PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم به زودی همراه با Dlc نسخه pc هم معرفی بشه میتونه فروش بالایی داشته باشه
داداش جدی گفتی یا شوخی بود من متوجه نشدم حقیقتا !!!!
سر سوزنی اصن رو اومدن و نیومدن نه این بازی نه هر بازی دیگه ای روی pc گارد ندارم اما.....بازی داستان محور بدون آنلاین درست حسابی رو pc بیاد ، فروش بالاااااا؟؟؟؟

اون قسمت اول که گفتی ( امیدوارم به زودی همراه با Dlc نسخه pc هم معرفی بشه ) کاملا صحیح منم امیدوارم بیاد همه حال کنن ، ولی اون قسمت ( میتونه فروش بالایی داشته باشه ) یه جمله کاملا اضافی و بچه خر کردنی بود
 
داداش جدی گفتی یا شوخی بود من متوجه نشدم حقیقتا !!!!
سر سوزنی اصن رو اومدن و نیومدن نه این بازی نه هر بازی دیگه ای روی pc گارد ندارم اما.....بازی داستان محور بدون آنلاین درست حسابی رو pc بیاد ، فروش بالاااااا؟؟؟؟

اون قسمت اول که گفتی ( امیدوارم به زودی همراه با Dlc نسخه pc هم معرفی بشه ) کاملا صحیح منم امیدوارم بیاد همه حال کنن ، ولی اون قسمت ( میتونه فروش بالایی داشته باشه ) یه جمله کاملا اضافی و بچه خر کردنی بود
سوشیما یکی از پرفروش ترین بازی های سونی رو پی سی هست، فکر کنم بر اساس این میگن...
 
سوشیما یکی از پرفروش ترین بازی های سونی رو پی سی هست، فکر کنم بر اساس این میگن...
آها که اینطور پس چون من همیشه میشنیدم بازیهای داستانی رو pc خیلی راحت 1 میلیون فروش ندارن مگه اینکه مثل استلار بلید محتوای بزرگ و قابل توجهی داشته باشن :D :D :D
احتمال صد در صد هم داداشمون رو همین حساب گفته من در جریان نبودم.

نوشته منم بمونه اگه کسی مثل خودم تو جریان نیست متوجه بشه
 
بازی فوق العاده‌ست نقشه رو انقدر خوب طراحی کردن همش دوست داری بچرخی و چیزای جدید کشف کنی خسته نمیشی و نمیذاره داستانو جلو برم 😂 مبارزات بازی هم خیلی متنوع تر شده و مثل قبل لذت بخشه. گرافیک هنری هم بینظیره فنی یکم‌ میتونست بهتر باشه.
اوایل بازی محیط گردی ها رو روی ری تریسینگ میرفتم و‌ از گرافیک لذت میبردم موقع مبارزات رو پرفورمنس میذاشتم دیگه خسته شدم انقدر تغییر دادم کلا رو پرفورمنس میرم خیلی روونتره ولی تو محیط های تاریک و غروب ها نورپردازی یکم اذیت میکنه.
داستانی هم خوب بوده تا اینجا آتسو هم یه شخصیت جالبی داره.
 
منظورت اینه pc بازها تو گیم فقط دنبال نکات(نقاط) برجسته هستن ؟!! :)

نه منظورش اینه همه شخصیت ها به اجبار قرار نیست زشت باشن
تا همین چند سال پیش همه خوشگل بودن و بازی های خیلی با کیفیتی هم داشتیم

Bayonetta
Nier: Automata
Rise of the Tomb Raider
Resident evil 3
Uncharted: The Lost Legacy
Stellar Blade
Final Fantasy
DMC
A Plague Tale
...

بحث این اجبار هست که حس بدی میده وگرنه خود آتسو برای من خیلی جذابه به شخصه
اجبار توی هر چیزی بیاد کارو خراب میکنه
 
از همون اولین لحظه‌ای که وارد دنیای Ghost of Yotei شدم، حس کردم یه چیز خاصی داره… اون سکوتِ سنگین بین برف و باد، اون حالتی که کاراکتر نفس می‌کشه و نگاهش پر از غمه، واقعاً آدمو می‌بره تو یه حس سامورایی واقعی. محیط بازی خفن طراحی شده، مخصوصاً وقتی نور روی برف‌ها می‌افته، انگار هر فریمش یه نقاشیه. مبارزه‌ها هم حس وزن دارن، ضربه‌ زدن ساده نیست، یه احترام خاصی تو هر حرکت هست. از نظر اتمسفر و فضا، بدون شوخی، حتی از Ghost of Tsushima هم تاریک‌تر و واقعی‌تره. یه جور تلخی خاص توش هست که باعث می‌شه تا مدت‌ها از ذهنت نره. ❄️⚔️
 
نه منظورش اینه همه شخصیت ها به اجبار قرار نیست زشت باشن
تا همین چند سال پیش همه خوشگل بودن و بازی های خیلی با کیفیتی هم داشتیم

Bayonetta
Nier: Automata
Rise of the Tomb Raider
Resident evil 3
Uncharted: The Lost Legacy
Stellar Blade
Final Fantasy
DMC
A Plague Tale
...

بحث این اجبار هست که حس بدی میده وگرنه خود آتسو برای من خیلی جذابه به شخصه
اجبار توی هر چیزی بیاد کارو خراب میکنه
اقا اصلا چی میشه مگه خوشگل باشن حقیقتا پلیر بیشتر کیف میکنه :D واقعا کجاش بده فروش بازی هم میره بالا :-" اسم این مگه بازی نیست قراره گیمر حال کنه اصلا کجای تاریخ ژاپن اومده که یه زن با 10 مرد جنگیده که این دومیش باشه
کارکتر جذاب خوشگل باشه تو ذهن هر بیننده ی میمونه میخواد فیلم باشه گیم باشه انیمه و.....
الان یه عده میان میگن نه تو نمیدونی این رنج کشیده و.... خب من نگفتم داف تحویل بدن ولی مرد هم نباشه دیگه :p :D
 
بازی رو تموم کردم.
بنظرم داستان بازی خوب بود شاید چیز خارق العاده ای نداشته باشه اما انتقام و عواقبش رو خیلی خوب به تصویر کشیدن. مثلا اگه آخر بازی بذارید رو مود miike دیگه حالتون از انتقام بهم می خوره. :D
شخصیت پردازی خیلی خفنی هم انجام دادن جوری که آخر داستان حس خوب یا بدی نسبت به کاراکتر اصلی پیدا می کنی.

طراحی لباسها و ماسکها برای آتسو به شدت خفن بود و مبارزات رو لذت بخش تر می کرد. واقعا آخر بازی که اون قابلیت ghost رو بدست آورده بودم و ترکیبش با ابیلیتی های خودم و ست لباسی که داشتم (:D) وقتی یکی پس از دیگری دشمنا از پا در میومدن حس رضایت عجیبی می داد.

اشاره به نسخه قبل هم یکی دیگه از ویژگی های خیلی خوب بازی بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or