PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
آپدیت جدید ربطی به Pro بودن کنسول نداره مربوط میشه به 120hz بودن و Native بودن 4K ، رو کنسول معمولیم هست

نمیدونم چرا همه فکر میکنن باید پرو داشته باشن تو این آپشن balance بیاد دقیقا تو Ac shadows هم همینه !
تلویزیون های QLED TCL نمیتونن همچین آپشنی بگیرن چون native نیستن و downsacale میشن خلاصه حواستون سر خرید نمایشگر باشه
بازیم که دیگه تموم کردم همون موقع هم گفتم خیلی مسخره است که VRR نداره حالا بعد مدتی آپدیت دادن مگه بازی مولتی پلیر یه مدت بعد آپدیت میدن :D
خب پس بهتر که من گرفتمش ولی قسمت نشد پلی بدم:دی
الان بهتر پلی میدمش😗
 
  • Like
Reactions: DM.JAGUAR
لعنتی بعد ۹۰ ساعت هنوز یه سری چیز میز داره که ندیدم:| حالا ایتم هارو که دیگه واقعا وقت نمیکنم برم سراغشون هیچی ولی میبینی یه نقطه در حد یه خال سفید موندن رو نقشه! یهو همونجا یه داستانی، ساید کوئستی، خاطره ای چیزی هست


دوستان من الان یه پوینت کم دارم تا تمام اسکیل هام باز بشن، اما هر چی میگردم هیچ altar ای نیست و تازه تروفی باز کردن تمام altar هارو هم گرفتم، این یه دونه رو باید چی کار کنم؟
 
  • Like
Reactions: DM.JAGUAR
لعنتی بعد ۹۰ ساعت هنوز یه سری چیز میز داره که ندیدم:| حالا ایتم هارو که دیگه واقعا وقت نمیکنم برم سراغشون هیچی ولی میبینی یه نقطه در حد یه خال سفید موندن رو نقشه! یهو همونجا یه داستانی، ساید کوئستی، خاطره ای چیزی هست


دوستان من الان یه پوینت کم دارم تا تمام اسکیل هام باز بشن، اما هر چی میگردم هیچ altar ای نیست و تازه تروفی باز کردن تمام altar هارو هم گرفتم، این یه دونه رو باید چی کار کنم؟
چقدر با پلات فاصله داری؟
 
چقدر با پلات فاصله داری؟
پلات شد :D
یه سری چیزها دقیقا تو همون نقطه محو قایم بود

واقعا دهن شون سرویس ، مپ خالی نبود، هر جا چیزی برای کنکاش و دیدن پیدا میکردی، از این لحاظ فکر کنم غنی ترین جهان بازی بوده که بازی کردم، یعنی یه جاهایی مثل shrine ها میرفتی نوک کوه، یه ویو فوق العاده بعد میدیدی یه پلتفرمی هست اون گوشه میره بالا تر و یهو می دیدی چشم اندازه چند برابر بهتر پیدا میکردی

سر همین جریان واقعا باید مپ رو وجب به وجب میگشتی و سر همین هنوز فکر میکنم یه کوئستی چیزی یه گوشه مپ هنوز منتظر منه :(
 
خب اين نشون از بهتر بودن سوشيما نيست :D
سوشیما به شدت پر تعداد تر بودن دشمن ها تا یوتی، من یادمه یه سری کمپ هارو اگر اشتباه میکردی حداقل هفت هشت نفر دوره ات میکردن جوری که یا باید در میرفتی یا دست به دامن اسموک میشدی، از اون طرف اینجا تو درجه سختی متوسط حداقل، اگر دشمن بفهمه فقط همون محدوده کوچک اش خبردار میشن نه کل کمپ
 
چجوری بود مولتیش؟
مد کوآپ داره ۴نفره با موجودات افسانه ای ژاپنی میجنگیدین. یه مد Raid طور هم داشت که چندین بخش بود و pvp هم داشت اگه اشتباه نکنم‌. این وسطم باید ارتقا میدادی شخصیتتو و لول آپش میکردی. ۴تام کلاس داشت که از بینش انتخاب میکردی. خیلی فانه ولی صبر کن ورژن جدیدش برای همین یوتی میاد. قطعا محتوا و گیم پلی جذابتری باید داشته باشه نسبت به مال سوشیما.
 
  • Like
Reactions: Destro
یه تیپ بدم در‌ مورد تاکز‌و بی رقیب :D
روز اول که رفتم سراغش که زد شت و پت مون کرد تا اینکه هی همه چیز رو‌امتحان کردم و دوزاریم افتاد، اول که بهترین لباس اونی که دفاع و خط سلامتی رو بالا می بره ( با پوشال و ساقه برنج درست شده) چون در برابر سرما هم به شما مقاومت میده
دوم اینکه تا خواستید برید باهاش وارد دوئل بشید، چارم هارو عوض کنید، مثلا من چارم ساده تر شدن parry و counter و اینارو زدم به همراه چارمی که اسموک و‌ دود سلامتی تون رو‌افزایش میده ( این خوبه چون بعد زدنش تاکزو عقب نشینی میکنه و میتونید سلامتی بگیرید )

اما در مورد اسلحه، همه چه رو تست کردم تا روز دوم اومدم گفتم این مشخصه چی میخواد و اونم اوداچی !!! برای خودم هم باور کردنی نبود ولی با دوبار try کردن، دفعه دوم پودر شد! البته parry های خیلی خوبی زدم اما چون دمیج بالا و stagger خوبی هم میده قشنگ ترکید

اما چیز جالب ترش اینه که یکی از بچه ها گفت تاکزو رو از روی میاموتو موساشی الهام گرفتند و خوب به نظرم درسته، موساشی دو کاتانا مبارزه میکرده، از اون سمت اگر اشتباه نکنم تو یکی از مبارزات اش از یه پارو برای جنگیدن استفاده کرده و پیروز شده و اگر همه اینا درست باشه، یه بار یه جا اگر درست خونده باشم یکی از دوئل هاش سر همین استفاده رقیب از اوداچی بی نتیجه مونده


چجوری بود مولتیش؟
علاوه بر‌چیزهایی که دوست مون‌گفت باید اضافه کنم مولتی که نمیشه بش گفت، در اصل یه coop بر اساس wave و موج حملات دشمن که بر اساس stat و توانایی های خودتون و ۴ کلاسی که داشتید تو یه مپ موج دشمنان و باس ها و چلنج هارو شکست میدادید
برای فان و سرگرمی خوب بود
بعد هم یه اپدیت و مد جدید معرفی کرد که به چهار تا رو به روی دشمن ، دو تا تیم دو نفره میشدید که تیم ها علیه ai میرفتن جلو و برای تیم مقابل دردسر درست میکردن
مد کوآپ داره ۴نفره با موجودات افسانه ای ژاپنی میجنگیدین. یه مد Raid طور هم داشت که چندین بخش بود و pvp هم داشت اگه اشتباه نکنم‌. این وسطم باید ارتقا میدادی شخصیتتو و لول آپش میکردی. ۴تام کلاس داشت که از بینش انتخاب میکردی. خیلی فانه ولی صبر کن ورژن جدیدش برای همین یوتی میاد. قطعا محتوا و گیم پلی جذابتری باید داشته باشه نسبت به مال سوشیما.
Pvp نبود، از این سمت هی onryu و غیره می فرستادی اونور تا سرشون شلوغ بشه و برنده بشی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or