Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
لازم دیدم که یک بار دیگه مراحله ساخت مالتی پلیر Gears 4 اینجا بزارم :
پست 1094 صفحه 73
9881meh6ylerfcpqp2lt.jpg

ryan celeven توضیح میده که برای ساخت مپ Gears 4 یک پروسه ای رو طی میکنن که به این صورت هست اول از یک Concept شروع میشه و بعدش در مرحله blockout level تمام Environement به صورت خام طراحی میکنن و توسط پلیر های حرفه ای و تستر ها مورد آزمایش قرار میگره و بعد 100% اطمینان که مپ طراحی شده پتانسیل شیپ شدن داره وارد مرحله بعد دیزاین که Meshing هست و سپس مرحله آخر که Polish هست کار به اتمام میرسه.
 
این ویدئو نایف آخری معلوم هست نسخه اولیه هست حتما AI هم براش تعریف نکردن
نمی دونم بتا هم اینجوری میخوان عرضه کنن یا نه؟ ولی اگر گرافیک این باشه ملت اصلا راقب به بازی کردن بتا هم نیستن چه برسه به دادن فیدبک!

اون ویدئو 14 دقیقه ای هم دیدم اولین چیزی که به ذهنم رسید جاجمنت بود
 
نه در آینده هم نباید منتظر دمو بود. ip گرز به اندازه کافی ثبات لازم داره که نیازی به وجود دمو نداشته باشه. همین الان اگر بدون کوچکترین تریلری بازی عرضه بشه، باز هم فروش خوبی کسب میکنه. به این دلیل که این ip شناخته شدست و یک ip جدید نیست که بگیم مردم چشم بسته نمی‌رن سراغش و ... .

فیدبک مربوط به گیم‌پلی گرز و به گرافیک ربطی نداره. مثلا ممکنه در طول بتا یک اسلحه بالانس کافی نداشته باشه و از طریق فیدبک تو نسخه نهایی اون اسلحه بالانس میکنن.
از این حرفا هم سر التیمیت زیاد زدن ... که فیکس میکنیم درست میکنیم ولی در عمل اینکارو نکردن فیکس لیستی که بعد بتا التیمیت دادن رو دوباره نگاه بندازی خندت میگیره چیزایی که گفتن بعد بتا درست میشه هنوز که هنوزه بعد 2 تا اپدیت 8 ماه بعد ریلیز سرجاشه دست نخورده.... استارت گند خوردن به سری گیرز از جادجمنت شروع شد با التیمیت به تکامل نسبی رسید اینجور که معلومه با نسخه 4 میخواد به تکامل کامل گند زنی برسه تو بخش مولتی اینو هر مولتی پلیر گیرز ببینه متوجه میشه.. که اینجا تعدادشون انگشت شماره ....
اون دوستان کمپین باز هم نهایت 3 بار میخوان بازیو برن بزارن کنار همین کارو کنن لذتشو ببرن. ولی خواهشا برا 1 ماه نهایت گیرز زدنتون اینقدر فکت صادر نکنید تازه اونم برای افرادی که با سری گیرز زندگی کردن ......
 
اون ویدئو 14 دقیقه ای هم دیدم اولین چیزی که به ذهنم رسید جاجمنت بود
دقیقا
مخصوصا شمایل و فضای مپ هم شبیه اون مپ کشتی جاجمنت بود(که میتونستی از هلی کوپتر هم بزنی)گیم پلی یجورایی ترکیب شماره ۳ و جاجمنت بود:D
در مورد گرافیک حالا بافت و نورپردازی و اینا به کنار که میشه سریعتر تغییرش داد، ولی لامصب چرا انیمیشنا رو زیاد تغییر‌ندادن؟
یه نسل رفتیم جلو ولی اینا ۹۰ درصد از انیمیشنای نسل قبل استفاده کردن(انیمیشنم چیزی نیس که بشه زود تغییرش داد و تو بتا و .... بهبود بخشید)

خیلی عجیب بود کلا.

.
 
از این حرفا هم سر التیمیت زیاد زدن ... که فیکس میکنیم درست میکنیم ولی در عمل اینکارو نکردن فیکس لیستی که بعد بتا التیمیت دادن رو دوباره نگاه بندازی خندت میگیره چیزایی که گفتن بعد بتا درست میشه هنوز که هنوزه بعد 2 تا اپدیت 8 ماه بعد ریلیز سرجاشه دست نخورده.... استارت گند خوردن به سری گیرز از جادجمنت شروع شد با التیمیت به تکامل نسبی رسید اینجور که معلومه با نسخه 4 میخواد به تکامل کامل گند زنی برسه تو بخش مولتی اینو هر مولتی پلیر گیرز ببینه متوجه میشه.. که اینجا تعدادشون انگشت شماره ....
اون دوستان کمپین باز هم نهایت 3 بار میخوان بازیو برن بزارن کنار همین کارو کنن لذتشو ببرن. ولی خواهشا برا 1 ماه نهایت گیرز زدنتون اینقدر فکت صادر نکنید تازه اونم برای افرادی که با سری گیرز زندگی کردن ......

