Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اینجا هر کسی مجازه هر نظری داشته باشه در مورد بازی بگه، باهاش مخالفید خیلی محترمانه جوابش رو بدید ولی حق توهین یا ترول کردن ندارید. این بازی هم ملک شخصی کسی نیست که فکر می کنید فقط خودتون Gears بازی کردید و بقیه فقط کاورش رو دیدن و نباید ازش ایراد بگیرن یا نظر بدن.
 
سلام به همه ی دوستان.دو تا ویدیو رو با همیاری جمیع دوستان اهل گیرز تو اپارات هم سر بلند کردیم تا راحت تر در دسترسی باشه o:-)
این ویدیو ماله 1 سال پیشه.
[video=aparat;orx6c]http://www.aparat.com/v/orx6c[/video]
به دلیله اینکه تو یه پست میشه یه ویدیو گذاشت پسته بعدی ویدیو دوم و قرار میدم:d
 
آخرین ویرایش:
این بحث "اثر شاتگان" اون قدری طولانی شد و فکر منو در گیر کرد دیشب 4ـتا گیرز رو تست کردم! :d
اون چیزی که من می دونستم ولی دیشب به یقین رسیدم :
توی GeoW 1 و 2 کارکتر ها بعد از مرگشون هم فیزیک دارن. به خاطر همین هم هست که بعد از برخورد شاتگان بدن طرف به دو یا سه قسمت تقسیم می شه و در جهت شلیک پاشیده میشه. بعد هم که روی زمین می افته همچنان فیزیک داره.
اما GeoW 3 و J دقیقا بر عکس طراحی شده. بعد از برخورد شاتگان بدن کاملا متلاشی میشه و معمولا تکه ای باقی نمی مونه. مگر بعضی از مواقع که اونم تیکه های کوچیکه که روی زمین می افتن و فیزیک ندارن و کارکترهای زنده (!) از توشون رد میشن!
این تغییر به نظرم دوتا دلیل می تونسته داشته باشه : اولا شاید نمی خواستن بخشی از قدرت سخت افزار و محاسبات انجین فدای فیزیک جنازه ها بشه. که میان توی گیرز3 و جاجمنت همچون پرفورمنس فوق العاده ای می گیرن.
دوما به نظرم به خاطر تعداد زیاد لوکاست ها توی هر مبارزه بود که نسبت به دو شماره ی قبل کلی بیشتر شده بود. فکر کنید 20ـتا جنازه ی لوکاست روی زمین باشه که با پا جا به جا بشن واقعا احمقانه به نظر میاد. سر همین توی خیلی از بازی ها جنازه ها فیزیک ندارن.
نکته دیگه اینه که توی مولتی جنازه ها بعد از یه مدتی غیب میشن و تا ابد نمی تونن توی محیط باشن. بازم این ترفند گیرز3 باعث میشه اون مشکل ناپدید شدن یهویی یه دشمن کامل رو نداشته باشه.
شاید این موضع فیزیک نداشتن بعد از مرگ و پرت نشدن بدن توسط تیر شاتگان لذت تیراندازی با شاتگان رو کم کنه ولی خب صد در صد خوبی هایی هم داره.
حالا ببینیم Black Tusk سر GeoW 4 چه تصمیمی می گیره. :d
 
اون چیزی که من می دونستم ولی دیشب به یقین رسیدم :
توی GeoW 1 و 2 کارکتر ها بعد از مرگشون هم فیزیک دارن. به خاطر همین هم هست که بعد از برخورد شاتگان بدن طرف به دو یا سه قسمت تقسیم می شه و در جهت شلیک پاشیده میشه. بعد هم که روی زمین می افته همچنان فیزیک داره.
اما GeoW 3 و J دقیقا بر عکس طراحی شده. بعد از برخورد شاتگان بدن کاملا متلاشی میشه و معمولا تکه ای باقی نمی مونه. مگر بعضی از مواقع که اونم تیکه های کوچیکه که روی زمین می افتن و فیزیک ندارن و کارکترهای زنده (!) از توشون رد میشن!
شاید این موضع فیزیک نداشتن بعد از مرگ و پرت نشدن بدن توسط تیر شاتگان لذت تیراندازی با شاتگان رو کم کنه ولی خب صد در صد خوبی هایی هم داره.
حالا ببینیم Black Tusk سر GeoW 4 چه تصمیمی می گیره. :d
خدا عمر بده بهت.....پس ما از فضا نیومدیم و بقیه هم این رو متوجه میشن:d

نکته جالب اینجاس شما با یه تست کردن متوجه این نکته شدی و لازم نبوده 10 سال بازی رو انجام بدی تا متوجه بشی:d

من فک کنم black Tusk هم همین روند شماره 3 رو ادامه خواهد داد چون اکثر پلیرها براشون فیزیک اجساد و تاثیر شاتگان روی بدن مهم نیس و فقط میخوان بترکه و در عوض میتونن این پردازشی که روی اجساد میذارن رو بذارن رو گرافیک محیط و بیشتر کردن تعداد لوکاستا و انفجارا و .....


.
 
اینجا هر کسی مجازه هر نظری داشته باشه در مورد بازی بگه، باهاش مخالفید خیلی محترمانه جوابش رو بدید ولی حق توهین یا ترول کردن ندارید. این بازی هم ملک شخصی کسی نیست که فکر می کنید فقط خودتون Gears بازی کردید و بقیه فقط کاورش رو دیدن و نباید ازش ایراد بگیرن یا نظر بدن.
اقا متشکر ازت که بلاخره اومدی و فضا رو ازاد کردی برای ما دوستداران Gears
 
این بحث "اثر شاتگان" اون قدری طولانی شد و فکر منو در گیر کرد دیشب 4ـتا گیرز رو تست کردم! :d
اون چیزی که من می دونستم ولی دیشب به یقین رسیدم :
توی GeoW 1 و 2 کارکتر ها بعد از مرگشون هم فیزیک دارن. به خاطر همین هم هست که بعد از برخورد شاتگان بدن طرف به دو یا سه قسمت تقسیم می شه و در جهت شلیک پاشیده میشه. بعد هم که روی زمین می افته همچنان فیزیک داره.
اما GeoW 3 و J دقیقا بر عکس طراحی شده. بعد از برخورد شاتگان بدن کاملا متلاشی میشه و معمولا تکه ای باقی نمی مونه. مگر بعضی از مواقع که اونم تیکه های کوچیکه که روی زمین می افتن و فیزیک ندارن و کارکترهای زنده (!) از توشون رد میشن!
این تغییر به نظرم دوتا دلیل می تونسته داشته باشه : اولا شاید نمی خواستن بخشی از قدرت سخت افزار و محاسبات انجین فدای فیزیک جنازه ها بشه. که میان توی گیرز3 و جاجمنت همچون پرفورمنس فوق العاده ای می گیرن.
دوما به نظرم به خاطر تعداد زیاد لوکاست ها توی هر مبارزه بود که نسبت به دو شماره ی قبل کلی بیشتر شده بود. فکر کنید 20ـتا جنازه ی لوکاست روی زمین باشه که با پا جا به جا بشن واقعا احمقانه به نظر میاد. سر همین توی خیلی از بازی ها جنازه ها فیزیک ندارن.
نکته دیگه اینه که توی مولتی جنازه ها بعد از یه مدتی غیب میشن و تا ابد نمی تونن توی محیط باشن. بازم این ترفند گیرز3 باعث میشه اون مشکل ناپدید شدن یهویی یه دشمن کامل رو نداشته باشه.
شاید این موضع فیزیک نداشتن بعد از مرگ و پرت نشدن بدن توسط تیر شاتگان لذت تیراندازی با شاتگان رو کم کنه ولی خب صد در صد خوبی هایی هم داره.
حالا ببینیم Black Tusk سر GeoW 4 چه تصمیمی می گیره. :d

نکته مهمش اینه که به قول شما وقتی نسل قبل به خاطر محدودیت سخت افزار میاند یه همچین کارهایی میکنند ( حالا محاسنی هم داشته باشه ) دیگه لازم نبود با قدرت x1 سیستم مضخرف گیرز 3 را بیاره روی ریمستر گیرز 1 پیاده کنه که به خاطراتمون گند بزنه !
 
نکته مهمش اینه که به قول شما وقتی نسل قبل به خاطر محدودیت سخت افزار میاند یه همچین کارهایی میکنند ( حالا محاسنی هم داشته باشه ) دیگه لازم نبود با قدرت x1 سیستم مضخرف گیرز 3 را بیاره روی ریمستر گیرز 1 پیاده کنه که به خاطراتمون گند بزنه !

درسته که گیرز 3 و جاجمنت سیستم فیزیک جسد ها به قول شما بادکنکی (!) بود ولی دلیلی نمیشه بگیم اینقدر بد بود که گند زد به تمام خاطرات گذشته و از این حرفا ! پس چجوری ما لذت بردیم ؟!

درسته بادکنکی (!) شده ولی باز هم دلیلی نمیشه که از بازی لذت نبریم و صرفاً فقط بخاطر همین مورد بازی رو ببوسیم بذاریم کنار !

بله این که بادکنکی شده، قبول و فکت ! ولی نمیتونیم بگیم این فکت ِ مطلقه که یه نکته منفی خیلی بزرگ برای شماره 3 بحساب میاد ! این مورد فقط نظر شخصی شما و کاربر @HalfLife G هست و بس !

فکر کنم مشکل دوستان با شما اینه :دی
 
درسته که گیرز 3 و جاجمنت سیستم فیزیک جسد ها به قول شما بادکنکی (!) بود ولی دلیلی نمیشه بگیم اینقدر بد بود که گند زد به تمام خاطرات گذشته و از این حرفا ! پس چجوری ما لذت بردیم ؟!

درسته بادکنکی (!) شده ولی باز هم دلیلی نمیشه که از بازی لذت نبریم و صرفاً فقط بخاطر همین مورد بازی رو ببوسیم بذاریم کنار !

بله این که بادکنکی شده، قبول و فکت ! ولی نمیتونیم بگیم این فکت ِ مطلقه که یه نکته منفی خیلی بزرگ برای شماره 3 بحساب میاد ! این مورد فقط نظر شخصی شما و کاربر @HalfLife G هست و بس !

فکر کنم مشکل دوستان با شما اینه :دی

زنده باد ! اصلا من از بچگی ترکیدن بادکنک رو دوست داشتم ! امیدوارم هستم که تو گرز بعدی کارکترا حتی بادکنکی تر بترکن !! اصلا این موردو تو تاپیک بلک تاسک هم مطرح خواهم کرد !!
 
اینجا هر کسی مجازه هر نظری داشته باشه در مورد بازی بگه، باهاش مخالفید خیلی محترمانه جوابش رو بدید ولی حق توهین یا ترول کردن ندارید. این بازی هم ملک شخصی کسی نیست که فکر می کنید فقط خودتون Gears بازی کردید و بقیه فقط کاورش رو دیدن و نباید ازش ایراد بگیرن یا نظر بدن.
جناب اینجا کسی با نظر یا گفتن سلیقه مشکلی نداره اتفاقا استقبال میشه اصلا هم به این ربط نداره که چقدر بازی کرده باشی ! ولی اینک شما بخوای حرف سلیقه ای بی اساس خودتو فکت کنی بکنی تو چشم همه 2تا صفحه توضیح منطقی یه نفر بدی ولی در عوض ترول بشی و جواب های تکراری به دور منطق. غیر حرفه ای بشنوی خودش ایراد داره و کسی اینو نمیبینه ...
نکته جالب اینجاس شما با یه تست کردن متوجه این نکته شدی و لازم نبوده 10 سال بازی رو انجام بدی تا متوجه بشی:d
اتفاقا خیلی از نکات بازی به مرور بعد بازی طولانی مدت دستت میاد.. ا سازنده های گیرز تو استدیو بلک تاسک هنوز دارن گیرز بازی میکنن دیگه از سازنده بازی بیشتر میخوای ؟؟ هنوز که هنوزه تو 3 شماره میچرخن بازی میکنن تا به یه درک کامل برسن با اینکه خودشون سازنده بازی هستن !! پس لازمه زیاد بازی کرده باشی ...
من فک کنم black Tusk هم همین روند شماره 3 رو ادامه خواهد داد چون اکثر پلیرها براشون فیزیک اجساد و تاثیر شاتگان روی بدن مهم نیس و فقط میخوان بترکه و در عوض میتونن این پردازشی که روی اجساد میذارن رو بذارن رو گرافیک محیط و بیشتر کردن تعداد لوکاستا و انفجارا و .....
مطمئنن بلک تاسک نمیاد برای تفاوت سلیقه یه دسته گیمر محدود دست به بازی بزنه وقتی شما تو فروم گیرز بچرخی میبینی همه بیشتر دنبال یه مولتی و بازی بالانسن و فقط از این نظرا تو بازیسنتر میبینی !! من خودم گفتم با ترکیدن لوکاستا تو 1و 2 بیشتر حال میکنم ولی این مسئله اینقدر بزرگ نیست که بخوای بخاطر همین بازی به این بزرگی رو بگی دیگه به درد نمیخوره و گند خورد به خاطراتمون از این حرفا ... چون درست کردن یه بازی بالانس با مولتیپلیر قوی هدفشونه. نه گلبول قرمز یا خراب کردن خاطرات یه عده.. اونم تازه تو یه نسلی که هم منتقدا و پلیرها شدیدا سختگیرن
اقا متشکر ازت که بلاخره اومدی و فضا رو ازاد کردی برای ما دوستداران Gears
جناب والا ما که تا حالا شما رو جایی ندیدیم اکثر بچه های اینجا حده اقل یه دست گیرز با بقیه زدن یا حده اقل چندتا پست سازنده داشتن کلی تورنومنت برگزار شده افراد واقعی شناخته شده هستن ...حالا شما یه دفعه فقط سر این بحث پیداتون شده شدین دلواپس!! طرفدار گیرز !!که اینم جای تعجب داره !!! اینجا همه طرفدار گیرزن تعداد هم زیاده همه هم پست مفید دارن تبادل اطلاعات میکنن کمیک هم ترجمه میکنن.. پس شما ناراحت این مسئله نباش
نکته مهمش اینه که به قول شما وقتی نسل قبل به خاطر محدودیت سخت افزار میاند یه همچین کارهایی میکنند ( حالا محاسنی هم داشته باشه ) دیگه لازم نبود با قدرت x1 سیستم مضخرف گیرز 3 را بیاره روی ریمستر گیرز 1 پیاده کنه که به خاطراتمون گند بزنه !
کاربر GARTALL من واقعا شما رو متوجه نمیشم 2 صفحه با دلیل با شما صحبت شده شما باز حرف خودتو میزنی کل بازی رو ول کردی چسبیدی به دلیلی که که فقط سلیقس جالبتر اینه که بازی این بزرگی رو همه جوانبشو ول کردی سر یه مدل ترکیدن به خاطرات خوبت صدمه خورده داری ترول میکنی من اصلا قصد توهین یا تیکه انداختن به شما ندارم GNASHER یه نسل جدید از شاتگانه که ساخته پرداخته سازنده های گیرزه و فقط مکانیکش شبیه شاتگانه واقعیه ولی قدرت تخریبش به کل با شاتگان واقعی یا شاتگان های دیگه فرق میکنه شما وقتی با گنشر به دیوار تیر بزنی میبینی یه محیطه مربعی شکل بزرگ با تخریب زیاد میندازه رو دیوار از اونجا میتونی ببینی که همچین قدرت تخریبی از نزدیک به بدن یه لوکاست یا کاگ بخوره بایدم بترکه حالا چون بخاطر مکانیک گیم پلی گیرز 1 که کامل نبود اینجوری میپوکید بخاطر سلیقه تو جذاب تر بود ولی به مرور که مشکلات برطرف شد سرعت و مکانیک بازی بهتر شد حالا اینجوری به نظر میرسه البته این مسئله رو هر گیرز بازی به مرور میفهمه ولی در مورد شما تنها چیزی که من از پروفایل شما میبینم 7 هزارتا پسته این یعنی اینکه شما یه فرومر خوب هستی... حالا از کجا میشه فهمید شما گیمر حوبی هستی یا اصلا چقدر شما گیرز بازی کردی ؟؟؟ شما که نظر و سلیقه خودت رو فکت میدونی نه پروفایل ایکس باکس لایو داری رو اکانت بازیسنترت نه هیچ پلتفرم دیگه پس من هیچ سند مدرکی از شما نمیبینم که حرفای شمارو تایید کنه بهونه های کلیشه ای برای نذاشتن گیمرتگ هم قدیمی شده ... حرف رو هوا و بدون سند هم معنی نداره ه تو اول پستم هم گفتم که حتی سازنده های خود بازی هنوز مشغول به بازین تا به نتیجه گیری برسن با اینکه سازنده بازی هستن پس همین بازی کردن خودش بزرگترین شرطه نظرات یا سلیقه ها ها گفتنش هیچ مشکلی نداره حتی شاید توش یه ایده خوب باشه کلی هم رد بدل شده همه استفاده بردن ولی اینکه ادم بیاد بدون سند مدرک مدعی گیرز باز بودنه خفن بشه ایراد کژوال بگیره فکت صادر کنه درست نیست
موفق باشی
 
آخرین ویرایش:
کسی ندونه فکر میکنه ما داریم گیرز 3 را ترول میکنیم ! ما فقط داریم نکات منفیه بازی را میگیم .
اول از همه شما برو ببین من چه موردی را دارم فکت قرارش میدم بعد بیاید بگید که من دارم پستهام را فکت قرار میدم !
بالا دوستمون کاربر john 117 توضیح خوبی دادند میتونید دوباره پستش را بخونید .

کسی که منو میخواسته بشناسه تا حالا شناخته به قول شما حرفهای کلیشه ای هم نمیزنم :)

حداقل یکی لطف کنه بیاد رابطه من و گیرز را به اینها شرح بده که اینها فکرهای بد بد نکنن :bighug:
 
کسی ندونه فکر میکنه ما داریم گیرز 3 را ترول میکنیم ! ما فقط داریم نکات منفیه بازی را میگیم .
اول از همه شما برو ببین من چه موردی را دارم فکت قرارش میدم بعد بیاید بگید که من دارم پستهام را فکت قرار میدم !
بالا دوستمون کاربر john 117 توضیح خوبی دادند میتونید دوباره پستش را بخونید .

کسی که منو میخواسته بشناسه تا حالا شناخته به قول شما حرفهای کلیشه ای هم نمیزنم :)

حداقل یکی لطف کنه بیاد رابطه من و گیرز را به اینها شرح بده که اینها فکرهای بد بد نکنن :bighug:

کاربر gartall.قطعا شما دارین گرز 3 رو ترول میکنین.وقتی میگین سیستم مضخرف گرز 3 رو بیاره تو ریمستر.این حرکت ترول نیس؟جالبه.شما چیزی که دارین فکت قرار میدین سلیقه ی خودتونه.و این مشکل نیست اصن تو گرز3 و نمیدونم چرا قانع نمیشین.
بحث شناختن هم نیس.مهم اینه که ما شما رو نمیشناسیم...
 
آخرین ویرایش:
بنده کلا گرز فقط کمپین بازی کردم:d(گفتم که یه موقع تیکه بزرگه گوشم نشه:d) ولی یه سوالی دارم واقعا اقدر نحوه ی خون پاشیدن مهم هست ؟؟‌
یکم جو این تاپیک ر باز بزارید بزارید همه انتقاد کنن بنده با ترس و لرز دارم این پست ر مینویسم:d;;)
 
کاربر gartall.قطعا شما دارین گرز 3 رو ترول میکنین.وقتی میگین سیستم مضخرف گرز 3 رو بیاره تو ریمستر.این حرکت ترول نیس؟جالبه.شما چیزی که دارین فکت قرار میدین سلیقه ی خودتونه.و این مشکل نیست اصن تو گرز3 و نمیدونم چرا قانع نمیشین.
بحث شناختن هم نیس.مهم اینه که ما شما رو نمیشناسیم...
شماها کی هستین که بخواد شناختتون مهم باشه؟:-/ همچین ما نمیشناسیم ما ندیدیم میکنن کسی ندونه فکر میکنه اپیک کل سری گیرزو واسه این چند نفر ساخته و فقط اونا حق دارن در موردش نظر بدن!:|

در مورد کامنت هایی که در جواب فرخ و HalfLife G دادید : بجای اینکه 30 صفحه تعداد کیل، رنک و لولتون رو به رخ دیگران بکشید میتونستید مثل کاربر john 117 چند دقیقه وقت بذارید ببنید ایرادی که گرفتن درسته یا نه!
 
همچین میگین کاربر فلان رفته تست کرده انگار بقیه دارن از قوه تخیلشون استفاده میکنن !! ما هر روز داریم بازی رو تست میکنیم :|
مهرداد با عکس واسه این بنده خدا توضیح داد ! دیگه ازین بیشتر ؟؟!! کاملا مشخصه اصلا پست مهرداد رو نخوندن !!
حالا حرف کسی که فقط یه بار رفته تست کرده شد حجّت ؟؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or