Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
شک ندارم ی تیزر هم ک شده برا کف و خون قاطی کردنم ک شده نشون میدن!!فقط میخام ریل تایم باشه بعضی از دوستان حساب کار دستشون بیاد

آره،یه معرفی از بازی توسط "راد" بعدشم یه تیزر کوتاه که با صدای مارکوس که یه چیزایی در مورد بازی گفته میشه،اینطوری جو برا فن های بازی هم بیشتر بشه...
 
[FONT=&amp]داشتم داخل ارشیو [/FONT] GEARS OF WAR[FONT=&amp]م میچرخیدم به یک مجله خیلی قدیمی رسیدم که مربوط میشد به 10 سال پیش (2004) اون زمانی که تازه[/FONT] UNREAL ENGINE 3.0 [FONT=&amp]معرفی شده بود و همه داخل شوک بودن به خاطر پیشرفت گرافیکی انیمیشن فیزیک صدا که[/FONT] DIRECTX 7-8 [FONT=&amp]و نسخه 9 که به تازگی اومده بود ساپورت میکرد حتی اون زمان [/FONT]GEARS OF WAR [FONT=&amp]اسم نداشت که داخل مجله با عنوان بازی که قرار هست 2006 بیاد معرفی شد که در مرحله[/FONT] BETA [FONT=&amp]قرار داشت و توضیحاتی در رابطه با تحولی که[/FONT] UE 3.0 [FONT=&amp]در اینده بوجود میاره و پروژه های[/FONT] EPIC [FONT=&amp]توضیح داده شد یک چند تا [/FONT]SNAPSHOT [FONT=&amp]گرفتم تا شما هم ببینید[/FONT]...

:d
20116440437868693465.png

82846171195981493383.jpg


مابقیه عکسارو هم اینجا قرار نمیدم چون صفحه سنگین میشه...
لینک بقیه عکسهای اپلود شده :

http://8pic.ir/images/06250038357108203899.png
http://8pic.ir/images/90121651563108025792.jpg
[FONT=&amp]http://8pic.ir/images/52980207446766667723.jpg
[/FONT]
http://8pic.ir/images/65513463712252880883.png
 
شک ندارم ی تیزر هم ک شده برا کف و خون قاطی کردنم ک شده نشون میدن!!فقط میخام ریل تایم باشه بعضی از دوستان حساب کار دستشون بیاد
تو سایت زیر نوشته یه دمو CG از بازی تو E3 نشون میدم و احتمالا نسخه نسل بعد اسمش Gears of War : Lazurus باشه.

Spunta fuori anche la scaletta di Microsoft per l'E3 2014 • Eurogamer.it
 
این روزا به خاطر نزدیک شدن به E3 خبرهای زیادی در رابطه با بازی های مختلف حالا چه شایعه چه واقعی میاد اخیرا یک لیستی از بازی هایی که داخل E3 نمایش دارن لیک شده که در کمال تعجب جلوش نوشته شده GEARS OF WAR (gameplay خوب مسلما با عقل جور در نمیاد که gears نمایشی از گیم پلی به این زودیا داشته باشه ولی به نظر من فقط در یک صورت این قضیه میتونه امکان داشته باشه اونم یک tech demo از اینده ی بازی هستش اگه بخوام واضح تر بگم اگه e3 2008 یادتون بیاد gears of war 2 یک دموی تکنیکی نشون داد که با Unreal engine 3 تونستن به قدرت دلخواه پیشرفت رو به همه نشون بدن, e3 2014 هم میتونه همچین اتفاقی بیفته اما به صورت خلاصه تر نمایش محیط و اطلاعاتی از بازی...

leaked E3 information
34107301880286218574.jpg



Gears of war 2 tech demo E3 2008

90419919292121150888.jpg
86514327515776705345.jpg

54521971056181861997.jpg
63671015913660281419.jpg

06439762725292016238.jpg
 
این روزا به خاطر نزدیک شدن به E3 خبرهای زیادی در رابطه با بازی های مختلف حالا چه شایعه چه واقعی میاد اخیرا یک لیستی از بازی هایی که داخل E3 نمایش دارن لیک شده که در کمال تعجب جلوش نوشته شده GEARS OF WAR (gameplay خوب مسلما با عقل جور در نمیاد که gears نمایشی از گیم پلی به این زودیا داشته باشه ولی به نظر من فقط در یک صورت این قضیه میتونه امکان داشته باشه اونم یک tech demo از اینده ی بازی هستش اگه بخوام واضح تر بگم اگه e3 2008 یادتون بیاد gears of war 2 یک دموی تکنیکی نشون داد که با Unreal engine 3 تونستن به قدرت دلخواه پیشرفت رو به همه نشون بدن, e3 2014 هم میتونه همچین اتفاقی بیفته اما به صورت خلاصه تر نمایش محیط و اطلاعاتی از بازی...

leaked E3 information
34107301880286218574.jpg



Gears of war 2 tech demo E3 2008

90419919292121150888.jpg
86514327515776705345.jpg

54521971056181861997.jpg
63671015913660281419.jpg

06439762725292016238.jpg

100%یه تیزر ازش نشون میدن در حد 20 30 ثانیه که قدرت گرافیک رو نشون بدن و مهمتر از همه همه رو هایپ کنن تا همه برای خرید X1 ترغیب شن شک نکن E3 سال بعد ازش گیم پلی نشون میدن کلا e3 امسال مایکرو همه جوره کمربند بسته سونی رو عقب بندازه پس مطمئن باش گیرز هم هست کنسولشو که 100 دلار ارزون کرد (بدون کینکت) سری جدید بازیهای مجانی با گلد برای 360 و x1 و ا با نشون دادن halo --forza horizon 2--quantum break --gears of war-sunset overdrives چندتا عنوان انحصاری که در حد شایعه است مثل رزیدنت اویل 7 که میگن احتمال داره انحصاری زمانی x1 باشه خیلی میتونه توجه جلب کنه مایکرو رو جلو بندازه
 
آخرین ویرایش:
امروز چند تا از مرحله های Gears 3 رو دوباره بازی کردم، واقعا توجه به جزییات تو بازی خیلی عالی بود :دی مثل اول اون مرحله ای که با Cole میریم تا وقتی هلی کوپتر تو هوا هست چمن های اطراف با شدت اینور و اونور میرن، بعد از اینکه هلی کوپتر میره، آروم می گیرن :دی یا اینکه هر جا مارکوس رو می چرخونیم طرف نور آفتاب، دستش رو می گیره جلوی چشمهاش و کلی از این جزییات که وقتی کنار هم قرار می گیرن یه حس جالبی به آدم دست میده :دی امیدوارم همچین چیزهایی رو تو نسخه جدید هم رعایت کنن و حتی چیزهای خیلی بیشتری بهش اضافه کنن.
 
Rod fergusson Podcast #1
Gears of war discussions
75403151968447014781.png


[FONT=&amp]سلام به همه دوستان همونطور که در جریان هستید اولین PODCAST توسط راد فرگوسن و پشت صحنه[/FONT] jack fellings [FONT=&amp]برگذار شد زمان پاد کست 28:33 دقیقه هست من سعی کردم تمام مطالب و سوال های مهم که راد بهش پاسخ داده براتون بزارم[/FONT].
Rod fersusson : [FONT=&amp]به اولین PODCAST استدیو بلک تاسک خوش امدید خیلی باورش سخته که اخرین PODCAST که داشتیم مال 2 سال پیش بوده که در رابطه با[/FONT] dlc [FONT=&amp]های[/FONT] gears of war 3 [FONT=&amp]من حدود 100 روزی هست که به استدیو بلک تاسک امدم و البته بدون اعضای قدیمی [/FONT]مثل flak... [FONT=&amp]اخرین مصاحبه[/FONT] gears of war [FONT=&amp]بر میگرده به سال 2011 ولی به تازگی یک [/FONT]interview [FONT=&amp]جدید داشتم که در مجله[/FONT] official xbox magazine [FONT=&amp]این ماه میتونید بخونید که با تیتر[/FONT] Gears of war next [FONT=&amp]هست که فکر های من در رابطه با اینده [/FONT]gears of war [FONT=&amp]استدیو بلک تاسک پرداخته میشه که البته جواب های سوال شما پیرامون[/FONT] casual gamer VS competitive player [FONT=&amp]داده شده خوب همونجوری که اشاره کردم 100 روزی هست که پروژرو شروع کردیم پس توقع نداشته باشید وارد عمق ماجرا بشیم و اسم بازیرو رونمایی کنیم ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ بدیم تا به الان 14000 تا تاپیک داشتیم و بیش از 44000 تا پست و [/FONT]27100 [FONT=&amp]اعضا[/FONT].
29273329384793962964.png

30541064296983412402.jpg
...................................................................................
[FONT=&amp]سوال : شما در حال حاضر سری[/FONT] x360/gears of war [FONT=&amp]را با استدویو جدید چطور پشتیبانی میکنید؟[/FONT]
ROD : [FONT=&amp]ما در حال حاضر به دوصورت میتونیم سری[/FONT] gears of war [FONT=&amp]پشتیبانی کنیم یکی از طریق[/FONT] Game Event [FONT=&amp]های داخل بازی به عنوان مثال[/FONT] torque bow tag , [FONT=&amp]و با دادن[/FONT] Title update [FONT=&amp]ها برای[/FONT] gears of war 3 [FONT=&amp]و[/FONT] judgment ,[FONT=&amp]ما تا چند هفته ی اینده یک اپدیتی برای بازی میدیم بیرون و بعدش[/FONT] event [FONT=&amp]هارو عوض میکنیم و برای[/FONT] gears 3 [FONT=&amp]هر جمعه یک[/FONT] playlist event [FONT=&amp]جدید داریم که خیلی هیجان زده هستیم امیدوارم و[/FONT][FONT=&amp] اگر ایده جدید در رابطه با[/FONT] event playlist [FONT=&amp]دارید میتونید داخل فروم مارو در جریان قرار بدید در حال حاضر هم یک سری ایراد ها داره بررسی و تست میشه تا به صورت کامل مشکل برطرف بشه که البته نیاز به صبر شما هم هست[/FONT].
..............................
[FONT=&amp]ما نظر سنجی و ترد و بحث های شما رو دنبال میکنیم و تمامی[/FONT] feedback [FONT=&amp]های شمارو مطالعه کردیم به عنوان مثال ما[/FONT] feeback [FONT=&amp]شمارو در رابطه با[/FONT] judgment -splitscreen-DBNO(down but not out)- sawed of shotgun-grenade plants [FONT=&amp]بررسی کردیم ولی امروز نیمتونیم در رابطه با تغییرات و عکس العملهامون باهاتون بحث کنیم ولی اینو مطمعا باشید که ما صدای شما رو شنیدیم به بهترین شکل اجراش میکنیم[/FONT].
[FONT=&amp]بهترین[/FONT] mode [FONT=&amp]های مولتی پلیر که تا به الان به دست اومد طبق[/FONT] poll[FONT=&amp]ی که داشتیم به این ترتیب هست[/FONT]:
Gears of war 1 #1 game mode : Execution [FONT=&amp]که با 50% درصد رای[/FONT]
Gears of war 2 #1 game mode : Guardian
Gears of war 3 #1 game mode : Team deathmatch
Judgment #1 game mode : Overrun

....................................................................................
[FONT=&amp]راد در رابطه با[/FONT] competetive community [FONT=&amp]صحبت میکنه احترام و علاقه خودشونو به [/FONT]hardcore gamer [FONT=&amp]نشون میدن به عنوان مثال[/FONT] event[FONT=&amp]ای به نام[/FONT] hypefestation [FONT=&amp]که سالانه 2 الی 3 بار توسط افراد به خصوصی برگزار میشه که توسط بلک تاسک ساپورت میشه[/FONT] hypefestation [FONT=&amp]نوعی[/FONT] tournament [FONT=&amp]هست که جایزه نقدی بسیار خوبی داره که تاریخ 27[/FONT] june [FONT=&amp]تا 29[/FONT] june [FONT=&amp]مسابقه بعدی هستش که برای 2 بازی[/FONT] gears of war 1 - gears of war 3 [FONT=&amp]هست که اعضای تیم ماکسیموم 4 نفر هست میتونید برید ثبت نام کنید و در مسابقه شرکت کنید..تمامی بازی ها براد کست میشه و کامنتری داره[/FONT].
https://forums.gearsofwar.com/showt...4v4)-Tournament-TEAM-LIST-and-Free-Agent-List!!
...................................................................................
[FONT=&amp]سوال : در حال حاضر در چه مرحله ای از طراحی[/FONT] gears of war [FONT=&amp]بعدی هستید؟[/FONT]
Rod : [FONT=&amp]ما در حال حاضر در مرحله طراحی[/FONT] concept [FONT=&amp]ها و نمونه اولیه هستیم همونطور که قبلا گفتم ما اول کاریم [/FONT]

98730643996014358539.jpg

[FONT=&amp]
سوال : سختترین قسمت شروع ساخت یک بازی داخل یک استدیو جدید چیه؟ و چه[/FONT] advantage [FONT=&amp]هایی استدیو بلک تاسک میتونه داشته باشه؟[/FONT]
ROD : [FONT=&amp]من فکر میکنیم سخترین قسمت جایی هست که تیم رو در مسیر درست برای ساخت [/FONT]gears [FONT=&amp]قرار بدیم و همه دارای یک هدف باشند و باید در رابطه با نحوه استایل ساخت بازی فکر کنیم تعدادی زیادی قانون و راه وجود داره که بتونیم فرانچایز از 0 تا 100 برسونیم,در رابطه با[/FONT] advantage [FONT=&amp]هایی که داریم خیلی زیاد هست به عنوان مثال[/FONT] Ip [FONT=&amp]توسط مایکروسافت خریداری شده و ما توسط مایکروسافت ساپورت میشم و میتونیم دنیای بازیو از هر لحاظ که بخوایم گسترش بدیم ما اینجا داخل بلک تاسک تیمی داریم که تمامی افراد اون با استعداد هستن و از نقاط مختلف جهان دور هم جمع شدن وقتی که شما یک بازی 7 سال هست که میسازید خیلی سخت هست که چطور بازی نسبت قبل متفاوت خلق کنید حقیقتش انرژی مهمترین عامل ساخت یک بازی هست زمانی که داخل استدیو راه میرم تمامی صفحه ی مانیتورها صحبتها همه و همه چیز در رابطه با[/FONT] gears of war [FONT=&amp]هست که مانند یک هسته انرژِی که همه جیز کنترل میکنه و تمام افراد با عشق و شور کارشون انجام میدن که واقعا بینظیر هست[/FONT].

[FONT=&amp]سوال: نظر شما در رابطه با مالتی پلیر بازی چی هست و چه چیزیش براتون سرگرم کنندست؟[/FONT]
ROD: [FONT=&amp]من فکر میکنم مالتی پلیر[/FONT] gears of war [FONT=&amp]تماما مربوط میشه به[/FONT] intensity [FONT=&amp]یا همون شدت خشونت حاکم بر بازی که البته مهمترین عامل دیگه مسئولیت پذیری و حساب کردن روی افراد تیم به عنوان مثال اگه شما[/FONT] call of duty [FONT=&amp]بازی میکنید میتونید بخشی از تیم نباشید به روش خودتون مسیر ادامه بدید ولی در [/FONT]gears of war[FONT=&amp]شما نقش یکی از 4 الی 5 نفر هستید شما فشارو به شدت احساس میکنید جوری که دستاتون عرق میکنه چون اگه شما کشته بشید ممکن تیمتون دچار مشکل بشه و اینجاست که شما احساس مسئولیت داخل تیم میکنید تا بهترین شکل ایفای نقش بکنید این همون جیز خاصی هست که ما باید در اینده بر روی اون متمرکز بشیم و اون ایدیه ای که [/FONT] gears [FONT=&amp]منحصر به فرد میکنه .[/FONT]


82304539468881945437.png

[FONT=&amp]سوال : شما قصد دارید معیار های بازی بعدتیون مطابق [/FONT]comic book [FONT=&amp] و [/FONT]novel [FONT=&amp] باشه یا داستانی جدید؟[/FONT]
ROD :[FONT=&amp] ما میخوایم احترام برای داستان سری [/FONT]gears of war [FONT=&amp] های قبلی نگه داریم و به داستان های پیشین تا جای امکان نزدیک باشیم و در حالت نقطه اوج نگهش داریم اگر بخوایم بازیو به صورت [/FONT]prequel [FONT=&amp] ادامه بدیم به هیچگونه تلاش احتیاج نیست و بازیو میتونیم بر پایه [/FONT] comic [FONT=&amp]و [/FONT]novel [FONT=&amp] ها استوار کنیم به عنوان مثال کتابهای [/FONT]Karen travis[FONT=&amp] که بالغ بر 800 صفحه هستش میشه به خیلی موضوع ها اشاره کرد. [/FONT]The slab)
[FONT=&amp]خلاصه موضوع که اشاره کرده به احتمال زیاد بازی داستانش ادامه داره چون یک تیم مخصوص برای داستان سرایی جدید دارن ولی از اون طرف هم اشاره هایی میکنه دنیای گرز برای [/FONT]explore [FONT=&amp] کردن تو گذشته میتونه خوب باشه...[/FONT]
[FONT=&amp]اخرشم تشکر میکنه از کمیونیتی و فنها میگه هیچ کس مثل شماها نیست ما داریم سخت تلاش میکنیم تا به اون چیزی که فنها میخوان برسیم...[/FONT]
 
به عنوان مثال اگه شما call of duty بازی میکنید میتونید بخشی از تیم نباشید به روش خودتون مسیر ادامه بدید ولی در gears of warشما نقش یکی از 4 الی 5 نفر هستید شما فشارو به شدت احساس میکنید جوری که دستاتون عرق میکنه چون اگه شما کشته بشید ممکن تیمتون دچار مشکل بشه و اینجاست که شما احساس مسئولیت داخل تیم میکنید تا بهترین شکل ایفای نقش بکنید این همون جیز خاصی هست که ما باید در اینده بر روی اون متمرکز بشیم و اون ایدیه ای که gears منحصر به فرد میکنه .

با این جوابش خیلی حال کردم. دقیقا چیزی که تو Judgment مهم نبود همین همکاری تیمی بود.

پس با این تفاسیر بازی میره برای 2016
=((
و فکر نکنم تو E3 هم خبری ازاین بازی باشه

چیزی نگذشته اخه شروع کردن به ساخت بازی. 2 سال دیگه حداقل زمانیه که اینا نیاز دارن. تو e3 به نظرم یه تیزر کوتاه فقط نشون بدن احتمالا میره بعدش تا e3 سال بعد که بخوان گیم پلی نشون بدن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or