Multi Platform For Honor

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
February 14, 2017
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
y1xi_fh-marching-fire-feature-image.png


Title: For Honor
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 14-Feb 2017
Director: Roman Campos-Oriola
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
MINIMUM
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 4GB
Resolution: 720p@30FPS
Video Preset: Low
VSync: Off

RECOMMENDED
Resolution: 1080p@ ~60FPS
Video Preset: High
VSync: Off
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 8GB
For Honor یکی از IP های جدید شرکت یوبیسافت است که در جریان E3 2015 معرفی شد.

8fag_6g9y_6-18-2015_6-30-20_pm.jpg

اطلاعات بازی:


  • For Honor یک بازی مبارزه ای سوم شخص با سلاح سرد است.
  • سیستم مبارزات بازی توسط سازندگان Art of Battle نامیده می شود.
  • اساس مبارزات در بازی، به مقابله رو در رو با دشمن و استفاده از امکانات گیم پلی مانند قابلیت های هر هیرو، زمان بندی و ... است.
  • موارد مهمی در گیم پلی این عنوان وجود دارد که موجب نوین بودن آن در صنعت گیم می شود. مانند 3 جهت اصلی برای حمله و دفاع!
  • در مبارزات علاوه بر 3 جهت اصلی و خط سلامتی، خصوصیات منحصر به فرد هر هیرو و استامینا نقش اساسی بازی می کنند. همچنین حرکات مشترکی مانند Parry و Guard Break نیز در بازی وجود دارد.
  • سعی شده که سرعت مبارزات در بازی به واقعیت نزدیک باشد، بنابراین انتظار حرکات عجیب و گیم پلی بسیار سرعتی را نباید از آن داشت.
  • در حال حاضر 22 هیرو در بازی وجود دارد. 6 هیرو مخصوص هر یک از فکشن های شوالیه ها، وایکینگ ها و سامورایی ها و 4 هیرو که با آپدیت Marching Fire به بازی اضافه گشته و متعلق به گروه Wu Lin هستند.
  • هیرو ها در بازی به چهار کلاس تقسیم می شوند.
    • Vanguard: کلاس نرمال بازی هستند. اصولا فراگیری فنون آن ها از سایرین راحت تر است و به تازه وارد ها توصیه می گردد. قدرت تهاجمی و تدافعی این گروه به صورت متعادل تقسیم شده است.
    • Heavy: همانطور که از اسم این گروه پیداست، هیروهای این گروه بیشتر جنبه تدافعی دارند، سرعت ضربات به نسبت پایین تر اما با قدرت بیشتر!
    • Assassin: هیروهای این گروه خط سلامتی کمتری دارند، ضربات سریعی وارد می کنند و در دفاع نسبت به سایرین ضعیف تر هستند.
    • Hybrid: این گروه از هیروها بین 3 کلاس بالا جای می گیرند و معمولا ترکیب 2 تا از آن ها هستند. فراگیری مبارزات با این دسته به علت پیچیدگی بالا سخت تر است.
  • شاید بتوان گفت 90 درصد تمرکز بازی بر روی بخش Multiplayer است، با این حال بازی بخش Story Mode نیز دارد که به آن پرداخته خواهد شد. اما بخش چند نفره این عنوان شامل چندین مد می شود که به شرح زیر است:
    • Duel: این مد مخصوص مبارزات تک به تک است. در این حالت مواردی مانند Gear Stats و Revenge Mode غیر فعال هستند و هیرو شما تنها شخصی سازی ظاهری خود را حفظ می کند.
    • Brawl: در این مد مبارزه به صورت 2vs2 صورت می پذیرد. در این مد نیز خبری از Gear Stats نیست، اما می توانید از Revenge Mode استفاده نمایید.
    • Elimination: در این حالت مبارزات به یک دوئل 4vs4 گسترش پیدا می کند که در آن هم Gear Stats فعال است و هم Revenge Mode. همچنین Modifierها نیز در قسمت های مشخص نقشه قابل دسترسی هستند.
    • Skirmish: این مد مانند Team Death Match بوده و هر تیمی که بتواند زودتر به میزان معینی امتیاز برسد برنده مسابقه است. این حالت نیز 4vs4 است.
    • Tribute: این حالت تا میزانی مشابه مد معروف Capture the Flag است. در این مد 3 پرچم در نقشه وجود دارد که بازیکنان هر تیم باید آن ها را بدست آورده و با برگرداندن به Base و قرار دادن آن در یکی از بخش های مشخص شده و محافظت از آن پیروز میدان گردند. پرچم ها در هر بخشی قرار داده شوند موجب اضافه گشتن قدرت تهاجمی، قدرت دفاعی و هوشیاری می گردند که بسته به موقعیت بازی استراتژی خاصی را ایجاد می کنند. هر تیمی که بتواند هم زمان هر 3 پرچم را در اختیار گیرد و مدت کوتاهی از آن محافظت کند برنده میدان است. در غیر این صورت هر تیمی که در انتهای زمان مشخص شده، پرچم بیشتری در اختیار داشته باشد برنده خواهد شد.
    • Domonion: محبوب ترین مد بازی Domonion است که در آن دو تیم 4 نفره بر سر کنترل نقاط به رقابت می پردازند. هر تیم که به امتیاز 1000 برسد تنها یک شانس به تیم مقابلش داده می شود که این امتیاز را بازگرداند و در غیر این صورت بازنده میدان خواهد بود.
    • Breach: این مد بازی جدیدترین مد است که در آپدیت Marching Fire اضافه گشت. در این حالت یک تیم به قلعه تیم مقابل حمله می کند و باید از سد 2 در بزرگ گذشته و فرمانده مدافع را بکشد. در مقابل تیم مدافع باید از ورود مهاجمان جلوگیری کند. این مد بزرگ ترین نقشه های بازی را به خود اختصاص داده و زمان بیشتری برای اتمام هر راند آن لازم است.
  • در توضیحات بالا به چند مورد اشاره شد که هر یک را معرفی می کنیم:
    • Gear Stats: در بازی هر هیرو پیشروی (Progression) مخصوص به خود را دارد. یعنی با هر کدام که بازی کنید، امتیاز و لِول مخصوص به همان هیرو را دریافت می کنید. شخصی سازی هیروها دو دسته است. دسته اول کاملا ظاهری بوده که شامل رنگ، Ornament و ... می شود. دسته Stats هیرو را تا درصدی تغییر می دهد. مانند افزایش قدرت حمله تا 10% و ... ! البته در آپدیت Marching Fire سیستم Perk جایگزین Stats خواهد شد. به این صورت که با ترکیب Weapon و Armorها مختلف، می توانید Perkهای مختلفی را فعال کنید و هیرو را بر اساس نوع بازی خود شخصی سازی نمایید.
    • Revenge Mode: این حالت با نواری نمایش داده می شود که در صورت پر شدن آن می توانید فعالش کنید. در این حالت قدرت حمله و دفاع شما تا میزان قابل توجهی افزایش می یاید که در شرایط یک در مقابل چند دشمن بسیار کارآمد است. پیش از سیستم Perk بسیاری از عوامل آن مانند مدت زمان فعال بودن، میزان افزایش قدرت حمله و دفاع و ... به Gear Stats وابسته بود.
    • Modifier: مودیفایرها در مد های خاص در قسمت های از نقشه وجود دارند که با بدست آوردن هر کدام یکی از قابلیت های شما به صورت چشمگیری برای مدت زمانی مشخص افزایش می یاید.
  • موارد بسیاری در گیم پلی بازی نقش دارند که توضیح همه آن ها از حوصله تاپیک خارج خواهد بود و پیشنهاد می گردد بازیکنان با تجربه بازی به آن ها پی ببرند.
  • با وجود اینکه تمرکز بازی بر روی بخش چند نفره است، اما بخش داستانی بازی کامل بوده و روایت مناسب به همراه داستانی جالب، شخصیت های به یاد ماندنی و ... را در اختیار می گذارد. همچنین این بخش برای آماده شدن و فراگیری اصول اولیه و اصلی بازی بسیار مناسب است.

تیم سازنده بازی از روز عرضه به پشتیبانی کامل از آن پرداخته و علی رقم مسیر دشوار، سخت و نا امید کننده ای که پیش رویشان قرار گرفته بود، توانستند بازی را در مسیر دست خود قرار دهند. و حالا با کسب 15 میلیون بازیکن بازی همچنان به راه خود ادامه می دهد و سازندگان گفته اند که پشتیبانی از بازی ادامه دارد و این بازی همچنان گسترده تر و بهتر می شود.

Coming with Marching Fire
4hnv_fh_game-info-v2-faction-wulin_ncsa.png

Wu Lin Faction

Shaolin
93is_10-16-2018_1-11-23_pm.jpg


The Shaolin are fierce warrior monks known for their athletic, monkey-like fight style, and their prowess with a staff. They hold their written prayers close to them at all times

Tiandi
1x5c_10-16-2018_1-11-59_pm.jpg


The Tiandi are loyal protectors to Kings, Queens, and Emperors. They are masters of the dao blade, the weapon of choice for these Royal Guards

Jiang Jun
ea2m_10-16-2018_1-12-22_pm.jpg


The Jiang Jun are generals among the Ancient Chinese armies. They are wise leaders who have mastered the guandao weapon

Nuxia
yzgc_10-16-2018_1-12-42_pm.jpg


The Nuxia are trained bodyguards and assassins who often disguised their talents through dance. They are deadly artists of the hook swords

New PVP Mode: Breach
Live the fantasy of storming or protecting a well-fortified castle equipped with ballistas, fire cauldrons, and archers
Attackers must breach the castle using a battering ram, while defenders must try to stop them at all costs to protect their lord
This strategic, team-based multiplayer mode brings an adrenaline-fused layer of depth to the game, along with three new maps


Arcade Mode
Arcade is a new solo or co-op mode where players fight battles and earn rewards that carry over to all multiplayer modes. Explore new Heroes and level them up before taking them into PvP. Offering infinite replayability, this quick play mode will deliver a new battle every time with varying objectives, enemies, and modifiers


Graphical Enhancements

Three New Maps Exclusive to Breach Mode

Perks

New User Interface

New Gears for Every Hero

Fight & Game Balance
.
.
.​


What's Coming Next
s52v_forhonorharbinger.jpg


  • بازی به مبارزات تن به تن به صورت سوم شخص و با شمشیر و سلاح های سرد توسط 3 گروه می پردازد.​
  • نمایش بازی از قسمت چندنفره بازی بوده که دو گروه مقابل هم قرار می گیرند، و برای به دست آوردن کنترل موقعیت های استراتژیک به مبارزه می پردازند.​
  • در هر تیم 4 پلیر به عنوان رهبر و تعداد زیادی از سربازان به عنوان لشگر بازیکنان را همراهی می کنند.​
  • مبارزات با شمشیر و سلاح های سرد دیگر مخصوص به هر گروه مانند تبر و یا کاتانا شکل می گیرد.​
  • مبارزات به صورت تن به تن و سوم شخص می باشد. در طول مبارزه فقط دکمه زدن به کار نمی آید، بلکه می توانید جهت ضربه ، نوع ضربه و شدت آن را خودتان کنترل کنید، همه ی این موارد در هنگام دفاع کردن و دفع حملات هم به کار می آید.​
  • بازی مد های مختلفی را دارد که هنوز اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست.​
  • بازی را می توانید به صورت تک نفره هم انجام دهید، اما هنوز معلوم نیست که آیا بخش داستانی برای بازی در نظر گرفته شده یا همین مد های بازی را می توان با Bot انجام داد.​
  • در طول بازی شما Level Up می شوید و می توانید سلاح ها و زره های خود را آپگرید کنید.​
  • بازی تا به حال شامل 3 کلاس معرفی شده می باشد که احتمال زیاد در نهایت هم همین 3 کلاس را در بازی خواهیم دید. اما هر کدام از آن ها دارای سبک مبارزه متفاوت، انیمیشن های متفاوت ، تفاوت ظاهری و نقات قوت و ضعف خود می باشند. همچنین هر کدام از کلاس ها دارای Ability های مختلفی نیز می باشند، مثلا در یکی از نمایش ها کلاس سامورایی دستور شلیک تیر بر سر دشمنان را داد.​
  • هر کدام از کلاس ها قابلیت انتخاب شخصیت مرد با زن را دارند.​
  • بازی دارای المان های فانتزی مانند وجود دراگون نیست.​
  • در مد نشان داده شده (Capture) وقتی تیمی هر 3 نقطه استراتژیک را در دست بگیرد تیم مقابل قابلیت Respawn خود را از دست می دهد.​
  • تاریخ انتشار بازی هنوز به طور دقیق معلوم نیست، اما احتمال عرضه آن در سال 2016 می رود.​

تصاویر بازی




 
آخرین ویرایش:
آقا یک offer هست که برای کسانی که 1060 و 1070 و 1080 و 1080 ti از الان میخرن، میتونن به انتخاب روی اکانت nvidia شون ghost recon wild lands یا for honor رو داشته باشن (نه هر دو یکی به انتخاب) دست بر قضا ما هم یکی از این کد ها داریم الان، می دونم باز سلیقه ای هست، ولی از دوستانی که تجربه کردن میشه یک مشاوره ایه بدن اگر یکی از این دو بازی رو بخوان تهیه کنن کدوم خواهد بود؟
 
آقا یک offer هست که برای کسانی که 1060 و 1070 و 1080 و 1080 ti از الان میخرن، میتونن به انتخاب روی اکانت nvidia شون ghost recon wild lands یا for honor رو داشته باشن (نه هر دو یکی به انتخاب) دست بر قضا ما هم یکی از این کد ها داریم الان، می دونم باز سلیقه ای هست، ولی از دوستانی که تجربه کردن میشه یک مشاوره ایه بدن اگر یکی از این دو بازی رو بخوان تهیه کنن کدوم خواهد بود؟
For Honor :دی یه سر و گردن بهتر از گوست ریکانه :دی
مشکل فور انر از سروراشه و بازی به خودی خود معرکه هست. اما در مورد گوست ریکان، خود بازی مشکل داره. البته همونطور که گفتی بحث سلیقه هم مطرحه و اگر تاکتیکال شوتر دوست داری گوست ریکان را بگیر. اما بازم میگم فور انر تجربه بسیار جالب و تکرار نشدنی تو این نسل هست.
 
For Honor :D یه سر و گردن بهتر از گوست ریکانه :D
مشکل فور انر از سروراشه و بازی به خودی خود معرکه هست. اما در مورد گوست ریکان، خود بازی مشکل داره. البته همونطور که گفتی بحث سلیقه هم مطرحه و اگر تاکتیکال شوتر دوست داری گوست ریکان را بگیر. اما بازم میگم فور انر تجربه بسیار جالب و تکرار نشدنی تو این نسل هست.

microtransactions-microtransactions-everywhere.jpg
 
Microtransactions توی این بازی اصلا به دید نمیاد و این همه سر و صدا واقعا به خاطر حساسیت به این کلمه هست. من تا الان که حدود 100 ساعت بازی کردم نه یک قرون خارج بازی خرج کردم، نه یک قرون داخل خود بازی. از روز اول تا الان تنها خرجی که انجام دادم برای آنلاک کردن بخش شخصی شخصیت ها بود. هیچ فشاری هم بهم نیومد. قضیه Revenge Mode یکم آزار دهنده بود به خاطر برتری توی Gear Level که اونم برطرف شد خدارو شکر!
 
بازی یوبیه دیگه:D میکرو تیش اذیت می کنه اما خود بازی گیمپلیش واقعا لذت بخشه:x
جدا اذیتت کرده؟ چون یه سری ها که کلا تغییرات ظاهری هستن. Gear state هم اونقدرا تاثیر نداره، تازه تا لول شخصیت بالا نباشه هم نمی شه چیز خاصی براش آنلاک کرد. کلا از لحاظ گیم پلی و سطح بالانس تا الان اذیت نشدم!
 
  • Like
Reactions: NaViiDii
در مورد ماکروترنزکشن هم من کاملا با آرمین موافقم. من تقریبا نصف تایم آرمین بازی کردم و الان حدود 30000 استیل دارم! تمام شخصیت ها هم آنلاک کردم.
استفاده استیل تو بازی فقط برای موارد کازمتیک و ظاهر شخصیت هست و هیچ تاثیری رو گیم پلی نداره. مثل شکوفه های گیلاس و بیرون اومدن آتیش موقع execution که بود و نبودش هیچ تاثیری روی بازی نداره.
مشکل اصلی بازی سرورهاش هست که اون هم به خاطر سیستمی هست که در نظر گرفتن. می خواستن که شرایط بازی برای تمام پلیرها یکسان باشه و کسی به خاطر پینگ کمتر برتری نداشته باشه به یه نفر دیگه و ....
ولی این سیستم شون مشکلاتی داره و با این نتی که ما داریم شرایط برای ما چندان جالب نمی شه و بیرون افتادن از بازی بیشتر از بقیه برای ما اتفاق میافته.
 
