PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز لطف میکنی یه توضیح در مورد این مود بدی که چرا بهتر از بقیه هستش
دوستمون صفحه قبل ویژگیهای همه مدها رو از دید دیجیتال فانداری گذاشته.رو مود pro هم رتریسینگ فعاله و هم 60 فریم اجرا میشه و کیفیت تصویر یا رزولوشن هم زیاد با مود کوآلیتی تفاوت نداره
 
دوست عزیز لطف میکنی یه توضیح در مورد این مود بدی که چرا بهتر از بقیه هستش
چون Global Illumination داره
به منظور واقعی تر کردن نورپردازی صحنه‌های سه‌بعدی از آن استفاده می‌شود. در این روش نورپردازی علاوه بر پرتو نورهای مستقیم ساطع شده از منابع نور، تأثیر پرتوهای نور منعکس شده از سطوح و اشیاء نیز در نظر گرفته می‌شود.
.................
خدایا فقط 6 روز دیگه مونده :Praying:
 
همونطور که پیش بینی کرده بودم بازی امتیاز خوبی گرفته :D مطمئن هستم که فروشش هم می ترکونه و دقیقا تنها چیزی که نگرانش بودم یعنی داستان که گویا بعضی منتقد ها نسبت به قسمت قبل ضعیف تر دونستنش حالا باید بیاد ببینیم چه کردن.
کاش یکم بین این و سایلنت هیل اف فاصله بیشتر بود ادم دلش نمی اد اون زود تموم کنه از این سمت هم نمی شه تحمل کرد و این بازی نرفت.یه دوراهی سخت~X(
ولی جالبه هنوز که هنوز ملت دارن فشار می خورن که یکسری از گیمر ها اون زمان بازی سالشون ghost of tsushima بوده:)) و سر امتیازش مسخرش می کنند اگه اون بازی اونقدر خوب نبود الان انقدر ملت برای yōtei با اون همه حاشیه صف نمی کشیدن.

 
  • Like
Reactions: Thundersky
داخل PSN بازی صدر جدول پیش فروشها قرار گرفته! اونم تو رقابت با غولایی مثل بتل و کال آف!
View attachment 394496
ولی ولی این DLC قرار بود شکست بخوره! لول

🔴 Ghost of Yotei پس از کسب امتیازهای عالی از سوی منتقدان، در رتبه نخست پیش‌خرید ۱۳ کشور قرار گرفته است

⏺ایالات متحده: رتبه ۱
⏺بریتانیا: رتبه ۱
⏺ژاپن: رتبه ۱
⏺برزیل: رتبه ۱
⏺کانادا: رتبه ۱
⏺مکزیک: رتبه ۱
⏺فرانسه: رتبه ۱
⏺آلمان: رتبه ۱
⏺لهستان: رتبه ۱
⏺پرتغال: رتبه ۱
⏺هلند: رتبه ۱
⏺سوئیس: رتبه ۱
⏺کره‌جنوبی: رتبه ۱
 
View attachment 394511


توی TGS یهو یه کازپلیر مرموز از آتسو میاد رو استیج. وقتی نقاب از چهره برمیداره ملت میبینن عه اینکه ایشونه :D
همه چی خوب بود تا اینکه ماسک و کلاه برداشت :-"
من که از اولش ماسک میزارم :D
 
این ویدیو رو حتما ببینید
بدون شک‌ تریلرا و مجموعا مارکتینگ این بازی یکی از بدترین و گمراه کننده ترین های سال های اخیر سونی بوده. تو همه زمینه‌ها به ویژه زمینه های تکنیکی بازی اساسی ارتقا داشته اما هیچ کدومشون درست حسابی نمایش داده نشدن. به خاطر معرفی و نمایشای قبل عرضه فاجعه بار، همچین خروجی به مراتب ارتقا یافته‌ و گاها حتی متحول شده ای، از جانب بعضی ها لقب DLC می‌گیره. خودم اصلا فکر نمیکردم تا این حد همه چیز بهتر شده باشه دست کم از منظر فنی. و نکته جالبش هم اینه که بودجه بازی مجموعا مشابه بودجه نسخه اول بوده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or