Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
یه چندتا نکته منفی دیگه ام که تو این مدت با بچه ها بهش برخورد کردیم رو بگم که تو نسخه اصلی درست شه گیم پلی کاملا بی نقص میشه ... یکی اینکه موقع رانینگ نمیتونی به موقع تیر بزنی به مکثی ایجاد میشه که اصلا RT کار نمیکنه ...دمیج لنسر زیاده باید کمتر بشه اگه اکتیوم بشه که دیگه هیچی...... کسی با chainsaw بیاد سمتت تیر بزنی stun نمیشه اینم رو مخه تو کل سری گیرز تیر میزدی stun میشد کسی که روشن میکرد میومد سمتت !!! GRENADE TAGING رو دیوار که دیگه دورش تموم شده تو گیرز 2 که بلافاصله میترکید رو مخ بود ولی تو 3 بهتر شد جای فرار داشتی بلافاصله نمیترکید که بهترین حالت بود... ولی تو گیرز 4 مثل 2 شده بلافاصله میترکه اصلا خوب نیست چون کلا حرکت رو مخیه مخصوصا با گیم پلی فوق سری گیرز 4 اصلا چیز جالبی نیست اینقدر سریعه که تا بفهمی رفتی رو هوا .. طرف ورمیداره اطراف اسلحه های قوی مپ تگ میکنه کیل مفت میگیره خیلی اسون .... کلا همون رو ادم تگ بشه کافیه باید با جاش ور دارن یا مثل گیرز 3 ش کنن ..... این نکاتی که گفتم تو فروم گیرز هم بهش اشاره شده و به احتمال زیاد برای نسخه اصلی همش درست میشه ...
 
یه چندتا نکته منفی دیگه ام که تو این مدت با بچه ها بهش برخورد کردیم رو بگم که تو نسخه اصلی درست شه گیم پلی کاملا بی نقص میشه ... یکی اینکه موقع رانینگ نمیتونی به موقع تیر بزنی به مکثی ایجاد میشه که اصلا RT کار نمیکنه ...دمیج لنسر زیاده باید کمتر بشه اگه اکتیوم بشه که دیگه هیچی...... کسی با chainsaw بیاد سمتت تیر بزنی stun نمیشه اینم رو مخه تو کل سری گیرز تیر میزدی stun میشد کسی که روشن میکرد میومد سمتت !!! GRENADE TAGING رو دیوار که دیگه دورش تموم شده تو گیرز 2 که بلافاصله میترکید رو مخ بود ولی تو 3 بهتر شد جای فرار داشتی بلافاصله نمیترکید که بهترین حالت بود... ولی تو گیرز 4 مثل 2 شده بلافاصله میترکه اصلا خوب نیست چون کلا حرکت رو مخیه مخصوصا با گیم پلی فوق سری گیرز 4 اصلا چیز جالبی نیست اینقدر سریعه که تا بفهمی رفتی رو هوا .. طرف ورمیداره اطراف اسلحه های قوی مپ تگ میکنه کیل مفت میگیره خیلی اسون .... کلا همون رو ادم تگ بشه کافیه باید با جاش ور دارن یا مثل گیرز 3 ش کنن ..... این نکاتی که گفتم تو فروم گیرز هم بهش اشاره شده و به احتمال زیاد برای نسخه اصلی همش درست میشه ...
مهران Chainsaw وقتی طرف یه مقدار نگه میداره، دیگه Stun نمیشه ! گرز 3 هم اینجوری بود ! وقتی شروع به فعال کردن میکنه اگه تیر بخوره stun میشه ...
کانتر کردن یکی با اره هم کاری نداره ! راحت آدم میاد عقب ...
اینم یه کلیپ از 2 هدشات با dropshot:
لینک
:D
چندتا کلیپ دیگه :
لینک1
لینک2
 
ماهم به لطف یکی از دوستان (یکی از کاربران بازیسنتر) حدود 1 ساعت و نیم فعلا بتا رو رفتیم (فقط deathmatch ) . گرافیک بازی که کلا بد نی اما جای کار داره واقعا . مپ DAM واقعا خوب نیست به نظرم گرافیکش . گیم پلی بازی که کلا خوبه . بین بازیکن های خودمون وقتی برخورد میشه یه جوری لگ میگیره حرکت کردن ؟ سرعت گیم پلی بالاست به نظرم و خوبه کلا .
گرافیکش رو و یکسری موارد جزئی مثل همین برخورد بازیکن ها که لگ میاورد و ... رو ردیف کنند به نظرم خوب میشه . من حتی اگه رزولینش رو مثلا 900p هم کنند بازم مشکلی نیست اما گرافیکش بهتر بشه .
تشکر
راستی اگر خواستید من gpnt93 هستم
 
یکی از بازی هایی که مولتیشو دوست داشتم هم همه سری هاشونو بازی کردم همین GoW بود ^:)^ فکر کنم بخاطر این و کوانتوم بریک هم که شده باید یه one جور کنم کنار این ps4 :-?
 
  • Like
Reactions: sadegh93
مهران Chainsaw وقتی طرف یه مقدار نگه میداره، دیگه Stun نمیشه ! گرز 3 هم اینجوری بود ! وقتی شروع به فعال کردن میکنه اگه تیر بخوره stun میشه ...
کانتر کردن یکی با اره هم کاری نداره ! راحت آدم میاد عقب ...
اینم یه کلیپ از 2 هدشات با dropshot:
لینک
:D
چندتا کلیپ دیگه :
لینک1
لینک2
کاملا با نظرت مخالفم متین !!‌ تو گیرز ۳ مکانیک گیم پلی یه جوری بود طرف اگه stun هم نمیشد که یادمه میشد .. راحت با لنسر یا دمیج دادن میتونستی سرعتشو کم کنی چون طرف لنسر میخورد یا دمیج میگرفت سرعت راه رفتنش کلا نابود میشد ولی تو این گیرز که سرعتش خیلی بیشتره دمیج هم سرعت پلیر رو رو کم نمیکنه طرف پشت یه دیوار وایستاده تا یکی میاد بره سمتش با chainsaw رد خورد نداره.. ولی تو گیرز 3 میفهمیدی طرف قصدش chainsaw کردنه راحت با رترو لنسر یا لنسر بهش دمیج میدادی قفلش میکردی ولی تو گیرز 4 اینجوری نیست ..
در مورد اون یه تیکه که بولد کردم یکم اغراق کردی... چون تو یه فضای بسته قرار بگیری دیگه نمیتونی بری عقب گیر میوفتی یا خیلی پیش میاد که به یه جا گیر کنی که راهت بسته باشه یا اصلا 2 نفر به قصد chainsaw کردن بیان سمتت با این سرعت گیرز 4 بازم میتونی بری عقب با توجه که تیر stun نمیکنه ؟؟؟؟ هیچی رنده میشی میره.. ولی اگه تیر stun کنه دو نفرو میتونی بزنی ...... پس به این راحتی که میگی نیست برای این سرعت گیم پلی یه سری چیزا باید تغییر کنه بازی از بالانس در نیاد .....
 
کاملا با نظرت مخالفم متین !!‌ تو گیرز ۳ مکانیک گیم پلی یه جوری بود طرف اگه stun هم نمیشد که یادمه میشد .. راحت با لنسر یا دمیج دادن میتونستی سرعتشو کم کنی چون طرف لنسر میخورد یا دمیج میگرفت سرعت راه رفتنش کلا نابود میشد ولی تو این گیرز که سرعتش خیلی بیشتره دمیج هم سرعت پلیر رو رو کم نمیکنه طرف پشت یه دیوار وایستاده تا یکی میاد بره سمتش با chainsaw رد خورد نداره.. ولی تو گیرز 3 میفهمیدی طرف قصدش chainsaw کردنه راحت با رترو لنسر یا لنسر بهش دمیج میدادی قفلش میکردی ولی تو گیرز 4 اینجوری نیست ..
در مورد اون یه تیکه که بولد کردم یکم اغراق کردی... چون تو یه فضای بسته قرار بگیری دیگه نمیتونی بری عقب گیر میوفتی یا خیلی پیش میاد که به یه جا گیر کنی که راهت بسته باشه یا اصلا 2 نفر به قصد chainsaw کردن بیان سمتت با این سرعت گیرز 4 بازم میتونی بری عقب با توجه که تیر stun نمیکنه ؟؟؟؟ هیچی رنده میشی میره.. ولی اگه تیر stun کنه دو نفرو میتونی بزنی ...... پس به این راحتی که میگی نیست برای این سرعت گیم پلی یه سری چیزا باید تغییر کنه بازی از بالانس در نیاد .....
به نظرم الان اغراق کردی ! واقعا چند لابی دیدی که ملت هی Chainsaw کنن و نتیجه بگیرن ؟؟ محیط بسته رو هم نمیدونم کجا رو میگی ... سرعت راه رفتن کارکتر خیلی کمه همین جوریش ! یه Roll به عقب کلی آدمو دور میکنه از خطر ! تو فروم گرزم ندیدم کسی شاکی باشه از chainsaw ! واس خودمم اصلا مشکلی نبوده تا حالا ... حالا اگه موقعیتی برات پیش اومد که واقعا کانتر نداشت لطفا کلیپ اش رو بگیر که روی اون بحث کنیم !

---------------------------------------------------------------------------------
جدی ترین مشکل این بازی به نظرم Wall-Cancel Delay هست که خیلی زیاده ! خیلی دست و پای آدمو میبنده ! یه جاهایی آدم حس میکنه داره Ultimate Edition میزنه ! این مشکل هم بیشتر در Duel هاست ! شما حمله میکنی، تنها گزینه ات بانس سریعه که طرف چندتا خطا بزنه و شما بتونی نزدیکش شی ! اما اینجا خیلی موقعیت شبیه UE میشه که محل لیز خوردن کارکتر کاملا قابل پیش بینی میشه و طرف دفاع کننده راحت میزنه !
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or