PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹🔹🔹
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:
تا وجه این کرکتر از اینی که الان هست خرابتر نکنن.
اگر رگنارک رو کوری بارلوگ کارگردانی میکرد الان این صحبتها در مورد خراب شدن کاراکتر نمیشد یا کارگردان god3 که جنگ ستارگان ۲ رو کارگردانی کرد هدایت نسخه بعدی رو بر عهده بگیره اونوقت صحبت در مورد خراب شدن کاراکتر نمیکنن و... میخوام بگم خرابتر نشدن چهره کاراکتر بستگی به کارگردانیش داره.
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
کریتیو دایرکتور رگناروک کوری بارلوگ بوده!مقامی خیلی بالاتر از کارگردان(کلیت پروژه رو این فرد می چینه و ناظر روی کار کارگردان هست!)
IMG_20231009_090406.png
تک تک اتفاق ها و اهداف داستانی رو کوری بارلوگ نوشته! کارگردان صرفا روی پیسینگ بازیو کارگردانی سینماتیک ها و چیزای جزئی اثرشو میزاره، همین رمدی و سم لیک خیلی از بازیاشون رو که ما به اسم سم لیک می دونیم(که درستشم همینه) سم لیک کیریتیو دایرکتور پروژه و استدیو هست! کارگردان کسای دیگه هستن اکثرا!!! ولی خوب کارگردان مسیری که سم لیک مشخص کرده رو میره!
وگرنه چه کوجیما کارگردان بود، چه کن لوین چه دراکمن چه میازاکی، تک تک وقایعی که تو رگناروک رخ دادن باز همینا تکرار میشد،چرا؟چون کریتیو دایرکتور بارلوگ بوده! فقط ممکن بود هر کدوم اینا همون داستانی که نوشته شده رو روی روایتش تاثیر بزارن، که باز هیچ تاثیری نداشت! چون استدیو تصمیمشو گرفته بود که خیلی دیگه نباید وقتمون رو صرف این دنیا کنیم و بزور باید تو یک نسخه اصلی جمعش کنیم بره!،و چون از اونطرف کوری بارلوگ ترفیع هم گرفته،این تصمیمم باز با خودش بوده! اما خوب فروش وحشتناک بالای رگناروک در کوتاه مدت باعث شد به فکر یک اکسپنشن هم بیوفتن!
.
بله میشه به کارگردان بازی ایراد بگیرید،بگید گیمپلی بازی بد بود، پیسینگ بازی مناسب نبود(که اینم تصمیم استدیو بود) ولی اگر انتقادی هم دارید کار ندارم درست یا غلط، رگناروک حاصل مدیریت بارلوگ و تصمیاتش بوده!!
 
تازه یه ٨ سالی استراحت نکرده بود؟ :-"
نه:-"
2013 هم دست از سر کله ی کچلش بر نداشتن و گذشته ش رو یادآوری کردن:-"
شد 5سال استراحت:-"

گرچه با استراحت کریتوس موافقم(گرچه مشکلی با کاراکترش ندارم، مسیری بود که از 2018 شروع شده بود و باید طی میشد، و شاید بهترین مسیری بود که کلا بعد از GOW III میشو انتخاب کنند برای کریتوس)

فعلا IP جدید رو بدن واجب تره
برای ادامه سری هم به نظرم واقعا کریتوس دیگه اونقدر جا نداره، طرف خیلی گولاخه و همه جوره ثابت کرده اینو:-" جوان و جویای نام هم نیست:-"

آترئوس یا کاراکتر جدید راهیه که باید برن!
یه چند سال داستان رو ببرن جلوتر، آترئوس 20 و چند ساله بشه ، از این بچگی در بیاد و پخته تر بشه کمی، به نظرم تو دل ملت هم جا باز میکنه:D
از نظر گیم پلی هم وقتی تمرکز روش باشه، مطمئنا مثل رگناروک ساده نیست :D

---
گرچه داشتن یه کاراکتر که دنبال افتخار آفرینی تو جنگ ها باشه و اینا برای شروع کار جدید هم میتونه جذاب باشه:D
از جنگ های قبیله ای شروع بشه، فکر و ذکر افتخار باشه ...
تا حالا بعدا پیچش های دیگه ای سر راهش بیاد (و انتقام خون خانواده و اینا نباشه خواهشا:D ) و مسیرش کج بشه سمت کله گنده ها:D

این مسیره برای آترئوس قفله ، اونقدرا به اخلاقیاتش نمیاد از این آدما باشه:-"
بیشتر ماجراجوهه این پسر :دی

ولی... هرچه زودتر مصر رو ببینیم فقط :(
نرن سمت شرق یا آمریکای مرکزی... فقط مصر! :(
 
کریتیو دایرکتور رگناروک کوری بارلوگ بوده!مقامی خیلی بالاتر از کارگردان(کلیت پروژه رو این فرد می چینه و ناظر روی کار کارگردان هست!)
View attachment 313649
تک تک اتفاق ها و اهداف داستانی رو کوری بارلوگ نوشته! کارگردان صرفا روی پیسینگ بازیو کارگردانی سینماتیک ها و چیزای جزئی اثرشو میزاره، همین رمدی و سم لیک خیلی از بازیاشون رو که ما به اسم سم لیک می دونیم(که درستشم همینه) سم لیک کیریتیو دایرکتور پروژه و استدیو هست! کارگردان کسای دیگه هستن اکثرا!!! ولی خوب کارگردان مسیری که سم لیک مشخص کرده رو میره!
وگرنه چه کوجیما کارگردان بود، چه کن لوین چه دراکمن چه میازاکی، تک تک وقایعی که تو رگناروک رخ دادن باز همینا تکرار میشد،چرا؟چون کریتیو دایرکتور بارلوگ بوده! فقط ممکن بود هر کدوم اینا همون داستانی که نوشته شده رو روی روایتش تاثیر بزارن، که باز هیچ تاثیری نداشت! چون استدیو تصمیمشو گرفته بود که خیلی دیگه نباید وقتمون رو صرف این دنیا کنیم و بزور باید تو یک نسخه اصلی جمعش کنیم بره!،و چون از اونطرف کوری بارلوگ ترفیع هم گرفته،این تصمیمم باز با خودش بوده! اما خوب فروش وحشتناک بالای رگناروک در کوتاه مدت باعث شد به فکر یک اکسپنشن هم بیوفتن!
.
بله میشه به کارگردان بازی ایراد بگیرید،بگید گیمپلی بازی بد بود، پیسینگ بازی مناسب نبود(که اینم تصمیم استدیو بود) ولی اگر انتقادی هم دارید کار ندارم درست یا غلط، رگناروک حاصل مدیریت بارلوگ و تصمیاتش بوده!!
ببخشید این ها که صرفا نظر شماس و اعتبارشم در حد اعتبار همون نظر شماس
 
آخرین ویرایش:
کریتیو دایرکتور رگناروک کوری بارلوگ بوده!مقامی خیلی بالاتر از کارگردان(کلیت پروژه رو این فرد می چینه و ناظر روی کار کارگردان هست!)
View attachment 313649
تک تک اتفاق ها و اهداف داستانی رو کوری بارلوگ نوشته! کارگردان صرفا روی پیسینگ بازیو کارگردانی سینماتیک ها و چیزای جزئی اثرشو میزاره، همین رمدی و سم لیک خیلی از بازیاشون رو که ما به اسم سم لیک می دونیم(که درستشم همینه) سم لیک کیریتیو دایرکتور پروژه و استدیو هست! کارگردان کسای دیگه هستن اکثرا!!! ولی خوب کارگردان مسیری که سم لیک مشخص کرده رو میره!
وگرنه چه کوجیما کارگردان بود، چه کن لوین چه دراکمن چه میازاکی، تک تک وقایعی که تو رگناروک رخ دادن باز همینا تکرار میشد،چرا؟چون کریتیو دایرکتور بارلوگ بوده! فقط ممکن بود هر کدوم اینا همون داستانی که نوشته شده رو روی روایتش تاثیر بزارن، که باز هیچ تاثیری نداشت! چون استدیو تصمیمشو گرفته بود که خیلی دیگه نباید وقتمون رو صرف این دنیا کنیم و بزور باید تو یک نسخه اصلی جمعش کنیم بره!،و چون از اونطرف کوری بارلوگ ترفیع هم گرفته،این تصمیمم باز با خودش بوده! اما خوب فروش وحشتناک بالای رگناروک در کوتاه مدت باعث شد به فکر یک اکسپنشن هم بیوفتن!
.
بله میشه به کارگردان بازی ایراد بگیرید،بگید گیمپلی بازی بد بود، پیسینگ بازی مناسب نبود(که اینم تصمیم استدیو بود) ولی اگر انتقادی هم دارید کار ندارم درست یا غلط، رگناروک حاصل مدیریت بارلوگ و تصمیاتشبوده!!

