PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹️🔹️🔹️
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:

mikami.pro

کاربر سایت
Jan 31, 2017
679
داداش دمت گرم حرف دلمو زدی .
دقیقا باهات موافقم.
اگه بارلوگ میگه زمان طراحی هر باس فایت خیلی زمان میبره . پس میازاکی این همه باسو چطور به این تمیزی داد بیرون؟
تازه یه سریا رو هم حذف کرد.
بارلوگ میخواست سریع بازی رو بده بیرون یکی زرد یکی یخی یکی اتیشی یکی هم سنگی مسخرست واقعا. باس فایتاش خیلی تکراری بودن فقط بالدور خوب بود . بخش قایق سواریشم جالب نبود ولی انصافا بخش والکری ها مشتی بود...
 
  • Like
Reactions: all4u and IMANOKA

mikami.pro

کاربر سایت
Jan 31, 2017
679
اونایی که شما داری میگی اصلا باس فایت نبودن بعضی هاشو میشد حتی نزد و فرار کرد (بهتر بگی مینی باس)

باس های اصلی گاد
مبارزه اول بالدور
اژدهای بدون بال
دوتا داداش ها
مبارزه دوم بالدور

حالا بیا مثال بزن ببینم کدوم بازی میازاکی باس هاش نزدیک این بالایی ها روشون کار شده
دیالوگ ها و حرکاتی که بالدور داره اون نگاه هایی که به هم میکنن و طولانی بودن سینمایی بودنش رو با باس های سولز یکی میکنی که یه باس ۴ تا حرکتو هی تکرار میکنه

فک‌ کن مبارزه با بالدور از روی کوه شروع شد رفتن رو اژدها افتادن پایین بعد رفتن توی هل هایم این وسط داستان هم داشت روایت میشد (همین صحنه هاش مشخص چقدر زمان بر هست)

باس ludwig بسه همشون
اون باس رنگیا خوبن ....... باشه ?
 
  • Like
Reactions: all4u

mikami.pro

کاربر سایت
Jan 31, 2017
679
اونایی که شما داری میگی اصلا باس فایت نبودن بعضی هاشو میشد حتی نزد و فرار کرد (بهتر بگی مینی باس)

باس های اصلی گاد
مبارزه اول بالدور
اژدهای بدون بال
دوتا داداش ها
مبارزه دوم بالدور

حالا بیا مثال بزن ببینم کدوم بازی میازاکی باس هاش نزدیک این بالایی ها روشون کار شده
دیالوگ ها و حرکاتی که بالدور داره اون نگاه هایی که به هم میکنن و طولانی بودن سینمایی بودنش رو با باس های سولز یکی میکنی که یه باس ۴ تا حرکتو هی تکرار میکنه

فک‌ کن مبارزه با بالدور از روی کوه شروع شد رفتن رو اژدها افتادن پایین بعد رفتن توی هل هایم این وسط داستان هم داشت روایت میشد (همین صحنه هاش مشخص چقدر زمان بر هست)
منم گفتم بالدور خوب بود . خودمم میدونم والکری ها فرعی بودن ولی خیلی شرف داشتن به باس های اصلی
 

navid-25

کاربر سایت
Aug 7, 2020
296
نام
نوید
داداش دمت گرم حرف دلمو زدی .
دقیقا باهات موافقم.
اگه بارلوگ میگه زمان طراحی هر باس فایت خیلی زمان میبره . پس میازاکی این همه باسو چطور به این تمیزی داد بیرون؟
تازه یه سریا رو هم حذف کرد.
بارلوگ میخواست سریع بازی رو بده بیرون یکی زرد یکی یخی یکی اتیشی یکی هم سنگی مسخرست واقعا. باس فایتاش خیلی تکراری بودن فقط بالدور خوب بود . بخش قایق سواریشم جالب نبود ولی انصافا بخش والکری ها مشتی بود...
کوری بارلوگ خیلی قبل تر با GOW 2 خودشو ثابت کرده ، این نسخه که کوبید دوباره ساخت goty شد اونم تو سالی که بازی راکستار منتشر شده
اونایی که شما داری میگی اصلا باس فایت نبودن بعضی هاشو میشد حتی نزد و فرار کرد (بهتر بگی مینی باس)

باس های اصلی گاد
مبارزه اول بالدور
اژدهای بدون بال
دوتا داداش ها
مبارزه دوم بالدور

حالا بیا مثال بزن ببینم کدوم بازی میازاکی باس هاش نزدیک این بالایی ها روشون کار شده
دیالوگ ها و حرکاتی که بالدور داره اون نگاه هایی که به هم میکنن و طولانی بودن سینمایی بودنش رو با باس های سولز یکی میکنی که یه باس ۴ تا حرکتو هی تکرار میکنه

فک‌ کن مبارزه با بالدور از روی کوه شروع شد رفتن رو اژدها افتادن پایین بعد رفتن توی هل هایم این وسط داستان هم داشت روایت میشد (همین صحنه هاش مشخص چقدر زمان بر هست)
Father Gascoigne
Gehrman
Ludwig
Lady Mari
کوری بارلاگ ثابت شدست ولی استاد میازاکی خیلی کار درست نزن این حرفارو
 
  • Like
Reactions: mikami.pro

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
دوستان این ویدئوی جدید چنل یوتیوب Good Blood رو از دست ندید. یکی دو روز پیش اومده و خیلی سر و صدا کرده، خود Santa Monica و بارلاگ هم خوششون اومده بهش واکنش نشون دادن:
به شکل خیلی جزئی و دقیقی به جایگیری شخصیت های مختلف از اسطوره های نورس توی داستان بازی میپردازه، بخصوص بالدر و لوکی و صد البته کنار همه اینا خود کریتوس. ادیت بشدت خوبی هم داره، قول میدم با اینکه طولانیه دیدنش خستتون نمیکنه. :D نکته جالب هم اینکه طراح صدای ویدئوش روی فیلمای بزرگی مثل Mad Max: Fury Road کار کرده. از هر جهت محتوای باارزشیه.
 

mikami.pro

کاربر سایت
Jan 31, 2017
679
کوری بارلوگ خیلی قبل تر با GOW 2 خودشو ثابت کرده ، این نسخه که کوبید دوباره ساخت goty شد اونم تو سالی که بازی راکستار منتشر شده

Father Gascoigne
Gehrman
Ludwig
Lady Mari
کوری بارلاگ ثابت شدست ولی استاد میازاکی خیلی کار درست نزن این حرفارو
آقا میازاکی ثابت شدس . دقیقا باهات موافقم .
اره بارلوگ خدای جنگ ۲ و ۳ گل کاشت ?
باس های دارک سولز ۳ و دی السیش?
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر