Xbox Gears 5

وابستگی بیش از حد بشر به تکنولوژی باعث سقوط انها خواهد شد، و تمامی دشمنان با اتحاد به دنبال تنها انساهای باقی مانده در دنیا هستند که انها را از بین ببرند. در نقش "کیت" به سفری خواهیم رفت که ریشه واقعی لوکاست ها را کشف کنیم و برای انچه که باقی مانده در کنار دوستانمان مبارزه کنیم.

4dd4dc7e-964c-43cf-aac4-f7d03fc40172.jpg


Gears 5
توسعه دهنده : استدیو د کوالیشن
ناشر: اکس باکس گیم استدیوز
ژانر: شوتر سوم شخص
مد ها: تک و چند نفره
تاریخ عرضه: نوزدهم شهریور ماه (پانزدهم برای دارندگان نسخه التیمیت و گیم پس التیمیت)
پلتفرم ها:
110024 110023

قیمت:
نسخه التیمیت ادیشن: 80 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Ultimate Edition Character Pack
  • 30 days of Boost
  • Early Access - Play 4 days early!
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July
نسخه استاندارد: 60 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July

نکته: بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی با خرید Gears 5 از استور مایکروسافت میتوانید هم بر روی Xbox One و بر روی Windows 10 بازی را صاحب شوید.


d0a06b93-2263-496b-8cb2-85938d530b4b.png


بازی از روز اول عرضه بر روی گیم پس دردسترس هست و دارندگان گیم پس التیمیت چهار روز زودتر به بازی دسترسی دارند



در E3 سال 2018 استدیو کانادایی د کوالیشن که مسئولیت همه چیز مرتبط با دنیای Gears of War را در اختیار دارد قسمت جدید این سری را با نام Gears 5 معرفی کرد. اگر Geow 4 را به پایان رسانده باشید حتما میدانید در انتهای بازی شاهد یک پیچش داستانی هستیم که همه ماجراها را به ملکه Myrrah لوکاست ها پیوند میزند. در این دنباله مستقیم کیت دیاز (Kait Diaz) نقش اصلی داستان محسوب میشود و قرار است وی به همراه Del از مسیر دسته (که توسط JD رهبری میشود) جدا شوند و به دنبال کشف حقیقت ریشه لوکاست ها بروند.

اطلاعات زیادی از بخش کمپین بازی تا ماه دسامبر منتشر نخواهد شد و دانسته های فعلی ما صرفا به همین موارد برمیگردد. ولیکن اقای راد فرگوسن مدیرعامل استدیو د کوالیشن میگوید انها برای ساخت و توسعه Gears 4 به دلیل اینکه اعتماد کاربران را نزد خود نداشتند، دست به تغییرات و ریسک های فراوان نزدند ولیکن این بار برای Gears 5 اختیار عمل بسیاری دارند و بسیار ریسکی تر عمل کرده اند. به دنبال همین مورد حال شاهد عمیق ترین کمپین ساخته شده برای هستیم.

ویژگی های بازی به نقل از سایت Xbox:

به عنوان یکی از تحسین شده ترین دنیاهای بازیهای ویدیویی، گیرز حال از همیشه بزرگتر است، با 5 مود هیجان برانگیز در کنار عمیق ترین کمپین ساخته شده سری
کمپین کو-اپ سه نفره: در کنار دوستان خود در کمپین کو-اپ سه نفره انلاین و یا اسپلیت اسکرین مبارزه کنید
مسیر وظیفه: از یک سرباز تازه وارد تا ژنرال چهار ستاره ارتقا بیابید. چالش های جدید دریافت کنید، و جوایز فوق العاده پاداش بگیرید و درنهایت لوت خود را به نمایش بگذارید
بووت کمپ: اگر تازه به سری گیرز وارد شده اید و یا خیلی عقب مانده اید، بوت کمپ یک راه سرگرم کننده برای یاد تکنیک های مبارزه از مراحل ابتدایی تا حرفه است
به جای جک بازی کنید: جک یک پرنده رباتی شخصی پوشش دهنده شماست که میتواند از شما پشتیبانی و یا به دشمنان اسیب وارد کند. بی نقص برای تازه واردین به سری گیرز
ویترین جلوه های بصری: تمام مود های بازی را در رزولوشن 4K به همراه پشتیبانی از HDR در روون ترین حالت ممکن یعنی 60 فریم بر ثانیه بر روی Xbox One X تجربه کنید

تمام تریلرهای منتشر شده از بازی در کانال رسمی یوتیوب Gears of War:

Gears of War




کپی و یا ارجاع به سایر سایت های فارسی زبان طبق قوانین ممنوع است.
تاپیک به فوق العاده ترین شکل ممکن اپدیت خواهد شد.
 

Attachments

  • 6jeo_امضا.jpg
    6jeo_امضا.jpg
    136.6 KB · مشاهده: 11,023
یه مقدار بی انصافیه
قبول دارم gears 4 بازی بود که مطابق انتظار نبود خودمم خوشم نیومد
ولی gears 5 خیلی خوبه واقعا تمام تلاششون رو کردن که یه بازی خیلی خوب و کم ایراد بسازن
شما از چه نظر بازی واسطون انقد بد بوده
راستش حال و حوصله تایپ ندارم :D
فقط در این حد بگم که این بازی هیچ ربطی به سه گانه شاهکار این عنوان نداره. بازی بیشتر شبیه Tomb Rider و انچارتده تا گیرز.
 
خب الان تموم شد بازی. حقیقتا وضعیت بازی خنده دار شده و خیلی ناراحت کنندس ببینی بازی که یک نسل کامل باهاش زندگی کردی به این روز افتاده
شروع بازی که رسما توهین به پلیر هستش با اون توتوریال مسخره و احمقانه که به سبک ۲نسل پیش یه فضای مخصوصا ساختن برای آموزش دادن که خیلی هم طولانیه. بعد ازون میرسیم به اینتروی بازی که خیلی داغون بود به نظرم و اصلا تاثیری که باید داشته باشه رو نداشت. بعد ازون بازی خیلی خوب شد و هم اکت ۱ هم ۲ برای من لذتبخش بود. مخصوصا اکت ۲ که بازی نیمه اوپن ورلد شد و تجربه جالب و خوبی بود. محیط برفی رو خیلی دوس داشتم. هرجا که میشد رو گشتم و کلا خوش گذشت اما نمیدونم کدوم بیشعوری ایده اده بود که بچه‌ها بیاید اکت سوم هم مثل اکت دوم بسازیم اما با کیفیت پایینتر! ترجیح میدادم از اکت سوم بازی دوباره خطی بشه نه اینکه ولمون کنه تو یه محیط باز و هی بریم برگردیم بریم برگردیم. اون باس فایت احمقانه دومین توهین بزرگ بود بعد از بخش آموزشی! دوس دارم طراح این بازی رو ملاقات کنم بفهمم چی تو سرش میگذشته. اکت ۴ هم تحت تاثیر همون اکت سوم بود و اصلا خوب نبود. کش دادن به وضوح قابل مشاهده بود با درگیری‌های تکراری و خسته کننده که ذره‌ای هیجان نداشتن و در آخر هم سومین توهین با تکرار اون باس فایت مسخره :D اینکه دلشون نمیاد داستان رو جمع کنن بره خیلی قشنگه. یعنی انگار همه راضین و همینجوری دوس دارن ادامش بدن
شخصیت‌های بازی خوبن (در حد خودشون، در مقایسه با ۳گانه‌ی اصلی جوکن) حتی مارکوس هم یه کاری کردن به عصمتش. خود Kait رو دوس داشتم مخصوصا به خاطر صداگذاری لارا بیلی. از پسر مارکوس هم به شدن متنفر بودم و نمیدونم توانش رو دارم که برم سر وقت نسخه چهارم یا نه چون ظاهرا کل بازی با این باید بازی کرد. داستان هم چیز زیادی نمیشه گفت. بعد از دیدن آنچه گذشت در مورد گیرز ۴ فکر کنم داستان این نسخه حتی بهتر بود :D دیالوگای بازی هم یه جاهایی خیلی بد و لوس میشد :D
دشمنای جدید خیلی خوب نبودن به نظرم. نسخه سوم هم یه فکشن جدید اضافه میشه به بازی که خیلییی خوب بودن و واقعا تو بهتر شدن بازی خیلی تاثیر داشتن اما این اسنچر و بقیشون خیلی نچسب و یه جوری بودن. شوتینگ بازی همچنان خوب بود. از بین سلاح‌های جدید Markza رو از همه بیشتر دوس داشتم خیلی حس خوبی میداد مخصوصا وقتی رپید فایر میزدی تو سرشون و هدشات میشدن. با اسنایپش هدشات کردن همچنان جذاب و دوس داشتنیه. خیلی با نشر شاتگان کار نکردم اما همون یه ذره هم خوب بود
شاتگان جدید Overkill هم جالب بود. گرافیک بازی هم خیلی خوب بود. تخریب پذیری خوبی هم داشت مخصوصا یه جاهایی درگیری‌ها خیلی جذاب میشد به خصوص جایی که با HoD همه رو پاره میکنیم. واقعا یکی از بهترین ویپن‌های صنعت گیمه این Hammer of Dawn. مولتی و هورد رو بازی نکردم هنوز چون گلد ندارم فعلا. در کل ارزش تموم کردن داشت اما دوس داری زود فراموش کنیش بره :D
هوش مصنوعی رو یادم رفت بگم که ماشالا هم تیمی‌های ما در حماقت و بیشعوری رقابت سختی با دشمنانمون داشتن :D

@Musician
چطور ۲بار رو اینسین تموم کردی این نکبتو؟ :D
 
خب الان تموم شد بازی. حقیقتا وضعیت بازی خنده دار شده و خیلی ناراحت کنندس ببینی بازی که یک نسل کامل باهاش زندگی کردی به این روز افتاده
شروع بازی که رسما توهین به پلیر هستش با اون توتوریال مسخره و احمقانه که به سبک ۲نسل پیش یه فضای مخصوصا ساختن برای آموزش دادن که خیلی هم طولانیه. بعد ازون میرسیم به اینتروی بازی که خیلی داغون بود به نظرم و اصلا تاثیری که باید داشته باشه رو نداشت. بعد ازون بازی خیلی خوب شد و هم اکت ۱ هم ۲ برای من لذتبخش بود. مخصوصا اکت ۲ که بازی نیمه اوپن ورلد شد و تجربه جالب و خوبی بود. محیط برفی رو خیلی دوس داشتم. هرجا که میشد رو گشتم و کلا خوش گذشت اما نمیدونم کدوم بیشعوری ایده اده بود که بچه‌ها بیاید اکت سوم هم مثل اکت دوم بسازیم اما با کیفیت پایینتر! ترجیح میدادم از اکت سوم بازی دوباره خطی بشه نه اینکه ولمون کنه تو یه محیط باز و هی بریم برگردیم بریم برگردیم. اون باس فایت احمقانه دومین توهین بزرگ بود بعد از بخش آموزشی! دوس دارم طراح این بازی رو ملاقات کنم بفهمم چی تو سرش میگذشته. اکت ۴ هم تحت تاثیر همون اکت سوم بود و اصلا خوب نبود. کش دادن به وضوح قابل مشاهده بود با درگیری‌های تکراری و خسته کننده که ذره‌ای هیجان نداشتن و در آخر هم سومین توهین با تکرار اون باس فایت مسخره :D اینکه دلشون نمیاد داستان رو جمع کنن بره خیلی قشنگه. یعنی انگار همه راضین و همینجوری دوس دارن ادامش بدن
شخصیت‌های بازی خوبن (در حد خودشون، در مقایسه با ۳گانه‌ی اصلی جوکن) حتی مارکوس هم یه کاری کردن به عصمتش. خود Kait رو دوس داشتم مخصوصا به خاطر صداگذاری لارا بیلی. از پسر مارکوس هم به شدن متنفر بودم و نمیدونم توانش رو دارم که برم سر وقت نسخه چهارم یا نه چون ظاهرا کل بازی با این باید بازی کرد. داستان هم چیز زیادی نمیشه گفت. بعد از دیدن آنچه گذشت در مورد گیرز ۴ فکر کنم داستان این نسخه حتی بهتر بود :D دیالوگای بازی هم یه جاهایی خیلی بد و لوس میشد :D
دشمنای جدید خیلی خوب نبودن به نظرم. نسخه سوم هم یه فکشن جدید اضافه میشه به بازی که خیلییی خوب بودن و واقعا تو بهتر شدن بازی خیلی تاثیر داشتن اما این اسنچر و بقیشون خیلی نچسب و یه جوری بودن. شوتینگ بازی همچنان خوب بود. از بین سلاح‌های جدید Markza رو از همه بیشتر دوس داشتم خیلی حس خوبی میداد مخصوصا وقتی رپید فایر میزدی تو سرشون و هدشات میشدن. با اسنایپش هدشات کردن همچنان جذاب و دوس داشتنیه. خیلی با نشر شاتگان کار نکردم اما همون یه ذره هم خوب بود
شاتگان جدید Overkill هم جالب بود. گرافیک بازی هم خیلی خوب بود. تخریب پذیری خوبی هم داشت مخصوصا یه جاهایی درگیری‌ها خیلی جذاب میشد به خصوص جایی که با HoD همه رو پاره میکنیم. واقعا یکی از بهترین ویپن‌های صنعت گیمه این Hammer of Dawn. مولتی و هورد رو بازی نکردم هنوز چون گلد ندارم فعلا. در کل ارزش تموم کردن داشت اما دوس داری زود فراموش کنیش بره :D
هوش مصنوعی رو یادم رفت بگم که ماشالا هم تیمی‌های ما در حماقت و بیشعوری رقابت سختی با دشمنانمون داشتن :D

@Musician
چطور ۲بار رو اینسین تموم کردی این نکبتو؟ :D
نوید من اگه بخوام از ایراد های 2 شماره ای که کوالیشن ساخته بگم یک 4 5 صفحه ای میشه و از حوصله من خارجه و ارزش نداره انصافا که وقته تورم بگیرم :D چون ایرادات از narrative design شماره 4 با 5 گرفته تا جزییات world building و حس حال دنیای gears و غیره... تنها چیزی که کوالیشن برای نسخه های جدید Gears خوب عمل کرد، تریلر tomorrow بود :D وگرنه کاری نکرد که بازی چیزی اضافه بشه و مهمترین مساله همینه، اولین بهانشون این بود که رو gears التیمیت کار کنن تا تیمشون با ساخت Gears آشنا بشن و بعد وقتی آشنا شدن یک گیرزی بدن که به ریشه ها برگرده :D اونم چی تو فاصله زمانی 2.5، بعدش یارو فرگوسن میاد عقاید مالتی کالچرال و دایورسیتی میچپونه تو بازیش.:D شخصیتای نمکدون و نپخته میزاره که برای توجیه کردن کارهاشون 500 تا کتاب با کامیک میدن بیرون، برعکس اپیک که 0 تا 100 همه چیز رو اصول بود. خلاصه زیاد سخت نگیر چون منم سخت نمیگیرم.:D Gears 5 هم 2 تا اکت اولش خوب بود اکت 3 که کلا ساید کوئست بود با اون محیطای عذاب آورش با طراحی آماتور گونه محیط ها که قشنگ حسو حال دمو نیمه پخته تکنیکی آنریل میداد. اخرم دیدیم استدیو هد یا انداختن بیرون یا دید اوضاع خرابه در رفت. کلا فرگوسن اومده بود برای ایجاد امنیت شغلی و 5 سال ریلکس کنه:D
کلا کوالیشن همونطور که گفتم تا الان چیزی اضافه نکرده و منو یاد اون گاو 2 سر رادیو اکتیو خورده تو fallout 3 میندازه که ملت بزور میخوان ازش شیر بکشن ولی نمیاد یعنی گیرزو به اینجا کشوندن. :D مگر اینکه واقعا یک دگرگونی اساسی انجام بدن تو همه زمینه ها.

157698
 
اونم چی تو فاصله زمانی 2.5، بعدش یارو فرگوسن میاد عقاید مالتی کالچرال و دایورسیتی میچپونه تو بازیش.
هنوز که هنوزه این جریان سیگار نکشیدن شخصیت ها و ضد دخانیات بودن بازی.... یکی از خنده دار ترین چیز هایی هست که تا به حال شنیدم:))
جالب اینجاست شدید هم روی این موضوع پافشاری میکرد:))
یکی نیست بگه گیرز چه ربطی به این چیزا داره!:|
 
من نصفه ولش کردم، چیز جدیدی که اضافه نشده رو کلا در نظر نگیری بیشترین چیزی که باهاش مشکل داشتم همین درآوردن از حالت خطیش هست، تا اونجایی که من رفتم لول دیزاین خوبی داشت بنظرم اما باز بودنش اصلا جذابیتی نداشت غیر از اتلاف وقت.
مولتیش ولی خیلی خوبه خداییش :دی
 
سر اون صحنه که بازی بهت انتخاب میده هرچی صبر کردم دیدم فایده نداره انگار فقط یکیشون باید بمیره، دیگه اونی که خیلی متنفر بودم (توله مارکوس) رو به کشتن دادم :D بعد آخر بازی خیلی خوب بود چون مشخص بود دارن زور میزنن با یه موسیقی مثلا قشنگ و حماسی و نشون دادن شخصیتای بازی و القای این حس که یه نبرد خیلی سخت رو بردیم و الان به آرامش رسیدیم، پلیر رو به وَجد بیارن ولی فکر کنم کلا تعداد این افراد تو کل دنیا به تعداد انگشتان ۲دست باشه :D
با پایان این نسخه راه رو برای یه خرابکاری دیگه باز گذاشتن اما امیدوارم ولش کنن. خدایی خودتون به درک چون پولتون رو میگیرید صرف نظر از کیفیت بازی، به خاطر فن‌های این بازی هم که شده چند سال بیخیال بازی بشید. واقعا گند زدن به ۳گانه‌ی همه جوره موفق نسل پیش کار هرکسی نبود. والا جاجمنتم بهتر ازینه. من یادمه حتی سر جاجمنت هم میشد با بچه‌ها دور هم جمع شد و لذت برد. یاد گلیچ لوت باکسا بخیر. مهرداد یادشه قطعا :D
هورد رو چی کار کردن؟ اونم تونستن گند بزنن توش؟
با توجه به این که ۳ گانه رو بازی کردی هورد میتنونه رنج بزرگی باشه x_x
 
من نمیدونم چه اصراریه که با آرمور شونصد کیلویی توی محیط های بازی باید بگردیم کالکتبل جمع کنیم :)) تغییر از نظر کوالیشن یعنی این فک کنم. خدا لعنتشون کنه که سر کاتسین ها سرم تو گوشی بود تلگرام چک میکردم انقدر که بی روح و یخ بود داستان و کرکتر ها! آدم یاد داستان و کاتسین های حماسی سه گانه میفته یه جوری میشه! بعد میگن شوتر نیاز به داستان نداره! داشته باشه یا نداشته باشه گیرز توی نسل ۷ هم از لحاظ شوتر و هم از لحاظ داستان گیمر ها رو ارضا کرد.
 
من نمیدونم چه اصراریه که با آرمور شونصد کیلویی توی محیط های بازی باید بگردیم کالکتبل جمع کنیم :)) تغییر از نظر کوالیشن یعنی این فک کنم. خدا لعنتشون کنه که سر کاتسین ها سرم تو گوشی بود تلگرام چک میکردم انقدر که بی روح و یخ بود داستان و کرکتر ها! آدم یاد داستان و کاتسین های حماسی سه گانه میفته یه جوری میشه! بعد میگن شوتر نیاز به داستان نداره! داشته باشه یا نداشته باشه گیرز توی نسل ۷ هم از لحاظ شوتر و هم از لحاظ داستان گیمر ها رو ارضا کرد.
کوالیشن فقط میخواست که یه تجربه ساخت open world‌ صرفا داشته باشن اما اینکاره نبودن چون مثل قدیم یه فقط یه مپ که یه سری‌ چیز‌ میز بریزی‌ توش بگی بیا اینم open world جواب نمیده چیزی‌ که باعث موفقیت witcher و RDR 2 شد پویایی مپ بود و این که واقعا حس میشد که بازی روح داره و زنده هست چیزی که اصلا تو‌ این بازی وجود نداشت و توانایی ساخت همچین چیزی هم در کوالیشن نیست اینا باید مثل god of war یه حالت free roam درست میکردن نه یه open world کامل
 
کوالیشن فقط میخواست که یه تجربه ساخت open world‌ صرفا داشته باشن اما اینکاره نبودن چون مثل قدیم یه فقط یه مپ که یه سری‌ چیز‌ میز بریزی‌ توش بگی بیا اینم open world جواب نمیده چیزی‌ که باعث موفقیت witcher و RDR 2 شد پویایی مپ بود و این که واقعا حس میشد که بازی روح داره و زنده هست چیزی که اصلا تو‌ این بازی وجود نداشت و توانایی ساخت همچین چیزی هم در کوالیشن نیست اینا باید مثل god of war یه حالت free roam درست میکردن نه یه open world کامل
دقیقا درسته حرفات و بزرگترین مشکلش همین بی روح بودن open wordبودنش بود
 
این داستان اپدیت بازی چی بود؟
یهو زد 61 گیگ دانلود اپدیت!
از اونجا که برا یه سری بازی دیگه هم تو یکی دو ماه اخیر این اتفاق افتاده و حتی حجم اپدیت ها گاهی از خود بازی بیشتر بوده،
این احتمالا به خاطر اکس کلاوده. ینی تو مورد هل‌بلید که خود نینجا گفت بابت اپدیت اکس کلاوده. گیرزم احتمالا همون باشه
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or