PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
چیــکارش کردی مگه ؟
آف تاپیکه، ولی دوستان خیلی مواظب باشید حتما UPS یا یک محافظ خفن بگیرید که مثل من الان باید منتظر باز شدن قفل میبودم ولی ... نشید!
ولی گویا نوسان زده ، کنسول روشن نمیشد ، کسی تجربه نزدیک داره لطفا توی پی وی کمک کنه مثل تعمیرکاری چیزی.
پاور هم عوض کردم ولی فایده نداشت ،
حالا دنبالشم تعمیر بشه یکی دو سال دیگه برسونه مارو 🫡
 
باز خوش به حالتون با دغدغه هاتون!
من چی بگم بازی رو هم پیش خرید کرده بودم کنسولم سوخت 🥹
مشکل هیت سینک داشته ؟


من مرداد ماه با اومدن مافیا ، نزدیک بود cpu بسوزه . واتر کولرش باید سرویس اساسی می شد . دما روی ۱۰۰ رفته بود . پاور هم نیم سوز شد . کلا تعمیر و سرویس ۸ میلیون خرج برداشت
 
مشکل هیت سینک داشته ؟


من مرداد ماه با اومدن مافیا ، نزدیک بود cpu بسوزه . واتر کولرش باید سرویس اساسی می شد . دما روی ۱۰۰ رفته بود . پاور هم نیم سوز شد . کلا تعمیر و سرویس ۸ میلیون خرج برداشت
چرا واتر کولرش نیاز به سرویس داشت؟
صدای فن دستگاه چطوریا شده بود؟
 
شروع بازی اگرچه مثل سوشیما حماسی نیست ولی بشدت خونین و دارکه! خیلی خفن شروع میشه :D
بانو آتسو هم بشدت بزن بهادر و خفن ظاهر میشه از همین اول. دوست داشتنی هم هستن. بریم ببینیم چی برامون پخت و پز کرده ساکرپانچ.
 
برخلاف انچه گفته می شد آتسو بسیار بانو تشریف دارن. خصوصا وقتی به shrine ها می رسن :D
اگر ووک و از این خزعبلات بود ساکرپانچ اینو تو بازی نمی ذاشت. تعجب کردم این مورد رو دیدم.
یه لباس سفید تن بانو کردم و شد همونی که باید می شد.
 
برخلاف انچه گفته می شد آتسو بسیار بانو تشریف دارن. خصوصا وقتی به shrine ها می رسن :D
اگر ووک و از این خزعبلات بود ساکرپانچ اینو تو بازی نمی ذاشت. تعجب کردم این مورد رو دیدم.
یه لباس سفید تن بانو کردم و شد همونی که باید می شد.
خداییش هم نازه! اصلا نچسب و زورکی طور نیست.
 
زمانی که داری با اسب میری. بالا و پایین صفحه کادر سیاه میاد گزینه ای نداره بزنیم این کادر سیاه بره
خیلی خفنه که. حس سینمایی عجیبی میده.

ساکرپانچ خداروشکر به شدت یوبیسافت زدایی کرده داخل یوتی و جهان باز مختص به خودشو داره. دیگه اصلا ادم داخل مپ نمیره و صرفا تلسکوپ و علائم محیطی میره اینور اونور. مپ بازی هم به شدت به یاد موندنیه و حس عظمت به شما میده. شاید اونقدر بزرگ نباشه ولی این حس عظمت دادن خیلی ارزشمنده.
ازون بازیاست که میشه محیطش رو حفظ کرد و دیگه نیازی به نقشه باز کردن نباشه.
 
خیلی خفنه که. حس سینمایی عجیبی میده.

ساکرپانچ خداروشکر به شدت یوبیسافت زدایی کرده داخل یوتی و جهان باز مختص به خودشو داره. دیگه اصلا ادم داخل مپ نمیره و صرفا تلسکوپ و علائم محیطی میره اینور اونور. مپ بازی هم به شدت به یاد موندنیه و حس عظمت به شما میده. شاید اونقدر بزرگ نباشه ولی این حس عظمت دادن خیلی ارزشمنده.
ازون بازیاست که میشه محیطش رو حفظ کرد و دیگه نیازی به نقشه باز کردن نباشه.
من سه ساعتی بازی کردم و دقیقا موردی که به چشمم اومد فکر کنم از اون حالت فقط پاکسازی کمپ و کوئست های یوبی سافت طور فاصله گرفته. حالا باید بیشتر بازی کنم. تا اینجا که نقشه رو پر از علامت نیست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or