در مورد ماکروترنزکشن هم من کاملا با آرمین موافقم. من تقریبا نصف تایم آرمین بازی کردم و الان حدود 30000 استیل دارم! تمام شخصیت ها هم آنلاک کردم.
استفاده استیل تو بازی فقط برای موارد کازمتیک و ظاهر شخصیت هست و هیچ تاثیری رو گیم پلی نداره. مثل شکوفه های گیلاس و بیرون اومدن آتیش موقع execution که بود و نبودش هیچ تاثیری روی بازی نداره.
مشکل اصلی بازی سرورهاش هست که اون هم به خاطر سیستمی هست که در نظر گرفتن. می خواستن که شرایط بازی برای تمام پلیرها یکسان باشه و کسی به خاطر پینگ کمتر برتری نداشته باشه به یه نفر دیگه و ....
ولی این سیستم شون مشکلاتی داره و با این نتی که ما داریم شرایط برای ما چندان جالب نمی شه و بیرون افتادن از بازی بیشتر از بقیه برای ما اتفاق میافته.

اگر زحمتی نیست PING داخلی ات ، و درون بازی ات را برام بفرست .... ببینم شاید بشه کاریش کرد، من سرعت MB 10 دارم ولی فعلاً TX/RX ام نوسان داره
 
جدا اذیتت کرده؟ چون یه سری ها که کلا تغییرات ظاهری هستن. Gear state هم اونقدرا تاثیر نداره، تازه تا لول شخصیت بالا نباشه هم نمی شه چیز خاصی براش آنلاک کرد. کلا از لحاظ گیم پلی و سطح بالانس تا الان اذیت نشدم!
خداوکیلی زجر کش میشه آدم :| هنوز یادم نرفته که سر خریدن فینشر واردن که سرو میزنه تو بتا چه زجری کشیدم :| 3000 تا سکه بود قیمتش :| لول سلاح هام یک چهارم لول کاراکترم هم نبود :| تو کلوز بتا که آیتم اضافی نخریدم حتی تیغه شمشیر heroic گیرم اومد :|
آره ، مکانیکش خوبه ، PING ات چطوره ؟
بد نیست. نوسان داره اما
 
خداوکیلی زجر کش میشه آدم :| هنوز یادم نرفته که سر خریدن فینشر واردن که سرو میزنه تو بتا چه زجری کشیدم :| 3000 تا سکه بود قیمتش :| لول سلاح هام یک چهارم لول کاراکترم هم نبود :| تو کلوز بتا که آیتم اضافی نخریدم حتی تیغه شمشیر heroic گیرم اومد :|

بد نیست. نوسان داره اما
3000 تا استیل کار سه یا چهار روز (یکی دو ساعت در روز) بازی کردنه! زجر آوره واقعا؟
تازه همون اول که بخش سینگل بازی را که تموم می کنید یه 5 6 هزارتایی فک کنم استیل هم میده.
 
  • Like
Reactions: NaViiDii
روزی ۸۰۰تا استیل از ۲تا اوردر روزانه گیرتون میاد
هر ۳روز هم ۷تا اوردر دیگه میذارن که کلی استیل میدن + مقدار زیادی XP
تازه اصن نمیگیم روزی ۲ ۳ ساعتم وقت بذارین بازی کنین
واقعا مشکلی نداره توی این مورد !
من تمام هیروهارو آنلاک کردم + خرید Mytic Outfit برای ریدر ( ۱۵۰۰۰ استیل ) الانم ۳۱۰۰۰تا دارم نگه داشتم واسه هیروهای dlc
۱۱تا پرپیوم باکس هم دارم
ریدرم پرستیژ ۶ هستش با گیر استیت ۹۰ :D
خیلی سخت میگیرین خدایی
 
  • Like
Reactions: PrinceofPersiα
3000 تا استیل کار سه یا چهار روز (یکی دو ساعت در روز) بازی کردنه! زجر آوره واقعا؟
تازه همون اول که بخش سینگل بازی را که تموم می کنید یه 5 6 هزارتایی فک کنم استیل هم میده.
اقا دارم میگم تو بتا:دی تو اپن بتا که دو-سه روز وقت داشت من یه روزه اینو انلاک کردم:دی
 
اقا دارم میگم تو بتا:D تو اپن بتا که دو-سه روز وقت داشت من یه روزه اینو انلاک کردم:D
اِ ، متوجه نشدم :دی (جمله اول زمان حال استفاده کردی، آدم فکر می کنه الان را داری میگی)
تو خود بازی الان وضعیت اوارد هم بهتر شده. مطمئن باش الان وضعیت اوارد بازی خیلی بهتر از بتا هست.
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or