مهران اولا آروم باش هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده :D
به نظر من اینها فقط فن بیس پروفشیونال گرز رو در نظر نگرفتن و خواستن گیمر های عادی هم یک حرکتی تو بازی انجام بدن به نظرم اگر فقط بخوان گیمر های حرفه ای گرز رو لحاظ کنن باقی میرن تو باقالیا مثلا خود تو عاشق یک مپ 3در4 مثل blood drive با یک گانشر و کلی دیوار واسه بال بانسینگ! :D این خیلی خوبه منم دوست دارم مپ هر چی کوچیکتر باشه بهتره و سری به مرکز درگیری بیام ولی گویا اینها گیمرهای جدیدم میخوان بیارن تو بازی که بهترین حالتش برای اونا اینکه مپ بزرگ باشه تا فرصت کنن برن یک اسلحه قوی بردارن یا بتونن لنسر ببندن به ملت
 
مهران اولا آروم باش هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده :D
به نظر من اینها فقط فن بیس پروفشیونال گرز رو در نظر نگرفتن و خواستن گیمر های عادی هم یک حرکتی تو بازی انجام بدن به نظرم اگر فقط بخوان گیمر های حرفه ای گرز رو لحاظ کنن باقی میرن تو باقالیا مثلا خود تو عاشق یک مپ 3در4 مثل blood drive با یک گانشر و کلی دیوار واسه بال بانسینگ! :D این خیلی خوبه منم دوست دارم مپ هر چی کوچیکتر باشه بهتره و سری به مرکز درگیری بیام ولی گویا اینها گیمرهای جدیدم میخوان بیارن تو بازی که بهترین حالتش برای اونا اینکه مپ بزرگ باشه تا فرصت کنن برن یک اسلحه قوی بردارن یا بتونن لنسر ببندن به ملت
چه ربطی داره یعنی هر چی مپ بزرگ باشه واسه اینه که پلیرای جدید حال کنن توش:neutral::tearsofjoy:.اصن دیزاین مپ مشکل داره فیس تو فیس نیست. همه از دور وا میسن با لنسر میزنن،wall bounce هم که بدرد نمیخوره تو اینجور مپا کاوراش 10 متر فاصله داشت:tearsofjoy:همون مپای بزرگ گرز 2 و 3 که همه اسکیپ میکردن بالانس بودن کاور ها درست جا گذاری شده بود.فقط برای بتل دور نبودن.خلاصه اینکه دیزاین مپ مشکل داره.....
 
چه ربطی داره یعنی هر چی مپ بزرگ باشه واسه اینه که پلیرای جدید حال کنن توش:neutral::tearsofjoy:.اصن دیزاین مپ مشکل داره فیس تو فیس نیست. همه از دور وا میسن با لنسر میزنن،wall bounce هم که بدرد نمیخوره تو اینجور مپا کاوراش 10 متر فاصله داشت:tearsofjoy:همون مپای بزرگ گرز 2 و 3 که همه اسکیپ میکردن بالانس بودن کاور ها درست جا گذاری شده بود.فقط برای بتل دور نبودن.خلاصه اینکه دیزاین مپ مشکل داره.....

همش ایراده گیرز 4 :( اصلا خودِ این راد لعنتی ایراده ! :( کلیفی الان داره میخنده میگه شت زد به بازیم :))))
حیف چند گیگی که بخوایم بتا دانلود کنیم . :/
 
چه ربطی داره یعنی هر چی مپ بزرگ باشه واسه اینه که پلیرای جدید حال کنن توش:neutral::tearsofjoy:.اصن دیزاین مپ مشکل داره فیس تو فیس نیست. همه از دور وا میسن با لنسر میزنن،wall bounce هم که بدرد نمیخوره تو اینجور مپا کاوراش 10 متر فاصله داشت:tearsofjoy:همون مپای بزرگ گرز 2 و 3 که همه اسکیپ میکردن بالانس بودن کاور ها درست جا گذاری شده بود.فقط برای بتل دور نبودن.خلاصه اینکه دیزاین مپ مشکل داره.....

خوب منم همینو میگم دیگه! کلا این مپها رو ساختن که اون ساختار گذشته شکل نگیره و جا برای پلیرهای جدید باشه تو گرز 3 هم تقریبا این کارو میخواستن بکنن تو جاجمنت هم دقیقا همین کارو کردن حالا درست و غلطش بماند برای ما که عذاب آوره
 
  • Like
Reactions: sadegh93
خوب منم همینو میگم دیگه! کلا این مپها رو ساختن که اون ساختار گذشته شکل نگیره و جا برای پلیرهای جدید باشه تو گرز 3 هم تقریبا این کارو میخواستن بکنن تو جاجمنت هم دقیقا همین کارو کردن حالا درست و غلطش بماند برای ما که عذاب آوره
این حرفی که تو داری میزنی مثل این میمونه نقد رو ول کنی بچسبی به نسیه !!!!!! وقتی فن بیس اینقدر قوی هست که به هسته بازی وفادار باشی کمترینش اینه که در حد نسخه های قبلی بفروشه نه اینکه گیم پلی جدید رو بدی پلیرهای قدیمی رو فراری بدی که یوزر جدید جذب کنی اونم شاید جذب نشه !!!!!
در کل اپیک تصمیم درست رو گرفته بود این بازی نیاز به استراحت زیاد داشت تا بتونه مثل 3 گانه اولش با قدرت برگرده .....
حالا خنده قضیه اینه مشکلات التیمیت ادیشن رو حل نمیکردن میگفتن دستمون سر گیرز 4 بنده !!! یحتمل تو دستشویی داشتن مولتی رو طراحی میکردن یه طوری اسهالی زدن نمیتونستن بیان بیرون التیمیت رو درست کنن :)) الان معلوم شد عرضه نداشتن ...... بازی که تو نسل 8 تیر جای لوله تفنگ از سنتر اسکرین بیاد بیرون رو باید تخته کرد تازه با کلی مشکل دیگه ......تازه اینم در نظر داشته باش این بازی حتما برا ویندوز 10 میاد من که دیگه این شرایطو نمیتونم تحمل کنم ...این وسط شدیم وسیله پول در اوردن اینا :|
 
آخرین ویرایش:
بازی که تو نسل 8 تیر جای لوله تفنگ از سنتر اسکرین بیاد بیرون رو باید تخته کرد تازه با کلی مشکل دیگه :|
فکر کنم برعکس گفتی
طبق اطلاعاتی که دوستان چند صفحه قبل گذاشتن شوتینگ گیرز چهار سنتر اسکرین نیست
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and sadegh93
این حرفی که تو داری میزنی مثل این میمونه نقد رو ول کنی بچسبی به نسیه !!!!!! وقتی فن بیس اینقدر قوی هست که به هسته بازی وفادار باشی کمترینش اینه که در حد نسخه های قبلی بفروشه نه اینکه گیم پلی جدید رو بدی پلیرهای قدیمی رو فراری بدی که یوزر جدید جذب کنی اونم شاید جذب نشه !!!!!
در کل اپیک تصمیم درست رو گرفته بود این بازی نیاز به استراحت زیاد داشت تا بتونه مثل 3 گانه اولش با قدرت برگرده .....
حالا خنده قضیه اینه مشکلات التیمیت ادیشن رو حل نمیکردن میگفتن دستمون سر گیرز 4 بنده !!! یحتمل تو دستشویی داشتن مولتی رو طراحی میکردن یه طوری اسهالی زدن نمیتونستن بیان بیرون التیمیت رو درست کنن :)) الان معلوم شد عرضه نداشتن ...... بازی که تو نسل 8 تیر جای لوله تفنگ از سنتر اسکرین بیاد بیرون رو باید تخته کرد تازه با کلی مشکل دیگه ......تازه اینم در نظر داشته باش این بازی حتما برا ویندوز 10 میاد من که دیگه این شرایطو نمیتونم تحمل کنم ...این وسط شدیم وسیله پول در اوردن اینا :|

ولی معلوم نیست به نظرم ما فعلا یک مپ دیدم و هنوز چیز خاصی مشخص نیست اینهمه گفتن به ریشه ها بر میگردیم بالاخره شاید چرت و پرت نگفته باشن حالا بتا رو بازی کنیم یکم فیدبک بفرستیم شاید درست شد. بدبختی چاره دیگه ای نداریم
این راد تهیه کننده بود چه جوری یک هو شد کارگردان بازی؟

فکر کنم برعکس گفتی
طبق اطلاعاتی که دوستان چند صفحه قبل گذاشتن شوتینگ گیرز چهار سنتر اسکرین نیست

مهران UE رو میگه
 
ولی معلوم نیست به نظرم ما فعلا یک مپ دیدم و هنوز چیز خاصی مشخص نیست اینهمه گفتن به ریشه ها بر میگردیم بالاخره شاید چرت و پرت نگفته باشن حالا بتا رو بازی کنیم یکم فیدبک بفرستیم شاید درست شد. بدبختی چاره دیگه ای نداریم
این راد تهیه کننده بود چه جوری یک هو شد کارگردان بازی؟



مهران UE رو میگه
کوالیشن یک بخش خوب و مفید به پروفایل کاربرهای فروم Gears اضافه کرده که مستقیما میتوینم Feedback براشون ارسال کنیم... من که خودم طبق معمول فیدبک میفرستم.


 
آخرین ویرایش:
اولا کیفیت عکسهایی که گرفتم اصلا خوب نیست
چیزی که من داخل ویدیو مشاهده میکنم draw distance خیلی خوب و سایه ها هم همگی بهتر هستن ولی هنوز بسیار جای کار داره.
این پست اپدیت می کنم.


 
آخرین ویرایش:
آخرین ویرایش:
توی این چندتا ویدیو جدید گرافیک نسبت به اون ویدیو لیک شده خیلی بهتر ولی باز خیلی جای کار داره
اون طرف از IGN هم خیلی با Sound Designing بازی حال کرده. امیدوارم مثل UE نباشه که صدای پا از پشتت بشنوی ولی طرف طبقه پایین باشه:|
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or