Gears of War 4 | PC

  • Thread starter Thread starter Heska
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & Windows 10

در کنفرانس E3 مایکروسافت مشخص شد Gears of War 4 به صورت همزمان برای ویندوز 10 نیز عرضه میشود

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :
- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
صلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر :




Characters


Weapons


Enemies


تریلرها :

گیم پلی جدید
لینک : Gears of War 4 - Conquering the fort


Gears of War 4 E3 2015 Gameplay Demo
- لینک

...


TOMORROW- لینک

با تشکر از @Musician
 
آخرین ویرایش:
این افکت ریفرکشن توی DX11 نبود !
خیلی پردازش میگیره ... مربوط به شکسته نور هستش مخصوصا توی مایعات و شیشه !
FOV هم به صورت پیش فرض 80 هستش که برای سوم شخص خیلی خوبه ! حتی میشه 70 کردش که فریم بیشتری بگیری ... مثلا اگر با 80 FOV شصت فریم بگیری اگر بزاری روی 70 فریم میره بالای هفتاد ...
Light Scattering هم فکر کنم همون GI یا FG باشه که شکسته و باز تاب نور توی کل محیط هستش که غیره فعال نمیشه فقط کیقیت فیلترش را میشه کم و زیاد کرد ...
Ambient Intensity هم فکر نکنم توی پرفورمنس زیاد تاثیر داشته باشه چون میزان کنتراست امبینت ها را کم و زیاد میکنه ..
subsurface scattering هم که اولین بار توی ویچر دیدم و واقعا تاثیر میزاره توی گرافیک مخصوصا روی برگه درخت ها و گیاه ها وقتی که توی روز باشه ... البته ممکنه فقط روی پوسته بدن ها فلگ بشه ...
فکر کنم مربوط به پخش شدن نور توی جو و ... می شه. البته این تکنیک ها هیچ کدوم مثل رندرر های غیر ریلتایم مثل V-Ray و ... کار نمی کنن و در واقع یه کلکی می زنن که نتیجش نزدیک به کار واقعی باشه. پرتو نوری در کار نیست که بخوان بشکوننش یا مثلا ببرنش زیر سطح پخشش کنن(SSS). همش تخمینه. فعلا البته. تا زمان PS6 شاید بشه Ray Tracing رو وارد گرافیک ریل تایم کرد.
 
  • Like
Reactions: {ehsan}
فکر کنم مربوط به پخش شدن نور توی جو و ... می شه. البته این تکنیک ها هیچ کدوم مثل رندرر های غیر ریلتایم مثل V-Ray و ... کار نمی کنن و در واقع یه کلکی می زنن که نتیجش نزدیک به کار واقعی باشه. پرتو نوری در کار نیست که بخوان بشکوننش یا مثلا ببرنش زیر سطح پخشش کنن(SSS). همش تخمینه. فعلا البته. تا زمان PS6 شاید بشه Ray Tracing رو وارد گرافیک ریل تایم کرد.
دقیقا ! .البته برای GI میتونند با مقدار پرتوی خیلی کم و نهایتا یک بار بازتاب و یه فیلتره سنگین جلوه نسبتا خوبی ارایه بدن . ولی خوب اینکه یه روزی بتونند تمام محاسبات مثل موتور های رندر به صورت ریل تایم انجام بشه داخل بازی ... یه چیزی هست که واقعا توی مغزه من نمیگنجه... مخصوصا اگر قرار باشه کاستیک هم داشته باشه !
جالبه الان به جای اینکه حجمه کار را بالا ببرند گیر دادن به 4k !
به نظرم زمانی این مهم میشه که گرافیک بازی هیچی کم نداشته باشه... در صورتی که خیلی راه داریم تا رسیدن به کیفیت انیمیشن های پیکسار یا دیزنی
بعد از اینهمه پیشرفت کارت گرافیک ها هنوز مشکله محدودیت ورتکس ... اونم به شکله عجیبی وجود داره ... دیگه بحثه نور و سایه و چیز های خیلی سنگین تر از این بماند
 
v-ray موتور رندر فیزیکی نیست بنابراین شکست نور و محاسبات GI و Causting هیچ کدوم بر اساس برخورد فوتون ها انجام نمی گیره بلکه این متریال ها هستن که این خاصیت رو به اون سطح و جسم میدن .sss یهترین و سبک ترین متریال برای داشتن یک جسم با خاصیت عبور نور و نگهداری بخشی از نور و ایجاد Refraction مناسبِ .

اما هیچ کدوم از اینها تا به حال داخل بازیهای ویدیویی گنحونده نشده .
چرا چون اونوقت دیگه گیم پلی نیست CG هست .
ی کارت QUADRO FX انویدیا با قیمت 8000000 میلیون که برای رندرینگ طراحی شده فقط برای رندر ی تک فریم بسته به خیلی از فاکتورهای به کار رفته و تنظیمات اون موتور رندر می تونه زمان رندری از 1 دقیقه تا چند ساعت رو براش درنظر گرفت .
البته که دایرکت ایکس نویسی یا OPEN GL ربطی به مورد بالا نداره اما میشه برای این منظور پیکره بندی و استفاده بشه .
بهینه کردن این موتور با این تنظیمات کار آسونی نیست و نباید ازش توقع پرفورمنس داشت .
یادم میاد بازی DIRT3 هم گزینه ای به اسمGLOBAL ILLUMINATION داشت که بعد از روشن شدنش فریم رو به شدت تحت تاثیر قرار میداد . این همون اثر گذاری نور از منبع نوری بر روی تمامی جهان بازی هست که در واقع ی جور تابش و بازتابش ریل تایم رندرینگ رو مورد پردازش قرار میده که همون BOUNCE یا برخورد فوتون ها بر روی سطح و پراکنده شدنشون تو محیط .
 
  • Like
Reactions: Fratos
فرقی نمی کنه، اگه بخواید فرمت EAppx رو نصب کنید راهش همینه. اگه فرمت فایلای باز شده و محتوای فولدر بازی رو دانلود کرده باشید که نیازی به دیکریپت کردن نداره.
توی دستور هم مسیر و نام بازی رو بعدش می دن.

"Add -appxpakage "C:/folder.x.appx


اهان این فرمت باز نیست گرفتم اره فرمت EAPPX که حله می ره سره جاش نصب می شه اما اگر اکسترکت شده باشه هچ رقمه عین گذشته نصب نمی شه. یعنی بیای جایی غیر از WINDOWAPP براش تعیین کنی بازی های جدید دیگه این شکلی نصب نمی شن.
 
سلام من دیتا بازی gears 4 رو دانلود کردم از سایت و یه فایل 73 گیگ بهم داده Microsoft.SpartaUWP_9.1.0.2_x64__8wekyb3d8bbwe.eappx
من چطور باید از این حالت درش بیارم یک جا نوشته بود کافیه با دستور Add-AppxPackage فایل eappx رو نصب کنین خب ولی من نمیدونم پیکار باید انجام بدم کسی هست ت.ضیح کامل بده ممنون میشم
 
سلام من دیتا بازی gears 4 رو دانلود کردم از سایت و یه فایل 73 گیگ بهم داده Microsoft.SpartaUWP_9.1.0.2_x64__8wekyb3d8bbwe.eappx
من چطور باید از این حالت درش بیارم یک جا نوشته بود کافیه با دستور Add-AppxPackage فایل eappx رو نصب کنین خب ولی من نمیدونم پیکار باید انجام بدم کسی هست ت.ضیح کامل بده ممنون میشم
Microsoft Windows 10 Store ( مشکلات / دانلود / خرید / ساختن اکانت و ... )
 
بهینه کردن این موتور با این تنظیمات کار آسونی نیست و نباید ازش توقع پرفورمنس داشت .
یادم میاد بازی DIRT3 هم گزینه ای به اسمGLOBAL ILLUMINATION داشت که بعد از روشن شدنش فریم رو به شدت تحت تاثیر قرار میداد . این همون اثر گذاری نور از منبع نوری بر روی تمامی جهان بازی هست که در واقع ی جور تابش و بازتابش ریل تایم رندرینگ رو مورد پردازش قرار میده که همون BOUNCE یا برخورد فوتون ها بر روی سطح و پراکنده شدنشون تو محیط .
بستگی به تنظیمات رندر داره که به صورت فیزیکی باشه یا حتی ترکیبی ... به هر حال Path tracing خودش به مختصات نیاز داره و تا زمانی که به مختصات نیاز هست در واقع ماهیت فیزیکی داره . در واقع چیزی به فوتون به معنی واقعی نیست که به صورته واحد پردازش بشه ...
البته این کارت در مقابل ابر رایانه هایی که پیکسار یا دیزنی رنددر انجام میدن هیچی حساب نمیشه ... چون اونجا دیگه بحثه چند میلیون Power PC هستش که همون هم ممکنه هر تک فریمش چند روز طول بکشه
پرفورمنس بازی روی کارت گرافیک های مختلف در رزولوشن های مختلف:

View attachment 66562
خیلی بهینه نشون میده ؟!
تازه احتمالا این با کارت های رفرنس هستش و بدون افزایش کلاک ...
 
آخرین ویرایش:
پرفورمنس بازی روی کارت گرافیک های مختلف در رزولوشن های مختلف:

View attachment 66562

اگه اشتباه نگفته باشن باید یه حالت بالاتر از Ultra هم برای تنظیمات گرافیکی داشته باشه که اسمش رو گذاشتن Insane Setting و روی سخت افزارهای فعلی با فریم مناسب قابل اجرا نخواهد بود.

Gears of War 4 Has New “Insane” PC Graphic Settings | nitrado.net
 
  • Like
Reactions: BitsandBytes
مشکلی رو که من اول هفته برای پاک شدن دیتای دانلود شده از استور داشتم در فروم رسمی بازی هم مطرح کرده بودن و دیروز تازه تایید شده :

10/4 - Update
Hi all -

The store team are continuing to work on the issues being reported, and we are supporting them with any user information we can gather.

If you have experienced your download restarting from scratch even with 14393.222, the Store team are requesting some user assistance in obtaining data on the issue to rectify it as quickly as possible. If you would like to help should you be encountering issue, there are two methods that would help their investigation:



Gears of War 4 For Windows 10 - Pre-Download Announcement | Gears of War 4 | Forums | Gears of War - Official Site
 
یک ساعت تمومه زل زدم به مانیتور و دارم انواع اسکرین شات ها رو بالا پایین میکنم تا یه تفاوتی بین Ultra و Insane پیدا کنم؛ ولی تفاوت ها در اکثر موارد واقعا ناچیز هست. به عنوان نمونه میتونید تصویر زیر رو خودتون آنالیز کنید (که البته این تصویر فقط برای DoF هست):

برای دسترسی به کادر مقایسه روی تصویر کلیک کنید

تفاوت ها در سایه پردازی و SSR یک مقدار واضح تر هست ولی به هرحال اینم صحبت Andrew Burnes از انویدیا هست که رسما لپ کلام رو بدون هیچ رو دربایستی بیان کرده:

Most folks should probably use High, as Medium only applies Depth of Field blurring in select scenes, as demonstrated above in our interactive comparisons. Ultra offers only marginal improvements over High most of the time, and "Insane" simply isn't worth the cost unless you've got a supercomputer from the future that can power through the pain without flinching

اینم لینک اصلی Performance Guide ـه NVIDIA هست که میتونید توش بقیه تصاویر و مقایسه ها رو ببنید:

Gears of War 4 Graphics & Performance Guide

EDIT: عذر میخوام من متن اصلی انویدیا رو کامل نخونده بودم، این صحبت Andrew Burnes رو هم تو یکی از سایت ها دیده بودم که اینجا هم عینا بیان کردم؛ الان که متن انویدیا رو خودم خوندم ظاهرا این صحبت بالا صرفا برای تنظیمات DoF هست ولی در مورد بقیه ستینگ های بازی هم ایشون صحبت های تقریبا مشابهی رو بیان کردند و همونطور که پیش تر هم بیان شد درمجموع تفاوت های بین Ultra و Insane اونقدر نیست که ارزش افت پرفورمنس رو داشته باشه.
 
آخرین ویرایش:
خب داستان چی میشه. من فقط شماره 1 رو بازی کردم. حالا بپرم روی 4 ؟ چطور تونست برای xb1 و PC (بیشتر به خاطر Xb1 ) شماره 1 بازی رو ریمستر کنن ولی نمیتونن یه کالکشن از شماره ی 2 و 3 برای PC بدن؟ خداییش مسخره است.
 
  • Like
Reactions: JOKERACN7

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or