کریتیو دایرکتور رگناروک کوری بارلوگ بوده!مقامی خیلی بالاتر از کارگردان(کلیت پروژه رو این فرد می چینه و ناظر روی کار کارگردان هست!)
View attachment 313649
تک تک اتفاق ها و اهداف داستانی رو کوری بارلوگ نوشته! کارگردان صرفا روی پیسینگ بازیو کارگردانی سینماتیک ها و چیزای جزئی اثرشو میزاره، همین رمدی و سم لیک خیلی از بازیاشون رو که ما به اسم سم لیک می دونیم(که درستشم همینه) سم لیک کیریتیو دایرکتور پروژه و استدیو هست! کارگردان کسای دیگه هستن اکثرا!!! ولی خوب کارگردان مسیری که سم لیک مشخص کرده رو میره!
وگرنه چه کوجیما کارگردان بود، چه کن لوین چه دراکمن چه میازاکی، تک تک وقایعی که تو رگناروک رخ دادن باز همینا تکرار میشد،چرا؟چون کریتیو دایرکتور بارلوگ بوده! فقط ممکن بود هر کدوم اینا همون داستانی که نوشته شده رو روی روایتش تاثیر بزارن، که باز هیچ تاثیری نداشت! چون استدیو تصمیمشو گرفته بود که خیلی دیگه نباید وقتمون رو صرف این دنیا کنیم و بزور باید تو یک نسخه اصلی جمعش کنیم بره!،و چون از اونطرف کوری بارلوگ ترفیع هم گرفته،این تصمیمم باز با خودش بوده! اما خوب فروش وحشتناک بالای رگناروک در کوتاه مدت باعث شد به فکر یک اکسپنشن هم بیوفتن!
.
بله میشه به کارگردان بازی ایراد بگیرید،بگید گیمپلی بازی بد بود، پیسینگ بازی مناسب نبود(که اینم تصمیم استدیو بود) ولی اگر انتقادی هم دارید کار ندارم درست یا غلط، رگناروک حاصل مدیریت بارلوگ و تصمیاتش بوده!!
ایکاش منبع این حرفارو ( که برخی مواردش کاملا اشتباست ) هم میذاشتید چون طبق مصاحبه اریک ویلیامز با گیم اسپات زمانی که ساخت نسخه ۲۰۱۸ تموم شد هیچکس نمیدونست قراره نسخه بعد چجوری به پایان برسه و صرفا یک سری کیس داشتند. این جور که پیداست کوری بارلوگ چگونگی پیشبرد رگناروک رو کاملا ( تا حد زیادی) در اختیار اریک و تیم نویسندگی قرار داد ولی بارلوگ گفت سه اتفاق حتما باید در نسخه بعد پیش بیاد
۱- رگناروک باید اتفاق بیفتد
۲- آترییس باید از پدر جدا بشه.
۳- براک باید بمیره
بقیه به عهده رهبری جدید بود که چجوری به این اتفاقات قراره ختم بشه و خیلی از ایده ها در طول توسعه شکل گرفت مثل نفوذ اودین به عنوان تیر که ایده خود اریک بود. اول قرار بود تیر واقعی حضور داشته باشه.

 
نه:-"
2013 هم دست از سر کله ی کچلش بر نداشتن و گذشته ش رو یادآوری کردن:-"
شد 5سال استراحت:-"

گرچه با استراحت کریتوس موافقم(گرچه مشکلی با کاراکترش ندارم، مسیری بود که از 2018 شروع شده بود و باید طی میشد، و شاید بهترین مسیری بود که کلا بعد از GOW III میشو انتخاب کنند برای کریتوس)

فعلا IP جدید رو بدن واجب تره
برای ادامه سری هم به نظرم واقعا کریتوس دیگه اونقدر جا نداره، طرف خیلی گولاخه و همه جوره ثابت کرده اینو:-" جوان و جویای نام هم نیست:-"

آترئوس یا کاراکتر جدید راهیه که باید برن!
یه چند سال داستان رو ببرن جلوتر، آترئوس 20 و چند ساله بشه ، از این بچگی در بیاد و پخته تر بشه کمی، به نظرم تو دل ملت هم جا باز میکنه:D
از نظر گیم پلی هم وقتی تمرکز روش باشه، مطمئنا مثل رگناروک ساده نیست :D

---
گرچه داشتن یه کاراکتر که دنبال افتخار آفرینی تو جنگ ها باشه و اینا برای شروع کار جدید هم میتونه جذاب باشه:D
از جنگ های قبیله ای شروع بشه، فکر و ذکر افتخار باشه ...
تا حالا بعدا پیچش های دیگه ای سر راهش بیاد (و انتقام خون خانواده و اینا نباشه خواهشا:D ) و مسیرش کج بشه سمت کله گنده ها:D

این مسیره برای آترئوس قفله ، اونقدرا به اخلاقیاتش نمیاد از این آدما باشه:-"
بیشتر ماجراجوهه این پسر :D

ولی... هرچه زودتر مصر رو ببینیم فقط :(
نرن سمت شرق یا آمریکای مرکزی... فقط مصر! :(
والا مشکل اینجاست دقیقن که نمیخوان یا هر دلیل مسخره دیگه برای کریتوس چالش درست کنن... تو بین خدایان نورث (جدای ثور که واقعا گند زدن بهش) میشد ولی همه شون در حد قلقلکم نبودن.

من جای زئوس بودم نورث رو بدون زحمتی فتح میکردم :D

فقط هدفشون این بود که از لحاظ احساسات پدرانه یکم چلنج درست کنن که 2018 خوب زمینه چینی کرد ولی در ادامه...
 
والا مشکل اینجاست دقیقن که نمیخوان یا هر دلیل مسخره دیگه برای کریتوس چالش درست کنن... تو بین خدایان نورث (جدای ثور که واقعا گند زدن بهش) میشد ولی همه شون در حد قلقلکم نبودن.

من جای زئوس بودم نورث رو بدون زحمتی فتح میکردم :D

فقط هدفشون این بود که از لحاظ احساسات پدرانه یکم چلنج درست کنن که 2018 خوب زمینه چینی کرد ولی در ادامه...
کریتوس آخه از هر چالشی یکبار رد شده، ده بار فقط مرده و زنده شده:دی یا با پای خودش رفته اون دنیا و برگشته:دی

انواع و اقسام خداها رو هم زده

یعنی اینا هر چالش اینجوریی بخوان در بیارن، یه بار حداقل این مسیر رو رفتن، و بار دوم اون تازگی و جذابیت رو نداره، برای همین از یک بعد دیگه باید چالش ایجاد میکردن و میپرداختن بهش
بعدی که چالش هاش، راه حلش دست یک نفر (خود کریتوس) نبود و نیازمند برقراری ارتباط با بقیه بود...

خلاصه این مسیر دوم، خوب یا بد، موافق یا مخالف هم رفتن...
حقیقتا دیگه کریتوس الان باید بشینه یه گوشه و شروع کنه به ساخت یه تمدن، اونقدرا جنگ و جدل دیگه مناسبش نیست:دی
میدون رو باید بدن به جوونا :دی اونا یه مسیر جدیدی رو برن که متفاوت از مسیر زندگی کریتوس بوده باشه یا بخشی بوده باشه که برامون پوشش ندادن (از قبل از درگیری با خداهای کله گنده)

این حرفا رو البته قبل GOW 2018 هم میزدیم ولی بهانه و داستانی یافتن و ساختن که اکثرا راضی بودن
اما فکر نمیکنم با کریتوس یک بار دیگه هم بشه اینو در اورد:دی
 
ایکاش منبع این حرفارو ( که برخی مواردش کاملا اشتباست ) هم میذاشتید چون طبق مصاحبه اریک ویلیامز با گیم اسپات زمانی که ساخت نسخه ۲۰۱۸ تموم شد هیچکس نمیدونست قراره نسخه بعد چجوری به پایان برسه و صرفا یک سری کیس داشتند. این جور که پیداست کوری بارلوگ چگونگی پیشبرد رگناروک رو کاملا ( تا حد زیادی) در اختیار اریک و تیم نویسندگی قرار داد ولی بارلوگ گفت سه اتفاق حتما باید در نسخه بعد پیش بیاد
۱- رگناروک باید اتفاق بیفتد
۲- آترییس باید از پدر جدا بشه.
۳- براک باید بمیره
بقیه به عهده رهبری جدید بود که چجوری به این اتفاقات قراره ختم بشه و خیلی از ایده ها در طول توسعه شکل گرفت مثل نفوذ اودین به عنوان تیر که ایده خود اریک بود. اول قرار بود تیر واقعی حضور داشته باشه.

کجاش اشتباس، نقش کریتیو دایرکتور؟! یا کریتیو دایرکتور مقامی بسیار بالاتره؟! و ناظر کارگردانه؟
بگید استدیو با اپدیت نام کوری بارلوگ رو حذف کنه به عنوان کریتیو دایرکتور، من هر بحثی رو قبول می کنم!

خوب همین مثالی که شما زدی کوری مشخص کرده چه اتفاقایی بیوفته رو که خودم گفتم! کریتیو دایرکتور کلیت یک داستان رو مشخص می کنه! و تو همون متنمم اشاره کردم فقط نوع روایت و کارگردانی سینماتیک ها میوفته به پای کارگردان! مثلا یکی قراره ضربه بزنه تو صورت یکی! کارگردان می تونه بگه این ضربه، سیلی باشه! مشت باشه! یا با وسیله باشه! یا تو همون متنمم گفتم کارگردان دیگه روی پیسینگ کنترل داره! مثلا توی یک داستان سفر جاده ای! این کلیت مسیر رو کریتیو دایرکتور مشخص می کنه! ولی اینکه توی این مسیر چه تایمی رو برای هر منطقه بزارن، یا چینش و ترکیب این داستان پای کارگردانه!

وگرنه این فکت پاک نمیشه شروع و پایان رگناروک با حضور کوری بارلوگ همین بود! ولی ممکن بود سینماتیک هایی ببینید که بیشتر برای شما خوشایند باشه!
 
مشکل رگنارک ۱ فرد مشخص نیست رفقا
مشکل تغییر رویکرد از ۳گانه به ۲ گانه اس
شما کافیه نیمه اول رگناروک رو با نیمه دومش مقایسه کنید به وضوح تغییر در رویکرد و به قول معروف جمع کردن داستان مشخصه
در نیمه اول تازه داریم مقدمات وقوع رگناروک رو میچینیم و هنوز مطمئن نیستیم از اتفاقایی که باید بیوفته یکیاره از نیمه دوم در چشم بهن زدنی همه چیز پشت سر هم چیده میشه فقط رگناروک تموم بشه از ۲ مبارزه آخر کاملا پیداست دیگه :D

رگناروک با همه نکات مثبتش برای من ی حسرت و پتاتسیل از دست رفته اس چیزی که میتونست در دنیای گیمینگ تبدیل به افسانه تکرار نشدنی بشه تهش الان ازش به عنوان یک بازی خوب یاد میشه

شخصا هر dlc رو برای رگناروک رو بیهوده میدونم صرفا شیردوشیه واقعا چیزی برای گفتن نموند با این پایان
احتملا بعد از تغییر برنامه به دوگانه و حذف خیلی موارد وقتی دیدن فروش بازی عالیه گفتن حالا که ما این خرت و پرتارو داریم بیاید ی dlc بدیم ۳۰/۴۰ دلار ی درآمد تضمین شده اس دیگه :D
 
فقط من بودم که از بازی رضایت کامل داشتم؟

بنظرم بهترین پایان فن و مبارزات ممکن رو داشت رگناروک.

