اگر فکر می کنید که استودیو خالق سری Souls به این زودیها به سمت بازی های آسان روی میآورد کاملا در اشتباه هستید. کارگردان بازی Dark Souls 2 آقای Yui Tanimura در مصاحبه ای بیان کرد که بخش کمی از بازیها در این صنعت سختی قابل توجهی دارند. اما این موضوع هیچگاه جلوی استودیو From Software را برای خلق بازیای که پوست از سر شما بکند نمیگیرد. او ادامه میدهد:
"به غیر از اینکه بر روی دنیاهایی فانتزی و تاریک تمرکز داریم، بر روی حس فضیلت و تکامل تجربه گیمرها نیز تمرکز میکنیم. این چیزی است که همیشه برای گیمرها در خلق عناوین مختلف در استودیو From Software به دنبالش هستیم. ما همیشه مواظب و حواس جمع هستیم تا بازی خلق شده در استودیو ما جز آن دسته بازیهای بسیار سخت در این صنعت باشد که تعداد آن انگشت شمار است و در کنار آن به دنبال همان حس تکامل تجربه گیمرها نیز هستیم. این چیزیست که در بازیهای آینده این استودیو به آن چسبیدیم و رهایش نخواهیم کرد."
در یکی از سوالاتی که از او در مورد اثر سری Souls بر دیگر عناوین دنیای گیم ایجاد کرد پرسیده شد، او پاسخ داد " این چیز بسیار خوبیست که حال بازیهای بیشتری مانند سختی بازیهای ما وجود دارد، و این نشان میدهد جامعه وسیعتری اثرهای خلق شده مارا قبول کردهاند."
در حال حاضر استودیو From Software بر روی DLC های دارک سولز و همچنین بازی انحصاری Playstation 4 به نام Bloodborne مشغول به کار است.
Dark Souls Dev Won't Stop Making Difficult Games Anytime Soon - GameSpot