا این قسمت که میری 6 تا جا داره هر دفعه باید با کلی دشمن بجنگی چرا انقدر سخته....من الان تبر لول 5 کردم اون یکی هم لول4 هست قدرتها رو هم تا خرخره برای تبر و اون یکی اپدیت کردم....نمیدونم چطوری باید زدشون این همه دشمن میاد؟

جایی چیزی شاید جا مونده ...قویتر بشم....چطوریه؟
در کل این بازی همینه شلوغ و سخت حتی اگر همه مراحل جانبی و آپگرید هارو هم بری اما خوب یک چیزی هم که هست بعضی دشمنها رو هم با بعضی از سلاح ها باید بزنی تا موثر باشه مثلا یکسریشون تبر صرف نظر از لولش روشون چندان اثری نداره و با مشت بهتر ضربه میخورن. خلاصه که حین مبازره هم انتخاب و تعویض سلاح ها مهمه و آپگرید پسره هم خیلی مهمه

Sent from my HTC 10 using Tapatalk
 
فکر میکردم تا الان دیگه ملت شیره بازی رو کشیده باشن ولی مثل اینکه اینطور نیست!/:) هنوز یه ایستر اگ گنده مونده. :D اگه بازیو تموم نکردید باز نکنید.
Capture+_2018-07-23-22-34-45-1.png
اگه اشتباه نکنم گفته شده که مربوط به خونه کریتوس میشه.

پ.ن: نوشته های روی دیوار تو اندینگ رو که یادتون میاد؟

700px-Panel.jpg
یه کاربری تو ردیت اینارو ترجمه کرده! نتایجش هم اینه : خیانت، پدر، فاجعه:-s

من هی میگم یه تاپیک برای داستان بازی نیازه... میگین نه. :| :D
 
سلام
بعضی صندوقا ایتم هایی دارند که نوشته بیست درصد افزایش قدرت و .... . وقتی ایتمه میگیرم بهم میده قدرته یا باید برم جایی فعال کنم ؟
باید بچسبونی به زره ت آیتم ها رو :دی


فکر میکردم تا الان دیگه ملت شیره بازی رو کشیده باشن ولی مثل اینکه اینطور نیست!/:) هنوز یه ایستر اگ گنده مونده. :D اگه بازیو تموم نکردید باز نکنید.
View attachment 90734
اگه اشتباه نکنم گفته شده که مربوط به خونه کریتوس میشه.

پ.ن: نوشته های روی دیوار تو اندینگ رو که یادتون میاد؟

View attachment 90735
یه کاربری تو ردیت اینارو ترجمه کرده! نتایجش هم اینه : خیانت، پدر، فاجعه:-s


من هی میگم یه تاپیک برای داستان بازی نیازه... میگین نه. :| :D

غیر از این دو مورد دیگه هست که رو مخمه و نمیدونم رلزی پشتشه یا نه:-"
یکی تو قلعه دورف ها یه سری سنگ رو هم چیده شده که میشه زدشون...فقط یکبار(ریسپاون میشن ولی دیگه قابل اینترکت کردن نیستن) این بد رو اعصابه که فازش چیه...باور کنم الکی اونا رو گزاشتن یعنی؟:دی

یکی دیگه اینکه تو الفهام یه سری حلقه هست که میشه به طرف اونا هم تبر پرت کرد، ولی اونا هم فقط یکبار!


اما خوب...اگر فقط یک ایستر مونده پس اینا هیچی... ولی باید کوری رد بگیرن بگن فازت از این دوتا چی بوده اگر قرار نیست مهم باشن:|

تاپیکم دیگه دیر شده بود و اکثرا بازی کرده بودن و بحث ها همینجا شکل گرفته بود...باید Day 1 زده میشد:دی درس بشه برلی آینده:دی
 
فکر میکردم تا الان دیگه ملت شیره بازی رو کشیده باشن ولی مثل اینکه اینطور نیست!/:) هنوز یه ایستر اگ گنده مونده. :D اگه بازیو تموم نکردید باز نکنید.
View attachment 90734
اگه اشتباه نکنم گفته شده که مربوط به خونه کریتوس میشه.

پ.ن: نوشته های روی دیوار تو اندینگ رو که یادتون میاد؟

View attachment 90735
یه کاربری تو ردیت اینارو ترجمه کرده! نتایجش هم اینه : خیانت، پدر، فاجعه:-s

من هی میگم یه تاپیک برای داستان بازی نیازه... میگین نه. :| :D
من متوجه نشدم،الان اون ترجمه هه به ایستر اگ گفته شده ربط داره یا جدائه کلا؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or