PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹🔹🔹
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:
در مورد آینده God of War:

آره خیلی چیز جالبیه این تیر و امیدوارم باز هم ببینیمش. :D
---------------
در حال حاضر هیچ ایده‌ای ندارم که نسخه اصلی بعدی چطوری از آب درمیاد و چیکار می‌کنن! یادمه سال‌ها پیش راحت می‌گفتیم خب حالا کریتوس زد خدایان یونان رو کشت و دفعه بعد می‌تونه بره خدایان نورس رو بترکونه و بعدش مصر و... ولی وضعیت فعلی کریتوس و کلاً نوع داستان و روایت بازی خیلی با دوران نسخه‌های کلاسیک فرق کرده و نمی‌شه کریتوس رو همین‌طوری به عنوان یه ماشین کشتار خشمگین انداخت توی دنیاهای مختلف که همه رو منقرض کنه. یعنی باید یه انگیزه و هدف خاصی وجود داشته باشه که مثلاً بره سراغ بروبچ مصر که خیلی هم دنیای جالبی داره.
شاید بشه گفت به عنوان خدای امید به قلمروهای دیگه سر بزنه و به فکر رستگاری ملت باشه و این راه هم دوباره به خشم و خشونت منتهی بشه، ولی نمی‌دونم... کریتوس یه مدلی شده که حس می‌کنم اگه دشمن بیاد شمشیر هم توی شکمش فرو کنه، دست مهر و محبت بر سر دشمن می‌کشه و می‌گه عیبی نداره و بخشیدمت و این شمشیر رو با کمک همدیگه درمیاریم و در مورد عواطف بشری گفتگو می‌کنیم! :D
البته همون‌طور که قبلاً هم گفتم، کوچیک‌ترین مشکلی با این شخصیت کریتوس ندارم و اتفاقاً عاشقش هم هستم و به نظرم خیلی منطقی به اینجا رسید، ولی کنجکاوم که ببینم در ادامه چی می‌شه و با چه بهانه‌ای می‌افته به جون دشمنان!
یه سری شایعات هم در مورد نسخه جانبی اتریوس هست که احتمالش زیاده و با توجه به پایان God of War Ragnarok، اصلاً عجیب نیست که یه نسخه در مورد اتریوس و انگربودا با حضور یه سری جاینت‌های دیگه بسازن. آخرش هم یکی از این خدایان مصر به یه دلیلی بیاد وسط ماجرا و بزنه اتریوس رو بکشه و توجیه سفر کریتوس به اون قلمرو ردیف بشه! :-" (البته همچین اتفاقی نمی‌افته و همین‌طوری الکی گفتم! :D)
--------------
ولی گذشته از این صحبت‌ها و از اونجایی که احتمالاً خیلی مونده تا نسخه اصلی بعدی، من به طرز فجیعی منتظر یه نسخه جانبی از تور هستم. افسردگی گرفتم وقتی دیدم شخصیتی که با همون چند دقیقه حضور اولیه توی خونه کریتوس عاشقش شده بودم و بعدش هم بیشتر و بیشتر باهاش حال می‌کردم، آخرش انقدر سریع مُرد. :( حالا شاید نشه اون عجله سازنده‌های بازی توی ۱/۳ پایانی رو جبران کرد، ولی به نظرم می‌شه یه بازی جانبی در مورد اتفاقاتی درست کرد که تور و بقیه خداها از جمله تیر توش نقش داشتن.
مثلاً بریم سراغ نبرد عظیم بین خداهای Aesir و Vanir و ماجرای قتل عام جاینت‌ها. یه سری بزنیم به زمانی که میمیر با درخت پیوند نخورده بوده یا تیر هنوز زندانی نشده بوده. البته اینا به خیلی سال قبل برمی‌گرده و اگه اشتباه نکنم میمیر بیشتر از ۱۰۰ سال از شکنجه‌ش می‌گذشت که کریتوس رفت سراغش و همین‌طور زندانی شدن تیر هم به گذشته دور برمی‌گرده. ولی شاید بشه این داستان‌ها رو با محوریت تور در نقش اصلی و با حضور اودین در نقش جانبی به عنوان مأموریت‌دهنده روایت کرد و لزوماً هم طراحی مراحل عظیم و این حالت بدون کات رو نداشته باشه و بازه‌های زمانی مختلف رو از قدیم روایت کنه و در نهایت برسه به نبرد بین تور و فی، همسر کریتوس.
اون نبرد بین تور و فی خیلی چیز عظیمی بوده، در حدی که یه تیکه از Vanaheim به خاطر این جنگ به فنا رفت و تغییر شکل داد و اون آذرخش هم از باقی‌مونده‌های همین جنگ بوده و به نظرم می‌تونه یه باس فایت خفن برای پایان بازی باشه. به جز بحث داستانی که دوست دارم از تور و اودین و گذشته این دنیا بیشتر بدونم، بحث گیم‌پلی هم هست و می‌تونیم میولنیر رو بگیریم دست‌مون و باهاش بکوبیم توی سر و صورت دشمن و غم و غصه عدم حضورش توی گیم‌پلی GoWR جبران بشه. :D
کلاً برام قابل درک نیست که اساطیر نورس رو با این همه پتانسیل بخوان رها کنن. نه به اون دورانی که یونان رو تا خرخره میلک کردن و نه الآن که حتی دلشون نیومد از نورس یه تریلوژی بسازن. یه زمانی انقدر پشت سر هم از داستان‌های کریتوس توی یونان بازی ساختن که اثر خیلی خوبی (از نظر من) به نام GoW: Ascension قربانی شد. بازی‌ای که از دید من اگه دقیقاً با همین کیفیت توی یه دنیای موازی با GoWهای کمتر منتشر می‌شد، خیلی بیشتر از طرف مردم و رسانه‌ها تحویل گرفته می‌شد، ولی توی اون دوران به قدری بازی از GoW اومده بود و تبدیل به یه میم و سوژه میلک شده بود که به این بنده خدا رحم نکردن و میانگینش ۸۰ شد که هنوز هم جزو Top 5 Underratedهای تاریخ هست برای بنده. :D

دقيقا مساله همينه كه به نظرم اگه يكم ديگه ميخواستن لفت و ليس بدن به قضيه قضيه مثل نسخه هاى يونان ميشد.يعنى سگانه براش زياد بود ولى خب دو تا نسخه هم يخورده كم بود.
اخه واقعا اساطير نورس اون وسعت و عمق يونان رو نداره چون آثار مكتوب مستقيم زيادى هم در دسترس نيست و مردم خيلى متمدنى هم نبودن.
من زمان پخش سريال وايكينگز خيلى كند و كاو كردم تو داستاناشون واقعا همش در حد همين قصه هاى دهكده روايت ميشه.
البته طبيعى هم هست جهان بينى اين مردم در همين حد بوده برخلاف يونان و ايران و مصر و بين النهرين كه گهواره تمدن باستانى بودن.
 
دقيقا مساله همينه كه به نظرم اگه يكم ديگه ميخواستن لفت و ليس بدن به قضيه قضيه مثل نسخه هاى يونان ميشد.يعنى سگانه براش زياد بود ولى خب دو تا نسخه هم يخورده كم بود.
اخه واقعا اساطير نورس اون وسعت و عمق يونان رو نداره چون آثار مكتوب مستقيم زيادى هم در دسترس نيست و مردم خيلى متمدنى هم نبودن.
من زمان پخش سريال وايكينگز خيلى كند و كاو كردم تو داستاناشون واقعا همش در حد همين قصه هاى دهكده روايت ميشه.
البته طبيعى هم هست جهان بينى اين مردم در همين حد بوده برخلاف يونان و ايران و مصر و بين النهرين كه گهواره تمدن باستانى بودن.
آقا نگو :دی Poetic Edda یک چیزی در حد شاهنامه خودمونه پر از داستان های جالب و روایت های شنیدنیه
داستان های اساطیری نورس واقعا پتانسیل زیادی داره حالا درسته کلا دنیای سینما/تلویزیون بیشتر روی جنبه های خشن دوران وایکینگ ها مانور دادن ولی داستان های خیلی جذاب تری هم دارن
3 گانه که هیچی اگه می خواستن می تونستن 5 گانه هم بسازن
 
  • Like
Reactions: SMM9 and pxc33
آقا نگو :D Poetic Edda یک چیزی در حد شاهنامه خودمونه پر از داستان های جالب و روایت های شنیدنیه
داستان های اساطیری نورس واقعا پتانسیل زیادی داره حالا درسته کلا دنیای سینما/تلویزیون بیشتر روی جنبه های خشن دوران وایکینگ ها مانور دادن ولی داستان های خیلی جذاب تری هم دارن
3 گانه که هیچی اگه می خواستن می تونستن 5 گانه هم بسازن

به درد گيم نميخورن.
يه الگوى ساده و تكرارى نه چندان عميق.
 
این ویدئوی کوتاه رو از gow 2018 ببینید تا بفهمید روایت داستان و شخصیت پردازی رگناروک چه جوکی است(برای محدودیت آپلود کیفیت ویدئو کم شده)

View attachment God_Of_War___Fan-Made_Story_Trailer___You_will_always_be_a_monster_(SPOILERS)_-_.mp4

کلاس کارگردانی و شخصیت پردازی و فضاسازی حداقل 2 لول با رگناروک تفاوت داره.اگه این شخصیت پردازیه رگناروک در مقایسه با اون فیلم کمدیه.ربطی هم به افسانه های نورس و کوچک بودن مقیاس اون نسبت به یونان و مصر و ایران هم نداره.فقط به کارگردانی و نویسندگی ربط داره.جک گفتن و خندیدن کریتوس و قیافه مسخره گرفتن و بگو بخندش ربطی به نورس نداره.تو این ویدئوی کوتاه قیافه و میمیک صورت کریتوس نسبت به اتفاقات مختلف رو ببینید و با رگناروک مقایسه کنید که چقدر باورپذیر و وفادار به سری است.عزت و احترامی که کریتوس تو 2018 داره و ترس و احترامی که آترئوس و سایر شخصیتها برای اون میذارن مقایسه کنید با رگناروک که یه سنجاب نیم وجبی هم کریتوس رو بازیچه خودش می کنه.رگناروک با اینکه اتفاقات مهم تری از نظر داستانی داره و کریتوس باید نگران تر باشه بیشتر شوخی و خنده میکنه تا 2018!!!وقتی میگم نسخه 2018 بهترین نسخه(یا حداقل یکی از بهترین ها تو سری هست)توی این ویدئوی کوتاه مشخص میشه.30 ثانیه اول این ویدئو از کل رگناروک(به غیر از 1 ساعت اول) حماسی تره.شخصیت پردازی 2018 مثل آثار ناتی داگه که حتی بدون گفتن دیالوگ احساس درونی کاراکترها از میمیک صورتشون پیداست
منظورم از شخصیت پردازی قیافه خشمگین گرفتن و بی کله بودن مثل نسخه های یونان نیست بلکه باورپذیری اون کاراکتره که توی نسخه 2018 کاملا هویداست.مثلا تو نسخه 2018 هم شاید دیالوگهای طنزی گاها رد و بدل بشه و میمیر و آترئوس شوخی کنن ولی به محض اینکه از حدش بگذره کریتوس عصبانی میشه و ساکت میشن و این نشون میده 2018 به شخصیت پردازی کلی کریتوس وفادار هست با اینکه درونگرا تر شده
در کل امیدوارم اگه نسخه بعدی در کار باشه بارلوگ کارگردانش بشه یا حداقل ویلیامز کارگدانش نباشه و اون تیم نویسندگی دیگه روش کار نکنن.
کلا از 2020 به اینطرف متاسفانه شخصیت پردازی آثار سونی لطیف تر و شادتر شده و نمیدونم این به مارکتینگ و جیم رایان و مدیران سونی ربط داره(داشت) که فروش آثار بهتر بشه یا نه برای مثال آثاری مثل بلادبورن و لست 2 و گاو 2018 و سوشیما و اوردر و ... رو با این آثار نسل 9 سونی مقایسه کنید!اثر بعدی ناتی داگ و سوشیما 2 نشون میده سونی تو کدوم مسیر قدم برداشته
 
این ویدئوی کوتاه رو از gow 2018 ببینید تا بفهمید روایت داستان و شخصیت پردازی رگناروک چه جوکی است(برای محدودیت آپلود کیفیت ویدئو کم شده)

View attachment 324788

کلاس کارگردانی و شخصیت پردازی و فضاسازی حداقل 2 لول با رگناروک تفاوت داره.اگه این شخصیت پردازیه رگناروک در مقایسه با اون فیلم کمدیه.ربطی هم به افسانه های نورس و کوچک بودن مقیاس اون نسبت به یونان و مصر و ایران هم نداره.فقط به کارگردانی و نویسندگی ربط داره.جک گفتن و خندیدن کریتوس و قیافه مسخره گرفتن و بگو بخندش ربطی به نورس نداره.تو این ویدئوی کوتاه قیافه و میمیک صورت کریتوس نسبت به اتفاقات مختلف رو ببینید و با رگناروک مقایسه کنید که چقدر باورپذیر و وفادار به سری است.عزت و احترامی که کریتوس تو 2018 داره و ترس و احترامی که آترئوس و سایر شخصیتها برای اون میذارن مقایسه کنید با رگناروک که یه سنجاب نیم وجبی هم کریتوس رو بازیچه خودش می کنه.رگناروک با اینکه اتفاقات مهم تری از نظر داستانی داره و کریتوس باید نگران تر باشه بیشتر شوخی و خنده میکنه تا 2018!!!وقتی میگم نسخه 2018 بهترین نسخه(یا حداقل یکی از بهترین ها تو سری هست)توی این ویدئوی کوتاه مشخص میشه.30 ثانیه اول این ویدئو از کل رگناروک(به غیر از 1 ساعت اول) حماسی تره.شخصیت پردازی 2018 مثل آثار ناتی داگه که حتی بدون گفتن دیالوگ احساس درونی کاراکترها از میمیک صورتشون پیداست
منظورم از شخصیت پردازی قیافه خشمگین گرفتن و بی کله بودن مثل نسخه های یونان نیست بلکه باورپذیری اون کاراکتره که توی نسخه 2018 کاملا هویداست.مثلا تو نسخه 2018 هم شاید دیالوگهای طنزی گاها رد و بدل بشه و میمیر و آترئوس شوخی کنن ولی به محض اینکه از حدش بگذره کریتوس عصبانی میشه و ساکت میشن و این نشون میده 2018 به شخصیت پردازی کلی کریتوس وفادار هست با اینکه درونگرا تر شده
در کل امیدوارم اگه نسخه بعدی در کار باشه بارلوگ کارگردانش بشه یا حداقل ویلیامز کارگدانش نباشه و اون تیم نویسندگی دیگه روش کار نکنن.
کلا از 2020 به اینطرف متاسفانه شخصیت پردازی آثار سونی لطیف تر و شادتر شده و نمیدونم این به مارکتینگ و جیم رایان و مدیران سونی ربط داره(داشت) که فروش آثار بهتر بشه یا نه برای مثال آثاری مثل بلادبورن و لست 2 و گاو 2018 و سوشیما و اوردر و ... رو با این آثار نسل 9 سونی مقایسه کنید!اثر بعدی ناتی داگ و سوشیما 2 نشون میده سونی تو کدوم مسیر قدم برداشته
اولین مبارزه بالدر و کریتوس یه طرف بقیه باس فایتهای کل سری یه طرف .
 
  • Like
Reactions: saeedonly
دوستان برای ورود به Valhalla باید بازی رو تموم کنیم ؟ از همون اول در دسترسه؟
اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
همینطور که گفتن از منو در دسترسه
ولی از نظر داستانی بعد از پایان بازی هست
 
  • Like
Reactions: Taha75 and reza8
درود
مدت ها بود زیر نظر داشتم این بازی رو برم ولی دندون به جیگر گذاشتم تا زیرنویس فارسیش بیاد بعد
شروع کنم و حالا نتیجه ی این صبر و بردباری رو دارم میبینم

هر چی از این شاهکار تعریف کنم حق مطلب ادا نمیشه
فوق بی نظیره
برای اولین بار در سری گاد بازی رو درجه سختی بی رحم دارم میرم و تازه دارم میگم ای دل غافل چرا سری های قبلی رو
این درجه از سختی نرفتم (قشنگ الان سر هر انمی و باس زجر میکشم تا رد کنم >:):D)

الان بعد 36 ساعت با آتریوس دارم میرم پیش اودین و زدم به دل دشت و طبیعت . عجب گرافیکی داره وقتی رسیدم تا
5 دقیقه فقط داشتم منظره ها رو نگاه میکردم و عشق میکردم

تنها ایرادی که میتونم از بازی بگیرم نقشه ست ، متاسفه خیلی بد طراحی شده . به طور مثال اوایل بازی رو چندان گشت و گذار
نکردم و چندتا صندوق نورنیر و لجندری رو باز نکردم و الان که میخوام برم نمیتونم، یکیش مسیرش به سمت معدنه که بسته شده ... ~X( :(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or