Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
تو گیرزای قبلی دشمنای بزرگ ترسناک بودن تو این یکی همه چی ترسناکه

1323549462708294.png
ظاهر ترسناک اول قضیه هست ! تو سری قبلی هم اگه به قیافه ها نگاه کنیم واقعا ترسناکن ! (حتی Delta Squad :D ). باید دید در عمل چه حرکتای ترسناکی انجام میدن ! مثلا دیدیم در گرزا قبلی، Locust ها همون کارایی رو میکردن که ما میکردیم ! با سلاح و ... ، حتی Execution اشون هم فرق نداشت (بجز3 که فقط یک دونشون متفاوت بود!) ! این مورد به نظرم باعث شد کاملا حس ترس و هیولا بودن دشمن بره کنار !
الانم فعلا ما فقط چهره ترسناک Swarm ها رو دیدیم ! اگه در عمل و مبارزاتشون، وحشی و Monster بودنشون نمایان نشه، خیلی سریع این حس وحشت محو میشه !
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,283
ظاهر ترسناک اول قضیه هست ! تو سری قبلی هم اگه به قیافه ها نگاه کنیم واقعا ترسناکن ! (حتی Delta Squad :D ). باید دید در عمل چه حرکتای ترسناکی انجام میدن ! مثلا دیدیم در گرزا قبلی، Locust ها همون کارایی رو میکردن که ما میکردیم ! با سلاح و ... ، حتی Execution اشون هم فرق نداشت (بجز3 که فقط یک دونشون متفاوت بود!) ! این مورد به نظرم باعث شد کاملا حس ترس و هیولا بودن دشمن بره کنار !
الانم فعلا ما فقط چهره ترسناک Swarm ها رو دیدیم ! اگه در عمل و مبارزاتشون، وحشی و Monster بودنشون نمایان نشه، خیلی سریع این حس وحشت محو میشه !
اینجوری دیگه ترسناک نیستن :D:neutral:

نکته جالب این تیزر این هست که بر خلاف Gears های قبلی که لوکاستها از دست مارکوس در میرفتن تو این نسخه JD داره از دست Monster ها فرار میکنه , من اون روزی میبینم که JD به پختگی پدرش رسیده و Full Armor ـه COG تنش میکنه و مارکوسم میگه بیا اینم دستمال سر من بزار سرت :D
 

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
ظاهر ترسناک اول قضیه هست ! تو سری قبلی هم اگه به قیافه ها نگاه کنیم واقعا ترسناکن ! (حتی Delta Squad :D ). باید دید در عمل چه حرکتای ترسناکی انجام میدن ! مثلا دیدیم در گرزا قبلی، Locust ها همون کارایی رو میکردن که ما میکردیم ! با سلاح و ... ، حتی Execution اشون هم فرق نداشت (بجز3 که فقط یک دونشون متفاوت بود!) ! این مورد به نظرم باعث شد کاملا حس ترس و هیولا بودن دشمن بره کنار !
الانم فعلا ما فقط چهره ترسناک Swarm ها رو دیدیم ! اگه در عمل و مبارزاتشون، وحشی و Monster بودنشون نمایان نشه، خیلی سریع این حس وحشت محو میشه !
تو سری های قبلی حتی شماره 1 بازی بیشتر اکشن بود دشمنا هر چی بزرگتر ترسناکتر ...ولی گیرز 4 اینجور که معلومه ترس اضطراب چاشنه اصلیشه(محیط تاریک دشمنای ترسناک چه بزرگ چه کوچیک همشون ترسناکن) تو اون تاریکی هی یه چیزی بپره رو سرت یا جلوت در بیاد این باعث میشه از سوسک هم تو بازی بترسی مخصوصا وقتی یه جوری طراحی کنن وقتی یه دفعه بهت حمله کردن به موقع کانتر نکنی به یه ضرب بکشتت.. فک کنم تو درجه سختی insane تو جنگل باید اینجوری راه بریم :)) البته این عکس در مورد last man standing 1v5 هم صدق میکنه :))
58247
 

Attachments

  • giphy.gif
    giphy.gif
    1.3 MB · مشاهده: 370
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,164
نام
محمد امین
گرز کلا یک بازی ترسناک صرف نیست اینو خود راد هم در مورد گرز 4 گفته این قضیه کاور گیریم تو نبودن ترس خیلی مهمه و اکثر مبارزات پشت کاور انجام میشه تو گرز یک که اون رو ترسناک تر و تاریک تر میدونن بیشتر به خاطر محیط بازی بود که ترس القا میشد مثلا اون شب بارونی که ورچ ها اومدن یا اون تونل زیر زمین یا اون شبی که پرندها ترتیب آدم رو میدادن
به نظر من اگر میخوان یک شمشیر دو لبه هست اگر بخوان ترس بازی رو بالا ببرن باید قدرت دشمن ها رو افزایش بدن و تاثیر کاور رو کم کنن ولی اینجوری هیجان و لذت بازی از بین میره اگرم نه مثل نسخه های قبلی می تونن دشمن ها و محیط رو فقط در ظاهر ترسناک جلوه بدن و مبارزات آسونتر بشه ولی لذت بازی بالاتره میره
 

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
گرز کلا یک بازی ترسناک صرف نیست اینو خود راد هم در مورد گرز 4 گفته این قضیه کاور گیریم تو نبودن ترس خیلی مهمه و اکثر مبارزات پشت کاور انجام میشه تو گرز یک که اون رو ترسناک تر و تاریک تر میدونن بیشتر به خاطر محیط بازی بود که ترس القا میشد مثلا اون شب بارونی که ورچ ها اومدن یا اون تونل زیر زمین یا اون شبی که پرندها ترتیب آدم رو میدادن
به نظر من اگر میخوان یک شمشیر دو لبه هست اگر بخوان ترس بازی رو بالا ببرن باید قدرت دشمن ها رو افزایش بدن و تاثیر کاور رو کم کنن ولی اینجوری هیجان و لذت بازی از بین میره اگرم نه مثل نسخه های قبلی می تونن دشمن ها و محیط رو فقط در ظاهر ترسناک جلوه بدن و مبارزات آسونتر بشه ولی لذت بازی بالاتره میره
خب اینا بخوان یه چیزی مثل گیرزای قبلی بسازن میشه یه چیزه تکراری ....قرار نیست از اکشن بازی کم بشه تمام امکانات اکشن بازی سرجاشه با کلی چیزای اضافی (شولدر شارژ ..نایف..منتل کیک از هز ابجکت و... و....) در مورد ترسم بهت بگم که یکم سنسیویتی درکو ببر بالا امین :D اینا هرچی تا الان نشون دادن یه جور القا ترس بوده... مثلا تو تیزرای گیرزای قدیم تیزر ashes to ashes گیرز 3 که لوکاستا اومدن دام رو تیر خلاص بزنن دلتا اسکواد ریخت نجاتش داد تو یه حالت هورد بود یا تیزرای گیرز 2 یا 1 بیشتر حالت جنگی حماسی داشت تا ترس دشمنا هم شناخته شده بودن هرچی گنده تر خطرناک تر در ضمن اون پرنده های بدبخت اسشمون kryll هست :D ..... ولی هرچی از گیرز 4 دیدیم شب... ترس.. دلهره... فرار... ..دشمنای ترسناک جهش یافته ..اضطراب کارکترای اصلی بازی توشه!! دشمنا برای کاراکترای اصلی بازیم نامعلومن از همه چی میترسن این یعنی چی ؟؟؟ یعنی تغییر بزرگ ..... the new type of gears of war begins
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
البته به نظر من (یعنی حدس می‌زنم با توجه به اطلاعات بازی :D)
تغییر ساختار گیرز برای اینکه در مقایسه با نسخه‌های قبل معمولی به نظر نیاد و متفاوت باشه، صرفا ترسناک کردن بازی نیست. احتمالا تغییر ساختار مراحل و کلا لول دیزاینه. :-?:D قبلا توی تاپیک هم سابقه چنتا از لول دیزاینرها رو گذاشتن که اگر درست یادم باشه دوتاشون فکر کنم روی شماره‌های قدیمی اسپلینترسل کار کرده بودن! :D داوریش دیگه با خودتون...
بچه‌ها منو می‌شناسن دنبال جو الکی و هایپ نیستم و ترجیح میدم تا نمایش بعدی گیم‌پلی صبر کنیم...
ولی اگر اطلاعاتی که گفتن درست باشه و خوب پیادش کرده باشن، به نظرم این تغییر ساختار دوباره می‌تونه نه تنها توی گیرز، یه جهش توی ژانر به وجود بیاره.

پ.ن: ترجیحا ممد فروبری هم هایپ نکنه لطفا. :|:D
پ.ن.2: منتظرم ببینیم این دفعه (مثل کریل) اسم کدوم ماده مخدری رو روی موجودات بازی گذاشتن. :)):D
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,283
آخرین ویرایش:

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
teaser جدید :
یه سوال واسم پیش اومد ! این 3 کارکتر که در عکس کاور هم سلاح boltok دارن، چرا هنوز مارک Locust روی سلاح هست ؟
یعنی این سلاح حداقل 25 سال از ساختش میگذره ؟ بعد فرسوده نشده ؟؟ :D:D
به نظرم بهتر بود این سلاح هایی رو که از Locust ها میخوان برگردونن رو شکل ظاهریش رو عوض میکردن و علامت COG میزدن روش بهتر بود !
تیزر هم یه جوری (خز) بود :D
-------------------------------------------
راستی این سلاح در گرز جاجمنت خیلی خوشگل میزنه ! Tripwire crossbow
برای گرز4 هم چندتا بیارن خوبه :D
tripwire-crossbow_cog_540x540-87001c5e1d694ecdbb95e02d601d3913.png
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: worm and sadegh93

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
یه سوال واسم پیش اومد ! این 3 کارکتر که در عکس کاور هم سلاح boltok دارن، چرا هنوز مارک Locust روی سلاح هست ؟
یعنی این سلاح حداقل 25 سال از ساختش میگذره ؟ بعد فرسوده نشده ؟؟ :D:D
به نظرم بهتر بود این سلاح هایی رو که از Locust ها میخوان برگردونن رو شکل ظاهریش رو عوض میکردن و علامت COG میزدن روش بهتر بود !
تیزر هم یه جوری (خز) بود :D
-------------------------------------------
راستی یک سلاح جدید در گرز4 :
اسمشو مثل اینکه نگفتن هنوز ...
tripwire-crossbow_cog_540x540-87001c5e1d694ecdbb95e02d601d3913.png


خیلی خوبه :x
اینکه همون tripwire crossbow گیرز جادجمنته !!!!
اینم یه عکس دیگش
015207.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر