![23dc6c3546488bde5eddde6fe30475c683569688.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fupload7.ir%2Fuploads%2F%2F23dc6c3546488bde5eddde6fe30475c683569688.jpg&hash=e592f4b9d57ae0103fa1f05e3c9c85aa)
از سوابق Roughol میتوان به طراح ارشد مراحل در استدیو Irrational Games برروی بازیBioShock Infinite و ماموریت های اصلی بخش Emporia این بازی را اشاره کرد. او همچنین طراح ارشد مراحل بازی Crysis 2 بوده است. همچنین طراحی ماموریت های Assassin's Creed II و پیش تولید بخش توپ های بازی را که در Assassin’s Creed Brotherhood برای اولین بار استفاده شد و همچنین طراحی بخش پرواز با کایت را در AC2 بر عهده داشته. او همچین سرطراحی بازی Prince of Persia 2008 را عده دارد بوده و در این بازی 5 مرحله را طراحی و برنامه نویسی کرده است همچنین بخش های مربوط به Elika را او طراحی کرده همچنین DLC Prince of Persia Epilogue او 3 مرحله را طراحی کرده است.
همچنین طراحی مراحل و کارگردانی تکنیکی نسخه Xbox 360 بازی Dark Messiah را برعهده داشته. اولین کار وی هم طراحی مراحل برای Rayman Raving Rabbids بود او مرحله سوم این بازی را پولیش و 2 نقشه FPS از 10 نقشه این بازی را طراحی کرده بود.
یکی دیگر از سوابق مهم وی حضور در Valve Software و تولید 8 مرحله از بازی Day of Defeat Source بوده است.
منبع