ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Final Fantasy XV
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="vaan 2" data-source="post: 4142953" data-attributes="member: 42639"><p>یه سری سوال از شینحی هاشیموتو کردن بابت پروژه های بعدی فرانچایز</p><p></p><p></p><p></p><p>اول اینکه ffx3 رو کاملا محتمل دونسته .. ولی گفته مشکلاتی وجود داره که کار رو سخت میکنه .. مثل اینکه الان هیچ کس نیست که روی پروژه کار کنه ... به نومورا و کیتاسه اشاره میکنه که دستشون بنده ...</p><p></p><p>مگه کیتاسه به جز تهیه کنندگی vii r کار دیگه ای هم میکنه ؟؟؟</p><p></p><p>برای من که x رو خیلی دوست دارم ولی هیچ کدوم از نسخه های فرعی رو بازی نکردم نمیدونم خوشحال باشم یا نه ... جالبه که هم x-2 رو روی ps2 دارم تمام این سال ها .. هم دو ساله xiii-2 رو گرفتم ولی هنوز بازیش نکردم .</p><p>.........</p><p></p><p>در مورد فاینال ۱۶ اول در مورد ۱۵ حرف زده و ترکیب فانتزی با دنیای مدرن و اینا و میگه هیچ نیازی نیست که ۱۶ هم دنباله رو اون باشه ... و با اینکه میگه هیچ کاری روی ۱۶ انجام نشده .. ولی رسما هینت میده که بازی قطعا مسیر متفاوتی رو میره و کمتر شباهتی به ۱۵ داره ...</p><p></p><p>As far as the battle system goes, this is also something that is decided by the director, so it doesn’t necessarily mean Final Fantasy XVI will be more on the action RPG side as we’ve seen in Final Fantasy XV. Hashimoto says when they start work on a new Final Fantasy, they set the bar to make the ultimate fantasy of the generation with each installment. So if a director feels that a certain battle system would work best in the current generation, that’s the main system they’ll go with.</p><p></p><p>در مورد گیم پلی هم گفته به عهده کارگردان ۱۶ خواهد بود و بازم لینک دادن به ۱۵ و بازم گفته دلیل نمیشه که شماره بعدی هم اکشن باشه ...</p><p>دقیقا اتفاقی که بعد از ۱۲ افتاد و من خودم فکر میکردم 13 هم real time باشه .. ولی برگشتیم به اسکرین بتل ...</p><p>البته بازم تاکید کرده به عهده کارگردانه و اون تصمیم میگیره چی مناسبه </p><p></p><p>امیدوارم ۱۶ رو بدن ایتو نامردا ... بهترین طراح گیم پلی که تا حالا دیدم</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vaan 2, post: 4142953, member: 42639"] یه سری سوال از شینحی هاشیموتو کردن بابت پروژه های بعدی فرانچایز اول اینکه ffx3 رو کاملا محتمل دونسته .. ولی گفته مشکلاتی وجود داره که کار رو سخت میکنه .. مثل اینکه الان هیچ کس نیست که روی پروژه کار کنه ... به نومورا و کیتاسه اشاره میکنه که دستشون بنده ... مگه کیتاسه به جز تهیه کنندگی vii r کار دیگه ای هم میکنه ؟؟؟ برای من که x رو خیلی دوست دارم ولی هیچ کدوم از نسخه های فرعی رو بازی نکردم نمیدونم خوشحال باشم یا نه ... جالبه که هم x-2 رو روی ps2 دارم تمام این سال ها .. هم دو ساله xiii-2 رو گرفتم ولی هنوز بازیش نکردم . ......... در مورد فاینال ۱۶ اول در مورد ۱۵ حرف زده و ترکیب فانتزی با دنیای مدرن و اینا و میگه هیچ نیازی نیست که ۱۶ هم دنباله رو اون باشه ... و با اینکه میگه هیچ کاری روی ۱۶ انجام نشده .. ولی رسما هینت میده که بازی قطعا مسیر متفاوتی رو میره و کمتر شباهتی به ۱۵ داره ... As far as the battle system goes, this is also something that is decided by the director, so it doesn’t necessarily mean Final Fantasy XVI will be more on the action RPG side as we’ve seen in Final Fantasy XV. Hashimoto says when they start work on a new Final Fantasy, they set the bar to make the ultimate fantasy of the generation with each installment. So if a director feels that a certain battle system would work best in the current generation, that’s the main system they’ll go with. در مورد گیم پلی هم گفته به عهده کارگردان ۱۶ خواهد بود و بازم لینک دادن به ۱۵ و بازم گفته دلیل نمیشه که شماره بعدی هم اکشن باشه ... دقیقا اتفاقی که بعد از ۱۲ افتاد و من خودم فکر میکردم 13 هم real time باشه .. ولی برگشتیم به اسکرین بتل ... البته بازم تاکید کرده به عهده کارگردانه و اون تصمیم میگیره چی مناسبه امیدوارم ۱۶ رو بدن ایتو نامردا ... بهترین طراح گیم پلی که تا حالا دیدم [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Final Fantasy XV
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft