GC 2009 | تمامی اخبار نمایشگاه Gamescom 2009

hoom

کاربر سایت
Jan 10, 2008
2,278
gamescom.jpg


خب از اونجایی که این نمایشگاه پر اهمیت ترین نمایشگاه بازی اروپا به شمار میره، بد ندونستم که همانند E3 که بازی سنتر تمامی دوستان رو در جریان کلیه وقایع اون گذاشت، این کار رو هم در مورد نمایشگاه Gamescom بکنیم. نمایشگاه از تاریخ 19 تا 23 آگوست 2009 برگذار میشه که من روز 21 ام که روز دوم دسترسی و بازدید عموم هستش بلیط گرفتم که برم و بعدش یه سری مطلب در مورد مشاهدات خودم خواهم نوشت.
و اما در مورد خود نمایشگاه:
در انتهای ماه آگوست 2009 برای اولین بار نمایشگاه Gamescom در شهر کلن آلمان افتتاح میشود. تعداد شرکتهای شرکت کننده در این نمایشگاه چیزی بالغ بر 300 شرکت از سرتاسر جهان میباشد که جدیدترین محصولات و خبرهای خود را در زمینه بازیها و سرگرمیهای الکترونیکی در این نمایشگاه به علاقمندان عرضه خواهند کرد.
همزمان با این نمایشگاه فستیوالی هم بعد از تعطیلی نمایشگاه در قالب کنسرتهای مختلف برگذار میشود.
کسانی نمیتونن حضورا به Gamescom بروند، قابلیت دسترسی و تماشای نمایشگاه را از طریق gamescom-Web-TV دارند که همزمان با افتتاح نمایشگاه از طریق کانال تلویزیونی سایت اینترنتی نمایشگاه و یا این کانال بر روی یوتوب بصورت زنده پخش خواهد شد.
همچنین کانال تلویزیونی آلمانی 3sat در روز شنبه 22 آگوست از ساعت 17:00 (به وقت آلمان) برنامه ای رو برای مرور جدیدهای دنیای بازی بصورت زنده خواهد داشت.
همین کانال در روز یکشنبه 30 آگوست (یعنی یه هفته بعدش) ساعت 16:30 برنامه ای در مورد پشت صحنه صنعت بازی سازی خواهد داشت که باید جالب باشه.


090129_gamescom500.jpg

 

hoom

کاربر سایت
Jan 10, 2008
2,278
اخبار نمایشگاه

30vhs7d.jpg

کونامی با تمامی مهندسان ارشد خود حضور پیدا خواهد کرد.


کونامی هفته آینده در نمایشگاه Gamescom عناوینی مثل PES 2010، Metal Gear Solid: Peace Walker و Silent Hill: Shattered Memories را به نمایش خواهد گذاشت و همچنین به مردم افرادی را که در پشت صحنه این بازیها کار میکنند نشان خواهد داد، افرادی مثل هایدو کوجیما (Hideo Kojima)، رئیس استودیوی Kojima Productions و پدر سری بازیهای Metal Gear Solid، شینگو تاکاسوتا (Shingo „Seabass“ Takatsuka) سازنده سری بازیهای Pro Evolution Soccer و همچنین چندتا از بهترین مهندسان خود را از آن سوی آبها (منظور آسیای شرقی هستش) و اروپا به کلن خواهد فرستاد. مردم اجازه خواهند داشت شخصا با این افراد صحبت کرده و سوالهای خود رو مطرح کنند و از جلسات معرفی برنامه های آنان لذت ببرند.

مارتین اشنایدر مدیر بازاریابی و فروش کونامی در آلمان و هلند گفت: "با این مجموعه مهندسان ارشدمان از آنسوی آبها و اروپا این امکان را به بازدیدگنندگان نمایشگاه خواهیم داد که افراد مورد علاقه خود را از نزدیک ملاقات کنند، این موضوع برای مهندسان ما هم جالب است که رو در رو میتوانند با فن های خود صحبت کرده و از نظرات آنها در مورد پروژهای قبلی و جدید جویا شوند. با این کار حداکثر سعی کونامی این بوده که برای بازدیدکنندگان مهمترین نمایشگاه بازی اروپا برنامه کاملا جالبی را فراهم کرده که نظیری نداشته باشد."

==================================================

1868741251117806787.jpg

همکاری Turtle Entertainment با نمایشگاه Gamescom

شرکت Turtle Entertainment بعنوان همکار رسمی بخش eSport و رسانه ای نمایشگاه Gamescome را در زمینه های لیگ ورزشهای الکترونیکی عهده دار خواهد بود.
بازدیدکنندگان نمایشگاه در فضای 2800 مترمربعی تخصیص داده شده به لیگ ورزشهای الکترونیکی، این بازیها را شخصا امتحان کرده و یا ورزشکاران! مختلف را در حال مسابقات رسمی نظاره گر باشند. همچنین مردم میتوانند لباسهای مختلفی را که با آرمهای نمایشگاه، لیگ ورزشهای الکترونیکی و یا غیره هستند را خریداری کنند.

==================================================

208iknk.jpg


لیست بازیهای ارائه شده توسط Square Enix و Eidos

دو شرکت Square Enix و Eidos لیستی از بازیهایی که در نمایشگاه معرفی خواهند کرد بیرون دادند، محل این دو شرکت در غرفه 6 است، البته من فقط بازیهای XBox360 و PS3 رو نوشتم که لیست طولانی نشه.

Square Enix:

- Final Fantasy XIII (PS3, Xbox 360)
* Release: 2010

- Front Mission Evolved (PS3, Xbox 360)
* Release: TBA

- Nier (PS3, Xbox 360)
* Releae: 2010

- Supreme Commander 2 (Xbox 360)
* قابل بازی توسط بازدیدکنندگان
* Release: 2010

Eidos:

- Batman: Arkham Asylum (PS3, Xbox 360)
* قابل بازی توسط بازدیدکنندگان
* Release: 28.08.09

- Mini Ninja (PS3, Xbox 360, Wii, NDS)
* Release: پاییز 2009

==================================================

Gamescom Award 2009

سازمان نمایشگاههای Gamescom برای انتخاب بهترینهای نمایشگاه مراسم جوایزدهی را در آخر نمایشگاه برگذار خواهد کرد. بدین ترتیب بهترین بازیهایی که برای اولین بار به عموم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند جوایزی را دریافت خواهند کرد.

تمامی شرکتهای شرکت کننده در نمایشگاه حق شرکت در این مراسم را خواهند داشت و در چهار بخش جوایزی اهدا خواهد شد، این چهار بخش عبارتند از بازیهای PC ، بازیهای کنسولی (PS2, PS3, Xbox 360, Wii)، بازیهای دستگاههای قابل حمل (PSP, PSP Go, NDS, NDSi, iPhone, Handy) و بازیهای آن لاین، همچنین مستقل از پلاتفرمهای یاد شد جایزه ویژه ای با عنوان Best of gamescom به بهترین شرکت کننده اهدا خواهد شد.

==================================================

t6quyt.jpg
2u44fn8.jpg


لیست بازیهای ارائه شده توسط EA و Activision

دو شرکت Activision و EA لیستی از بازیهایی که در نمایشگاه معرفی خواهند کرد بیرون دادند.


Electronic Arts:

* APB
* Army of Two: The 40th Day
* Battlefield Bad Company 2
* Brütal Legend
* Command & Conquer 4
* Dante's Inferno
* Dead Space Extraction
* Dragon Age: Origins
* FIFA 10
* Mass Effect 2
* MySims Agents
* Need fo Speed SHIFT
* Need for Speed NITRO
* NHL
* RAGE
* The Beatles: Rock Band
* The Saboteur
* Tiger Woods Online


Activision:

* Bakugan
* Band Hero
* Blur
* Call of Duty: Modern Warfare 2
* DJ Hero
* Guitar Hero 5
* Tony Hawk RIDE
==================================================


ofnjvr.jpg


بازیهای ارائه شده توسط Bethesda Softworks

در محل غرفه شرکت Bethesda میتوان در کنار WET بازیهای Wheelspin و Medieval را بازی کرد، بازی Brink هم برای دیدن وجود خواهد داشت، منتهی فقط بصورت دموی نمایشی.

==================================================

mavzw6.jpg


بازیهای ارائه شده توسط Ubisoft

بالاخره یوبی سافت هم بازیهایی که در نمایشگاه Gamescom به نمایش خواهد گذاشت را لو داد.

در مجموع یازده بازی برای نمایش و بازی کردن آماده شده اند که تقریبا تمامی کنسولهای موجود را در برخواهند داشت، بازیهایی مثل Assassins Creed II و همچنین بازی جدید اکشن ماجراجویی جیمز کامرون یعنی Avatar، همینطور بازی شمشیربازی اختصاصی Wii یعنی Red Steel 2، بازی استراتژی RUSE و بازی دریایی Silent Hunter 5 و در نهایت اسکیت روی برف Shaun White Snowboarding 2 در نمایشگاه معرفی خواهند شد.

از دیگر بازیها برای Wii بازیهای Academy of Champions و بازی بدنسازی Your Shape نام برده شدند و برای NDS بازی Mights of Magic: Clash of Heroes و بازی اکشن پلیسی C.O.P.: The Recruit و بازی Rabbids Go Home در محل غرفه این نمایشگاه قابل بازی کردن میباشند (البته توی تلویزیون یوبی هم من دیدم که به هر نفر یه دونه از اون عروسکهای خرگوشها هدیه میدن)

==================================================

Project Natal قابل امتحان کردن است

تا حالا قرار بود فقط خبرنگاران اجازه داشته باشند ناتال رو امتحان کنند، حالا دیگه برای استفاده عموم هم آزاد شده، فقط چون ترسیدن که صف مردم جلوی غرفه ناتال طولانی بشه میخوان قرعه کشی کنن، بدین صورت که توی این سایت http://www.myspace.com/xbox360de یه عکس از خودتون با توضیح اینکه برای چی میخواهید ناتال رو امتحان کنید میذارید و بعدش اجازه دارید که توی نمایشگاه اون رو امتحان کنید.

==================================================
2be91u.jpg


ناشر آلمانی Deep Silver هم در نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد و چند بازی را به نمایش خواهد گذاشت که بیشتر آنها قابل بازی کردن برای مردم هستند.

* Risen (Xbox 360, PC)
* Cursed Mountain (Wii)
* Lost Horizon (PC)
* Sacred 2: Ice & Blood (PC)
* The Whispered World (PC)
* Geheimakte 2: Puritas Cordis (Wii, NDS)
* Dissidia: Final Fantasy (PSP)
* Batman: Arkham Asylum (Xbox 360, PS3, PC)

==================================================
2ex8103.jpg


بازیهای ارائه شده توسط Namco Bandai

شرکت نامکو هم لیستی از بازیهای خود را که در نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت بیرون داد، این شرکت برای اولین بار از وقتی که قسمت بزرگی از شرکت آتاری را خرید، در چنین نمایشگاه بزرگی شرکت میکند.
این شرکت را در سالن 8 میتوان دید که تریلرهای زیادی را برروی پرده نمایش نشان خواهد داد و چند تا از بازیها هم برای بازی عموم در دسترس خواهند بود، کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در روز چهارشنبه 19 آگوست است که در آن چند بازی جدید را معرفی خواهند کرد.

* Tekken 6 (Playstation 3/Xbox 360)
* Dragon Ball: Rising Blast (Playstation 3/Xbox 360)
* Dragon Ball: Revenge of King Piccolo (Wii)
* One Piece Unlimited Cruise 2 (Wii)
* Tales of Symphonia: Dawn of the New World (Wii)
* Family Trainer: Extreme Challenge (Wii)
* Katamari Forever (Playstation 3)
* Champions Online (PC


==================================================

zmh2dx.jpg
2ez70js.gif


بازیهای ارائه شده توسط شرکتهای Playlogic و Southpeak

بازیهای زیر توسط این دو شرکت جهت نمایش و بازی در نمایشگاه ارائه خواهند شد.

Playlogic:

* Fairytale Fights (Xbox 360, PS3)
* Infernal Hell's Vengeance (Xbox 360)
* Obscure: The Aftermath (PSP, PSP Go)


Southpeak Games:

* Velvet Assassin
* Raven Squad
* Section 8

==================================================

q0sw.jpg


بازیهای ارائه شده توسط Capcom

کپکام هم بالاخره لیست بازیهایی که در نمایشگاه Gamescom 2009 به نمایش خواهد گذاشت بیرون داد، همچنین در محل غرفه این شرکت بازیهای جدیدی مثل Lost Planet 2, Monster Hunter 3, MotoGP 09/10 ،Spyborgs ،Dark Void ،Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate Allstars برای بازی کردن قرار داده خواهند شد.

این هم لیست بازیها

*Lost Planet 2
* Monster Hunter 3
* MotoGP 09/10
* Spyborgs
* Dark Void
* Tatsunoko vs. Capcom Ultimate All-Stars

==================================================

zyfus9.jpg



لیست بازیهای ارائه شده توسط Take 2 Interactive

شرکت Take 2 Interactive هم با ارائه لیستی از تنها 3 بازی که در نمایشگاه معرفی خواهد کرد، فعالیت خود در نمایشگاه را اعلام کرد.
در محل غرفه این شرکت بازی جدید Mafia II و همچنین بازی پرطرفدار BioShock 2 و در آخر بازی جدید Borderlands قابل مشاهده و بازی هستند.


 
آخرین ویرایش:

Nomad

کاربر سایت
Oct 3, 2008
457
یه خبر نسبتا قدیمی رو هم بگم. احتمالا خبر داشته باشید.
دیوید کیج در E3 امسال اعلام کرده که قصد دارد شخصیت سوم بازی بزرگ خود یعنی Heavy Rain را در این نمایشگاه معرفی کند.
 

Rover

کاربر سایت
Oct 11, 2007
1,059
نام
Vahid
............ همچنین به مردم افرادی را که در پشت صحنه این بازیها کار میکنند نشان خواهد داد، افرادی مثل هایدو کوجیما (Hideo Kojima)، رئیس استودیوی Kojima Productions و پدر سری بازیهای Metal Gear Solid..............مردم اجازه خواهند داشت شخصا با این افراد صحبت کرده و سوالهای خود رو مطرح کنند و از جلسات معرفی برنامه های آنان لذت ببرند.
:confused:همین مون مونده بود، که کونامی از کوجیما رو نمایی کنه.جل الخالق این دیگه جه جور تبلیغیه؟!
 

S1NA

کاربر سایت
Mar 7, 2009
937
نام
سينا
ممنون بابت اخبار ............
خوش بحالت که ميری و به شکل زنده نمايشگاه رو ميبينی :( ...... کوفتت نشه :biggrin1:
 

Nomad

کاربر سایت
Oct 3, 2008
457
Electronic Arts قصد معرفی 2 تا NFS را داره ؟:confused:
* Need fo Speed SHIFT
* Need for Speed NITRO
این که تعجبی نداره. قبلا معرفی شدند. شیفت برای PC , X30 , PS3 , PSP و نیترو هم برای DS و Wii.
 

Donkiten

کاربر سایت
Apr 22, 2009
617
نام
Amin
خوش به حلت هومن آزادی خیلی خوبه:((
خوب به احتمال 96% من Gamescom سال 2010 رو با هومن می بینم چون باید سال دیگه یا برم برلین یا کلن .;)
 

Nomad

کاربر سایت
Oct 3, 2008
457
اطلاعات بیشتر در مورد Crysis 2 در Gamescom!!!

سلام؛

crysis_2.jpg


کرایتک اعلام کرد اطلاعات بیشتری از این بازی را در نمایشگاه Gamescom اعلام خواهد کرد.
این شرکت با ناشر خود یعنی EA Games در تاریخ 20 آگوست در ساعت 3:15 دقیقه در کلن آلمان کنفرانس خود را برگذار می کنند.
منبع
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
سایت Eurogamer آلمان لیستی از برنامه‌های Gamescom را منتشر کرده است که نکته‌ای قابل توجه در بین آنها وجود دارد.
در لیست بازی‌های شرکت سونی یک بازی به نام Dead Nation وجود دارد که تاکنون حتی اسمی از آن برده نشده بود و به نظر می‌رسد یک بازی جدید باشد.

لیست کامل را می توانید در اینجا مشاهده کنید.
 

hoom

کاربر سایت
Jan 10, 2008
2,278
این لیست برنامه های خود Eurogamer هستش که طبق این برنامه بازیها رو به مردم نشون میدن، اون بازی Dead Nations رو هم درست گفتین، یکی از بازیهایی که هستش که سونی تا حالا ازش هیچی نگفته بود و تازه توی این نمایشگاه میخواد ازش پرده برداری کنه.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
تو شبکه تهران برنامه ی و اما امشب یا یک همچین چیزایی :biggrin1:
نوشته بود حضور بیش از 10 بازی رایانه ای ایرانی در نمایشگاه بازی های رایانه ای آلمان!!

این حقیقت داره؟ :biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر