Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
تنها کالکشنی که واقعا ارزشی در حد و اندازه های HALO:MCC داره همین کالکشن GEARS هست (اونم روی سرورهای اختصاصی :d) که اگه در دست ساخت باشه مسلما قبل از اومدن نسخه جدید باید منتشر بشه...سه ماهه اول 2016 کالکشن منتشر بشه و اخر سال 2016 هم اون عزیزه دل رو ببینیم :d
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,176
نام
Ehsan
تنها کالکشنی که واقعا ارزشی در حد و اندازه های HALO:MCC داره همین کالکشن GEARS هست (اونم روی سرورهای اختصاصی ) که اگه در دست ساخت باشه مسلما قبل از اومدن نسخه جدید باید منتشر بشه...سه ماهه اول 2016 کالکشن منتشر بشه و اخر سال 2016 هم اون عزیزه دل رو ببینیم

نه، جفتشون تو یه سال عرضه بشن خوب نیست بنظرم :-"

The Marcus Fenix Collection ==> Q3 2015

Gears of War [Xbox One] ==> Q4 2016
 

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
خب اینم یه مدرک دیگه که نشون میده اون یکی بازی BTS حداقل تا قبل از معرفی Gears در حال ساخت بوده :D
وقتی نوشته unreleased یعنی یا ساخت بازی تموم شده ولی اونقدر چرت بوده که نیومده :-s
یا اینکه قراره منتشر بشه :bighug:
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,286
یه سوالی که برا من پیش اومده اینه که آرت دیزاینر های Black Tusk قبلا روی چه بازی هایی کار کردن؟ :-/
خیلی این طراحی هنری ـه مهمه. :d
دوست دارم جو بازی مثل فصل اول جاجمنت باشه... طراحی هنری فوق خفن ـش با اون ویژوال ترسناکش [انصافا با Halo 4 قابل رقابته] -به نظرم یکی از بهترین فصل های سری Gears رو رقم زده بود.

پ.ن : امیدوارم E3 2015 دست پر بیان بیشتر از این تو کف ـمون نذارن. :|




environment artistه gears of war judgment دامیان استمپنایوسکی (damian stempniewski) که البته level designer بازی هم بودش, طراحی محیط judgment خوب بود ولی یکی از دلایلی که بازی اصلا جالب در نیومد قسمت کمپینش محیط های کاملا بسته و حس حبس بودن فرد هنگام بازی هست که محیط پر زرق برق هم کمکی نکرد بهش که البته همین شخص طراح مراحل هم به عهدش بود که بهتر اصلا در رابطه باهاش صحبت نکنیم انقدر که مزخرف بود,, یادم میاد damian جزء فرند لیست لایوم بود که developer reaper بود که کشتمش مدال reaper گرفتم :d
یکی از دیگه از مشکلات جاجمنت طراحی مزخرف مپ های مالتی پلیرش بود چه به صورت symmetrical و asymmetrical که کاملا طراحی اماتور و طراحی سر سری داخلش به شدت موج میزد.

اما در رابطه با level designer گرز او وار جدید :
scot cowie - تجربه 15 سال در صنعت گیمینگ داره تجربه هاشم در بازی هایی همچون

Warhammer 40,000 : Dark Millenium Online
Need For Speed
Scarface 2
به اضافه کلی پروژه دیگه.
کلا این کارا ارش بر میاد: :d

■ Level / Mission design.
■ Game / Systems design.
■ Story / Theme design.
■ Environment Art Asset Production.
■ Quality Assurance.

Specialties:
■ Level & Mission Design.
■ Game Design.
■ Story / Theme Design.

chris matthews به عنوان art director مشغول به کار هست که به عنوان senior artist قبلا داخل crytek uk و free radical design کار میکرده.
crysis1-crysis2-crysis3 -star wars battle front 3 - haze : Senior/Lead artist

#اپدیت
یک عده از کارکنان black tusk در یک بازه زمانی استدیو ترک کردند که از بین ماه اپریل تا جولای
مثلا damon tasker که قبلا بلک تاسک بوده حدود 3 ماه هست ملحق شده به remedy برای بازی کوانتوم بریک.

...............................................

در رابطه با بلک تاسک پروژه قبلیشون فقط در سطح cg بوده و مراحل ابتدایی بازیو طی میکردن و روند ساخت بازی بسیار کند بوده زمانی که phil spencer به عنوان head of xbox میاد روی کار بلک تاسک جهت اصلی کار خودشو پیدا میکنه نه زمان don mattrick چموش که علت تمامیه این بی برنامگی ها بوده .
....
 
آخرین ویرایش:

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,176
نام
Ehsan
ظاهراً Aaron Greenberg یه سر رفته بلک تاسک و خیلی تحت تاثیر چیز ـایی که دیده قرار گرفته !
The new Gears of War game currently in development at Microsoft's Black Tusk Studios in Vancouver is shaping up well, according to Xbox executive Aaron Greenberg. He visited the studio recently, and reports on Twitter that he left feeling "very impressed" with what he saw
He adds that the Gears of War franchise is in good hands with a very talented team


[gamespot]
 
آخرین ویرایش:

ヽ(。_°)ノ

Death may be my only freedom
کاربر سایت
Feb 4, 2013
3,406
نام
EsmaiL
ظاهراً Aaron Greenberg یه سر رفته بلک تاسک و از چیز ـایی که دیده خیلی تحت تاثیر قرار گرفته !




[gamespot]
از گیرز آو وار که فقط کانسپت و نقاشی دیده اینو که مطمئنم، پس شانگهای زنده است :crying:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر