Gears of War Ultimate Edition

Gears-of-War-ds1-670x377-constrain.jpg

مدتی پیش در کنفرانس مایکرو،کالکشن این فرانچیز محبوب تایید شد و بالاخره پس از ماه ها شایعات این کالکشن بصورت رسمی تایید شد.
از ویژگی های این ریسمتر میتوان به کیفیت 1080p و نرخ فریم 60FPS اشاره کرد.
این کالکشن در روز 26 ماه اکتبر منتشر خواهد شد.
اگر اشتباه نکرده باشم بتا بازی هم از امروز در دسترس خواهد بود.
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F
مُد 2V2 Gnasher که اضافه شده :
- قوانین EXECUTION رو داره.
- فقط Gnasher میشه استفاده کرد
- Round های بازی هم 10 هست.
- مپ این مود هم فقط BOXES خواهد بود .

sdcp7lnyqpv17k26ru2w.jpg
 
UPDATE 8 JULY
Hey folks, just wanted to provide some additional details and more information about the fixes!

King of the Hill: We added the ability for The Coalition to tweak more playlist settings (on the back end), such as ability to set ring order, ability to set if player must remain in ring to capture points, ability to set how fast a ring can be captured, ability to set spawn protection time. We also tweaked some of the rings and spawns based on beta feedback. We will evaluate how these settings work best for Social/Competitive playlists.
A note about the Gnasher: We addressed several issues with the shotgun, specifically some issues with the spread, "one-shot downing", headshots that shouldn't register as headshots, and some other inconsistencies. Damage will remain similar to Gears 1. In general, all weapon damage/balance should remain consistent with the feel of the original Gears of War.
A note about the Longshot : A lot of you have commented on removing the active down on the Longshot. Some really like it, some don't. Please be aware that although active downs has been removed, the Longshot still receives an active damage boost (still does a lot of damage to a player) and also reduces bloom/aim error on active reload. We believe these changes will still keep the Sniper as a strong power weapon (in internal playtests the Sniper is very powerful and played for power weapon on maps). This setting is not toggle-able in private matches, but Actives ON/OFF are available to toggle but please be aware the active ON for Longshot will be for the damage bonus and aim bonus on active reload. As always, we do listen to your feedback so after the game comes out and the community gets a chance to play and test out these changes, we will look at any adjustments that are needed based on feedback.
Some information on additional bugs we fixed: we minimized the DBNO teleporting bug and DBNO double revive animation, world glitching, some bugs with alternate control scheme, invisible player and multiplayer players per team issues, issue where players were sometimes unable to pick up weapons, and hundreds of other bugs and issues thanks to your feedback and help :)
Thanks again for playing the beta and we look forward to you trying these out in the game at launch and please continue to give us your feedback and we will continue to listen! Thank you :)

خب به سلامتی همه مشکلات حل شد...
 
A note about the Gnasher: We addressed several issues with the shotgun, specifically some issues with the spread, "one-shot downing", headshots that shouldn't register as headshots, and some other inconsistencies. Damage will remain similar to Gears 1. In general, all weapon damage/balance should remain consistent with the feel of the original Gears of War.
مهرداد من این قسمت رو متوجه نشدم ! این یعنی شاتگان تغییری نخواهد کرد ؟؟ اولش گفته یه سری مشکلات ریپورت شده، بعدش میگه تمام سلاح ها دمیج و ... اشون، ثابت میمونه ؟؟
 
مهرداد من این قسمت رو متوجه نشدم ! این یعنی شاتگان تغییری نخواهد کرد ؟؟ اولش گفته یه سری مشکلات ریپورت شده، بعدش میگه تمام سلاح ها دمیج و ... اشون، ثابت میمونه ؟؟
گفته دمیج اسلحه هایی که ریپورت شده مثل Gears اصلی میشه، من بتا رو بازی نکردم و نمی دونم قضیه چیه ولی به نظر میاد دمیج اسلحه های نسخه ریمستر با نسخه اصلی تفاوت داره که اینجا گفته بر می گرده به سطح دمیج نسخه اصلی.
 
گفته دمیج اسلحه هایی که ریپورت شده مثل Gears اصلی میشه، من بتا رو بازی نکردم و نمی دونم قضیه چیه ولی به نظر میاد دمیج اسلحه های نسخه ریمستر با نسخه اصلی تفاوت داره که اینجا گفته بر می گرده به سطح دمیج نسخه اصلی.
Damage will remain similar to Gears 1
دمیج ها تو بتا فرقی با نسخه اصلی نکرده بودن . میگه ما تغییری نمیدیم تو دمیج ها . حالا من سوالم اینه ، یعنی مشکلات شاتگان که اول پاراگراف گفته بود رو، درست نخواهند کرد. یا درست میکنن ؟
 
مهرداد من این قسمت رو متوجه نشدم ! این یعنی شاتگان تغییری نخواهد کرد ؟؟ اولش گفته یه سری مشکلات ریپورت شده، بعدش میگه تمام سلاح ها دمیج و ... اشون، ثابت میمونه ؟؟

متین همونطور که خودت میدونی بعضی اوقات تو بتا اگه به OPPONENT تیر میزدی از فاصله خیلی دور هدشات میشد (حتی دورتر از GEARS 1 XBOX360) به خاطر همین این تیر نباید به عنوان هدشات ریجستر یا ثبت بشه باید به عنوان دمیج از فاصله دور حساب بشه این یکی از مشکلاتی بود که باید رفع میشد که خوشبختانه درست شد یا مشکل دیگه ای که گاهی اتفاق میفتاد و غیر منطقی بود DOWN شدن OPPONENT توسط یک تیر بود باز هم از فاصله نسبتا دور و بدون ACTIVE یا مثلا تیر های نشر از فاصله نزدیک به درستی پخش و ثبت نمیشد به طور کلی دمیج ها ی اسلحه ها همون GEARS 1 360 هست و با رفع این مشکلات بالانس اسلحه ها تو نسخه RETAIL به چشم میاد.
 
Xbox One Gears of War: Ultimate Edition Xbox One Bundle


§ A full-gamedownload of Gears of War: Ultimate Edition
§ Superstar Colemultiplayer skin
§ Early access to the Gearsof War 4 Beta
Experience theoriginal Gears of War rebuilt from the ground up in 1080p, including60FPS competitive multiplayer with 19 maps and six game modes, and fivecampaign chapters never released on console. Gears of War: Ultimate Editionis also your ticket to the Gears of War 4 Beta. This is the first Gearsat its best – a bundle for veterans of the series and newcomers alike.


SDCC GEARS OF WAR@


 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or