PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹🔹🔹
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:
به نظرتون بازی چه فاکتور هایی نیاز داره تا بتونه goty بشه و این جایزه رو از چنگ (احتمالی) الدن رینگ دربیاره
باس فایت های epic و اینکه روایت هارو نپرن
تنها مشکل گاد 2018 کمبود باس فایت های فک برانداز بود
این مورد حل شده باشه بدون شکل گوتیه
 
مهمتر از گوتی، حفظ کریتوس تا به انتهاست. اتفاقی که در tlou 2 افتاد حتی فکر شوخیش هم زشته. توهین به مقدسات گیمینگ به حساب میاد. امیدوارم متاثر از جریان سازی های سیاسی و ... نباشه و به دور از حاشیه، ضمن بستن پرونده در اساطیر نورس، کریتوس تا به انتها زنده باقی بمونه اگر بنا به ساخت نسخه های بعدتری هست.
 
به نظرتون بازی چه فاکتور هایی نیاز داره تا بتونه goty بشه و این جایزه رو از چنگ (احتمالی) الدن رینگ دربیاره؟
مسئله‌ای که درمورد این بازی وجود داره اینه که کلیت بازی مثل نسخه قبلیه و صرفا یه سری چیزا پیشرفت کردن یا اضافه شدن. این اصلا چیز بدی نیست و بایدم همینطور باشه ولی توی بحث گوتی، یه آی‌پی جدید مثل الدن رینگ با این پیشرفت و تغییر نسبت به سایر ساخته‌های فرام سافتور بین منتقدها و رسانه‌ها بیشتر تحویل گرفته میشه که خب عجیب هم نیست. ساخت یه آی‌پی جدید که با این قدرت ظاهر بشه چیزیه که کمتر می‌بینیم. برای همین من خودم تقریبا مطمئنم که گوتی شخصیم GoW میشه، ولی بعید می‌دونم جایزه گوتی رو ببره. اگرم ببره که خب چه بهتر :دی
 
مربوط به بازی نیست ولی خب سانتا مونیکا واقعا یکی از مردمی‌ترین استدیوهاییه که من دیدم :دی بعد از تریلر آخر راگناروک، کوری بارلوگ و اریک ویلیامز با یکی از یوتیوبرهای GoW به اسم Kaptain Kuba خیلی صمیمی و خودمونی مصاحبه کردن و کلا خیلی باحال برخورد کردن با قضیه :D
حالا چند روز پیش جشن عروسی این یوتیوبر توی روز عرضه GoW بوده و در کنار تبریکی که سانتا مونیکا توی توییتر بهش گفته، کوری بارلوگ براشون ویدیو مسیج ضبط کرده و گفته که براشون هدیه ازدواج هم فرستاده و منتظر باشن که به دستشون برسه. ممکنه مربوط به سری باشه.
ویدیوش توی کانالش هست.
 
به نظرتون بازی چه فاکتور هایی نیاز داره تا بتونه goty بشه و این جایزه رو از چنگ (احتمالی) الدن رینگ دربیاره؟
من خودم فن شش اتیشه گاد هستم ولی باید قبول کرد کارش خیلی سخته اصلا با بازی های هارکور گیمر مثل الدن رینگ حال نمیکنم ولی باید قبول کرد شانس اول هست
 
  • Like
Reactions: Destro
به نظرتون بازی چه فاکتور هایی نیاز داره تا بتونه goty بشه و این جایزه رو از چنگ (احتمالی) الدن رینگ دربیاره؟
این فقط نظر منه، اما من معتقدم باید یه چیزی تحویل بدن که مخاطبا اصلا انتظارش رو ندارن. :D یعنی اگه دقیق تر بگم، من فکر میکنم اگه مثلا فن سرویس رو وارد ماجرا کنن ممکنه یه چیزای بزرگی فدا بشه این وسط. الان خیلیا انتظار دارن سری نورس هم با لت و پار شدن خدایان به پایان برسه (درست مثل GoW III) که اگه اینطوری بشه من یه جورایی ضدحال میخورم، چون واقعا تکرار مکرراته! :D البته قطعا نویسنده های سانتا مانیکا پتانسیل دنیایی که خلق کردن رو خیلی خوب میفهمن، اما به هر حال اگه یه مورد نگران کننده برای من وجود داشته باشه همینه.

یه مسئله دیگه هم اینجاست که برای نسخه ۲۰۱۸ کلا یه رویکرد جالبی رو در پیش گرفتن و مثلا حتی قبل عرضه مشخص نکردن شما میتونی ساعت ها با قایقت تو Lake of Nine واسه خودت بری دور دور. :D اصلا بازی قبلی پر بود از این لحظه های بزرگ و کوچک که همش شما رو سورپرایز میکرد. خلاصه که من اینجا هم منتظر دیدن غیرمنتظره هام! :D
 
این فقط نظر منه، اما من معتقدم باید یه چیزی تحویل بدن که مخاطبا اصلا انتظارش رو ندارن. :D یعنی اگه دقیق تر بگم، من فکر میکنم اگه مثلا فن سرویس رو وارد ماجرا کنن ممکنه یه چیزای بزرگی فدا بشه این وسط. الان خیلیا انتظار دارن سری نورس هم با لت و پار شدن خدایان به پایان برسه (درست مثل GoW III) که اگه اینطوری بشه من یه جورایی ضدحال میخورم، چون واقعا تکرار مکرراته! :D البته قطعا نویسنده های سانتا مانیکا پتانسیل دنیایی که خلق کردن رو خیلی خوب میفهمن، اما به هر حال اگه یه مورد نگران کننده برای من وجود داشته باشه همینه.

یه مسئله دیگه هم اینجاست که برای نسخه ۲۰۱۸ کلا یه رویکرد جالبی رو در پیش گرفتن و مثلا حتی قبل عرضه مشخص نکردن شما میتونی ساعت ها با قایقت تو Lake of Nine واسه خودت بری دور دور. :D اصلا بازی قبلی پر بود از این لحظه های بزرگ و کوچک که همش شما رو سورپرایز میکرد. خلاصه که من اینجا هم منتظر دیدن غیرمنتظره هام! :D

به نظر من گاو بعد 2018 به بعد دیگه از اون فضای لت و پار کردن خداها فاصله گرفته. بیشتر تمرکزش روی روایط پدر پسریه تا خشونت افسارگسیخته قبل!

البته که قطعا مبارزه با ادین و تور و باقی خدایان بخش اساسی بازی هست، اما تکیه داستان دیگه رو این چیزها نیست، به روابط بین کریتوس و اتریوس ادامه میدن و من همش فکر میکنم اتریوس کاراپت میشه و کریتوس کله اش میکنه:دی

پ.ن: به همون فرمول 2018 یه سری باس فایت مرد افکن اضافه کنن برای من تمومه. چیز بیشتری نمیخوام:دی
 
تنها دلیلی که میتونه باعث کم شدن نمرات این نسخه بشه حالا جز سایت های غشی موردیه که نتونه خودش از شماره قبلی متمایز کنه شباهت بیش از حد داشته باشه به شماره قبلیش تنها این مورد میتونه رو نمراتش تاثیر بزارن کارگردان جدید هم امیدوارم بتونه ایده ها جدید خوبی وارد
گیم پلی کنه تو موارد دیگه داستان ، موسیقی ، موارد فنی سانتا مونیکا شکی کلا بهش وارد نیست
ولی باز با همه این موارد برا من واقعا نمراتش مهم نیست یه dlc داستانی هم باشه من ازش لذت میبرم
 
  • Like
Reactions: Destro
این فقط نظر منه، اما من معتقدم باید یه چیزی تحویل بدن که مخاطبا اصلا انتظارش رو ندارن. :D یعنی اگه دقیق تر بگم، من فکر میکنم اگه مثلا فن سرویس رو وارد ماجرا کنن ممکنه یه چیزای بزرگی فدا بشه این وسط. الان خیلیا انتظار دارن سری نورس هم با لت و پار شدن خدایان به پایان برسه (درست مثل GoW III) که اگه اینطوری بشه من یه جورایی ضدحال میخورم، چون واقعا تکرار مکرراته! :D البته قطعا نویسنده های سانتا مانیکا پتانسیل دنیایی که خلق کردن رو خیلی خوب میفهمن، اما به هر حال اگه یه مورد نگران کننده برای من وجود داشته باشه همینه.

یه مسئله دیگه هم اینجاست که برای نسخه ۲۰۱۸ کلا یه رویکرد جالبی رو در پیش گرفتن و مثلا حتی قبل عرضه مشخص نکردن شما میتونی ساعت ها با قایقت تو Lake of Nine واسه خودت بری دور دور. :D اصلا بازی قبلی پر بود از این لحظه های بزرگ و کوچک که همش شما رو سورپرایز میکرد. خلاصه که من اینجا هم منتظر دیدن غیرمنتظره هام! :D
توقع نابه‌جایی داری. سری گاو در مورد لت و پار کردن خدایانه. یعنی چه یه شبه HnS مثل سه‌گانه اول یا یه اکشن ادونچر داستانی مثل ۲۰۱۸، باز هم محوریت داستان پاره کردن خدایان و موجودات برتره.:دی
مثل اینه که بگی فیفا ۲۳ اگر در مورد فوتبال باشه تکرار مکرراته و برای غافل‌گیری باید اکشن ادونچر باشه با موضوع زندگی مایکل جردن

و در مورد اون رویکرد ۲۰۱۸ هم حداقل خود من وقتی Lake of Nine رو بهش رسیدم، انقد توش چرخیدم که دیگه چاره‌ای جز ادامه داستان اصلی نبود. حتی اون چلنج‌های خاصش رو هم چند بار تست کردم و جر خوردم و فهمیدم باید ادامه داستان رو برم:دی
 
توقع نابه‌جایی داری. سری گاو در مورد لت و پار کردن خدایانه. یعنی چه یه شبه HnS مثل سه‌گانه اول یا یه اکشن ادونچر داستانی مثل ۲۰۱۸، باز هم محوریت داستان پاره کردن خدایان و موجودات برتره.:D
مثل اینه که بگی فیفا ۲۳ اگر در مورد فوتبال باشه تکرار مکرراته و برای غافل‌گیری باید اکشن ادونچر باشه با موضوع زندگی مایکل جردن

و در مورد اون رویکرد ۲۰۱۸ هم حداقل خود من وقتی Lake of Nine رو بهش رسیدم، انقد توش چرخیدم که دیگه چاره‌ای جز ادامه داستان اصلی نبود. حتی اون چلنج‌های خاصش رو هم چند بار تست کردم و جر خوردم و فهمیدم باید ادامه داستان رو برم:D
نمیدونم والا، شایدم توقع بیجایی باشه. :D من فقط میخوام سناریوی قبلی دوباره دقیقا به همون شکل تکرار نشه... همین. :D اتفاقا حدس میزنم خودشون هم نسبت به این قضیه حساس باشن چون دیالوگ های داخل تریلر نشون میده که قراره جلوی اتفاق افتادن رگناروک رو بگیریم مثلا. اما خب از یه طرفم جناب اریک ویلیامز لطف کردن و شب معرفی درجا ما رو مطلع ساختن که رگناروک قطعا رخ میده تو همین بازی. :)) کلا اون مصاحبه بعد معرفی و لو دادن شخصیت ها و... منو تو یه حالت پوکر فیس گذاشته بود. :D
 
نمیدونم والا، شایدم توقع بیجایی باشه. :D من فقط میخوام سناریوی قبلی دوباره دقیقا به همون شکل تکرار نشه... همین. :D اتفاقا حدس میزنم خودشون هم نسبت به این قضیه حساس باشن چون دیالوگ های داخل تریلر نشون میده که قراره جلوی اتفاق افتادن رگناروک رو بگیریم مثلا. اما خب از یه طرفم جناب اریک ویلیامز لطف کردن و شب معرفی درجا ما رو مطلع ساختن که رگناروک قطعا رخ میده تو همین بازی. :)) کلا اون مصاحبه بعد معرفی و لو دادن شخصیت ها و... منو تو یه حالت پوکر فیس گذاشته بود. :D
اون تریلر , حکم لانچ تریلر داشت
 
  • Smile
Reactions: m.a.t and Ludens
این فقط نظر منه، اما من معتقدم باید یه چیزی تحویل بدن که مخاطبا اصلا انتظارش رو ندارن. :D یعنی اگه دقیق تر بگم، من فکر میکنم اگه مثلا فن سرویس رو وارد ماجرا کنن ممکنه یه چیزای بزرگی فدا بشه این وسط. الان خیلیا انتظار دارن سری نورس هم با لت و پار شدن خدایان به پایان برسه (درست مثل GoW III) که اگه اینطوری بشه من یه جورایی ضدحال میخورم، چون واقعا تکرار مکرراته! :D البته قطعا نویسنده های سانتا مانیکا پتانسیل دنیایی که خلق کردن رو خیلی خوب میفهمن، اما به هر حال اگه یه مورد نگران کننده برای من وجود داشته باشه همینه.

یه مسئله دیگه هم اینجاست که برای نسخه ۲۰۱۸ کلا یه رویکرد جالبی رو در پیش گرفتن و مثلا حتی قبل عرضه مشخص نکردن شما میتونی ساعت ها با قایقت تو Lake of Nine واسه خودت بری دور دور. :D اصلا بازی قبلی پر بود از این لحظه های بزرگ و کوچک که همش شما رو سورپرایز میکرد. خلاصه که من اینجا هم منتظر دیدن غیرمنتظره هام! :D
منهای اون قسمت خدایان با بقیش موافقم :D (هیچ وقت لت و پار کردن خدایان مغرور برام خسته کننده و تکراری نبوده :-") هر چند احتمال میدم بازی تاخیر بخوره و بره ور دست Breath of the Wild با این حال اگه قرار باشه مثلا با الدن رینگ مقابله کنه باید خیلی بیشتر از یـ Sequel و پایان دهنده نورس متالوژی باشه(مخصوصا که بازی از نظر ساختار گیم پلی و کامبت به نظر میاد همون نسخه قبلی ـه) . God of War تو خیلی قسمتا به قول خودت سورپرایز کننده بود و خوب یـ جورایی New IP محسوب میشد (اینقدر که تغییر کرده بود) الان اوضاع فرق کرده اینا باید بتونن به عنوان Sequel المان تازه بودن رو حفظ کنند و نزارن یـ سناریو مثل سناریو Uncharted 3 تکرار بشه (دیگه بهتر از این فک نکنم بشه وضعیتش رو توصیف کرد)
 
منهای اون قسمت خدایان با بقیش موافقم :D (هیچ وقت لت و پار کردن خدایان مغرور برام خسته کننده و تکراری نبوده :-") هر چند احتمال میدم بازی تاخیر بخوره و بره ور دست Breath of the Wild با این حال اگه قرار باشه مثلا با الدن رینگ مقابله کنه باید خیلی بیشتر از یـ Sequel و پایان دهنده نورس متالوژی باشه(مخصوصا که بازی از نظر ساختار گیم پلی و کامبت به نظر میاد همون نسخه قبلی ـه) . God of War تو خیلی قسمتا به قول خودت سورپرایز کننده بود و خوب یـ جورایی New IP محسوب میشد (اینقدر که تغییر کرده بود) الان اوضاع فرق کرده اینا باید بتونن به عنوان Sequel المان تازه بودن رو حفظ کنند و نزارن یـ سناریو مثل سناریو Uncharted 3 تکرار بشه (دیگه بهتر از این فک نکنم بشه وضعیتش رو توصیف کرد)
نمیدونم چرا انقدر دیدت به این بازی منفیه ولی چه از نظر داستان و چه از نظر گیم پلی خیلی خیلی اپیک و پیشرفته تر از نسخه ۲۰۱۸ خواهد بود.اتقاقا اینطور که اعضای استودیو میگن اون نسخه ۲۰۱۸ پیش رگناروک یه prequel بنظر خواهد آمد.
ضمنا بازی همین امسال منتشر میشه به گفته خود اعضای سانتا
همین الدن که مثال میزنی مگر از نظر گیمپلی و کامبت فرقی کرده نسبت به سایر عناوین سولز عملا هیچی ولی چرا موفق شد چون فرمول موفق رو موفق تر اجرا کرد و همین اتفاق برای گاد رگناروک هم اتقاق خواهد افتاد
 
  • Like
Reactions: RAFA_1992
اتقاقا اینطور که اعضای استودیو میگن اون نسخه ۲۰۱۸ پیش رگناروک یه prequel بنظر خواهد آمد.

به نظر میاد اعضای استدیو چشم بسته غیب گفتن. چون فارغ از کیفیت گاو رگناروک، نسخه ۲۰۱۸ براش prequel محسوب میشه:دی
 
توقع نابه‌جایی داری. سری گاو در مورد لت و پار کردن خدایانه. یعنی چه یه شبه HnS مثل سه‌گانه اول یا یه اکشن ادونچر داستانی مثل ۲۰۱۸، باز هم محوریت داستان پاره کردن خدایان و موجودات برتره.:D

من اینجا باهات مخالفم محمدعلی:دی کشتن خدایان و جک جونورهای باستانی قطعا DNA بازی و داستانه و یه عضو جدایی ناپذیر، اما محور داستان دیگه نیست. همونطور که محور اصلی 2018 نبود. کریتوس قبلی تمام خدایان کوه المپ رو به شنیع ترین شکل ممکن لت و پار کرد چون یه مساله شخصی بود براش و میخواست انتقام بگیره، اما کریتوس جدید عوض شده، دیگه دنبال این چیزها نیست، اگه باز خدایان رو بترکونه رو حساب ارضا یه غریزه خشونت طلب یا حس انتقام نیست، اینکارو میکنه چون مجبوره.

من به شدت حس مکنم باز داستان گاو بعدی روی روابط کریتوس و اتریوس تمرکز میکنه و مبارزان با خدایان بستر داستانه، نه محورش. و یحتمل این رابطه پدر و پسری پیچیده تر میشه. باز میگم بر اساس آخر 2018 یه حسی بهم میگه اتریوس پتانسیل سر خوردن به سمت تاریکی رو داره و کریتوس سعی داره تو این نسخه نزاره به چخ بره:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or