Multi Platform Genshin Impact

سازنده
miHoYo
تاریخ انتشار
September 2020
ناشر
miHoYo
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
a487e1344b14e77fd3894b4e43464bd5.png


Genshin Impact یک بازی Open World Action-RPG (نقش آفرینی-اکشن جهان باز) هست که در یک دنیای فانتزی به اسم Tevyat روایت میشه.
Genshin Impact در واقع از روی یک مانهوا(Manhwa ) در حال پخش به همین نام ساخته شده.
همین اول بهتره بدونید که بازی کاملا رایگان هست Free To Play
این هم باید بدونین که بازی MMO نیست، برای همین تو همین بخش PC معرفی میکنم.


genshin-impact-final-closed-beta-trailerLOW.jpg
از ویژگیهای بازی میشه به گرافیک بر پایه انیمه ایِ فوق العاده زیبا که برپایه انجین Unity ساخته شده ، دنیای بزرگ قابل اکتشاف، به همراه مبارزات برپایه جادوهای Elemental و کمبوهای دیدنی نام برد.
به موارد بالا یک داستان جذاب،تعدد شخصیتها و گیم پلی الهام گرفته از The Legend of Zelda: Breath of the Wild اضافه کنید.
همه اینها باعث شده بازی به معجونی عجیب ولی واقعی تبدیل بشه، بازیی که هر طرفدار اهل انیمه ای برای سالها آرزوی ساخت همچین بازی داشته.



بازی شامل مناظر وسیع، شهرهای با تنوع فرهنگی متفاوت و دانجن های متفاوت میشه.

شما تحت نام "The Traveler" در ابتدا باید بدنبال یکی از اعضای خانوادتون که مدتهاست مفقود شده و ازش خبری ندارید بگردید و بعد از پیوستن به هم، به رمزوراز دنیای Tevyat پی ببرید و کشف کنید.

مخصGenshin-Impact-Switch_01-14-20.jpg
در این مسیر شما یک همراه به اسم Paimon دارید که در طی مراحل شمارو راهنمایی میکنه که توسط AI کنترل میشه.
در ادامه شما میتونید با ایجاد پارتیهای 4 نفره بهمراه دوستان که هرکدوم تخصخص در یکی از عناصر المنتال (آب،خاک،آتش و...) دارن به تجربه بازی بپردازید.



سازنده بازی یک کمپانی چینی هست به اسم miHoYo که با ساخت این بازی در واقع کلاس درسی برای کمپانیهای ژاپنی برپاکرده که سالهای زیادی میخواستن به هرآنچه که GI ارائه میده برسن.
پلتفرم هایی که این بازی برای اونها منتشر شده PC-PS4-Nintendo Switch-Android-iOS
تاریخ انتشار پس فردا 28 سپتامبر 2020 هست واز همین الان میتونین پریلود شروع کنین.
حجم بازی حدود 11 گیگ هست.
بروز میشه.....


=====================
اگه تنهایی بازی میکنین و دنبال یک دوست ایرانی میگردین که تو بازی پدرتون دربیاره و رو اعصابتون راه بره، نام کاربری بچه های بازیسنتر Addکنین :D
User ID کاربران بازیسنتر:
@PipBoy3000_v2
UID=700780251
سرور EU
=====
@Rattle.Snake
UID=700140549
سرور EU
=====
@BoxBox
UID=700503323
سرور Eu
=====
@Rohshen
UID=703998496
سرور EU
=====
@batman0
UID=704589664
سرور EU
=====
@ce7en44
UID=701036823
سرور EU
=====
@orginal.prince
UID=805761569
سرور آسیا
=====
@mahdi_1m1
UID=605487934
سرور US
=====
@L.o.s
UID=706729189
سرور EU
=====
@( Layken )
UID=612205993 --- PlayStation 4
سرور US
 
آخرین ویرایش:
من یه بار با نرم افزار و بیلد خودم تست گذاشتم و آنفورجد جزو سلاح های خوب یولا بود که دمیج کلیش رو زیاد میکرد و نه فقط برست یا نرمال. پسیوش هم راحتر از بقیه فعال میشه:D

اینا نتایج بدون باف یا دیباف هستن :D

Genshin Impact | PC

البته بستگی به این هم داره که اون کریت ریت سرپنت چقدر برات مهم باشه :D
با کریت سرپنت نزدیک 70-75% کریت ریت داشتم اکثر اتک ها کریت بود همیشه براهمین تیمم شده بود یولا ژانگلی رایدن و یونجین که برستش اتکمو باف کنه
 
با کریت سرپنت نزدیک 70-75% کریت ریت داشتم اکثر اتک ها کریت بود همیشه براهمین تیمم شده بود یولا ژانگلی رایدن و یونجین که برستش اتکمو باف کنه
اگه سرپنت برداری ۲۷ درصد کریت ریت از دست میدی پس باید حداقل با تعویض آرتیفکت به ۵۰-۶۰ برسونی.
 
این پست جالبه:

r/Genshin_Impact_Leaks - Possible Dendro Healer Skill: Parry Healing from Clash of Lone Blades

میگه همونطوری که قابلیت های شینوبو اول داخل یه ایونت تست شده بودن، امکان داره که این ایونت پری کردن هم یه تست ران برای دندرو هیلر باشه :D
نخوندمش... ولی خوب کلا هرچیزی ممکنه! هر مکانیزمی که تو بازی استفاده میشه، میتونه یه جای دیگه باز استفاده بشه ازش:دی

حتی میشه گفت مثلا یائه رسما از ایونت های تاور دیفنس قرض گرفته شده اسکیلش:دی

حالا من هنوز ایونت پری کردن رو نرفتم نمیدونم چی به چیه!
ولی وقتی skillه پری کردن رو برای چندتا کاراکتر داریم ، چرا برای هیلر و بافر و فلان نداشته باشیم؟ :-"
 
نخوندمش... ولی خوب کلا هرچیزی ممکنه! هر مکانیزمی که تو بازی استفاده میشه، میتونه یه جای دیگه باز استفاده بشه ازش:D

حتی میشه گفت مثلا یائه رسما از ایونت های تاور دیفنس قرض گرفته شده اسکیلش:D

حالا من هنوز ایونت پری کردن رو نرفتم نمیدونم چی به چیه!
ولی وقتی skillه پری کردن رو برای چندتا کاراکتر داریم ، چرا برای هیلر و بافر و فلان نداشته باشیم؟ :-"
نه آخه یه سری از مکانیزم ها هستن که صرفا برای یه ایونت 10 روزه خیلی پیچیده طراحی شدن و کار اضافه بودن. اینجور مواقع مشخصه که داره یه چیزی تست میشه :D

اسکیل پری تا حالا نداشتیم، چیزهایی که بودن صرفا کانتر حساب میشدن :D
 
نه آخه یه سری از مکانیزم ها هستن که صرفا برای یه ایونت 10 روزه خیلی پیچیده طراحی شدن و کار اضافه بودن. اینجور مواقع مشخصه که داره یه چیزی تست میشه :D

اسکیل پری تا حالا نداشتیم، چیزهایی که بودن صرفا کانتر حساب میشدن :D
همونه دیگه:-" سختش نکن:D
البته میگم، نزدم و نمیدونم دقیق چه فرقی میکنه:-" از دور چندان متفاوت به نظر نمیان:-"

اما همینطور که خودتم میگی وقتی یه سیستمی طراحی میشه، صرفا فقط یه جا ازش استفاده نخواهد شد:-"

آقا سیستم آشپزی زلدا استایل نمیخوان استفاده کنند؟ :))
به درد آیاتو و توما میخوره ها:)) البته اینا دیگه ریلیز شدن رفته:-" ولی ایونت بزارن آت و آشغال بریزیم، غذا بپزیم:D جایگزین ایونت بار تندر :D
بعد کشته هم بدیم این وسط بین مشتری ها:-"
 
یک لیکی خوندم که گفته بود انگار سومرو از سه کشور به صورت اساسی الهام گرفته چندتا کشور هم ارجاعاتی داره و این که ارکان کوئست سومرو روی بودیسم و هندوئیسم تمرکز داره و اکثرا طراحی سومرو از ایران باستان گرفته شده( و البته توی آکادمی سومرو مذهب زرتشتی تدریس میشه ) و یک بخشی هم از سومرو مثل جزیره ی تسورامی توی اینازوما که کلا جدا بود اونم جدا هست و بیشتر از مصر الهام گرفته
 
همونه دیگه:-" سختش نکن:D
البته میگم، نزدم و نمیدونم دقیق چه فرقی میکنه:-" از دور چندان متفاوت به نظر نمیان:-"

اما همینطور که خودتم میگی وقتی یه سیستمی طراحی میشه، صرفا فقط یه جا ازش استفاده نخواهد شد:-"

آقا سیستم آشپزی زلدا استایل نمیخوان استفاده کنند؟ :))
به درد آیاتو و توما میخوره ها:)) البته اینا دیگه ریلیز شدن رفته:-" ولی ایونت بزارن آت و آشغال بریزیم، غذا بپزیم:D جایگزین ایونت بار تندر :D
بعد کشته هم بدیم این وسط بین مشتری ها:-"
نه ببین اینکه تایمینگ رو دقیق رعایت کنی یا نه مهمه، وگرنه در ظاهر آره همونه ولی فرقشون اینه که برای کانتر باید اول ضربه رو دریافت کنی و بعد پس بدی ولی پری در لحظه برخورد باید پری کنی :D بیا برو یکم سکیرو بازی کن تا فرقشون رو با گوشت و استخون متوجه بشی :D

همینجوری هم طرفداران botw ولمون نمیکنن و هنوز میگن گنشین یه کپی آشغال از بازی اوناست، بعد تو میگی بریم ایونت آشپزی به سبک زلدا بزاریم؟ :D ولشون کن بزار تا سرشون گرم الدن رینگ هست ما رو فراموش کنن :D
یک لیکی خوندم که گفته بود انگار سومرو از سه کشور به صورت اساسی الهام گرفته چندتا کشور هم ارجاعاتی داره و این که ارکان کوئست سومرو روی بودیسم و هندوئیسم تمرکز داره و اکثرا طراحی سومرو از ایران باستان گرفته شده( و البته توی آکادمی سومرو مذهب زرتشتی تدریس میشه ) و یک بخشی هم از سومرو مثل جزیره ی تسورامی توی اینازوما که کلا جدا بود اونم جدا هست و بیشتر از مصر الهام گرفته
اگه حقیقت داشته باشه خوبه چون دیگه درگیری ها هم تموم میشه و همه راضی میشن :D
 
نه ببین اینکه تایمینگ رو دقیق رعایت کنی یا نه مهمه، وگرنه در ظاهر آره همونه ولی فرقشون اینه که برای کانتر باید اول ضربه رو دریافت کنی و بعد پس بدی ولی پری در لحظه برخورد باید پری کنی :D بیا برو یکم سکیرو بازی کن تا فرقشون رو با گوشت و استخون متوجه بشی :D

همینجوری هم طرفداران botw ولمون نمیکنن و هنوز میگن گنشین یه کپی آشغال از بازی اوناست، بعد تو میگی بریم ایونت آشپزی به سبک زلدا بزاریم؟ :D ولشون کن بزار تا سرشون گرم الدن رینگ هست ما رو فراموش کنن :D

اگه حقیقت داشته باشه خوبه چون دیگه درگیری ها هم تموم میشه و همه راضی میشن :D
قبل اینکه ملت با سکیرو درک کنند parry چه وضعیه، من با MGR رو درجه Revengeance با پوست و خونم درک کردم:-"

اما در کل نزدیکن:دی

---

اشکال نداره بزار بگن :p خدایی یکی از جذابیت های زلدا همین خرت و پرت ریختن و ساختن غذا بود :دی
بعد این چیزی که حالا حداقل به عنوان ایونت گفتم، به اینا میاد>:) البته آیاکا هم تو اون دیگ پارتیی که گرفتن بود و دستی بر آتش داره:-" پسیو تلنت هوتائو هم این شکلیه میتونه مهمان باشه! ژیانگ لینگ و اسلایم هاشم که معرف حضورن:-"
 
قبل اینکه ملت با سکیرو درک کنند parry چه وضعیه، من با MGR رو درجه Revengeance با پوست و خونم درک کردم:-"

اما در کل نزدیکن:D

---

اشکال نداره بزار بگن :p خدایی یکی از جذابیت های زلدا همین خرت و پرت ریختن و ساختن غذا بود :D
بعد این چیزی که حالا حداقل به عنوان ایونت گفتم، به اینا میاد>:) البته آیاکا هم تو اون دیگ پارتیی که گرفتن بود و دستی بر آتش داره:-" پسیو تلنت هوتائو هم این شکلیه میتونه مهمان باشه! ژیانگ لینگ و اسلایم هاشم که معرف حضورن:-"
نه من دو تا رو بازی کردم و میتونم بگم تفاوتشون خیلی زیاده :D

خب سیستم غذای گنشین همونه دیگه فقط کارآمدتر شده و لازم نیست همه چی رو دستی اضافه کنی :D
به نظرم یه وسیله نقلیه مثل اسب اضافه کنن و برای اون ایونت بدن، البته نه مثل یابوهای زلدا که به 5 سانت سنگ گیر میکردن، بلکه مثل تورنت الدن رینگ که آدم حال کنه باهاش اینور و اونور بره:D
با اینکه خیلی ملینا رو دوست دارم ولی میمک تیر پچ بعدی میاد:D بنر سلاح چهار ستاره هاش خوب نیستن و منم قبلا مونویل و RoB رو گرفتم :D

پ.ن: رنالا داخل بنر استاندارده :)) =))
درسته گنشین رو دوست داریم
ولی خدا نکنه بازی های AAA هم این سبکی پیش برن:-"
گنشین رو برای چیزهای دیگه دوست داریم نه گاچا:D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or