شخصیت های ثور و اودین هم بی نهایت زیبا به نمایش در اومدند. پیچیدگی شخصیت نارسیست و کنترل گر اودین در کنار ثورِ دائم الخمر و شکست خورده از نظر روحی. داینامیک بین این دو تو طول داستان شدیدا من رو به وجد آورد و برای اولین بار خدایان بازی برام قابل درک و همدردی بودند
 
کریتوس آخه از هر چالشی یکبار رد شده، ده بار فقط مرده و زنده شده:D یا با پای خودش رفته اون دنیا و برگشته:D

انواع و اقسام خداها رو هم زده

یعنی اینا هر چالش اینجوریی بخوان در بیارن، یه بار حداقل این مسیر رو رفتن، و بار دوم اون تازگی و جذابیت رو نداره، برای همین از یک بعد دیگه باید چالش ایجاد میکردن و میپرداختن بهش
بعدی که چالش هاش، راه حلش دست یک نفر (خود کریتوس) نبود و نیازمند برقراری ارتباط با بقیه بود...

خلاصه این مسیر دوم، خوب یا بد، موافق یا مخالف هم رفتن...
حقیقتا دیگه کریتوس الان باید بشینه یه گوشه و شروع کنه به ساخت یه تمدن، اونقدرا جنگ و جدل دیگه مناسبش نیست:D
میدون رو باید بدن به جوونا :D اونا یه مسیر جدیدی رو برن که متفاوت از مسیر زندگی کریتوس بوده باشه یا بخشی بوده باشه که برامون پوشش ندادن (از قبل از درگیری با خداهای کله گنده)

این حرفا رو البته قبل GOW 2018 هم میزدیم ولی بهانه و داستانی یافتن و ساختن که اکثرا راضی بودن
اما فکر نمیکنم با کریتوس یک بار دیگه هم بشه اینو در اورد:D
از یه دید درست میگی حرفت غلط نیست ولی بهرحال بازی اسم god of war به دوش میکیشه و کرکترتم کریتوسه. تصور همین اسم تو ذهنت چه صحنه های عظیم جاه طلبانه تصور میکنی.

باید یه سری مسائل ارث ببره چون تو dna بازیه اگر میخوای کلا بکوبی یه چی کاملا جدید باشه از اسمش گرفته تا سبکش همه رو عوض کن.

اون مسیر دوباره رفتنه بنظرم با همین دنیایی جدید و شخصیتای جدید و یه سری مسائل دیگه میپوشوندش (اون ضعف تکرار رو).

یه دو دهه از سه گانه گذشته کلی مورد تو ذهن من جا گذاشته از داستان گرفت ساندترک باس شخصیت های مختلف.

ولی این یکی فقط پتانسیل از دست رفته.
 
فقط من بودم که از بازی رضایت کامل داشتم؟

بنظرم بهترین پایان فن و مبارزات ممکن رو داشت رگناروک.

شخصیت های ثور و اودین هم بی نهایت زیبا به نمایش در اومدند. پیچیدگی شخصیت نارسیست و کنترل گر اودین در کنار ثورِ دائم الخمر و شکست خورده از نظر روحی. داینامیک بین این دو تو طول داستان شدیدا من رو به وجد آورد و برای اولین بار خدایان بازی برام قابل درک و همدردی بودند
در عالی بودن رگناروک شکی نیست حرف درباره ایده آل هاست :دی وقایع رگناروک خیلی بیشتر و حتی عمیق تر از اودین و ثور هست، چیزایی که توی رگناروک دیدیم با ارفاق 30% وقایع رگناروک در داستان های اساطیری هم نبود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or