PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹🔹🔹
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:
دوستانی که از دوگانه اخر راضی نبودن من با مدیر شرکت سانتا مونیکا صحبت می کنم جمع بشین برین نسخه بعدی رو شما بسازین ببینم چی از اب در میارین
چرا نمیخواین قبول کنین که ۳ گانه اول + ۳ نسخه فرعیش با اون سبکش تموم شد و دیگه بیشتر از اون کشش نداشت اخرین نسخه هم که ascension بود چه تازگی داشت ؟
اکثر افرادی که با رگناروک مشکل دارن با گاو 2018 مشکلی ندارن، پس این نشون میده مشکل از تفاوت بازی با سه گانه نسخه اصلی نیس.
مشکل موارد دیگه ای هست که به وضوح دوستان توضیح میدن ولی خیلی توجه نمیشه بهش و دوستداران رگناروک فکر میکنن مشکل ماها اینه که چرا بازی عین سه گانه نیست

.
 
اصلا بحث اون نیست حرف سر اینه چرا یکم وقت بیشتری نزاشتن برای بهینه کردن بازی مگر Tlou 2 یا RD2 بازی تکراری میشد !!! یا محیط رو رنگین کمونی و فانتزی کرده بودن که آدم خوشش بیاد !! از وقتی این بازی ها عرضه شد یک باگ ناجور نداشت ... یا اینکه داستان بازی رو ببری به سمت دعوا و درگیری های یک پسر 10 ساله با باباش و بخوای از توی دل این موضوع داستان بکشی بیرون
این بده. اسم بازی گاد آف وار هست و مشخصا دعوا پدر با بچه کوچکیش و عشق به زن همسایه و عشق به حیوون خونگی و رفیق بازی و پیام اخلاقی و مردم داری و ... توی این بازی جایی نداره . این بازی مثل اسمش فقط باید یک داستان قوی داشته باشه و وحشیانه بدون توقف بکشی بری جلو تا تموم شه ...من شخصا مطمئنم اکثر پلیرها فقط بخاطر داستان و کشتار بی نهایتش این بازی رو میگیرن و ازش لذت میبرن و دنبال هیچ چیز اضافه ای نیستن
این بازی اصلا یک سبک منحصر به فرد داشت که بخاطر همونم معروف شد و باید ادامش میداد الان شده یک بازی مثل بقیه بازی ها.. من الان بازی میکنم برعکس قبل حس گاد آف وار بودن بهم دست نمیده شما رو نمیدونم ...
بهینه سازیش رو نمیدونم اما دیگه ۳ گانه اول کشش نداشت بعد ۶ نسخه با اون سبک ادامش بدن و تکراری نشه همینطور که گفتم god of war ascension که هیچ جذابیتی و تازگی حداقل برای من که فن سر سخت این سری هستم نداشت
نسخه ۲۰۱۸ رو که خودم اخیرا بازی کردم بشدت برام عالی بود چون بعد سال های طولانی که نسخه های قبلی رو بازی کردم این نسخه حس هم زاد پنداری واسم داد که شخصیت کریتوس بعد اون همه مدت بیاد اینطوری بشه
در مورد اترئوس هم بنظرم واقعا تصمیم درستی بود برای ادامه دادن سری واسه نسل جدید ، همیشه که نمیتونستن با کریتوس بازی رو ادامه بدن
 
اکثر افرادی که با رگناروک مشکل دارن با گاو 2018 مشکلی ندارن، پس این نشون میده مشکل از تفاوت بازی با سه گانه نسخه اصلی نیس.
مشکل موارد دیگه ای هست که به وضوح دوستان توضیح میدن ولی خیلی توجه نمیشه بهش و دوستداران رگناروک فکر میکنن مشکل ماها اینه که چرا بازی عین سه گانه نیست

.
من تو نظرات دیدم اکثرا میگن چرا ۳ گانه اینطور بود این نیست واسه همین گفتم
من نسخه جدید رو بازی نکردم اما اکثر کسایی که نظرشون رو پرسیدم راضی بودن ولی اونایی هم که راضی نبودن مثل شما قطعا دلایل خودشون رو دارن که قابل احترامه
اما من میگم بجز سانتا مونیکا هیچ استودیو دیگه ای نمیتونست بیاد بیاد بازی که با نسخه ۳ پروندش بسته شده بود به این شکل ادامش بده و دو تا پشت سر هم شاهکار با امتیاز ۹۴ بده اونم تو دوره ای که منتقد ها اونقدر سخت گیر و دیر پسند شدن
 
سبک و حالی و هوای سه گانه اول دیگه کشش نداشت! نتیجش رو هم سر God of War: Ascension دیدیم که به زور فکر میکنم متای 80 رو گرفت و هیچ ویژگی ماندگار و خاصیم نداشت.اینکه یه عده دوست دارن با همون روال بازی ساخته بشه ولی به قیمت نابودی فرنچایز ختم بشه خب در قبال هیلو و گیرز دیدیم که عملاً فرنچایزها به نابودی کشیده شدن و ته خلاقیت و نبوغشون این بوده که اومدن گرپل هوک رو به بازی اضافه کردن!
6 نسخه از بازی با خون و خون ریزی و وحشی گری های کریتوس ساخته شد! بس نیست واقعا؟ تا ابد فقط دل و روده کشیدن بیرون توسط کریتوس با اون سبک نسخه های قبل رو باید ببینیم تا راضی باشید؟ قطعاً کسایی که خواهان اون حال و هوا هستن همون موقع میان میگن بازی تکراری شده و سانتا مونیکا ریسک کردن بلد نیست و ...!
مسیری که بازی طی کرد کاملا درست و بجا بود و حال و هوای نسخه های قبلی دیگه کشش نداره. سازنده هم نمیتونه ریسک کنه بخاطر یک تعدادی کم بیاد همون راهو ادامه بده ولی از متا گرفته تا اکثریت طرفداراش بازی رو به خاک و خون بکشن.متای 93 94 کجا و 80 کجا!
مشکل رگناروک بخش پایانی داستانش بود که شاید دلیلش این بود خواستن همه چی رو توی همین نسخه جمع کنن و سه گانه جدید نسازن. هرچی که بود بالاخره تموم شد ولی لااقل تو حالت آبرومندانه ای جمع شد و مثل بازی X نشده که طرفداراش ارزو میکنن ای کاش ساخته نمیشد یا در استودیوش تخته بشه. عجیبه وقتی بازیی به اسم God of War: Ascension داریم که یه فاجعه بود که فقط گرافیک داشت اینقدر اصرار دارید برگردیم اون موقع!
 
  • Like
Reactions: amonre and blak
واقعا Eric Williams در حد و اندازه های Cory Barlog نبود.
همین به بازی صدمه زد.

یه سری چیزا مثل حمایت از نژاد های مختلف و حمایت از حیوانات و همکاری دسته جمعی و پرهیز از خشونت و انتقام و بخشیدن اشتباهات دیگران... عملا به بازیکن دیکته میشه و بخشی از نمرات خوبش بابت همین خط فکری و سیاست بازی هستش.
در این که دیالوگ های بهتر و منطق قوی تری نسخه 2018 داشت به نظرم شکی نیست ولی من کم کم دارم فکر میکنم اگه الان و در این دوره زمانی بازی GOW 3 منتشر میشد متاش با ارفاق 80 میشد چرا که انتقام بد و زشته همینطور از دسته یا گروهی در اون بازی حمایت نشده و اصن چه معنی میده همه سلاخی بشنO:-)

بازم میگم GOW اینقدر عالی بوده که انتظارات چسبیده به سقف(بایدم اینطور باشه):D/:)
 
من تو نظرات دیدم اکثرا میگن چرا ۳ گانه اینطور بود این نیست واسه همین گفتم
من نسخه جدید رو بازی نکردم اما اکثر کسایی که نظرشون رو پرسیدم راضی بودن ولی اونایی هم که راضی نبودن مثل شما قطعا دلایل خودشون رو دارن که قابل احترامه
اما من میگم بجز سانتا مونیکا هیچ استودیو دیگه ای نمیتونست بیاد بیاد بازی که با نسخه ۳ پروندش بسته شده بود به این شکل ادامش بده و دو تا پشت سر هم شاهکار با امتیاز ۹۴ بده اونم تو دوره ای که منتقد ها اونقدر سخت گیر و دیر پسند شدن
اولا همین که شما فعلا بازیش نکردی و ازش دفاع میکنی درست نیست

دوما بحث این نیس بازی مثه شماره 3 بزن بکش باشه تنها خواسته من به شخصه این بود که بازی جو گاو 2018 رو ادامه بده. داستان اصلی بازی اصلا محکم و اساطیری جلو نمیره، فضا خیلی مارولیه ( عین فیلمای مارول که همیشه حس میکنی وسط نابودیه دنیا همه چی جکه )، پایان بندی بازی هم که قشنگ هندی - انگار یکی اومده گفته اریک وقت نداریم سریعا 5 ساعت رو تو 10 دقیقه جمعش کن.

مشکلات گاو رگناروک همیناس، وگرنه من مطمینم اگر بارلوگ کارگردان بازی بود روابط بین کرکترها و پایان بندی و داستان بازی خیلی خیلی بهتر بود.

.
 
آخرین ویرایش:
بازی کلا یه جوریه که به من هم نچسبید. هرچی قسمت قبلی داستان با چفت و بست و تا حدودی رازآلودی رو با هنرمندی تمام گفت، اینجا داستان و فضا فقط باد کردن ولی جذابیت رو از دست دادن. کلی هم سوراخ عمده تو داستان بازی هست. رفتار شخصیت‌ها تو لحظات مهم داستان با هیچ منطقی سازگار در نمیاد. باس فایت ها هم که عمدتا ناامیدکننده بر خلاف سنت همیشگی گاد. نسخه قبلی هم باس های به یاد موندنی نداشت ولی بازی اونقدر نقاط قوت داشت که این یه مورد رو کاور کنه.

در کل من حس کسی رو داشتم که میره رستورانه گرون یه پیش غذای معرکه با نسخه قبلی میخوره بعد غذای اصلی در حد مک‌دونالد!
 
آخرین ویرایش:
بهینه سازیش رو نمیدونم اما دیگه ۳ گانه اول کشش نداشت بعد ۶ نسخه با اون سبک ادامش بدن و تکراری نشه همینطور که گفتم god of war ascension که هیچ جذابیتی و تازگی حداقل برای من که فن سر سخت این سری هستم نداشت
نسخه ۲۰۱۸ رو که خودم اخیرا بازی کردم بشدت برام عالی بود چون بعد سال های طولانی که نسخه های قبلی رو بازی کردم این نسخه حس هم زاد پنداری واسم داد که شخصیت کریتوس بعد اون همه مدت بیاد اینطوری بشه
در مورد اترئوس هم بنظرم واقعا تصمیم درستی بود برای ادامه دادن سری واسه نسل جدید ، همیشه که نمیتونستن با کریتوس بازی رو ادامه بدن
دوست عزیز در مورد عدم موفقیت اسنشن خیلی موارد هست یکیش اینه که سرمایه گذاری آنچنانی روی این بازی نشده بود.یکجورایی یک تیم کوچک از سانتا روی این بازی کار کرده بودن با بودجه بسیار کم!!!!هر چی باس از نسخه های قبلی رو رنگ کردن بودن گذاشته بودن تو بازی!!!! خوب معلومه نمرات بازی انجوری میشه...منم قبول دارم داستان گاد دیگه کشش نداشت.ولی خوب میتونستن همون شخصیت خشمگین کریتوس رو حفظ کنن ولی در یک دنیا دیگه.یا حتی با همون گیم پلی و زاویه دوربین سه گانه...ولی خوب نشد دیگه
 
هر بازی رو داستان پردازی و شخصیت پردازی قوی در کنار نوآوری و خلاقیت هست که زنده نگه میداره
گاد های قدیمی و 2018 این فاکتورها رو داشت و منم لذت بردم اما این آخری بیشتر میخورد DLC بازی 2018 باشه تا یک بازی جدید
اشکالات بازی از نظر من محیط های تکراری و خسته کننده و دشمن های تکراری و با هوش مصنوعی ضعیف و باس های آبکی ( بجز دو سه تاش ) و معماهای بدردنخور و شخصیت هایی که اصلا از بازی حذف هم میشدن در روند بازی تغییری ایجاد نمیکرد و روند داستانی ضعیف و تغییر محیط های دارک به محیط های گل و بلبلی و طراحی بعضی از محیط های بازی ضعیف هست و اینکه در طول بازی کلا چند تا مهارت رو بگیرید فرقی با اینکه تمام مهارت ها رو بگیرید توی مبارزات خیلی فرقی نمیکنه و شما انگیزه ای برای بدست آوردن مهارت های جدید در طول بازی ندارید و پایان بازی هم که من بهش نرسیدم اما نظر بقیه اینه که خیلی سطحی داستان جمع میشه و از همه مهمتر اینکه بازی رو بردن به سمتی که خشونتش کم بشه و همه پسندتر بشه یعنی یک بچه 10 ساله هم از بازی خوشش بیاد که یعنی فلسفه ی بازی رو فراموش کردن ...

بنظر من اگر قراره نسخه های بعدی هم این روند رو برن بهتره تمومش کنن تا اون ذهنیت از یک بازی فوق العاده از بین نره . میشه روی یک آیپی جدید کار کرد حتما که نباید از هر بازی 100 نسخه درست کنن !!!
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز در مورد عدم موفقیت اسنشن خیلی موارد هست یکیش اینه که سرمایه گذاری آنچنانی روی این بازی نشده بود.یکجورایی یک تیم کوچک از سانتا روی این بازی کار کرده بودن با بودجه بسیار کم!!!!هر چی باس از نسخه های قبلی رو رنگ کردن بودن گذاشته بودن تو بازی!!!! خوب معلومه نمرات بازی انجوری میشه...منم قبول دارم داستان گاد دیگه کشش نداشت.ولی خوب میتونستن همون شخصیت خشمگین کریتوس رو حفظ کنن ولی در یک دنیا دیگه.یا حتی با همون گیم پلی و زاویه دوربین سه گانه...ولی خوب نشد دیگه
اون گیم پلی و زاویه دوربین ۳ گانه واسه این نسل که گرافیک و گیم پلی بازی ها دارن به سمت واقع گرایانه شدن حرکت می کنن شدنی نبود و موند تو زمان ps3 پس این منتفیه
اما اینکه باز شخصیت خشمگین واسه کریتوس تعریف می کردن و بر اساسش تو یه جغرافیای دیگه بازی میساختن بنظر من که نمیتونست موفقیت اینارو بدست بیاره چون اگه داستان ۳ کامل یادت باشه این کار منطقی نمیشد
 
اون گیم پلی و زاویه دوربین ۳ گانه واسه این نسل که گرافیک و گیم پلی بازی ها دارن به سمت واقع گرایانه شدن حرکت می کنن شدنی نبود و موند تو زمان ps3 پس این منتفیه
اما اینکه باز شخصیت خشمگین واسه کریتوس تعریف می کردن و بر اساسش تو یه جغرافیای دیگه بازی میساختن بنظر من که نمیتونست موفقیت اینارو بدست بیاره چون اگه داستان ۳ کامل یادت باشه این کار منطقی نمیشد
چرا نمیشد دقیقا!!؟؟ میشد ولی اینا میخواستن بازی رو کلا زیرو رو کنن...بیشتر فوق‌العاده بودن باس های سه گانه همین زاویه دوربین بود.فقط نبرد کرونوس رو بیاد بیار.مقایسه من با دو نسخه اخیر.بیشتر بچه بازی بودن تا باس
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: milad2mars
من تنها مشکلم با بازی فقط ی تیکه از داستانش بود اینکه ثور بیخیال کشتن کریتوس میشه و حتی زن ثور,مگه میشه دو تا پسرت کشته شه و بیای قاتل رو ببخشی اونم وقتی که ثور باشی
حالا مثلا داخل تلو 2 میشد با این قضیه بخشیده شدن ابی توسط الی باهاش کنار اومد چونکه جوئل پدر ابی رو کشته بود و الی هم کل دوستان ابی رو به چخ داد ولی اینجا بنظرم غیر معقول بود
کلا هممون انتظار داستانی حماسی تر داشتیم از بازی
 
من تنها مشکلم با بازی فقط ی تیکه از داستانش بود اینکه ثور بیخیال کشتن کریتوس میشه و حتی زن ثور,مگه میشه دو تا پسرت کشته شه و بیای قاتل رو ببخشی اونم وقتی که ثور باشی
حالا مثلا داخل تلو 2 میشد با این قضیه بخشیده شدن ابی توسط الی باهاش کنار اومد چونکه جوئل پدر ابی رو کشته بود و الی هم کل دوستان ابی رو به چخ داد ولی اینجا بنظرم غیر معقول بود
کلا هممون انتظار داستانی حماسی تر داشتیم از بازی
موضوع در داشتن دشمن مشترک خلاصه میشه، اودین
اودینی که همه چیز و همه کس رو به یوغ بردگی خودش کشیده
اودینی که هیچ مشکلی با کشتن پسرش جلوی نوه ش نداره


توی TLOU2 هم ببخشیدا، ولی الی خیلی تصمیم مزخرفی گرفت که اون ماده غول رو بخشید... باید همچی میزد تیکه تیکه ش میکرد که خون از پشت و روی کنسول میپاشید بیرون :D البته که از نظر داستانی، شاید باید اون گنده بک زنده می موند تا یه راه (از صدها راه) برای نسخه ی سوم هموار بشه...
 
من تنها مشکلم با بازی فقط ی تیکه از داستانش بود اینکه ثور بیخیال کشتن کریتوس میشه و حتی زن ثور,مگه میشه دو تا پسرت کشته شه و بیای قاتل رو ببخشی اونم وقتی که ثور باشی
حالا مثلا داخل تلو 2 میشد با این قضیه بخشیده شدن ابی توسط الی باهاش کنار اومد چونکه جوئل پدر ابی رو کشته بود و الی هم کل دوستان ابی رو به چخ داد ولی اینجا بنظرم غیر معقول بود
کلا هممون انتظار داستانی حماسی تر داشتیم از بازی
تازه تو TLOU2 از اول تا اخر بازی داستان یه جوری چیده میشه که اون حس انتقام و بعدا بخشش رو مخاطب درک کنه (که اونم باز بعضیا براشون قانع کننده نیس) اونوقت اینجا در عرض چند دقیقه یهو تور متحول میشه و انتظارم میره کسی ایراد نگیره - حالا متحول شدن تور یه بعد قضیس یهویی متحول شدن زن تور دیگه شاهکاره. یهو از پشت صخره در میاد به دخترش و آتریوس میگه کریتوس راس میگه و پدربزرگت اینطوری بوده و ...... .
خیلی موارد اینطوری تو داستان وجود داره که چفت و بست محکمی ندارن و اگر کسی پیگیر داستان بازی باشه مطمینا براش نقطه ضعف بزرگی محسوب میشه همچین مواردی.

.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or