PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

این ویدئو رو حتما کامل ببینید البته اگه بازیو تموم کردین
فوق‌العادس. اینقدر خوب و خفنه که خود کوری هم واسه طرف کامنت گذاشته
خیلی از سوالات بهش پرداخته میشه و یه سری چیزا که ما اصن بهشون توجه نکردیمم، گفته میشه
۲۰دقیقس ولی ارزش داره کامل ببینیدش
 
بازی امروز تموم شد.
اولش میگم هر چی بازی دارید قبلش بازی کنید بعد برید سراغ GOW
دومش، اولین بازی تو تاریخ گیمینگ هست، اینقدر ساختمون های عظیم، و ابجکت عظیم تو بازی هست، قشنگ هر لوکیشن بازی اندازه سه تا بازی دیگه ابجکت و جزئیات داره از بس عظیم هستن، فکر این که طراحان بازی چقدر زحمت کشیدن سر این لوکیشن ها واقعا فقط خدا میدونه:|
سومش، اولین بازی تو تاریخ ps4 هست، که وقتی اجرا میکنی دقیقا ps4 صدای تراکتور میده :D بیچاره ps4 داره استاندارد گرافیکی 5 سال بعد بازی ها رو اجرا میکنه.
چهارمش، صدا گزاری کریتوس! :| این بشرهر چی صدا از دهنش میاد بیرون خود حماسه است، از بس طراحی خفنی و اسطوره ای و اساطیری داره.
پنجمش محیط بازی، یک الگو برداری تمیز از شهر بلادبورنه، قشنگ همه محیط های بازی به هم ربط دارن و به هم وصلن:>
ششمش، رابطه پدر فرزندیش خودش الگو برداری از یکی از برترین انحصاری ها و بازی های تاریخ گیمینگ به بهترین شکل ممکن پیاده شده
هفتمش، شخصا برای بعضی از سوپرایز هاش تا وسط قش رفتن رفتم:| یعنی تا این حد انتظار نداشتم:D خوب محیط بازی رو بگردید و ماموریت های فرعی پا به پای ماموریت های اصلی لذت بخشن، از این جهان باز های الکی نیست.
این بازی هم مثل بلادبورن-اخرین ما باید 5-6 سال ازش بگزره تا خوب بشه با حوصله گیم پلی، و داستان، و گرافیک و محیط و اتمسفرش رو درک کرد<:-P
 
سلام دوستان عزیزم
یکی لطف میکنه به من بگه از کجا بفهمم چقدر بازی رو رفتم؟
جایی تو سیو ها یا تو بازی میزنه؟
توی بازی فکر نکنم جایی بزنه
یا از طریق تروفیا باید بفهمید یا اینکه همینجا بگید کدوم قسمت هستید هستید
 
بارلاگ گفته تعداد زیادی از باس های بازی رو حذف کردن به این دلیل که زمان ساخته بازی طولانی میشد چیزی که اول تو ذهن بارلاگ بوده یه بازی خیلی کاملتر و با باسهای حماسی بیشتر بوده ولی حیف که زمان ساختش بیشتر از حد می رفت بالا البته همینجوریشم بازی یه شاهکاره
 
بارلاگ گفته تعداد زیادی از باس های بازی رو حذف کردن به این دلیل که زمان ساخته بازی طولانی میشد چیزی که اول تو ذهن بارلاگ بوده یه بازی خیلی کاملتر و با باسهای حماسی بیشتر بوده ولی حیف که زمان ساختش بیشتر از حد می رفت بالا البته همینجوریشم بازی یه شاهکاره
گفته بود حدود 20 نفر یکی دوسال فقط روی یه باس فایت کار میکردن! این وسط دو تا سوال پیش میاد :

1- Gow 3 دقیقا چجوری ساخته شده با این اوضاع؟:D

2- اگه انقد طراحی باس براشون زمان بر هست، پس به این معنیه که نسخه بعدیم همینقد باس فایت داره؟ چون طبیعتا از الان تا نسخه بعد کمتر از زمان ساخت همین نسخه (5 سال) وقت دارن. :-"
 
گفته بود حدود 20 نفر یکی دوسال فقط روی یه باس فایت کار میکردن! این وسط دو تا سوال پیش میاد :

1- Gow 3 دقیقا چجوری ساخته شده با این اوضاع؟:D

2- اگه انقد طراحی باس براشون زمان بر هست، پس به این معنیه که نسخه بعدیم همینقد باس فایت داره؟ چون طبیعتا از الان تا نسخه بعد کمتر از زمان ساخت همین نسخه (5 سال) وقت دارن. :-"
گاد سه یه بازی خطی هست که کل تیم رو باس فایتها کار میکردن و جمعا رو درجه هارد ۹ ساعت گیم پلی داشت ولی گاد جدید محیط باز و پر از ماموریت و فعالیت های جانبی هست با ۵۰ ۶۰ ساعت گیم پلی . ساخت بازی های جدید زمان بیشتر میطلبه. ولی در کل قبول دارم قسمت بعدی اگر تعداد باس هاش همین باشه دیگه قابل قبول نیست
 
آخرین ویرایش:
گفته بود حدود 20 نفر یکی دوسال فقط روی یه باس فایت کار میکردن! این وسط دو تا سوال پیش میاد :

1- Gow 3 دقیقا چجوری ساخته شده با این اوضاع؟:D

2- اگه انقد طراحی باس براشون زمان بر هست، پس به این معنیه که نسخه بعدیم همینقد باس فایت داره؟ چون طبیعتا از الان تا نسخه بعد کمتر از زمان ساخت همین نسخه (5 سال) وقت دارن. :-"
بارلوگ :

علاقه‌ی من به پلی‌استیشن ۴ نسبت به پلی‌استیشن ۴ پرو مانند احساسی نبود که با پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۴ داشتم. آن زمان احساس می‌کردم که ما باید همه چیز را دور بیندازیم. می‌دانید؟ ما مجبور بودیم همه‌‌ی کارها را دوباره انجام دهیم. من به عنوان یک توسعه‌دهنده، این شرایط را دوست ندارم. اما اگر ما بتوانیم به ارتقای تدریجی سخت‌افزارها ادامه دهیم، فکر می‌کنم این به ما اجازه دهد که محدودیت‌ها را بدون این‌که مجبور باشیم مغزمان را دگرگون کنیم و دوباره همه چیز را پیاده کنیم، کنار بگذاریم.

بنابراین من همواره از سخت‌افزارهای جدید استقبال می‌کنم. توسعه‌ی یک بازی برای نسل جدید یا چیزی شبیه به آن وقت زیادی می‌گیرد و برای این کار مجبوریم که همه چیز را تغیر دهیم و دوباره برنامه‌ نویسی کنیم. بنابراین اگر من بتوانم بازی خود را زودتر از زمانی که قرار است برای ساخت آن در نسل بعدی طول بکشد توسعه دهم، این فوق‌العاده خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: kratos 21
گفته بود حدود 20 نفر یکی دوسال فقط روی یه باس فایت کار میکردن! این وسط دو تا سوال پیش میاد :

1- Gow 3 دقیقا چجوری ساخته شده با این اوضاع؟:D

2- اگه انقد طراحی باس براشون زمان بر هست، پس به این معنیه که نسخه بعدیم همینقد باس فایت داره؟ چون طبیعتا از الان تا نسخه بعد کمتر از زمان ساخت همین نسخه (5 سال) وقت دارن. :-"
منم همین دوتا سوال اومد تو ذهنم،جدا از محتوای بیشتر این شماره و تفاوت نسل که بقیه هم گفتن این مسئله هم هست که گیم پلی این شماره از خیلی جهات فرق داشت با شماره قبلی ولی الان حتی اگه نسل هم عوض بشه پایه گیم پلی و مسیر کلی مشخصه.و یه سری موارد دیگه مثل داستان هم فک کنم از همین الان مشخص کرده باشن چون اگه اشتباه نکنم گفته بود از الان اینکه چی به سر کریتوس اومده از شماره قبل و چطور اومده اونجا معلومه؛پس خود کوری هم سرش خلوت تره و به بخش های دیگه راحت تر میتونه برسه
------
حرف از دلیل اومدن کریتوس شد اینم بگم که تو یوتیوب یه ویدیو بود راجع به سن کریتوس،دقت کرده بودن بار اول که وارد معبد تیر میشیم وقراره بریم الفهایم،معلوم میشه که فقط خود معبد 150 سال زیر آب بوده و با توجه به اون کوزه ها که تو معبد هستن پس یعنی از اتفاقات شماره 3 بیشتر از 150 سال گذشته!و خب از اونجا که بلافاصله بعد از شماره قبل معبد ساخته نشده که بیان کوزه بزارن توش پس فک میکنم کریتوس چند صد سالی عمر داشته باشه!
 
خب منم بازی رو تموم کردم و باید بگم بازی خیلی بهتر از اونی بود که فکر میکردم٬من از کسایی بودم که با تغییرات مخالف بودم ولی الان میتونم بگم که این تغییرات واقعا لازم بوده البته بازی ضعف هایی هم داره که اصلی ترین ضعفش کمبود باس فایت هست.در کل من معتقدم بازی تو نسخه بعد به احتمال زیاد این ضعف ها رو هم پوشش میده و یه بازی بی نظیر در انتظارمون خواهد بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or