PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹🔹🔹
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:
حتی روی ps5 و فریم 40 نتونستن 4k تحویل بدن.رزولوشن 1800p....یعنی ps5 اینقدر ضعیفه یا وقت کافی نذاشتن براش!!
انجین بازی برای نسل 8 خوب :D نمی صرفه براشون بیش از حد وقت و منابع صرف کنن
البته بعید نیست آپدیت برای ps5 بگیره که Native 4k 60fps اجرا بشه نه داینامیک الان گاد 2018 هم نتیو 4k با 60 فریم اجرا میشه
وگرنه بخوایم از نظر قدرت حساب کنیم که ps5 تقریبا 6 برابر ps4 قدرت داره نکته اینجاس که استفاده خاصی از قدرت ps5 نکردن

God of War Ragnarök – PlayStation 5 Graphics Modes​


Favor Performance: 1440p - 2160p, 60 FPS target

Favor Performance + High Refresh Rate Display: 1440p, unlocked 60 FPS

Favor Performance + High Refresh Rate Display + Varriable Refresh Rate: 1440p, unlocked 60 FPS

Favor Quality: 2160p (native 4K), 30 FPS target

Favor Quality + High Refresh Rate Display: 1800p - 2160p, 40 FPS target

Favor Quality + High Refresh Rate Display + Variable Refresh Rate: 1800p - 2160p, unlocked 40 FPS

Standard PS4: 1080p, 30 FPS target
 
حتی روی ps5 و فریم 40 نتونستن 4k تحویل بدن.رزولوشن 1800p....یعنی ps5 اینقدر ضعیفه یا وقت کافی نذاشتن براش!!
کنسولی که داره رو 1440p یه همچین گرافیکی رو نزدیک 120 فریم میده ضعیفه ؟ حالا هرکی ندونه فکر میکنه تا اینجای نسل هزارتا بازی فورکی نیتیو 60 فریم داشتیم.
به پنجمارکهای گاد 2018 روی پی سی هم مراجعه شود لطفا
 
راجب این بحث کراس جن
الان یعنی تموم بازی های کراس جن روی کنسول های نسل هشت ساخته میشن؟
و صرفا فقط آپگرید میشن برای نسل ۹؟
یعنی نمیشه برعکس باشه و برای نسل ۸ دانگرید بشن؟
 
انجین بازی برای نسل 8 خوب :D نمی صرفه براشون بیش از حد وقت و منابع صرف کنن
البته بعید نیست آپدیت برای ps5 بگیره که Native 4k 60fps اجرا بشه نه داینامیک الان گاد 2018 هم نتیو 4k با 60 فریم اجرا میشه
وگرنه بخوایم از نظر قدرت حساب کنیم که ps5 تقریبا 6 برابر ps4 قدرت داره نکته اینجاس که استفاده خاصی از قدرت ps5 نکردن

God of War Ragnarök – PlayStation 5 Graphics Modes​


Favor Performance: 1440p - 2160p, 60 FPS target

Favor Performance + High Refresh Rate Display: 1440p, unlocked 60 FPS

Favor Performance + High Refresh Rate Display + Varriable Refresh Rate: 1440p, unlocked 60 FPS

Favor Quality: 2160p (native 4K), 30 FPS target

Favor Quality + High Refresh Rate Display: 1800p - 2160p, 40 FPS target

Favor Quality + High Refresh Rate Display + Variable Refresh Rate: 1800p - 2160p, unlocked 40 FPS

Standard PS4: 1080p, 30 FPS target
اون گزینه یکی مونده به اخر جریانش چیه؟
 
یعنی مغرا کلا تو تبلیغاته :D طرف میگه چرا فورکی نیتیو 60 فریم نیست و 1800پیه ، جدا از سنگین بودن فورکی نیتیو که کارت گرافیک های 800-900 دلار هم تو همه بازی ها نمیتونن ارائه بدنش

خدایی وقتی بازی میکنی و یک فاصله استاندارد از تیوی و مانیتور داری به این رزولوشن ها دقت کردید ؟ :D یعنییی عمرااا اگه یک تصویر 1800پی و بعدش یک تصویر فورکی روش پشت سر هم با فاصله 10 ثانیه بهتون نشون بدن بتونید تشخیص بدید کدوم فورکیه کدوم 1800p :D اینجور فرقا فقط تو زوم های دیجیتال فاندریی (:دی) معلوم میشن اینقدر ذهنتون رو درگیر این چیزا نکنید و از شاهکاری که داره میاد پشمای تمام رسانه های گیم رو ریزونده لذت ببرید
 
این که میگن وقت نشده یا انجین برای نسل هشت بوده مورد تایید نیست نسل قبل دقیقا یکسال از عرضه نسل هشت می‌گذشت که بازیهایی مثل orther 1886 عرضه شدن که شیره ی ps4 رو میکشیدن .
اینکه استودیویی به این وسعت بخواد توی ۵ سال یه انجین نسل نهی فراهم کنه و از پایه یک بازی کاملا نسل نهی بسازه اصلا چیز عجیبی و نشدنی نیست .
نمیدونم چرا نسل هشت رو تمومش نمیکنن . از لحاظ فروش بازی ها فروش بسیار بیشتری روی نسل ۹ دارن
 
این که میگن وقت نشده یا انجین برای نسل هشت بوده مورد تایید نیست نسل قبل دقیقا یکسال از عرضه نسل هشت می‌گذشت که بازیهایی مثل orther 1886 عرضه شدن که شیره ی ps4 رو میکشیدن .
اینکه استودیویی به این وسعت بخواد توی ۵ سال یه انجین نسل نهی فراهم کنه و از پایه یک بازی کاملا نسل نهی بسازه اصلا چیز عجیبی و نشدنی نیست .
نمیدونم چرا نسل هشت رو تمومش نمیکنن . از لحاظ فروش بازی ها فروش بسیار بیشتری روی نسل ۹ دارن
مشکل اینه سازنده ها دیگه جاه طلبیشون به 0 رسیده که بیشتر هم تحت تاثیر مدیریت شرکت هاست که دیگه دنبال پولسازی راحتن !
نسل قبل کمتر از یک سال بعد از عرضه 4 یوبی سافت اومد بازی مثل ac u داد که هرچقدر بکوبیم سرش ولی یه هیولا گرافیکی بود که عملا میشد جاه طلبی بی نهایت سازنده هارو برای ساختن یه گرافیک عجیب غریب توش دید ! و همون سال اول n تا بازی با گرافیکای عجیب غریب اومدن درسته اکثرشون فیل شدن ولی تک تک اون بازیا نمایان گر جاه طلبی سازنده ها بودن که چقدر تلاش کرده بودن با شروع نسل گرافیک واقعا نسل بعدی بدن
ولی الان دیگه اون دوره گذشته ! فرقی نداره هر شرکتی نگاه کنی هیچ جاه طلبی توشون نمونده و همشون دنبال پولسازی اسونن ساختن یه بازی نسل 9 واقعی یعنی بودجه های عظیم و خرج وحشتناک چیزی که فعلا سازنده ها علاقه ای بهش ندارن کلا صنعت گیمم مثل صنعت فیلم سازی دیگه رسیده اخراش از این به بعد هر سالش با سال قبل و هر نسلش با نسل قبل نه تنها فرقی نداره که بیشتر به طرف بدتر شدن میره تا بهتر شدن !
خود کنسولام آروم آروم شبیه به گوشیا میشن یعنی عملا فرقشون و فرق بازیاشون در حد اسم میشه !
یه زمان مثلا هر گوشی میومد دوربینش نگاه میکردی صفحش لمسش و امکاناتش و ... ورژن قبلیش مثل جوک میموند جلوش الان همشون یکی شدن اینم همون داستان !
 
نسل ۹ باید ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ شروع میشد با معماری RDNA3 و حداقل ۲۰-۲۵ ترافلاپس قدرت خام
اون موقع میشد تغییر نسل رو بدون زوم کردن و جزئیات کوچک با چشم توی بازی ها دید(مثل دموی ماتریکس و انریل انجین ۵)
الان واقعا تغییر اساسی ندارن گرافیک بازی ها نمونه اش این بازی که رو نسل ۸ عالی بوده طبق بررسی های df و تفاوتش با نسل ۹ کمه
با این که از پایه برای نسل ۸ ساخته شده و منتقدان مدام میگفتن تغییر زیادی با بازی قبل نداره ۹۴ شده اگه از بیس برای نسل ۹ واقعا چه متایی می گرفت!حیف شد واقعا
 
این بازی با این متا واقعا فوقالعاده است شکی نیست از تجربش اکثرا لذت میبریم.من هم بازی رو در اینده تهیه میکنم.ولی خوب صحبت ما چیز دیگه ای بود...امیدوارم دیگه حداقل بعد از این بازی رسما بریم نسل بعد ویک تغییر واقعی تو بازی ببینیم...
امیدوارم از حرفام نرنجیده باشید...
در کل خوش به حال هرکی این بازی رو چهارشنبه بازی میکنه!!!!
 
  • Like
Reactions: Taha75 and graywolf
نسل ۹ باید ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ شروع میشد با معماری RDNA3 و حداقل ۲۰-۲۵ ترافلاپس قدرت خام
اون موقع میشد تغییر نسل رو بدون زوم کردن و جزئیات کوچک با چشم توی بازی ها دید(مثل دموی ماتریکس و انریل انجین ۵)
الان واقعا تغییر اساسی ندارن گرافیک بازی ها نمونه اش این بازی که رو نسل ۸ عالی بوده طبق بررسی های df و تفاوتش با نسل ۹ کمه
با این که از پایه برای نسل ۸ ساخته شده و منتقدان مدام میگفتن تغییر زیادی با بازی قبل نداره ۹۴ شده اگه از بیس برای نسل ۹ واقعا چه متایی می گرفت!حیف شد واقعا
قدرت این نسل واقعاً بالاست ولی فعلا هنوز استفاده کاملی ازش نشده.
کافیه The Last of Us Remake رو بازی کنین واقعاً بعضی صحنه ها گرافیک و نورپردازی فک براندازه.
یا همین دموهایی که روی انریل انجین ۵ اجرا شدن واقعاً عالی هستند.
سایلنت هیل ۲ ریمیک یا هلبلید ۲ هم که کاملا برای نسل بعدی ساخته شدن قشنگ تو بحث نورپردازی و گرافیک مشخصه که یه نسل فاصله است.
هزینه تولید بازیهای AAA خیلی بالاست و وقتی سونی می‌تونه بازی ها رو روی دو کنسول بفروشه چرا از این سود صرف نظر کنه؟
مشکل اصلی این نسل عدم رقابت هست و اگه اون سمت یه چند تا عنوان قوی و نسل بعدی معرفی و منتشر میشد قطعا سونی هم ریسک بیشتری میکرد.
مثل داستانی که گیم پس ایجاد کرد و سونی مجبور شد پلاس رو متحول کنه.
همین الان هیچ بازی نیست که نزدیک به گرافیک The Last of Us 2 یا همین God of War 2018 بشه.
دیگه نسخه رگناروک جای خود داره.
 
نمیدونم سونی کجا نامه تهدید فرستاده که کنسولش رو بخرن یا مثلا 70 دلار پول بدن به بازیی که دوست ندارن ؟ :دی حال نمیکنی ؟ دوست نداری؟ نخر ، بازی نکن

مثل اینه من با سوشی حال نکنم ، هرروز برم دم رستوران بگم اه اه این غذا چیه میخورید ، وای 300 تومان پول اینو میدید؟ بعد برم تو رستوران سوشی سفارش بدم :دی
 
همین الان هیچ بازی نیست که نزدیک به گرافیک The Last of Us 2 یا همین God of War 2018 بشه.
آخ آخ! من خیلی با این جمله موافقم , Last 2 از لحاظ تکنیکالی چندین و چند سال از بازی های AAA دنیا جلو بود و همچنان هم به نظرم هست!
قشنگ یادمه زمانی که بازی میکردم پیش خودم میگفتم چرا بریم نسل بعد وقتی هیچ بازی ی هنوز نمیتونه نزدیک این بازی تو همین نسل (هشت) بشه!
یعنی تغییر نسل زمانی باید اتفاق میوفتاد که بازی های کمپانی های بزرگ مینیمم به حد Last 2 میرسیدن! حالا میرفتیم پله ی بعدی :)
همین الانش هم هیچ بازی ی نزدیک به Gow 2018 در اون مقیاس (روایت - سیستم مبارزات و ...) نداریم! به جرات میشه گفت هیچ! حالا هرکی از در و دیوار میاد بالا یه سنگ پرت میکنه به سونی که چرا هنوز نرفتی نسل بعد! نرفتی نسل بعد ...

+ امروز برای بازی یک آپدیت 750MB (حدودا) اومده - حتما رفقا بزنن برای دانلود که چهارشنبه بدونه هیچ گونه مشکلی به بازی دسترسی داشته باشن
 
اینکه کسی از گاو یا کلا نسل نه راضی هست یا نه به خودش مربوطه ولی یه سری اطلاعات و فکت‌های غلط صادر میکنید که هرچی بقیه هم میگن بیخیال نمیشید. منم میخوام سعی کنم توی چند بند توضیح بدم شاید فرجی شد.

اولین نکته بحث زود استارت خوردن نسل 9: اینکه استودیوهای فرست پارتی سونی و مایکی با سخت افزار کنسولشون کاملا آشنایی دارن و میتونن بازی هایی مثل راگناروک، هورایزن یا فورزا رو روی نسل هشت هم بدن دلیل نمیشه که بگیم آرررره بابا نسل هشت هنوز جا داشت. این حرف کاملا اشتباه و غلطه. شاید بعضیا یادشون رفته که خب من الان باید یادآوری کنم خیلی از بازی‌های تاپ یکی دو سال آخر عملا غیرقابل بازی بودن.
کنترل: یکی از بازی‌های خفن سال خودش که جوایز زیادی هم برد ولی به خاطر سخت افزار داغون نسل هشت، حتی بعد از گذشت یک سال آپدیت دادن بازم تمام فایت های متوسط به بالای بازی(در مقیاس تراکم و جزئیات) همگی افت فریم، فریز و مشکل کرش داشتن.
گاردینز آو گلکسی: یکی از بازی های فان که به شدت آندرریتده و برای منی که عاشق دنیای این بازی هستم شش ماه آزگار طول کشید تا سازنده بعد از ریلیز بتونه بازی رو تا حد زیادی فیکس کنه. که البته بازم مشکلات خودشو داشت. به خصوص وقتی صدا رو روی سه بعدی میذاشتیم بازی بعد نیم ساعت کرش میکرد و انواع و اقسام باگ های صوتی داشت.
سایبرپانک: اینو دیگه بیخیال حتی ارزش توضیح هم نداره :D
عملا تمام کنسول گیمرهای نسل هشت به لطف مشکلات سخت افزاری مجبور بودن یا نسخه پیشرفته کنسولشون رو تهیه کنن یا اینکه کلی صبرکنن برای فیکس شدن بازیشون.

مورد دوم اینه که چرا صبر نکردن تا گاو راگناروک کاملا نسل بعدی بشه... دوستان عزیز استودیو سانتا مونیکا کلی نیرو داره، از آبدارچی بگیر تا کارگردان بازی و همه اینا دارن حقوق دریافت میکنن، واقعا فکر کردین کشکه که یه استودیو دو سال دیرتر بازده و سوددهی واسه شرکت اصلیش داشته باشه و اونا هم بگن فدا سرتون فعلا یکی دوسال مفت بخورید و بخوابید تا کار با سخت افزار جدید رو یاد بگیرید و حالا اگه شد یه انجین جدید هم بزنید کنارش؟
تازه کوری داره روی بازی خودش کار میکنه و اگه به نتیجه برسه هرچه زودتر به اعضای تیم برای کمک به ساخت بازی و IP جدیدشون که به مراتب زمانبر تر هست نیاز داره.

مورد سوم اینه که میگید چرا نسل جدید بازی هایی با گرافیک فک برانداز مثل اودرد یا رایز نداره: خب اول از همه باید بگم اوردر و رایز صرفا یه شوکیس گرافیکی بودن و سر گیمرها کلاه گذاشتن. اوردر یک بازی AAA بود که به جز گرافیکش هیچی نداشت، از داستان بگیرید تا گیم پلی تمامی بخش هاش حتی در حد بازی های نسل شش هم نبودن و بازی فول پرایس 60 دلاری تنها در مدت 7 یا 8 ساعت پلات میشد که بخش بزرگی از این تایم رو کات سین پر کرده بود. به علاوه هرچی نسل جلو میره تفاوت گرافیکی کم و کمتر میشه. قطعا از PS1 به بعد مقایسه کنید میبینید اختلاف ها مدام داره کمتر میشه.

مورد آخر هم اگه بازی نسل نهمی بود فلان میشد و بمان میشد: دوستان گرامی شما نه مسافر زمان هستین نه علم غیب دارین که بدونید در فلان حالت چه اتفاقی ممکن بوده بیوفته پس بیخود فکت صادر نکنید. فعلا رقیب اصلی راگناروک واسه گوتی شدن، خودش یه بازی میان نسلیه که متاش هم 96 ـه پس اگه قرار بود تغییر نسل رو نمره یا جوایز بازی تاثیر بذاره الان باید جای الدن رینگ و گاو، گاتام نایت رو روی سرمون حلوا حلوا میکردیم. به علاوه اونایی که ادعای قدیمی بودنشون میشه باید خوب یادشون باشه که GOWII زمانی منتشر شد که PS3 به بازار اومده بود ولی خب گاو 2 همچنان انحصاری PS2 باقی موند و به موفقیت بالایی هم رسید.

پ.ن: بازی یه آپدیت با حجم نزدیک به 750 مگ برای PS5 داده.
 
دوستان ممنون میشیم اگه شل کنید

هرکسی با دید خودش به کنسول و یا بازی نظر میده و اینکه متفاوت باشه اشکالی هم نداره! تو این اوضاع اینجور بحث ها واقعا جایی نداره! بازی دو روز دیگه ریلیز میشه و ازش لذت ببرید. کوچیک همتون 🙏
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or