خب همون طور که مستحضر هستید DF موثق ترین مقایسه گرافیکی آنالیزی انجام میده که همه منتظر انالیز GOW III با Remastered این بازی بینظیر و استدیو تک ـش بودیم.DF مقایسه فریم ریت نسخه PS3 با PS4 منتشر کرده که نکاتی از تکنیک و کارایی والای سانتا داره که خود آنالیزگر ـش عنوان مقایسه ، گذاشته ؛ سانتا چطوری تونسته اربابی کنه تو PS3 و دو GOW ساخته شده در اون زمان.
میریم سر اصل مطلب دیگه هیچ جای بحث و فرق و... بعد دیدن این اسکرین ها و ویدیو انالیز باید گذاشت کنار و قدرت تک سانتا و GOW شاهد باشیم
عمکردی که سانتا مونیکا تو ساخت نسخه PS3 خیلی خاص بوده تو چندین صحنه فریم ریت PS3 به 60 رسیده 58-52 هم مکرر بعد 60 فریم افت میکنه به همین فریم ریت ها.
PS3: 58~52
تو کات سین ها و real time cutscenes همینطور فریم ریت متغیر بین 45-43.تو راه رفتن هم افرایش فریم دیده میشه همینطور بالا رفتن از دیوار.تو باس فایت real time کات سین ها هم افرایش فریم قابل توجهی هست
نسخه PS4 بازی هم بدون هیچ دانگرید فریم رو 60 قفل شده!
منبع
یوتیوب:watch?v=KJjHARbMoyw
لینک مستقیم شده ویدیو
God-of-War-3-Remastered-PS4-vs-PS3-'Gaia'-Gameplay-Frame-Rate-Test | 1080p 60 fps
توجه:همینطور برای God of War: Ascension هم تست فریم گذاشته که از سایت منبع میتونید ببینید.