Multi Platform For Honor

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
February 14, 2017
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
y1xi_fh-marching-fire-feature-image.png


Title: For Honor
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 14-Feb 2017
Director: Roman Campos-Oriola
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
MINIMUM
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 4GB
Resolution: 720p@30FPS
Video Preset: Low
VSync: Off

RECOMMENDED
Resolution: 1080p@ ~60FPS
Video Preset: High
VSync: Off
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 8GB
For Honor یکی از IP های جدید شرکت یوبیسافت است که در جریان E3 2015 معرفی شد.

8fag_6g9y_6-18-2015_6-30-20_pm.jpg

اطلاعات بازی:


  • For Honor یک بازی مبارزه ای سوم شخص با سلاح سرد است.
  • سیستم مبارزات بازی توسط سازندگان Art of Battle نامیده می شود.
  • اساس مبارزات در بازی، به مقابله رو در رو با دشمن و استفاده از امکانات گیم پلی مانند قابلیت های هر هیرو، زمان بندی و ... است.
  • موارد مهمی در گیم پلی این عنوان وجود دارد که موجب نوین بودن آن در صنعت گیم می شود. مانند 3 جهت اصلی برای حمله و دفاع!
  • در مبارزات علاوه بر 3 جهت اصلی و خط سلامتی، خصوصیات منحصر به فرد هر هیرو و استامینا نقش اساسی بازی می کنند. همچنین حرکات مشترکی مانند Parry و Guard Break نیز در بازی وجود دارد.
  • سعی شده که سرعت مبارزات در بازی به واقعیت نزدیک باشد، بنابراین انتظار حرکات عجیب و گیم پلی بسیار سرعتی را نباید از آن داشت.
  • در حال حاضر 22 هیرو در بازی وجود دارد. 6 هیرو مخصوص هر یک از فکشن های شوالیه ها، وایکینگ ها و سامورایی ها و 4 هیرو که با آپدیت Marching Fire به بازی اضافه گشته و متعلق به گروه Wu Lin هستند.
  • هیرو ها در بازی به چهار کلاس تقسیم می شوند.
    • Vanguard: کلاس نرمال بازی هستند. اصولا فراگیری فنون آن ها از سایرین راحت تر است و به تازه وارد ها توصیه می گردد. قدرت تهاجمی و تدافعی این گروه به صورت متعادل تقسیم شده است.
    • Heavy: همانطور که از اسم این گروه پیداست، هیروهای این گروه بیشتر جنبه تدافعی دارند، سرعت ضربات به نسبت پایین تر اما با قدرت بیشتر!
    • Assassin: هیروهای این گروه خط سلامتی کمتری دارند، ضربات سریعی وارد می کنند و در دفاع نسبت به سایرین ضعیف تر هستند.
    • Hybrid: این گروه از هیروها بین 3 کلاس بالا جای می گیرند و معمولا ترکیب 2 تا از آن ها هستند. فراگیری مبارزات با این دسته به علت پیچیدگی بالا سخت تر است.
  • شاید بتوان گفت 90 درصد تمرکز بازی بر روی بخش Multiplayer است، با این حال بازی بخش Story Mode نیز دارد که به آن پرداخته خواهد شد. اما بخش چند نفره این عنوان شامل چندین مد می شود که به شرح زیر است:
    • Duel: این مد مخصوص مبارزات تک به تک است. در این حالت مواردی مانند Gear Stats و Revenge Mode غیر فعال هستند و هیرو شما تنها شخصی سازی ظاهری خود را حفظ می کند.
    • Brawl: در این مد مبارزه به صورت 2vs2 صورت می پذیرد. در این مد نیز خبری از Gear Stats نیست، اما می توانید از Revenge Mode استفاده نمایید.
    • Elimination: در این حالت مبارزات به یک دوئل 4vs4 گسترش پیدا می کند که در آن هم Gear Stats فعال است و هم Revenge Mode. همچنین Modifierها نیز در قسمت های مشخص نقشه قابل دسترسی هستند.
    • Skirmish: این مد مانند Team Death Match بوده و هر تیمی که بتواند زودتر به میزان معینی امتیاز برسد برنده مسابقه است. این حالت نیز 4vs4 است.
    • Tribute: این حالت تا میزانی مشابه مد معروف Capture the Flag است. در این مد 3 پرچم در نقشه وجود دارد که بازیکنان هر تیم باید آن ها را بدست آورده و با برگرداندن به Base و قرار دادن آن در یکی از بخش های مشخص شده و محافظت از آن پیروز میدان گردند. پرچم ها در هر بخشی قرار داده شوند موجب اضافه گشتن قدرت تهاجمی، قدرت دفاعی و هوشیاری می گردند که بسته به موقعیت بازی استراتژی خاصی را ایجاد می کنند. هر تیمی که بتواند هم زمان هر 3 پرچم را در اختیار گیرد و مدت کوتاهی از آن محافظت کند برنده میدان است. در غیر این صورت هر تیمی که در انتهای زمان مشخص شده، پرچم بیشتری در اختیار داشته باشد برنده خواهد شد.
    • Domonion: محبوب ترین مد بازی Domonion است که در آن دو تیم 4 نفره بر سر کنترل نقاط به رقابت می پردازند. هر تیم که به امتیاز 1000 برسد تنها یک شانس به تیم مقابلش داده می شود که این امتیاز را بازگرداند و در غیر این صورت بازنده میدان خواهد بود.
    • Breach: این مد بازی جدیدترین مد است که در آپدیت Marching Fire اضافه گشت. در این حالت یک تیم به قلعه تیم مقابل حمله می کند و باید از سد 2 در بزرگ گذشته و فرمانده مدافع را بکشد. در مقابل تیم مدافع باید از ورود مهاجمان جلوگیری کند. این مد بزرگ ترین نقشه های بازی را به خود اختصاص داده و زمان بیشتری برای اتمام هر راند آن لازم است.
  • در توضیحات بالا به چند مورد اشاره شد که هر یک را معرفی می کنیم:
    • Gear Stats: در بازی هر هیرو پیشروی (Progression) مخصوص به خود را دارد. یعنی با هر کدام که بازی کنید، امتیاز و لِول مخصوص به همان هیرو را دریافت می کنید. شخصی سازی هیروها دو دسته است. دسته اول کاملا ظاهری بوده که شامل رنگ، Ornament و ... می شود. دسته Stats هیرو را تا درصدی تغییر می دهد. مانند افزایش قدرت حمله تا 10% و ... ! البته در آپدیت Marching Fire سیستم Perk جایگزین Stats خواهد شد. به این صورت که با ترکیب Weapon و Armorها مختلف، می توانید Perkهای مختلفی را فعال کنید و هیرو را بر اساس نوع بازی خود شخصی سازی نمایید.
    • Revenge Mode: این حالت با نواری نمایش داده می شود که در صورت پر شدن آن می توانید فعالش کنید. در این حالت قدرت حمله و دفاع شما تا میزان قابل توجهی افزایش می یاید که در شرایط یک در مقابل چند دشمن بسیار کارآمد است. پیش از سیستم Perk بسیاری از عوامل آن مانند مدت زمان فعال بودن، میزان افزایش قدرت حمله و دفاع و ... به Gear Stats وابسته بود.
    • Modifier: مودیفایرها در مد های خاص در قسمت های از نقشه وجود دارند که با بدست آوردن هر کدام یکی از قابلیت های شما به صورت چشمگیری برای مدت زمانی مشخص افزایش می یاید.
  • موارد بسیاری در گیم پلی بازی نقش دارند که توضیح همه آن ها از حوصله تاپیک خارج خواهد بود و پیشنهاد می گردد بازیکنان با تجربه بازی به آن ها پی ببرند.
  • با وجود اینکه تمرکز بازی بر روی بخش چند نفره است، اما بخش داستانی بازی کامل بوده و روایت مناسب به همراه داستانی جالب، شخصیت های به یاد ماندنی و ... را در اختیار می گذارد. همچنین این بخش برای آماده شدن و فراگیری اصول اولیه و اصلی بازی بسیار مناسب است.

تیم سازنده بازی از روز عرضه به پشتیبانی کامل از آن پرداخته و علی رقم مسیر دشوار، سخت و نا امید کننده ای که پیش رویشان قرار گرفته بود، توانستند بازی را در مسیر دست خود قرار دهند. و حالا با کسب 15 میلیون بازیکن بازی همچنان به راه خود ادامه می دهد و سازندگان گفته اند که پشتیبانی از بازی ادامه دارد و این بازی همچنان گسترده تر و بهتر می شود.

Coming with Marching Fire
4hnv_fh_game-info-v2-faction-wulin_ncsa.png

Wu Lin Faction

Shaolin
93is_10-16-2018_1-11-23_pm.jpg


The Shaolin are fierce warrior monks known for their athletic, monkey-like fight style, and their prowess with a staff. They hold their written prayers close to them at all times

Tiandi
1x5c_10-16-2018_1-11-59_pm.jpg


The Tiandi are loyal protectors to Kings, Queens, and Emperors. They are masters of the dao blade, the weapon of choice for these Royal Guards

Jiang Jun
ea2m_10-16-2018_1-12-22_pm.jpg


The Jiang Jun are generals among the Ancient Chinese armies. They are wise leaders who have mastered the guandao weapon

Nuxia
yzgc_10-16-2018_1-12-42_pm.jpg


The Nuxia are trained bodyguards and assassins who often disguised their talents through dance. They are deadly artists of the hook swords

New PVP Mode: Breach
Live the fantasy of storming or protecting a well-fortified castle equipped with ballistas, fire cauldrons, and archers
Attackers must breach the castle using a battering ram, while defenders must try to stop them at all costs to protect their lord
This strategic, team-based multiplayer mode brings an adrenaline-fused layer of depth to the game, along with three new maps


Arcade Mode
Arcade is a new solo or co-op mode where players fight battles and earn rewards that carry over to all multiplayer modes. Explore new Heroes and level them up before taking them into PvP. Offering infinite replayability, this quick play mode will deliver a new battle every time with varying objectives, enemies, and modifiers


Graphical Enhancements

Three New Maps Exclusive to Breach Mode

Perks

New User Interface

New Gears for Every Hero

Fight & Game Balance
.
.
.​


What's Coming Next
s52v_forhonorharbinger.jpg


  • بازی به مبارزات تن به تن به صورت سوم شخص و با شمشیر و سلاح های سرد توسط 3 گروه می پردازد.​
  • نمایش بازی از قسمت چندنفره بازی بوده که دو گروه مقابل هم قرار می گیرند، و برای به دست آوردن کنترل موقعیت های استراتژیک به مبارزه می پردازند.​
  • در هر تیم 4 پلیر به عنوان رهبر و تعداد زیادی از سربازان به عنوان لشگر بازیکنان را همراهی می کنند.​
  • مبارزات با شمشیر و سلاح های سرد دیگر مخصوص به هر گروه مانند تبر و یا کاتانا شکل می گیرد.​
  • مبارزات به صورت تن به تن و سوم شخص می باشد. در طول مبارزه فقط دکمه زدن به کار نمی آید، بلکه می توانید جهت ضربه ، نوع ضربه و شدت آن را خودتان کنترل کنید، همه ی این موارد در هنگام دفاع کردن و دفع حملات هم به کار می آید.​
  • بازی مد های مختلفی را دارد که هنوز اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست.​
  • بازی را می توانید به صورت تک نفره هم انجام دهید، اما هنوز معلوم نیست که آیا بخش داستانی برای بازی در نظر گرفته شده یا همین مد های بازی را می توان با Bot انجام داد.​
  • در طول بازی شما Level Up می شوید و می توانید سلاح ها و زره های خود را آپگرید کنید.​
  • بازی تا به حال شامل 3 کلاس معرفی شده می باشد که احتمال زیاد در نهایت هم همین 3 کلاس را در بازی خواهیم دید. اما هر کدام از آن ها دارای سبک مبارزه متفاوت، انیمیشن های متفاوت ، تفاوت ظاهری و نقات قوت و ضعف خود می باشند. همچنین هر کدام از کلاس ها دارای Ability های مختلفی نیز می باشند، مثلا در یکی از نمایش ها کلاس سامورایی دستور شلیک تیر بر سر دشمنان را داد.​
  • هر کدام از کلاس ها قابلیت انتخاب شخصیت مرد با زن را دارند.​
  • بازی دارای المان های فانتزی مانند وجود دراگون نیست.​
  • در مد نشان داده شده (Capture) وقتی تیمی هر 3 نقطه استراتژیک را در دست بگیرد تیم مقابل قابلیت Respawn خود را از دست می دهد.​
  • تاریخ انتشار بازی هنوز به طور دقیق معلوم نیست، اما احتمال عرضه آن در سال 2016 می رود.​

تصاویر بازی




 
آخرین ویرایش:
نسخه گلدش ارزش خرید داره الان؟
زمان لانچ زیاد بازیش میکردم ولی سر انبالاس بودن هیروها ولش کردم. الان وضعیت هیروها اوکیه؟
سرورا فیلتر/تحریم نیست؟
وضعیت هیرو جماعت رو ولش کن
پلیرهاش الان خیلی انبالانس اند
اگر زیر ده دلار باشه خوبه در غیر اینصورت با این همه سالی که ازش گذشته فقط تجربه سینکل اش شاید جذاب و اوکی باشه
 
  • Like
Reactions: ArefTheGreat
وضعیت هیرو جماعت رو ولش کن
پلیرهاش الان خیلی انبالانس اند
اگر زیر ده دلار باشه خوبه در غیر اینصورت با این همه سالی که ازش گذشته فقط تجربه سینکل اش شاید جذاب و اوکی باشه
سینگلش مگه محتوای جدیدی گرفته؟ همون قدیمیه رو که تموم کردم. اصلش انلاینشه :D
گلدش ۱۴ ۱۵ دلار شده فک کنم.
تا اون زمانی بازی میکردم که Centurion اومد گند زده به مچا از بس که مزخرف بود و همه برش میداشتن تر میزدن به مبارزه ها. بعید میدونم ولی خب اگه اون شرایط تکرار نشه دوست دارم دوباره بازیش کنم تو این سبک چیز دندون گیری نداریم!
 
  • Like
Reactions: ArefTheGreat
سینگلش مگه محتوای جدیدی گرفته؟ همون قدیمیه رو که تموم کردم. اصلش انلاینشه :D
گلدش ۱۴ ۱۵ دلار شده فک کنم.
تا اون زمانی بازی میکردم که Centurion اومد گند زده به مچا از بس که مزخرف بود و همه برش میداشتن تر میزدن به مبارزه ها. بعید میدونم ولی خب اگه اون شرایط تکرار نشه دوست دارم دوباره بازیش کنم تو این سبک چیز دندون گیری نداریم!
تو این سبک کلا هیچی نداریم.

بازی نسبت به زمان عرضه سنتوریون کلا تغییر کرده (عملا شده FH 1.75 :دی )

سنت موقعی که اومد مشکل انلاک تک داشت که اگه گوشه دیوار ازش مشت میخوردی طرف میتونست infinite loop بزنه رسما و باید دسته را میگذاشتی زمین.

الان اصلا هیچی اونوجوری نیست و بازی صد برابر بالانس تره. اما خب تعداد پلیرها کمتر شدن و این اواخر دوئل یکم بیش از حد معمول طول می کشید پلیر پیدا کنه. رنک که دیگه بماند :دی

اما دومنیون هنوز پلیر داره و بازی هم طبق برنامه قبلی یوبی سافت، یکی دو سال دیگه پشتیبانی میشه
 
تو این سبک کلا هیچی نداریم.

بازی نسبت به زمان عرضه سنتوریون کلا تغییر کرده (عملا شده FH 1.75 :دی )

سنت موقعی که اومد مشکل انلاک تک داشت که اگه گوشه دیوار ازش مشت میخوردی طرف میتونست infinite loop بزنه رسما و باید دسته را میگذاشتی زمین.

الان اصلا هیچی اونوجوری نیست و بازی صد برابر بالانس تره. اما خب تعداد پلیرها کمتر شدن و این اواخر دوئل یکم بیش از حد معمول طول می کشید پلیر پیدا کنه. رنک که دیگه بماند :دی

اما دومنیون هنوز پلیر داره و بازی هم طبق برنامه قبلی یوبی سافت، یکی دو سال دیگه پشتیبانی میشه
مود دوئل خوشبختانه اصلا اهمیتی نداره :دی اصلا با ذات دیزاین بازی همخوانی نداره به نظرم، بازی فایتینگ که لایت اتکش ۳۰ فریم باشه یعنی هر کسی که ری اکشن تایمش یه کم بالاتر از حد معمول باشه حداقلش همه چی رو بدون دردسر بلاک میکنه واسه همینم هست که متای دامینیون 4v1 و گنک کردن حریفه
 
  • Like
Reactions: ArefTheGreat
بازی نسبت به سال های اول خیلی بالانس تر شده، برای بعضی از کاراکتر ها یک سری حرکت های قدیمی که مشکل ساز بوده به کل حذف شده. یک سری فیت های زیادی قوی بالانس شده، و در کل تو شرایط خوبی قرار داره. اکثر هیرو ها تو Duel هم از پس همدیگه بر میان ولی همیشه یکسری هیرو وجود داره که دستش برای شروع فایت از یک سری هیرو دیگه باز تره.
تو مد Dominion یا Breach ولی یک سری هیرو واقعا متا هستن و اگر مثلا یک تیم کامل 4 نفره داشته باشید و همه هم کارکتر های متا انتخاب کنند بازی عملا برای تیم مقابل خیلی جالب نخواهد بود.
بعضی کارکتر های جدید مثل varangian guard یا Pirate (من در کل برای کسی که Pirate main باشه هیچ احترامی قائل نیستم) واقعا کارکتر هایی خیلی قوی برای anti gank هستن. بعضی های دیگه مثل Shinobi یا Afeera تو گنک خیلی میشه فشار بیارن در کل تجربه بازی تو یک تیم کامل مثلا با این چهار نفر خیلی جذاب نیست دیگه. ولی در کل به اون صورت هم نیست که هر مچی قابل برد نباشه و با کارکتر های معمولی هم میشه بازی رو در بیاره آدم، فقط یک مقدار مهمه یک مدت بازی کنید، حدودی هر کارکتر رو بشناسید و نقطه ضعف و قوتش رو بدونید، بازی هم به طور کلی کم پلیر نداره و cross play هم جدیدا اضافه کردن، از طرفی سرور های اختصاصی هم داره الان و دیگه p2p نیست بازی. بعدم بازی بر اساس لول شما دشمن ها رو میچینه و اگر کسی Smurf نباشه یا تیم کامل تلاش نکنه با قرار دادن پلیر لول پایین match making رو دور بزنه، ادم های هم لول با شما طرف مقابلتون میوفته.
یادش بخیر من قدیما تو duel کردن یک بار شانسی افتادم جلو @Oakenshield با اینکه از قدیم هم میدونستم ایشون پلیر این بازی هست، ولی هیچوقت قبل اون ما همدیگه رو تو بازی اضافه نکرده بودیم. شانسی رفتیم تو دیدم طرف مقابل آشنا از آب در اومد.
الان منم سر جلو بردن battle pass ها و بالا بردن rep هیرو ها کمتر Duel میرم سر اون مقدار کم XP که آخرش میده و اگر duel کنم فقط محدود به daily order ها میشه.
 
مود دوئل خوشبختانه اصلا اهمیتی نداره :دی اصلا با ذات دیزاین بازی همخوانی نداره به نظرم، بازی فایتینگ که لایت اتکش ۳۰ فریم باشه یعنی هر کسی که ری اکشن تایمش یه کم بالاتر از حد معمول باشه حداقلش همه چی رو بدون دردسر بلاک میکنه واسه همینم هست که متای دامینیون 4v1 و گنک کردن حریفه
Ahem :دی

من ۷ سال مدام بازی می کردم. مود اصلی بازیم دوئل و رنک بوده :دی

سیستم مبارزات فور انر به جای فریم، وابسته به میلی ثانیه هست بیشتر.

این حرفی که گفتین کاملا درسته برای همینه که همزمان با اومدن فکشن وو لین اینا یه اپدیت کلی دادن و همه اتک ها را ۱۰۰ میلی ثانیه سریعتر کردن.

الان هم مدت هاست که بازی به شدت روی unreactable offence تاکید داره و بیشتر از اینکه سرعت عمل پلیر خوب باشه، تسلطش به بازی و ذهن خوانی حریف اهمیت داره.

فیت های BP را تغییر ندادن اما کلا شروع کردن به بهبود یا تغییر کامل فیت های هیروهایی که ناکارآمد بودن. واردن را همین سیزن قبل کلا فیت هاش را جایگزین کردن مثلا.
 
سینگلش مگه محتوای جدیدی گرفته؟ همون قدیمیه رو که تموم کردم. اصلش انلاینشه :D
گلدش ۱۴ ۱۵ دلار شده فک کنم.
تا اون زمانی بازی میکردم که Centurion اومد گند زده به مچا از بس که مزخرف بود و همه برش میداشتن تر میزدن به مبارزه ها. بعید میدونم ولی خب اگه اون شرایط تکرار نشه دوست دارم دوباره بازیش کنم تو این سبک چیز دندون گیری نداریم!
کلا برای کسی میگم که اگه کلا بازی نکرده باشه و گرنه انلاین اش الان سخت شده

شینوبی رو هم که ترکونده بودن :|
اون تکل بعد سوپر اسپرینت عملا نبود و چرخوندن کوساریگاما هم حذف شده بود اون عملیات پلید خفت کردن و لایت زدن بهشون هم نبود
 
  • Like
Reactions: Oakenshield
Ahem :دی

من ۷ سال مدام بازی می کردم. مود اصلی بازیم دوئل و رنک بوده :دی

سیستم مبارزات فور انر به جای فریم، وابسته به میلی ثانیه هست بیشتر.

این حرفی که گفتین کاملا درسته برای همینه که همزمان با اومدن فکشن وو لین اینا یه اپدیت کلی دادن و همه اتک ها را ۱۰۰ میلی ثانیه سریعتر کردن.

الان هم مدت هاست که بازی به شدت روی unreactable offence تاکید داره و بیشتر از اینکه سرعت عمل پلیر خوب باشه، تسلطش به بازی و ذهن خوانی حریف اهمیت داره.

فیت های BP را تغییر ندادن اما کلا شروع کردن به بهبود یا تغییر کامل فیت های هیروهایی که ناکارآمد بودن. واردن را همین سیزن قبل کلا فیت هاش را جایگزین کردن مثلا.
به هر حال 500ms هم نمیشه گفت unreactable، یوبی جای اینکه unreactable but readable offense به بازی اضافه کنه رفته هر اینتراکشن بین دو پلیر رو تبدیل کرده به mixup و کاری کرده علاوه بر high/left/right باید همیشه حواس آدم به سرطان unblockable/tracking mix هم باشه که قبول کن خیلی رو مخه :دی حداقل این دفعه آخری که من بازی کردم کلا همین یه نوع گیم پلی رو دیدم :D (BP, Pirate, Zhanhu, Warmonger)
 
به هر حال 500ms هم نمیشه گفت unreactable، یوبی جای اینکه unreactable but readable offense به بازی اضافه کنه رفته هر اینتراکشن بین دو پلیر رو تبدیل کرده به mixup و کاری کرده علاوه بر high/left/right باید همیشه حواس آدم به سرطان unblockable/tracking mix هم باشه که قبول کن خیلی رو مخه :دی حداقل این دفعه آخری که من بازی کردم کلا همین یه نوع گیم پلی رو دیدم :D (BP, Pirate, Zhanhu, Warmonger)
نه اتک های ۵۰۰ میلی کاملا reactable هستن. منتهی یه سری میکس آپ ها هستن که unreactable حساب میشن. قدیمی ترینشون bash واردن بود که چون ۳-۵ تا تایمینگ داشت، نمی‌شد الزاما درست واکنش داد و باید بیشتر حدس میزدی. الان اما خیلی بیشتر شدن و اکثر هیروها یه چیزی دارن که اینطور باشه.

کلا بیس مبارزات فور انر فعلی همین میکس آپ ها هست. دلیلش را هم من یادمه. اینا از زمانی که شروع کردن به rework هیروها، انقدر پلیرهای تاپ نالیدن که بازی راحته و فلان، اومدن تغییرات بازی را جوری اعمال کردن که به شدت مبارزات وابسته به mind game شده.

این رو مخ بودن هم کاملا درسته. کلا بین خود کامیونیتی فور انر هم این کاملا شناخته شده هست . شما لازمه چند تا دوئل سنگین پشت هم بازی کنی تا بعدش بیافتی رو دور باخت و اعصاب خوردی های بعدش.
 
کلا برای کسی میگم که اگه کلا بازی نکرده باشه و گرنه انلاین اش الان سخت شده

شینوبی رو هم که ترکونده بودن :|
اون تکل بعد سوپر اسپرینت عملا نبود و چرخوندن کوساریگاما هم حذف شده بود اون عملیات پلید خفت کردن و لایت زدن بهشون هم نبود
یادمه یکی از بچه ها بود که بعد از نرف بغل شوگوکی کلا بازی رو گذاشت کنار :D
کلا بازی به سمتی رفت که قدیما رو نرف و دسکاری میکردن هیرو جدید op میدادن که مردم بخرن، بعد یه مدت همونم نرف میکردن تا هیرو جدید.
 
  • Like
Reactions: MyJinx
یادمه یکی از بچه ها بود که بعد از نرف بغل شوگوکی کلا بازی رو گذاشت کنار :D
کلا بازی به سمتی رفت که قدیما رو نرف و دسکاری میکردن هیرو جدید op میدادن که مردم بخرن، بعد یه مدت همونم نرف میکردن تا هیرو جدید.
دفعه آخری که بازی رو نصب کردم دیدم Lawbringer دیگه از parry کردن اتک سنگین impale نمیگیره با اعصاب خورد پاکش کردم :دی بعد همون موقع Warmonger رو همه چی پنجه مینداخت، میکوبید به دیوار، خودشم یه پا Shaman بود :دی
 
  • Smile
Reactions: R O N I N

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or