PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
بازی های احتمالی بعدی:
souls of war 2
godborne
souls of war 3
اصلا build رو چه به گاد اف وار.
دوستان اشتباه برداشت نکنن. نمیگم بازی بد میشه.
ولی تا این حد کپی برداری از یه سری اونم برای گاو که خودش خالق یه سبک شد خوب نیست.
 
آخرین ویرایش:
بازی های احتمالی بعدی:
souls of war 2
godborne
souls of war 3
اصلا build رو چه به گاد اف وار.
دوستان اشتباه برداشت نکنن. نمیگم بازی بد میشه.
ولی تا این حد کپی برداری از یه سری اونم برای گاو که خودش خالق یه سبک شد خوب نیست.
خودش خالق کدوم سبک شد؟؟؟؟
اگر منظورت hack & slash هستش که فکر نکنم خالقش خدای جنگ باشه حداقل devil may cry پدر بزرگه این سبکه
در مورد کپی برداری هم بحث دارم ، شما سیستم مبارزات چرند دارک سولز رو با این گیم کلا مقایسه نکن ، تنها شباهتی که وجود داره ضربه ی سبک و سنگینه، وگرنه نه پری کردن مثل سولز هستش نه مبارزات مثل سولز هستش
با تمام احترامی که برای سولز قائلم و با اینکه خودم طرفدارشم ، ولی سولز تنها چیزی که براش مونده طراحی هنری محیطهای بازیشه وگرنه سیستم مبارزاتش واقعا حوصله سر بره

هنوز تو سولز میخوای بین ایتم هات سوییچ کنی ، باید به خودت و سازنده ها فحش بدی
ببین nioh که یک کپی برداریه محض از سولز هستش برای مبارزات و میانبرهای های ایتم ها چه مکانیزمی در نظر گرفته ، یا نگاه کن که گیم پلی چقدر روون تر از سولز ساخته شده ، هر چند ایرادات زیادی مثل طراحی محیط و دشمنا حال بهم زن میشه
 
  • Like
Reactions: Ostad fariborz
خودش خالق کدوم سبک شد؟؟؟؟
اگر منظورت hack & slash هستش که فکر نکنم خالقش خدای جنگ باشه حداقل devil may cry پدر بزرگه این سبکه
در مورد کپی برداری هم بحث دارم ، شما سیستم مبارزات چرند دارک سولز رو با این گیم کلا مقایسه نکن ، تنها شباهتی که وجود داره ضربه ی سبک و سنگینه، وگرنه نه پری کردن مثل سولز هستش نه مبارزات مثل سولز هستش
با تمام احترامی که برای سولز قائلم و با اینکه خودم طرفدارشم ، ولی سولز تنها چیزی که براش مونده طراحی هنری محیطهای بازیشه وگرنه سیستم مبارزاتش واقعا حوصله سر بره

هنوز تو سولز میخوای بین ایتم هات سوییچ کنی ، باید به خودت و سازنده ها فحش بدی
ببین nioh که یک کپی برداریه محض از سولز هستش برای مبارزات و میانبرهای های ایتم ها چه مکانیزمی در نظر گرفته ، یا نگاه کن که گیم پلی چقدر روون تر از سولز ساخته شده ، هر چند ایرادات زیادی مثل طراحی محیط و دشمنا حال بهم زن میشه
هر گردی گردو نیست. درسته هک اند اسلش رو گاو نساخته ولی شاخه ای توی این سبک داره که خیلی ها اومدن از همین بازی تقلید کنن.
خوبه خود سازنده ها دارن میگن ما از نکته های مثبت سری سولز استفاده کردیم بعد شما میگی بیخود و استفاده نکردن؟

سبک کمبت بازی به کنار. توی ویدئو داره 6 استس بازی که مشابه همونی هست که توی سری سولز هست و خود کوری داره میگه ممکنه شما بیلد قدرت بسازی ولی یه جا برای یه باس که یه ضرب خون زیادی کم میکنه و میکشتت به ویتالیتی یا همون خون بیشتر احتیاج داشته باشی. اگر این کپی محض از سری سولز نیست چیه؟ شما به من توضیح بده لابد من متوجه نمیشم.
 
:D New enemy
نميدونم دوستان ديدن يا نه ولي اگه حساسيد باز نكنيد.
Ln23Mk
البته اينو هر كي كاور مجله گيم اينفورمر ديده باشه براش اشناست تو اون كاور دوتا دشمن جديد ديگه هم قابل تشخيصه(البته به غير اون دشمن هاي پرنده كه ويدئوش ليك شد)
 
  • Like
Reactions: PoPEye
هر گردی گردو نیست. درسته هک اند اسلش رو گاو نساخته ولی شاخه ای توی این سبک داره که خیلی ها اومدن از همین بازی تقلید کنن.
خوبه خود سازنده ها دارن میگن ما از نکته های مثبت سری سولز استفاده کردیم بعد شما میگی بیخود و استفاده نکردن؟

سبک کمبت بازی به کنار. توی ویدئو داره 6 استس بازی که مشابه همونی هست که توی سری سولز هست و خود کوری داره میگه ممکنه شما بیلد قدرت بسازی ولی یه جا برای یه باس که یه ضرب خون زیادی کم میکنه و میکشتت به ویتالیتی یا همون خون بیشتر احتیاج داشته باشی. اگر این کپی محض از سری سولز نیست چیه؟ شما به من توضیح بده لابد من متوجه نمیشم.
کاملا برداشت مستقیم از سولز هست و اتفاقا از Bloddborne هم برداشت کرده دیگه اون سیستم کمبت باید تو نسل جدید بریزی دور الان شاخص سبک همون سیستم سری سولز هست
 
از سری سولز بکشین بیرون ، برین سراغ فیفا !! و سفارشی سازیش :D
w6u_screenshot_۲۰۱۸۰۴۱۰-۰۹۲۷۰۶_crop_540x602.png


جیگرشو بخورم :x:D ایشون عشقه هاردکورگیمرم هست ، رفته فیگور بازی رو خریده و بی صبرانه منتظر گاوه .

lykr_img_۲۰۱۸۰۴۱۰_۰۹۲۳۴۲.jpg

vwh5_img_۲۰۱۸۰۴۱۰_۰۹۲۴۰۲-540x540.jpg

بلادبورن خاطره ی من با ایشونه :D خوبه کارش ولی به هر حال دخی ای گفتن . اینو بعد از مبارزه برام فرستاد
k91o_screenshot_۲۰۱۸۰۴۱۰-۰۹۳۸۲۰_crop_432x76.png


PS پرتقال : یه توضیحات ویدئویی در مورد فاز جدید بازی داده .
dfqx_img_۲۰۱۸۰۴۱۰_۰۹۲۵۴۲.jpg
 
کاملا برداشت مستقیم از سولز هست و اتفاقا از Bloddborne هم برداشت کرده دیگه اون سیستم کمبت باید تو نسل جدید بریزی دور الان شاخص سبک همون سیستم سری سولز هست
یعنی چی شاخص سبک سری سلوز ؟! یعنی شاخص سبک h&s با اون پیشینه ، با اون فرانچایزهای بزرگ و تاریخی یه اکشن ار پی چی شده اونم این با این سیستم کم عمق که صرفا به یه ضربه سبک و یه ضربه سنگین خلاصه میشه ؟! بی خیال :|
اینکه یه برداشت هایی شده از یکسری بازی ها دلیل نمیشه بگیم شاخص و‌معیار سبک عوض شده ، شاخص این سبک (h&s) ساخته های پلاتینیوم گیمز ، حتی dmc نینجا تئوری و... با سیستم مبارزات عمیق کمبو های پر شمار و... نه یه اکشن آر پی جی
Gowهم قطعا یه برداشت هایی داشته ، ولی مشخصا سیستم مبارزات خیلی خیلی عمیق تره ، و مطمئنم این بازی امضا خاص خودشو داره و میتونه یه مسیر جدید باشه واسه h&s
پ.ن: خواهشا دوستان میازاکی فن موضع منفی نگیرن ، بازی های استاد تو این چن سال یه روح‌تازه ای به صنعت گیم داده ، فوق العادن ، اکشن هم در حد یه rpg فوق العادس(مثلا در مقایسه با اسکایریم) ، ولی به عنوان یه بازی h&s در حد بازی های ده سال پیش این سبک هم نیست
 
یعنی چی شاخص سبک سری سلوز ؟! یعنی شاخص سبک h&s با اون پیشینه ، با اون فرانچایزهای بزرگ و تاریخی یه اکشن ار پی چی شده اونم این با این سیستم کم عمق که صرفا به یه ضربه سبک و یه ضربه سنگین خلاصه میشه ؟! بی خیال :|
اینکه یه برداشت هایی شده از یکسری بازی ها دلیل نمیشه بگیم شاخص و‌معیار سبک عوض شده ، شاخص این سبک (h&s) ساخته های پلاتینیوم گیمز ، حتی dmc نینجا تئوری و... با سیستم مبارزات عمیق کمبو های پر شمار و... نه یه اکشن آر پی جی
Gowهم قطعا یه برداشت هایی داشته ، ولی مشخصا سیستم مبارزات خیلی خیلی عمیق تره ، و مطمئنم این بازی امضا خاص خودشو داره و میتونه یه مسیر جدید باشه واسه h&s
پ.ن: خواهشا دوستان میازاکی فن موضع منفی نگیرن ، بازی های استاد تو این چن سال یه روح‌تازه ای به صنعت گیم داده ، فوق العادن ، اکشن هم در حد یه rpg فوق العادس(مثلا در مقایسه با اسکایریم) ، ولی به عنوان یه بازی h&s در حد بازی های ده سال پیش این سبک هم نیست
کم عمق اشتباه گرفتی برادر ! اون چیزی که تا حالا تو گاد اف وار با این سابقه طولانی بازی میکردی پر عمق نبوده !! این که شمشیر بچرخونی هزارنفر بندازی رو زمین اسمش عمق و پیشینه نیست از زمانی که سری سولز اومده بازی ها خیلی تو مبارزات الگو برداری کردن حتی AC orgins هم مبارراتش به سمت تاکتیکی شدن رفته اون که ضربات سبک و سنگین باشه همون تاکتیکه اینجوری نیست علی اصغری شمشیر و زنجیر بکشی همه رو بندازی رو زمین ! هبچ منافاتی هم با زدن کمبو های پر تعداد نداره یکجور ترکیب شده الان بعد اومدن لست اف اس هم الگوی خیلی از بازی ها شد مثلا راکستارم الگوی بازی های زیادی تو سبک open world هست و..
 
یعنی چی شاخص سبک سری سلوز ؟! یعنی شاخص سبک h&s با اون پیشینه ، با اون فرانچایزهای بزرگ و تاریخی یه اکشن ار پی چی شده اونم این با این سیستم کم عمق که صرفا به یه ضربه سبک و یه ضربه سنگین خلاصه میشه ؟! بی خیال :|
اینکه یه برداشت هایی شده از یکسری بازی ها دلیل نمیشه بگیم شاخص و‌معیار سبک عوض شده ، شاخص این سبک (h&s) ساخته های پلاتینیوم گیمز ، حتی dmc نینجا تئوری و... با سیستم مبارزات عمیق کمبو های پر شمار و... نه یه اکشن آر پی جی
Gowهم قطعا یه برداشت هایی داشته ، ولی مشخصا سیستم مبارزات خیلی خیلی عمیق تره ، و مطمئنم این بازی امضا خاص خودشو داره و میتونه یه مسیر جدید باشه واسه h&s
پ.ن: خواهشا دوستان میازاکی فن موضع منفی نگیرن ، بازی های استاد تو این چن سال یه روح‌تازه ای به صنعت گیم داده ، فوق العادن ، اکشن هم در حد یه rpg فوق العادس(مثلا در مقایسه با اسکایریم) ، ولی به عنوان یه بازی h&s در حد بازی های ده سال پیش این سبک هم نیست
البته گاد جديد مبارزاتش به دو ضربه سبك و سنگين ختم نميشه و مثل نسخه قبل كامبت خيلي متنوعي داره كه خب امضاي گاد بوده و هست و فقط نوع ضربات رو از سريه سولز تقليد كردن به نوعي تركيب كامبت متنوع گاد با ضربات سبك و سنگين سريه سولز كه همين تركيب مبارزات بازي رو بنظرم بي نقص ميكنه
 
  • Like
Reactions: AxeL90
انصافا اومدن تو این تاپیک حرامه ! چیپ ترین و ترول خور ترین تاپیک تاریخ بازی سنتر بوده ! جالبه یه عده بعد از اومدن پریویو ها فیل شدن !_ همچنان سعی در ادامه نهضت دارن ! تا کی اخه !
 
  • Like
Reactions: Rezahajizadegan

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or