PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
این نسخه اول یه سگانه از بازی بوده تیم سانتا و کوری نمیتونستن هرچی که دارن رو کنن در واقع تو این نسخه هدف ساخت بیلد جدیدی از بازی بوده.وقتی که پایه بازی رو از نو ساختن و شکل دادن به همراه یه داستان کارشون برای نسخه های بعد راحت تره.تو این نسخه شاید 5 درصد هم خدایان نورث رو ما ندیدیم و بیشتر اسم برده میشن.مطمئنا نسخه های بعد اپیک خواهند بود.البته مخالفم که باس فایت های این نسخه اونجوری نبوده حداقل 10 تا باس مختلف داشتیم که همشون هم DNA بازی رو داشتن اپنینگ هم خیلی خفن بود یه چیز متفاوت نسبت به نسخه های پیشین.
بحث من نا تواني تيم سازنده يا چرايي نبود باس فايت هايي در حد ٣ نبود كه شما شور حسيني گرفتي ! عرض كردم تا اينجاي كار اپنينگ و باس فايت هايي در حد ٣ وجود نداشته و صد البته ممكنه در نسخه سوم سري جديد و شكل گيري كامل داستان شاهد همچين اتفاقاتي با كيفيت خيلي بهتر باشيم ! ولي اين در اصل قضيه تغييري ايجاد نمي كنه ! فعلا و تا اينجا اپنينگ و باس فايت هايي در حد نسخه سوم نداشتيم و اونا همچنان بهترين هستن از نظر من ! حالا شما اين اپنينگ كه درخت رو قطع كردي با تبر بيشتر دوست داشتي و خفن تر مي دوني من مشكلي ندارم سليقه و نظرته !
 
  • Like
Reactions: morteza75 and SPILL
من با هر 2-3پست اخیر، مخصوصا "پ.ن" @victor hogo موافقم!:-"

من همچنان میتونم بشینم GOWهای قبل رو بزنم و مطمئنم بازم ازشون لذت میبرم!
اگر یه بازی سراسر هیجان بخوام، حتما میرم سراغ GOW III از اول تا آخر هیجان!
اگر بخوام تو دنیای بازی غرق بشم و داستان و کاراکترهای خفن ببینم میام سراغ همین GOW جدید! هر کدوم جای خودشون حال میدن:x

ولی همیشه گفتم GOW III چپتر نهاییه داستان بود، جایی که قرار بود تصفیه حساب کنیم:دی اصلا داستان هم جوری پیش رفته بود توی سری که اونجا باید با همه میجنگیدیم!

الان ولی فرق داره، تازه داستان قراره شکل بگیره، تازه استارت راگناروک رو زدن و معلوم نیست شماره بعد یا بعدیش راگناروک شروع بشه! این رو اگر مقایسه کنیم با GOW I (که البته اونجا یکبار داستان شروع و پرونده بسته شد حتی:-") به نظرم اندازه ی اون باس فایت و صحنه های خفن داشت!
باس فایت آخر بازی هم به نظرم جزو TOP5 یا TOP3 سری میتونه باشه!

در مورد اپنینگ موافقم، کاملا با بقیه GOWها که همون شروع مینداختت جلو باس متفاوت بود:دی
ولی اینجور که به نظر میاد، GOW بعدی احتمالا به سبک همیشگی باشه:دی اینجا هم بعضیا بالدر رو جزو اپنینگ حساب میکنند، ولی به نظرم اپنینگ نبود، قشنگ یکی دو ساعت(با گشت و گذار) باید بازی میکردیم تا بهش میرسیدیم:-"

---
درسته بازی تروفی درجه سختی نداره، اما یه چی داره ده برابر وسوسه انگیزتر!!!

با تموم کردن رو درجه سختی GOW این دوتا سپر بلز میشه...اولی رو میخوااااااام:((



 
بحث من نا تواني تيم سازنده يا چرايي نبود باس فايت هايي در حد ٣ نبود كه شما شور حسيني گرفتي ! عرض كردم تا اينجاي كار اپنينگ و باس فايت هايي در حد ٣ وجود نداشته و صد البته ممكنه در نسخه سوم سري جديد و شكل گيري كامل داستان شاهد همچين اتفاقاتي با كيفيت خيلي بهتر باشيم ! ولي اين در اصل قضيه تغييري ايجاد نمي كنه ! فعلا و تا اينجا اپنينگ و باس فايت هايي در حد نسخه سوم نداشتيم و اونا همچنان بهترين هستن از نظر من ! حالا شما اين اپنينگ كه درخت رو قطع كردي با تبر بيشتر دوست داشتي و خفن تر مي دوني من مشكلي ندارم سليقه و نظرته !
اینکه شما دوست داری Opening بازیت با کشتن باس شروع بشه سلیقه شما هستش . شاید برای من همون قطع کردن درخت ، دست گذاشتن روی رد دست ، و عمق احساسات ، دیالوگ های های رد و بدل شده بین پدر و پسر ، جمع کردن خاکستر از روی اتش‌ ، اولین دیدار حماسی با بالدر و .... همه اینا Opening بهتری رو نسبت به قتل عام چندتا باس رقم بزنه
حالامنکه قبلا نظرم رو گفتم opening این بازی برای من رفت کنار دست TLOU و MGSV . شاید الان گرمم و واقعا بعدا از لیستم کمی بیارم پایینتر ولی این تغییری ایجاد نمیکنه که هستن تعداد زیادی که اینو به Opening نسخه قبل ترجیح بدن
 
اینکه شما دوست داری Opening بازیت با کشتن باس شروع بشه سلیقه شما هستش . شاید برای من همون قطع کردن درخت ، دست گذاشتن روی رد دست ، و عمق احساسات ، دیالوگ های های رد و بدل شده بین پدر و پسر ، جمع کردن خاکستر از روی اتش‌ ، اولین دیدار حماسی با بالدر و .... همه اینا Opening بهتری رو نسبت به قتل عام چندتا باس رقم بزنه
حالامنکه قبلا نظرم رو گفتم opening این بازی برای من رفت کنار دست TLOU و MGSV . شاید الان گرمم و واقعا بعدا از لیستم کمی بیارم پایینتر ولی این تغییری ایجاد نمیکنه که هستن تعداد زیادی که اینو به Opening نسخه قبل ترجیح بدن
دقیقا!!
واسه منم همین بودش ، ولی باید قبول کرد اکثر حسی که ابتدای بازی تجربه میشه ، دلیلش سگانه ی قبلی و شخص کریتوس هست،
دیدم خیلیارو که تازه با این نسخه شروع کردن همون دقیقه ی اول ،به بازی و قدرت کریتوس ایراد میگرفتن
 
اینکه شما دوست داری Opening بازیت با کشتن باس شروع بشه سلیقه شما هستش . شاید برای من همون قطع کردن درخت ، دست گذاشتن روی رد دست ، و عمق احساسات ، دیالوگ های های رد و بدل شده بین پدر و پسر ، جمع کردن خاکستر از روی اتش‌ ، اولین دیدار حماسی با بالدر و .... همه اینا Opening بهتری رو نسبت به قتل عام چندتا باس رقم بزنه
حالامنکه قبلا نظرم رو گفتم opening این بازی برای من رفت کنار دست TLOU و MGSV . شاید الان گرمم و واقعا بعدا از لیستم کمی بیارم پایینتر ولی این تغییری ایجاد نمیکنه که هستن تعداد زیادی که اینو به Opening نسخه قبل ترجیح بدن
من خودم اشاره كردم به اين موضوع كه ممكنه هر كسي سليقه متفاوتي داشته باشه در اين زمينه ! شما حرف خود منو نقل قول مي كني دوباره به خود من مي گي :Dولي به شخصه اين opening هيچ چيز خاصي واسه من نداشت ! اولا كه مبارزه با بالدر جزو opening بازي به حساب نمياد چون حداقل بعد از يك ساعت گيم پلي اتفاق ميفته پس اونو جزو شروع حساب نبايد كرد ! دوما مراسم وداع و سوزوندن مادر ارتئوس و ... همشون تو ده ها تيزر و تريلر نمايش داده شده بودن و اتفاق خاصي نبود كه بخواد كسي رو سورپرايز كنه يا احساساتشو بيدار كنه ! سوما اين gow هست و خواستگاهش مبارزه و فايت با باس ها و هيجانه ! در نتيجه چيز عجيبي نيست اگه خيلي ها به خصوص فن هاي قديمي سري از opening هايي مثل نسخه سوم بيشتر استقبال كنن ! كما اينكه به قول دوستمون احتمالا تو نسخه هاي بعدي اين اتفاق بيفته ! تا اينجا بحث سليقه مطرح هست ولي در مورد باس فايت هاي نسخه سوم ديگه اصلا بحثي وجود نداره ! روند داستاني بازي جوري بود كه حالا ها حالا شايد تو هيچ گيمي نتونيم اين ليست پر بار و لذت بخش از باس فايت رو ببينيم ! البته همينجا هم ممكنه يه نفر بگه كه من كشتن باس هاي اين نسخه رو به هيدز و كرونوس و ... رو ترجيح مي دم كه كج سليقگيش رو ميرسونه :D
 
دوستان امکانش هست اول مراحل داستانی بازی رو تموم کرد بعد رفت سراغ مراحل فرعی؟
من پیشنهاد نمی‌کنم!
هر ماموریت فرعی رو وقتی که اولینن بار میتونید بگیرید و برید، برید!(یعنی محیط جدید که باز شد اولین کار ماموریت های فرعیش رو برید!) اینجوری مبارزات چالش دارن و جذاب ترن!
بزارید بعدا از دشمن ها قوی تر میشید و حتی ممکنه با اختلاف زیاد هم قوی تر بشید، دیگه اون چالشی که میتونستن داشته باشن رو ندارن!
جدای از این تغییر شخصیتی و ارتباط کاراکترها رو بهتر درک میکنید! :دی
 
خب منم تا یه جاهایی بازی کردم و... الله اکبر! :D
در مورد گرافیک که شکی وجود نداشت، ولی باز هم بعضی جاها به قدری زیباست که فقط قوانین فیزیک جلوم رو گرفت که به سبک انیمیشن ها دهنم تا زمین کِش نیاد! :D 4.5 سال از اومدن PS4 میگذره و آدم هی فکر میکنه خب دیگه چیز جدیدی از نظر بصری نخواهیم دید، ولی باز با مواردی توی این بازی روبرو میشه که...

اونجایی که میریم به سمت خونه ی خانومه، حیرت انگیز بود!!! طراحی هنری خونه در کنار جلوه های گرافیکی بنیان فکن ترکیبی ساخته بود عجیب! از خود خونه که یه لاک پشت درخت مانند (!) هست تا حیاط پشتی با اون منظره به شدت زیبا و رنگ های شاد.



انصافاً کی فکرش رو میکرد که یه روزی توی God of War گراز در آغوش بگیریم! =))

حالا گرافیک به کنار، چون انتظار دیگه ای نداشتیم. ولی گیم پلی چقدر محشر و اعتیادآوره! قشنگ میشه اثر هر ضربه رو حس کرد و از تک تک ثانیه های هر مبارزه لذت برد. خوشبختانه تنوع دشمن ها هم خوبه و استراتژی های متنوعی دارن که جذابیت زیادی به مبارزات میده. و البته درجه سختی که خیلی خفنه و به مراتب بالاتر از نسخه های قدیمی. من بازی رو روی درجه سوم شروع کردم و بعضی جاها همون اوایل بازی داشتم از شدت سختی منهدم میشدم! دیگه درجه چهارم نمیدونم چی میشه! :D دوربینش هم بهتر از چیزی هست که فکر میکردم و نگرانی ـم الکی بود. البته بدم هم نمی اومد یه ذره دورتر باشه، ولی الآن هم مشکل خاصی باهاش نداشتم و یه جورایی باعث میشه آدم بیشتر توی مبارزات غرق بشه.
در مورد موسیقی هم ترکیب خوبی از آهنگ های حماسی و معنوی (!) داره و یکی از آهنگ های معنوی بازی به تنهایی از 90% موسیقی های نسخه های قبلی قشنگ تره. البته اون ها هم آهنگ های خیلی خوب و موندگاری داشتن، ولی این یکی با سلیقه من جورتره.
و اما اصل کار یعنی پسرک! :D چیزی که خیلی نگرانش بودم و خوشبختانه جزو بهترین نکات بازی هست. المان های گیم پلی به کنار، عاشق دیالوگ های بین کریتوس و پسرک شدم! اون Boy گفتنش که به تنهایی تبدیل به یه meme باحال شده، به جز اون دیالوگ های طنز باحالی هم داره که انتظارشون رو نداشتم! به نظرم اسپویلر نمیخواد به اون صورت، ولی برای دوستان حساس توی اسپویلر میذارم.

یه جایی بود که اتریوس داشت با کریتوس در مورد صداها صحبت میکرد و کریتوس براش از Sirenهایی گفت که دریانوردها رو مجنون میکردن. اتریوس پرسید با اون دریانوردها چیکار کردین که خوب شدن؟ کریتوس هم گفت انداختیمشون توی دریا! :))
بعضی جاها هم یه حالت کل کل و دعوای خفیفی توی دیالوگ ها دیده میشه. مثلاً توی یه لوکیشن داشتم با کریتوس حمالی میکردم که یه صندوق فرعی رو باز کنم. اتریوس گفت به جای اینکه وقتت رو صرف اون کنی بیا بریم سراغ چیزهای اصلی. کریتوس هم گند زد به هیکلش و یه چیزی تو این مایه ها گفت که هر وقت ازت خواستم اظهار نظر کن! :)) :)) :))
یا جای دیگه که یه معمایی بود و اتریوس هی چرت و پرت میگفت که بلد نیستی حلش کنی و از اینجا بریم. کریتوس هم به تدریج عصبانی تر میشد و آخرش کم مونده بود بگه خفه شو بچه! بذار کارم رو بکنم!
کلاً این دیالوگ ها خیلی عالی نوشته شدن و وسط یه بازی جدی و سنگین، حس و حال جالبی درست میکنن. :D
 
آخرین ویرایش:
این اریا پست نمیده نمیده میده دیگه عالیه واقعا دمت گرم آریا هنوز تو سایت فعالی
از كسايي هستن كه هميشه منتظر نظراتش هستم !:D
اين boy كفتن هاي كريتوس باعث شده براي اولين بار تو عمرم دوست داشته باشم بابا بشم و هي با هر بهونه اي با همون لحن كريتوس boy boy كنم:D
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
از كسايي هستن كه هميشه منتظر نظراتش هستم !:D
اين boy كفتن هاي كريتوس باعث شده براي اولين بار تو عمرم دوست داشته باشم بابا بشم و هي با هر بهونه اي با همون لحن كريتوس boy boy كنم:D
اقا دیگه جوگیر نشید خواهشا D:)) اون دوبلورش اصله کاری boy خوب تلفظ میکنه
 
خب منم تا یه جاهایی بازی کردم و... الله اکبر! :D
در مورد گرافیک که شکی وجود نداشت، ولی باز هم بعضی جاها به قدری زیباست که فقط قوانین فیزیک جلوم رو گرفت که به سبک انیمیشن ها دهنم تا زمین کِش نیاد! :D 4.5 سال از اومدن PS4 میگذره و آدم هی فکر میکنه خب دیگه چیز جدیدی از نظر بصری نخواهیم دید، ولی باز با مواردی توی این بازی روبرو میشه که...

اونجایی که میریم به سمت خونه ی خانومه، حیرت انگیز بود!!! طراحی هنری خونه در کنار جلوه های گرافیکی بنیان فکن ترکیبی ساخته بود عجیب! از خود خونه که یه لاک پشت درخت مانند (!) هست تا حیاط پشتی با اون منظره به شدت زیبا و رنگ های شاد.



انصافاً کی فکرش رو میکرد که یه روزی توی God of War گراز در آغوش بگیریم! =))

حالا گرافیک به کنار، چون انتظار دیگه ای نداشتیم. ولی گیم پلی چقدر محشر و اعتیادآوره! قشنگ میشه اثر هر ضربه رو حس کرد و از تک تک ثانیه های هر مبارزه لذت برد. خوشبختانه تنوع دشمن ها هم خوبه و استراتژی های متنوعی دارن که جذابیت زیادی به مبارزات میده. و البته درجه سختی که خیلی خفنه و به مراتب بالاتر از نسخه های قدیمی. من بازی رو روی درجه سوم شروع کردم و بعضی جاها همون اوایل بازی داشتم از شدت سختی منهدم میشدم! دیگه درجه چهارم نمیدونم چی میشه! :D دوربینش هم بهتر از چیزی هست که فکر میکردم و نگرانی ـم الکی بود. البته بدم هم نمی اومد یه ذره دورتر باشه، ولی الآن هم مشکل خاصی باهاش نداشتم و یه جورایی باعث میشه آدم بیشتر توی مبارزات غرق بشه.
در مورد موسیقی هم ترکیب خوبی از آهنگ های حماسی و معنوی (!) داره و یکی از آهنگ های معنوی بازی به تنهایی از 90% موسیقی های نسخه های قبلی قشنگ تره. البته اون ها هم آهنگ های خیلی خوب و موندگاری داشتن، ولی این یکی با سلیقه من جورتره.
و اما اصل کار یعنی پسرک! :D چیزی که خیلی نگرانش بودم و خوشبختانه جزو بهترین نکات بازی هست. المان های گیم پلی به کنار، عاشق دیالوگ های بین کریتوس و پسرک شدم! اون Boy گفتنش که به تنهایی تبدیل به یه meme باحال شده، ولی به جز اون دیالوگ های طنز باحالی داره که انتظارشون رو نداشتم! ولی به نظرم اسپویلر نمیخواد به اون صورت، ولی برای دوستان حساس توی اسپویلر میذارم.

یه جایی بود که اتریوس داشت با کریتوس در مورد صداها صحبت میکرد و کریتوس براش از Sirenهایی گفت که دریانوردها رو مجنون میکردن. اتریوس پرسید با اون دریانوردها چیکار کردین که خوب شدن؟ کریتوس هم گفت انداختیمشون توی دریا! :))
بعضی جاها هم یه حالت کل کل و دعوای خفیفی توی دیالوگ ها دیده میشه. مثلاً توی یه لوکیشن داشتم با کریتوس حمالی میکردم که یه صندوق فرعی رو باز کنم. اتریوس گفت به جای اینکه وقتت رو صرف اون کنی بیا بریم سراغ چیزهای اصلی. کریتوس هم گند زد به هیکلش و یه چیزی تو این مایه ها گفت که هر وقت ازت خواستم اظهار نظر کن! :)) :)) :))
یا جای دیگه که یه معمایی بود و اتریوس هی چرت و پرت میگفت که بلد نیستی حلش کنی و از اینجا بریم. کریتوس هم به تدریج عصبانی تر میشد و آخرش کم مونده بود بگه خفه شو بچه! بذار کارم رو بکنم!
کلاً این دیالوگ ها خیلی عالی نوشته شدن و وسط یه بازی جدی و سنگین، حس و حال جالبی درست میکنن. :D
ممنون از توضیحاتت.از این دست دیالوگ ها در حین بازی در موردگذشته کریتوس هم خود بچه و هم خود کریتوس در موردش صحبت میکنن؟؟خیلی برام جالبه
 
  • Like
Reactions: ehsan M
تو نیفلهایم رسیدم به سیندری ارتئوس شروع کرد به سوال پرسیدن با یه لحن خاصی که خب سیندری رابطتون با بروک برادرت خوب شده و اینا یهو گفت خب پس چرا بروک رنگش ابیه تو این رنگی هستی!!:D:D کریتوس با یه لحن خیلی خفنی گفت : Boyyyyy اوج خنده بود یا یه جا که دارن باهم دیگه میرن و کریتوس داره ارتئوس رو نصیحت میکنه یهو پسره شروع میکنه به ادا در اوردن کریتوس با همون لحن خاص و میگه باشه باشه میدونم "Boyyy تو اماده نیستی" "boy تو داری یاد میگیری"
کلا این نسخه شدیدا دیالوگ هاش عالیه زمانی که با قایق تو میدگارد در حال چرخ زدنیم میمیر شروع میکنه به داستان گفتن بین این داستانا ارتئوس سوالایی میکنه کریتوس هم همینطور حتی اگه وسط داستان باشه و به خشکی برسیم خیلی شیک و مجلسی میگه میدونی چیه بقیشو بعدا میگم بعد اینکه دوباره به قایق برمیگردیم ارتئوس میگه میمیر وسط یه داستان بودیم و میمیر میگه جدی؟اها یادم اومد و دوباره از همونجایی که بین گفتنش وقفه افتاده بود شروع به گفتن میکنه.البته یه سری سوال خیلی خفن هم پرسیده میشه مثل گذشته کریتوس یا اتفاقات اینده که میمیر هیچکدوم رو جواب نمیده میگه الان نمیدونم یا الان وقتش نیست.
بروک و سیندری دوتا شخصیت کاملا متفاوت و عالی.بروک یه شخص کاملا روک و با یه زبون تنده اگه برای خرید بهش مراجعه کنید و چیزی نخرید خیلی شیک و مجلسی میگه بزن بچاک دیگه اما سیندری یه ادم وسواسی که بعضی چیزا وسوسش میکنن و حالت تهوع بهش دست میده و اگه ازش چیزی نخرید با یه لحن مظلومانه ای میگه اوه هیچی؟بااااشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or