شایعه Game Informer: کنسول‌های نسل بعد ماه مارس رونمایی می‌شوند.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
eoxy85d7mpa907r4n6ve.jpg



Game Informer می‌گوید‌‌: کنسول‌ها نسل بعد PS و Xbox قبل از نمایشگاه E3 نزدیک به همایش GDC در اواخر ماه مارس برای توسعه‌‌‌دهندگان به نمایش گذاشته می‌شوند. Sony و Microsoft در حال آماده شدن برای برگزاری کنفرانسی مخصوص ماننده کنفرانس‌های مطبوعاتی Apple هستند تا کنسول‌های نسل بعد خود را برای توسعه دهندگان 25 تا 29 ماه مارس نزدیک به برگزاری همایش GDC در سان فرانسیسکو رونمایی کنند.
گزارش‌های منابع معتبر حاکی از این هستند که سونی و مایکروسافت در حال ‌آماده سازی خود برای کنفرانسی مانند کنفرانس‌های Apple هستند دلیل برگذاری این کنفرانس نمایش کنسول‌های نسل بعد در اواخر ماه مارس است, ممکن است اطلاعات تمام این شایعات در شماره ماه فوریه مجله Game Informer به نمایش گذاشته شود. این بدین معنی نیست که همایش E3 جذابیت خاص خود را از دست خواهد داد بلکه نمایشگاه E3 ماه ژوئن بزرگترین رویداد صنعت گیم خواهد بود در این مکان بازی‌های نسل بعد نمایش داده ‌می‌شوند ولی احتمالا قبل از نمایشگاه کنسول‌های نسل بعد رونمایی ‌می‌شوند.

همچنین منابع معتبر CVG تایید کرده‌اند که کنسول‌های نسل بعد یعنی PlayStation 4 و Xbox 720 قبل از E3 رونمایی می‌شوند ولی تاریخ خاصی برای این نمایش مشخص نکرده اند, Sony نیز تا به حال به گفته‌های CVG درباره شایعات پاسخی نداده است. Game Informer افزود کنسول بعدی سونی PlayStation 4 قبل از کنسول بعدی مایکروسافت Xbox 720 رونمایی و عرضه می‌شود.

در همین زمینه: گروهی تحقیقاتی Baird Equity بر طبق یافته‌ها خود در CES 2013 و دیگر نتایج اعلام کردند قیمت Xbox بعدی و PlayStation نسل بعد در حدود 400 دلار خواهد بود و هردوی آنان قبل از E3 ماه ژوئن رونمایی می‌شوند با توجه به صحبت‌های توسعه دهندگان بازی و شرکت‌های حاضر در CES 2013 قیمت کنسول‌های نسل بعد در آمریکا باید بین $350 دلار و $400 دلار باشد ماه اکتبر کنسول جدید Sony و ماه نوامبر Xbox بعدی لانچ خواهند شد. گرچه تولید اولیه PS4 می‌تواند برای Sony مشکلاتی را به وجود بیاورد.

این گزارش‌ها با گفته‌های تحلیل‌گران همچنین معاون مدیر شرکت سرگرمی‌های سونی Hiroshi Sakatomi در CES هفته پیش در تضاد است.نائب رییس سونی ژاپن در طی مصاحبه ای با نشریه ی اسپانیایی Emol اعلام کرد که گیمرها باید منتظر رونمایی بزرگ در خصوص کنسول پلی استیشن تا چند ماه آینده (مه یا ژوئن) باشند. او افزود: ما برنامه داریم که خبرهای بزرگی را در این تاریخ منتشر کنیم، اما در هر صورت حداقل باید تا ماه مه منتظر بایستیم.در حال حاضر بعضی از توسعه‌دهندگان devkits های اولیه Microsoft و Sony را برای کنسول‌های نسل بعد خود دریافت کرده‌اند زیرا در ماه نوامبر سال پیش یکی از تاسیس کنندگان Avalanche Studios سازنده Just Cause 2 اعلام کرد که کار توسعه بازی‌های این نسل را متوقف کرده است و devkits کنسول‌های جانشین Xbox 360 و PlayStation 3 را دریافت کرده است.


 
آخرین ویرایش:

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
من فقط یه چیزو تا الان نفهمیدم,اونم اینکه سونی و مایکرو تو یه نمایشگاه میخوان کنسولشون رو معرفی کنن ?! یعنی از هم دیگه خبر دارن!:D :>
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,176
نام
Matthew
مرسی مهدی جان بابت ترجمه عالیت.

دوستان یه سوال:

الان این تصاویری که از xbox , PS بعدی میگذارند آیا واقعی هست، یعنی شکل و شمایلشون همیناست؟ یا از خودشون میذارند ؟
 

havan

کاربر سایت
Feb 11, 2012
415
من فقط یه چیزو تا الان نفهمیدم,اونم اینکه سونی و مایکرو تو یه نمایشگاه میخوان کنسولشون رو معرفی کنن ?! یعنی از هم دیگه خبر دارن!
شاید به طور محرمانه با هم همکاری کنن، وگرنه مال یکی‌ سیب در میاد مال اون یکی‌ گلابی. نمونش هم کنسولهای PS3/Xbox360 هست که تفاوت زیادی با هم ندارند،
جالبه که پارسال تو E3 رونمایی نکردن امسال میخوان با هم رونمایی کنند:>:D.

---------- نوشته در 07:19 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:16 PM ارسال شده بود ----------

مرسی مهدی جان بابت ترجمه عالیت.

دوستان یه سوال:

الان این تصاویری که از xbox , PS بعدی میگذارند آیا واقعی هست، یعنی شکل و شمایلشون همیناست؟ یا از خودشون میذارند ؟
اینها عکسهای تخمینی هستند. شکل و کارایی‌های دقیقه دستگاه تا روز رونمایی محرمانه میماند.
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
تایید میشه
اما چیزی که واس من کاملا روش شده اینه که , این دوتا قشنگ از برنامه و کارها و تصمیمات هم اطلاع دارن, نمونش عرضه کینکت و موو
بنظرم بیشتر قضیه مدیریتی و سیاسی تو این جور موارد دخیله
 

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
بوش بلند شده دیگه ! ولی من احساس میکنم این خبرها درز میکنه تا کمپانی های مزبور واکنش مردم رو ببینن و بعد تصمیم رو قطعی کنن!
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
به احتمال خیلی زیاد مایکروسافت تو کنفرانس خودش مثل قبلها تو نمایشگاه X13 کنسولش را معرفی میکنه و به احتمال زیاد AW2 هم تو همین X13 معرفی میشه و عنوان یک تکدموی فک انداز برای نسل بعد مایکروسافت نمایش داده میشه >:d
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
ماه مارس !؟ یعنی قراره تو اسفند کنسولها رونشون بدن !!! فکر نکنم اینطوری باشه !

خبر تناقص داره !!! از یه طرف گفتن ماه مارس !! از طرف دیگه میگن ماه ژوئن !! بالاخره کدومش تو اسفند نشون میدن یا تو خرداد !؟
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
ماه مارس !؟ یعنی قراره تو اسفند کنسولها رونشون بدن !!! فکر نکنم اینطوری باشه !

خبر تناقص داره !!! از یه طرف گفتن ماه مارس !! از طرف دیگه میگن ماه ژوئن !! بالاخره کدومش تو اسفند نشون میدن یا تو خرداد !؟
نه تناقص نداره گفتن برای سازندگان به صورت پنهان رونمایی میشه و به صورت عمومی هم در ژوئن نمایشگاه E3
 

MNoire

کاربر سایت
Jun 7, 2010
756
نام
مازیار
ماه مارس !؟ یعنی قراره تو اسفند کنسولها رونشون بدن !!! فکر نکنم اینطوری باشه !خبر تناقص داره !!! از یه طرف گفتن ماه مارس !! از طرف دیگه میگن ماه ژوئن !! بالاخره کدومش تو اسفند نشون میدن یا تو خرداد !؟
فروردينِ ، اسفند نيست :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر