Xbox Gears 5

وابستگی بیش از حد بشر به تکنولوژی باعث سقوط انها خواهد شد، و تمامی دشمنان با اتحاد به دنبال تنها انساهای باقی مانده در دنیا هستند که انها را از بین ببرند. در نقش "کیت" به سفری خواهیم رفت که ریشه واقعی لوکاست ها را کشف کنیم و برای انچه که باقی مانده در کنار دوستانمان مبارزه کنیم.

4dd4dc7e-964c-43cf-aac4-f7d03fc40172.jpg


Gears 5
توسعه دهنده : استدیو د کوالیشن
ناشر: اکس باکس گیم استدیوز
ژانر: شوتر سوم شخص
مد ها: تک و چند نفره
تاریخ عرضه: نوزدهم شهریور ماه (پانزدهم برای دارندگان نسخه التیمیت و گیم پس التیمیت)
پلتفرم ها:
110024 110023

قیمت:
نسخه التیمیت ادیشن: 80 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Ultimate Edition Character Pack
  • 30 days of Boost
  • Early Access - Play 4 days early!
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July
نسخه استاندارد: 60 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July

نکته: بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی با خرید Gears 5 از استور مایکروسافت میتوانید هم بر روی Xbox One و بر روی Windows 10 بازی را صاحب شوید.


d0a06b93-2263-496b-8cb2-85938d530b4b.png


بازی از روز اول عرضه بر روی گیم پس دردسترس هست و دارندگان گیم پس التیمیت چهار روز زودتر به بازی دسترسی دارند



در E3 سال 2018 استدیو کانادایی د کوالیشن که مسئولیت همه چیز مرتبط با دنیای Gears of War را در اختیار دارد قسمت جدید این سری را با نام Gears 5 معرفی کرد. اگر Geow 4 را به پایان رسانده باشید حتما میدانید در انتهای بازی شاهد یک پیچش داستانی هستیم که همه ماجراها را به ملکه Myrrah لوکاست ها پیوند میزند. در این دنباله مستقیم کیت دیاز (Kait Diaz) نقش اصلی داستان محسوب میشود و قرار است وی به همراه Del از مسیر دسته (که توسط JD رهبری میشود) جدا شوند و به دنبال کشف حقیقت ریشه لوکاست ها بروند.

اطلاعات زیادی از بخش کمپین بازی تا ماه دسامبر منتشر نخواهد شد و دانسته های فعلی ما صرفا به همین موارد برمیگردد. ولیکن اقای راد فرگوسن مدیرعامل استدیو د کوالیشن میگوید انها برای ساخت و توسعه Gears 4 به دلیل اینکه اعتماد کاربران را نزد خود نداشتند، دست به تغییرات و ریسک های فراوان نزدند ولیکن این بار برای Gears 5 اختیار عمل بسیاری دارند و بسیار ریسکی تر عمل کرده اند. به دنبال همین مورد حال شاهد عمیق ترین کمپین ساخته شده برای هستیم.

ویژگی های بازی به نقل از سایت Xbox:

به عنوان یکی از تحسین شده ترین دنیاهای بازیهای ویدیویی، گیرز حال از همیشه بزرگتر است، با 5 مود هیجان برانگیز در کنار عمیق ترین کمپین ساخته شده سری
کمپین کو-اپ سه نفره: در کنار دوستان خود در کمپین کو-اپ سه نفره انلاین و یا اسپلیت اسکرین مبارزه کنید
مسیر وظیفه: از یک سرباز تازه وارد تا ژنرال چهار ستاره ارتقا بیابید. چالش های جدید دریافت کنید، و جوایز فوق العاده پاداش بگیرید و درنهایت لوت خود را به نمایش بگذارید
بووت کمپ: اگر تازه به سری گیرز وارد شده اید و یا خیلی عقب مانده اید، بوت کمپ یک راه سرگرم کننده برای یاد تکنیک های مبارزه از مراحل ابتدایی تا حرفه است
به جای جک بازی کنید: جک یک پرنده رباتی شخصی پوشش دهنده شماست که میتواند از شما پشتیبانی و یا به دشمنان اسیب وارد کند. بی نقص برای تازه واردین به سری گیرز
ویترین جلوه های بصری: تمام مود های بازی را در رزولوشن 4K به همراه پشتیبانی از HDR در روون ترین حالت ممکن یعنی 60 فریم بر ثانیه بر روی Xbox One X تجربه کنید

تمام تریلرهای منتشر شده از بازی در کانال رسمی یوتیوب Gears of War:

Gears of War




کپی و یا ارجاع به سایر سایت های فارسی زبان طبق قوانین ممنوع است.
تاپیک به فوق العاده ترین شکل ممکن اپدیت خواهد شد.
 

Attachments

  • 6jeo_امضا.jpg
    6jeo_امضا.jpg
    136.6 KB · مشاهده: 11,023

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,509
نام
محمد
امتیاز من به اکت اول نهایتا ۷ هست، شبیه مراحل خوب نسخه چهارم بود ولی من انتظار بیشتری داشتم. فکر کنم از اکت دو خوشم بیاد چون از بی هدف چرخیدن تو محیط بزرگ خیلی بیشتر از مبارزه کردن تو یه مسیر خطی لذت میبرم :D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
امتیاز من به اکت اول نهایتا ۷ هست، شبیه مراحل خوب نسخه چهارم بود ولی من انتظار بیشتری داشتم. فکر کنم از اکت دو خوشم بیاد چون از بی هدف چرخیدن تو محیط بزرگ خیلی بیشتر از مبارزه کردن تو یه مسیر خطی لذت میبرم :D
قضیه اینه که گرز همینه :D ، منم داشتم بازی میکردم از یکطرف که انتظار یک تغییر عمده داشتم از یکطرف واقعا بازی خوب بود و بخودم میگفتم مثلا باید با این بازی چیکار میکردن که راضی تر شم و نمیدونستم! کوالیشن هم احتمالا نمیدونسته :D
 
  • Like
Reactions: The Fade

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,509
نام
محمد
قضیه اینه که گرز همینه :D ، منم داشتم بازی میکردم از یکطرف که انتظار یک تغییر عمده داشتم از یکطرف واقعا بازی خوب بود و بخودم میگفتم مثلا باید با این بازی چیکار میکردن که راضی تر شم و نمیدونستم! کوالیشن هم احتمالا نمیدونسته :D
من اگه کارگردان بودم حداقل چند تا ست پیس خفن مینداختم وسط بازی، واقعا مناسب این بازی هستن، جالبه تو کات سین ها همچین سکانس هایی رو داریم ولی تو گیم پلی نه. راد فرگوسن همون تهیه کننده باشه بهتره انگار، واقعا نقش یه کارگردان کاربلد تو همچین بازی هایی خیلی برجسته هست.
 
  • Like
Reactions: Nameless King

UnchartedIV

کاربر سایت
Apr 28, 2016
106
من اگه کارگردان بودم حداقل چند تا ست پیس خفن مینداختم وسط بازی، واقعا مناسب این بازی هستن، جالبه تو کات سین ها همچین سکانس هایی رو داریم ولی تو گیم پلی نه. راد فرگوسن همون تهیه کننده باشه بهتره انگار، واقعا نقش یه کارگردان کاربلد تو همچین بازی هایی خیلی برجسته هست.
واقعا خیلی کارا میشد کرد که نکردن مثلا hud هارو تغییر بدن الان ۱۳ سال hud این بازی هیچ تغییری نکرده ، انیمیشن های بازی رو عوض کنن درسته خیلی روون شدن ولی اصلا تغییر اساسی نکردن هنوز مال همون نسخه اوله ، تخریب پذیری رو‌ قوی می کردن یعنی یجورایی اجسام تو بازی فیزیک داشته باشن مثل uncharted 4 .
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
من اگه کارگردان بودم حداقل چند تا ست پیس خفن مینداختم وسط بازی، واقعا مناسب این بازی هستن، جالبه تو کات سین ها همچین سکانس هایی رو داریم ولی تو گیم پلی نه. راد فرگوسن همون تهیه کننده باشه بهتره انگار، واقعا نقش یه کارگردان کاربلد تو همچین بازی هایی خیلی برجسته هست.
ست پیس ها رو قبول دارم خیلی از اون صحنه هایی سینمایی که گفتی منتظر بودم وارد گیم پلی بشم و با چندتا سکانس کلید زنی حداقل روبرو بشم ولی کلش کات سین بود. از طرفی این نوع تغییرات کافی نیست و بازی بیشتر از همه نیاز به تغییرات پایه داره. بنظرم تا سه یا چهار نسخه برای یک بازی میشه با میکانیزم های پایه ی اولیه جلو ببری و مثلا همینجور که گفتی ست پیس های خفن تر و عظیم تری اضافه کنی کاری که نسل قبل تقریبا همه ipها با همین فرمول پیش میرفتن. نسخه ی اول یک بازی جمع جور با میکانیزم های تازه و نو بود و نسخه های بعدی تفاوتش با نسخه اول بیشتر محدود به عظیم تر شدن بازی میشد ولی با همون میکانیزم های پایه و با اینحال هم بازی با استقبال زیاد روبرو میشد. ولی متاسفانه گرز از همون نسخه ی یک هیچ تغییر پایه ای نداشته و فقط اینکه بخواد با اضافه کردن ست پیس و چند میکانیزم اضافه پیش بره هرچند لذت هنوز بخش هست ولی برای زنده نگه داشتن سری کافی نیست. اتفاقی که الان خیلی از استودیوها متوجهش شدن. از سری اساسینز بگیر تا گاد همشون تغییرات پایه ای داشتن. از طرفی منم نمیدونم گرز رو واقعا باید چطوری تغییر بدن، شوتینگ بازی رو به کدوم سمت ببرن ، طراحی مراحل رو چطوری تغییر بدن که همون حس دنیای گرز رو داشته و از طرفی یک تجربه تازه باشه. به این نسخه هم با اومدن پیشنمایش ها خیلی امیدوارم بودم که بلاخره کوالیشن تونسته این دستورالعمل رو پیدا کنه و گرز با تغییرات حسابی روبرو کرده باشه ولی همچنان بازی همونه که البته از یک طرف لذت بخشه و از یک انتظارم از بازی بیشتره.
 
  • Like
Reactions: X B I T B

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
رسیدم به اواخر اکت سوم. دروغ نیست بگم که دارم کیف دو عالم رو میبرم از بازی. :D
ببینید، این بازی اصلا Revolutionary نیست اما از هر وسیله ای که داشته، از هر امکاناتی، به بهترین نحو استفاده کرده. یعنی همه چیز خوب کنار هم قرار گرفته. به محض اینکه پیرنگ اصلی آغاز میشه، اصلا یه فضای دلنشینی وجود داره که توش چرخیدن رو دوست دارم. آروم توی محیط ها میگردم، با وسواس تمام دنبال Collectables میگردم. هنوز هیچی نشده یک سومشون رو پیدا کردم. چقدر هم اطلاعات مهمی داره در مورد داستان! تا آخر میخونمشون.

اوخ، یه چیزی رو یادم رفت. رامین جوادی هر چقدر سر گیرز 4 ناامید کننده بود، اینجا عالیه. یعنی در این حد که دوباره از تِمی که یابلانسکی خلق کرده، داره استفاده میکنه! و موسیقی های بک گراند توی محیط های هاب ... وای، چقدر خوبند.

خلاصه اینکه من کلاً گیرز رو دوست دارم، شاید نتونم قضاوت درست و حسابی بکنم اما واقعا میفهمم که بازی «ایراد» خاصی نداره، فقط نوآورانه نیست. خیلی مورد این بازی من رو یاد مورد بتمن آرکام نایت میندازه.
تجربه اش رو پیشنهاد میکنم.
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
خب رسیدم اول اکت ۳ :D آخر اکت ۲ دیگه یکم زیادی طولانی شد :D و جا داره تشکر کنم از سیستم سیو بازی که وقتی رسیدم اکت ۳ سیو نکرد و الان باید باس فایت آخر اکت ۲ رو دوباره برم 8-| :D قبل بازی کردن فکر میکردم مشکل بازی صرفا داستان باشه و حداقل تو باقی موارد عملکرد خوبی داشته باشن. ولی خب اوضاع به نظرم نگران کننده اس :D لول دیزاین بازی بدون اغراق بد کار شده. گیم پلی بازی تقریبا بدون تغییر خاصی دست نخورده مونده. داستان هم خب بد به نظر نمیاد ولی باید دید ادامه چیکار میکنن. نویسندگی بازی هم خیلی بهتر شده تو بخش دیالوگ. ولی همچنان به جز کاراکترهای قدیمی و تا حدی کیت اصلا نمیتونم با این جدیدا ارتباط برقرار کنم :D تا اینجا برا من: اکت اول :۷.۵ اکت دوم:۶. طراحی ماموریت ها هم کلا تعطیله تو اکت ۲ :D
 
آخرین ویرایش:

RaiNy_Fall

کاربر سایت
Jul 12, 2019
39
کمپین بازی خوبه واقعا ... و اینکه به نظرم میتونستن یک RPG مشتی و پر grind بهش اضافه کنن ... ایشالا گرز 6 ...

ولی این نحوه اضافه کردن و باز کردن کارکترا / اسکین ها رو اصلا دوست ندارم. فکر کنم دلیل اصلیشم این باشه که بازی اومده رو گیم پس و نمیخوان همون اول کلی کارکتر قابل باز شدن قرار بدن... میخوان آروم آروم اضافه کنن که ملت حتما با گیم پس تمدید شده بیان و کارکترا رو بدست بیارن ...

نمیدونم واقعا این استایل Subscription ای چیز جالبیه یا نه ... بازی سازا مجبور میشن Content رو آروم آروم بریزن تو بازی. یه جور شبیه سیستم DLC. وگرنه اصلا به صرفه نیست برای سازنده !
 
  • Like
Reactions: Musician

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر