Ghost Recon Wildlands

سلام
Ghost Recon Wildlands جدیدترین بازی از سری باز های Tom Clancy است که امروز در کنفرانس Ubisoft رونمایی شد.
بازی دارای محیط Open world است و برای نابود دشمنان می توان از سه حالته "long range," "ambush" and "stealth" استفاده کرد.
بازی برای پلتفرم های Ps4,x1و pcخواهد امد.



ویرایش:
Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands
gives players unprecedented freedom.
Players can engage in the entire game solo
or team up with up to three friends in co-op to roam freely in this gigantic playground
مرسی از علی دانته :D
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: pedram13

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
از Box Art و Collectors edition بازی Ghost Recon : Wildlands رونمایی شد :

q0f6unde2pldjwli1gub.jpg

n6y9x9h09nagw3r7qjne.jpg


پ ن : این تاپیک اصلی بازیه ؟! :D چرا هیچ خبری نیست اینجا؟ :|
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
Tom Clancy's Ghost Recon WildLands

yuaksdtsp1pb0gt0nxmu.jpg


توضیحات: سرانجام عنوان جدید از سری فرنچایز Ghost Recon از راه رسید بر طبق شنیده های اینجانب شرکت یوبی حدود 3سال صرف ساخت این پروژه کرده است؛پروژه ای که اینبار عمده آن در "بولیوی" رخ می دهد.به قطع در جهان امروز که پر از اتفاقات بیشتر تلخ و دردناک است و وجود گروه ها،گروهک ها و قاچاقچیانی که لرزه بر تن و بدن هر کس می اندازند، دور از انتظار نیست که چشمه ای از آن را در بازی های ویدئوی ببینیم.
مطمئناً یکی از خطرناک ترین دسته این گروه ها کارتل های مواد مخدر هستند که عمده فعالیتشان در آمریکا جنوبی هست می باشند، این گروه های به قدری خطرناک هستند که "ایالات متحده آمریکا"نیز از وجود آنها ابراز نگرانی می کند.
اضافه گویی کافیست.
هنانطور که اشاره شد بازی در کشور" بولیوی" رخ می دهد و نقشه بازی به طور تمام و کمال منطبق بر آن کشور است.
چیزی که در این نسخه مورد توجه است "جهان باز" بودن آن می باشد اگرچه مقداری به سبک اصلی بازی یا همان "تیراندازی تاکتیکی" کمی ضربه وارد می کند اما بی شک بازی بسیار دلچسب تر خواهد بود. در این قسمت تمرکز اصلی بر روی جنگ های چریکی و درون شهری می باشد ولی مطمئناً شاهد مبارزاتی در کوه و جنگل های "بولیوی"را همراه دارد.خبر خوب دیگر این است که بازی اصلا به صورت تک بعدی و خطی نمی باشد بلکه شما می توانید همانند گردباد های آمریکا وارد پایگاه دشمن شوید یا مثل نسیم بهاری آرام، تقریبا همان چیزی که مقداری از آن را در Splinter Cell شاهد آن بودیم. فقط هرکار می کنید بر خلاف دنیای واقعی در بازی خوش رفتار باشید چون بازی همانند Infamous:SS دارای سیستم محبوبیت نزد شهروندان است و شما می توانید برای آنها"فرشته الهی" یا خود "شیطان باشید.
اما از حق که نگذریم سخن هوش مصنوعی خوش تر است، هوش مصنوعی در این قسمت واقعا هوشمند ترطراحی شده چرا که دشمنان شما با استفاده از امکانات و شرایط از هوش خود استفاده می کنند انگار که خودشان هم از مترسک بودن خسته شده اند.
در این قسمت احتمالا می توان وسایل نقلیه زیادی را استفاده کرد، تا اینجا که چیزی که قطعیست آن است که می توانید با یک جیپ و" مسلسل گاتلینگ"سوار برا آن وارد میدان جنگ شوید و رفیق شفیقتان دشمنان را به گلوله ببندد یا با قایق از مناظر زیبا و مسلما نامناسب برای ماهیگیری لذت ببرید.
انگار که محیط دینامیک بازی را از یاد بردیم در نسخه جدید شاهد چرخه های روز و شب و چرخه های آب و هوایی هستیم و در مناطق مختلف بازی آب و هوای متفاوتی انتظار شمارا می کشد از نکات دیگر هوش بازی آن است که آب و هوای بازی نسبت به منطقه که شما در آن حضور دارید تعیین می شود پس انتظار آب و هوای ابری در کویر را نداشته باشید. لازم به ذکر است که این بازی" جهان باز" دارای 9 منطقه با آب و هوای متفاوت است و در تاریخ نا مشخصی در "2016" عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

pedram13

کاربر سایت
Jul 5, 2015
252
بازیهای سری گوست ریکان فوق العادن.ایده های خوبی تو این بازی هست،هرچند باید ببینیم طبق عادت یوبیسافت خود بازی چقد با تریلرش فرق داره!
حدس میزنم زمان انتشارش با battlefield 1 فاصله زیادی نداشته باشه.شخصا بتلفیلد رو که چشم بسته میخرم ولی راجب این باید دید حداقل تو بتا اوضاش چجوریه.
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
دوستان بهتون الان بگم گرافیکی که در بازی دیدین 4 سطح پایین ترشو تصور کنین برایه بازیه اصلی بدون شوخی دارم میگم
 
  • Like
Reactions: sajjad++

sam2fisher

کاربر سایت
Sep 13, 2008
707
من خوشبینانه ترین گرافیک بازی رو در حد metal slug میبینم یا بازی contra البته اونا خوبنا ولی یوبی عادت داره گیمرو با مغز بزنه زمین کاشکی یه نهادی سازمانی بود میگفت اقا اگه سر گیمر جماعت واسه نمایش بازیات کلاه بزاری جلو عرضه بازی تا برگشتن به اون کیفیت اولیه رو میگیرم حیف نیست همچین سازمان نظارتی
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
مراحل ها متنوع باشن بازى كردنش با دوستان خيلى ميتونه لذت بخش باشه. اما اگه همش جستجو و استخراج باشه سريع كسل كننده ميشه. گرافيكش هم تو نمايش ها اونقدر بالا نبود كه نتونند اجراش كنند.
 

Criminal

کاربر سایت
Nov 13, 2010
1,652
نام
Arshia
بازی همون Divisionـه توی مپ بزرگتر! من که جذبش نشدم، دانگرید هم که شده چیز غیر عادی نیست بازی برای یوبی دیگه..
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
الان توی سایت همسایه خوندم میشه به جای اون ۳تا یارت که پلیر واقعی هستن از هوش مصنوعی هم استفاده کرد.درسته؟؟؟؟
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
من خدايي نميدونم چشمام ايراد پيدا كرده يا چيز ديگه احتمالا ،ولي دانگريدي نديدم به جز انيميشن :-?

توضيح: من خودم تو صف اول مخالفان ubi هستم، ولي هرچي چشم چشم ميكنم چيزي نميبينم

ويرايش: غلط كردم:| رفتم يه ويديو compare داخل utube ديدم زدن نابودش كردن ، ديگه بي شرف بازي هم حدي داره اخه تا كي downgrade كردن رو ميخوان ادامه بدن خيلي زشته و اصلا هم قابل توجيح نيست حركتشون

acti صد شرف داره به ubi حداقل همونيو كه نشون ميدن مثل مرد تا پا عرضه بازي هم همون كيفيت اوليه يا شايد بالاتر رو تحويل ميده
ولي اين ubi ?:|

ادم پولشو جا دستمال توالت استفاده كنه كمتر دلش ميسوزه تا بده پا بازيهاي ubi
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر