ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Final Fantasy XV
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Dante Never Cry" data-source="post: 4151023" data-attributes="member: 28047"><p>ماکان بزار خیلی رک بگم، اینطوری که تو داری میگی به نظر میاد تو داری بازی رو بد انجام میدی نه اینکه مبارزات بازی عمقی نداشته باشن. سبکشون با هم فرق میکنه و مطمئنا نمیشه مقایسه یک به یک انجام داد ولی خب به عنوان مثال اگه منم برم توی DMC4 دانته رو بردارم و صرفا از ربلیون استفاده و فقط هم Combo A اون رو اسپم کنم و در کنارش کلی آیتم بخورم تا نهایتا بتونم دشمنا رو شکست بدم، بدون شک بازی برام خسته کننده میشه. مطمئنا جفتمون الان خیلی راحت میتونیم بریم کلی ویدیوی از پلیرهای دیگه توی نت پیدا کنیم که دارن کارهای باورنکردنی با سیستم مبارزات XV انجام میدن که شاید به عقل هیچکدوم از ماها رجوع هم نکرده باشه. در کل اینکه من یا تو کامل از سیستمای بازی استفاده نکنیم (یا نتونیم باهاشون کنار بیایم) و بعد بیایم این رو بزاریم پای بد بودن این سیستما و ناکارآمد بودن گیمپلی (در حالی که کاملا خلاف این موضوع رو توی نت میشه از بازی کردن باقی پلیرها دید) کاملا اشتباهه.</p><p></p><p>در مورد پردازش هم داری اشتباه میکنی. اونی که تو میگی رشد کرکتره نه شخصیت پردازی اون. اینکه شخصیت تحت تاثیر یه سری اتفاقات از یک نقطه به یک نقطه دیگه در زندگیش برسه رشد اون رو نشون میده و ربطی به پرداش اون شخصیت نداره. یه شخصیت میتونه توی داستان فقط روی یه صندلی نشسته باشه و هیچ حرکتی نکنه و هیچ کاری توی بازی انجام نده و صرفا با بازیکن حرف بزنه اما پردازش خوبی داشته باشه. Prompto و کلا بچههای اصلی XV پردازش خوبی دارن (خصوصا اگر انیمه رو دیده باشی) ولی در طول داستان خیلی رشد نمیکنند که این باز دوباره برمیگرده به ناقص بودن داستان بازی. اینکه نوکتیس آتیشی توی دلش روشن میشه یا نه کلا پرداخت شخصیت نیست و ارتباطی هم به اون نداره. این تلاش XV برای رشد دادن شخصیتاست که اکثر اوقات هم بیثمره. </p><p></p><p>اون XVـه که سال ۲۰۱۳ نشون دادن هنوز همون Versus نومورا بود که اسمش رو عوض کرده بودن. بعد از رفتن نومورا کلا XV هم تغییر کرد و شد اینی که داریم میبینیم. خود من هم از این موضوع خیلی راضی نیستم ولی این مورد رو خیلی وقته که میدونستیم و چیز عجیبی نیست که الان تازه متوجهاش شده باشیم. حتی مثلا اون صحنههای مبارزه توی Insomnia هم توی بازی نیستن (که توی تریلر 2013 دیدیمشون) کلا بعد از معرفی دوباره بازی به عنوان یه Raodtrip این قضیه که اون Versus و XV 2013 تموم شده و این XV جدید یه چیز دیگست کاملا مشخص بود و نمیدونم چرا الان برات عجیبه این موضوع. </p><p></p><p>در مورد نومورا و Versus/XV اون من یه سوال ازت میپرسم این رو برای من جواب بدی کافیه. تو میگی بازی خیلی جلوتر از 25% و اینجور حرفا بوده دیگه، درسته؟ پس من الان ازت میپرسم اگر این موضوع حقیقت داشته و واقعا اینجوری بوده، تاباتا و SE چه مرضی داشتن بیان کل بازی رو سلاخی کنند و بعد اون رو به XV که الان هست تغییر بدن؟ حقیقت ماجرا اینه که پروژه نومورا به جایی نمیرسید و SE مجبور بود برای برگردوندن مقداری از سرمایهگذاری خودش (و توجه به خواسته کسایی که سالها منتظر این پروژه بودن) بازی رو هر طوری شده منتشر کنه و برای این منظور تاباتا رو گذاشت راس پروژه. تاباتا هم برای اینکه بتونه بازی رو به نتیجه برسونه و در یک بازه زمانی قابل قبول عرضه کنه مجبور شده ایده اصلی نومورا (که برای یه سه گانه در نظر گرفته شده بود) رو تغییر بده و این چیزی که میبینیم رو ازش در بیاره.</p><p></p><p>اینکه پروژه نومورا نتونست به جایی برسه و تاباتا مجبور شد جاش رو بگیره، به هیچ عنوان دلیل بر بد یا ناکارآمدی نومورا هم نیست. بعضی وقتا پروژهها به نتیجه نمیرسن و به بنبست میخورن. این حقیقت زندگی و کلا کاره. نمیدونم چرا یه عده از هوادارای نومورا هستند (چه اینجا، چه توی گف) که کلا همه جور میخوان SE و Tabata رو یه جور شیاطین ظالمی نشون بدن که پروژه بینظیر و خدایی Versus رو از چنگ نومورا در آوردن و تیکه پارهاش کردن تا به XV فعلی برسن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dante Never Cry, post: 4151023, member: 28047"] ماکان بزار خیلی رک بگم، اینطوری که تو داری میگی به نظر میاد تو داری بازی رو بد انجام میدی نه اینکه مبارزات بازی عمقی نداشته باشن. سبکشون با هم فرق میکنه و مطمئنا نمیشه مقایسه یک به یک انجام داد ولی خب به عنوان مثال اگه منم برم توی DMC4 دانته رو بردارم و صرفا از ربلیون استفاده و فقط هم Combo A اون رو اسپم کنم و در کنارش کلی آیتم بخورم تا نهایتا بتونم دشمنا رو شکست بدم، بدون شک بازی برام خسته کننده میشه. مطمئنا جفتمون الان خیلی راحت میتونیم بریم کلی ویدیوی از پلیرهای دیگه توی نت پیدا کنیم که دارن کارهای باورنکردنی با سیستم مبارزات XV انجام میدن که شاید به عقل هیچکدوم از ماها رجوع هم نکرده باشه. در کل اینکه من یا تو کامل از سیستمای بازی استفاده نکنیم (یا نتونیم باهاشون کنار بیایم) و بعد بیایم این رو بزاریم پای بد بودن این سیستما و ناکارآمد بودن گیمپلی (در حالی که کاملا خلاف این موضوع رو توی نت میشه از بازی کردن باقی پلیرها دید) کاملا اشتباهه. در مورد پردازش هم داری اشتباه میکنی. اونی که تو میگی رشد کرکتره نه شخصیت پردازی اون. اینکه شخصیت تحت تاثیر یه سری اتفاقات از یک نقطه به یک نقطه دیگه در زندگیش برسه رشد اون رو نشون میده و ربطی به پرداش اون شخصیت نداره. یه شخصیت میتونه توی داستان فقط روی یه صندلی نشسته باشه و هیچ حرکتی نکنه و هیچ کاری توی بازی انجام نده و صرفا با بازیکن حرف بزنه اما پردازش خوبی داشته باشه. Prompto و کلا بچههای اصلی XV پردازش خوبی دارن (خصوصا اگر انیمه رو دیده باشی) ولی در طول داستان خیلی رشد نمیکنند که این باز دوباره برمیگرده به ناقص بودن داستان بازی. اینکه نوکتیس آتیشی توی دلش روشن میشه یا نه کلا پرداخت شخصیت نیست و ارتباطی هم به اون نداره. این تلاش XV برای رشد دادن شخصیتاست که اکثر اوقات هم بیثمره. اون XVـه که سال ۲۰۱۳ نشون دادن هنوز همون Versus نومورا بود که اسمش رو عوض کرده بودن. بعد از رفتن نومورا کلا XV هم تغییر کرد و شد اینی که داریم میبینیم. خود من هم از این موضوع خیلی راضی نیستم ولی این مورد رو خیلی وقته که میدونستیم و چیز عجیبی نیست که الان تازه متوجهاش شده باشیم. حتی مثلا اون صحنههای مبارزه توی Insomnia هم توی بازی نیستن (که توی تریلر 2013 دیدیمشون) کلا بعد از معرفی دوباره بازی به عنوان یه Raodtrip این قضیه که اون Versus و XV 2013 تموم شده و این XV جدید یه چیز دیگست کاملا مشخص بود و نمیدونم چرا الان برات عجیبه این موضوع. در مورد نومورا و Versus/XV اون من یه سوال ازت میپرسم این رو برای من جواب بدی کافیه. تو میگی بازی خیلی جلوتر از 25% و اینجور حرفا بوده دیگه، درسته؟ پس من الان ازت میپرسم اگر این موضوع حقیقت داشته و واقعا اینجوری بوده، تاباتا و SE چه مرضی داشتن بیان کل بازی رو سلاخی کنند و بعد اون رو به XV که الان هست تغییر بدن؟ حقیقت ماجرا اینه که پروژه نومورا به جایی نمیرسید و SE مجبور بود برای برگردوندن مقداری از سرمایهگذاری خودش (و توجه به خواسته کسایی که سالها منتظر این پروژه بودن) بازی رو هر طوری شده منتشر کنه و برای این منظور تاباتا رو گذاشت راس پروژه. تاباتا هم برای اینکه بتونه بازی رو به نتیجه برسونه و در یک بازه زمانی قابل قبول عرضه کنه مجبور شده ایده اصلی نومورا (که برای یه سه گانه در نظر گرفته شده بود) رو تغییر بده و این چیزی که میبینیم رو ازش در بیاره. اینکه پروژه نومورا نتونست به جایی برسه و تاباتا مجبور شد جاش رو بگیره، به هیچ عنوان دلیل بر بد یا ناکارآمدی نومورا هم نیست. بعضی وقتا پروژهها به نتیجه نمیرسن و به بنبست میخورن. این حقیقت زندگی و کلا کاره. نمیدونم چرا یه عده از هوادارای نومورا هستند (چه اینجا، چه توی گف) که کلا همه جور میخوان SE و Tabata رو یه جور شیاطین ظالمی نشون بدن که پروژه بینظیر و خدایی Versus رو از چنگ نومورا در آوردن و تیکه پارهاش کردن تا به XV فعلی برسن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Final Fantasy XV
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft