PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
هیچیی دیگه اینجور که بوش میاد بازی رو دارن از سبک تورن بیس خارج میکنن :(

شانس نداریم که حالا نومورا نمیدونم چرا کلید کرده که همه چی این بازی دست بزنه بابا بزار بازی سبک کلاسیک خودشو داشته باشه زیبایی بازی و چیزی که این بازی پیش طرفدارانش خاص کرده همون سبک کلاسیک بازی هستش.حتما اینم میشه سبک فینال فانتزی 15 ماشالا از این سبکای اکشن هم که دارن چپو راست میدن بیرون.دلمونو به تورن بیس بودنش خوش کرده بودیم:|
یعنی نمورا ببینم دست زدی به سبک بازی یه تاکسی میگیرم میام ژاپن دیگه من میدونمو تو :d

آقا صبر کن بگن سیستم جدید چطوریه بعد اعتراض کن :d

اتفاقا من از تغییر سبک به سبک FFXII استقبال میکنم. (یا همون WKC که بچه ها گفتن) چون یجورایی همون TB هست فقط با آزادی عمل بیشتر.

البته یه چیز دیگه هم اضافه کنم٬ اگه بازی حتی H&Sهم بشه بازم اعتراض نمیکنم چون In Nomura i (we) trust :d
 

brokensword

کاربر سایت
Jan 11, 2012
371
نام
کاوه
آقا صبر کن بگن سیستم جدید چطوریه بعد اعتراض کن :d

اتفاقا من از تغییر سبک به سبک FFXII استقبال میکنم. (یا همون WKC که بچه ها گفتن) چون یجورایی همون TB هست فقط با آزادی عمل بیشتر.

البته یه چیز دیگه هم اضافه کنم٬ اگه بازی حتی H&Sهم بشه بازم اعتراض نمیکنم چون In Nomura i (we) trust :d

اینجور که نمورا داره زمینه سازی میکنه احتمال عوض شدن نوع مبارزات زیاده :|
من تورن بیس ترجیح میدم چون این سبک در حال حاضر تو بازیهای نسل جدید کم دیده میشه
امیدوارم که هر چی رو میخواد تعقییر بده به سبک مبارزاتش دست نزنه.همون تورن بیس بزاره ولی به مبارزاتش امکانات و آزادی عمل بیشتری بده.
به اندازه کافی سبک اکشن داریم تو بازیهای نسل جدید این تورن بیس باشه یه تنوع حساب میشه:d

خلاصه امیدوارم هر کس به مراد دلش برسه:d
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
اینجور که نمورا داره زمینه سازی میکنه احتمال عوض شدن نوع مبارزات زیاده :|
من تورن بیس ترجیح میدم چون این سبک در حال حاضر تو بازیهای نسل جدید کم دیده میشه
امیدوارم که هر چی رو میخواد تعقییر بده به سبک مبارزاتش دست نزنه.همون تورن بیس بزاره ولی به مبارزاتش امکانات و آزادی عمل بیشتری بده.
به اندازه کافی سبک اکشن داریم تو بازیهای نسل جدید این تورن بیس باشه یه تنوع حساب میشه:d

خلاصه امیدوارم هر کس به مراد دلش برسه:d

سیستم که گفته خودش رسما عوض میشه٬ طبیعی هم هس چون الان بازیای TB رو فقط طرفدارای Old School بازیای RPG میپسندن٬ مجبورن یه جورایی مدرن کنن بازیو که همه جور مخاطبیرو جذب کنن.

بازی هم (یکی از) بهترین RPG های تاریخه و فقطم یه بار فرصت ریمیک کردنش هس پس مطم‍ینا این فرصت طلاییو از دست نمیدن و بهترین چیزی که میتونن رو میسازن :bighug:
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
اینجور که نمورا داره زمینه سازی میکنه احتمال عوض شدن نوع مبارزات زیاده :|
من تورن بیس ترجیح میدم چون این سبک در حال حاضر تو بازیهای نسل جدید کم دیده میشه
امیدوارم که هر چی رو میخواد تعقییر بده به سبک مبارزاتش دست نزنه.همون تورن بیس بزاره ولی به مبارزاتش امکانات و آزادی عمل بیشتری بده.
به اندازه کافی سبک اکشن داریم تو بازیهای نسل جدید این تورن بیس باشه یه تنوع حساب میشه:d

خلاصه امیدوارم هر کس به مراد دلش برسه:d

اگه جدا فکر میکردی که میخواد TB بمونه که کاملا اشتباه میکردی :d

معلومه که عوض میشه دلایلشم کاملا عقلانیه

1- بازی به نومورا بدن که TB بسازه؟ :d خودت خندت نمیگیره؟ :d مثل اینکه به کوجیما بگی بیاد ریسینگ بسازه :d نومورا خدای ساخت بازی اکشنه و اینم هیچ کس مخالفش نیست

2- بهترین کار برا SE اینه که اکشنش کنه. چرا؟ همین الان چند نفر تو این تاپیک اومدن و از شدت هایپ E3 گفتن اولین بارشونه اصلا FF نمیدونن چی هست و کلا JRPG بازی نکردن؟ بودن چند نفری , تو اینجا رو ول کن تو کل دنیا خیلی خیلی زیاد از این آدما پیدا شده که طرفدارش نبودن یا اصلا تجربش نکردن ولی هایپشون بالاست بعد اگه بازی بخواد TB باشه فقط طرفدارای JRPG خوششون میاد و اونایی که خوششون نمیاد زیاد میل به خریدش ندارن

اما اگه بیاد اکشنش کنه یه معامله " بُرد بُرد بُرد " میشه. طرفدارای قدیمی مشکلی با این قضیه ندارن (در ضمن VII فقط به خاطر گیم پلیش VII نشده چه بسا خیلیا بهترین بازی عمرشونه اما کاملا حس " I Don't give a F!ck about gameplay " دارن) و اونایی هم که تو هایپ قرار گرفتن و تنها مشکلشون سبک بازی بود خوشحال میشن و میریزن که بازی رو بخرن. SE هم پولدار میشه :d

قبلا هم گفتم بازم میگم اگه VII با همون گیم پلی میخواستن بدن اصلا خوب نبود چون همین الانش بازیایی هستن TB که خیلی از لحاظ گیم پلی بهترن

یه جا هم گفتی " میشه یه چیزی مثل XV که همینجوری بازی این سبکی داره میاد" جالبه خیلیا انگار دموی XV رو تجربه نکردن و این حرف رو میزنن :d

خود نومورا و برو بچ SE هم حرف کاملا قشنگی میزنن که میگن:

" اگه بخوایم همون بازی قدیمی رو بدیم و فقط گرافیکش رو بالا ببریم که دیگه بهش نمیشه گفت Remake "
 
آخرین ویرایش:

brokensword

کاربر سایت
Jan 11, 2012
371
نام
کاوه
اگه جدا فکر میکردی که میخواد TB بمونه که کاملا اشتباه میکردی :d

معلومه که عوض میشه دلایلشم کاملا عقلانیه

1- بازی به نومورا بدن که TB بسازه؟ :d خودت خندت نمیگیره؟ :d مثل اینکه به کوجیما بگی بیاد ریسینگ بسازه :d نومورا خدای ساخت بازی اکشنه و اینم هیچ کس مخالفش نیست

2- بهترین کار برا SE اینه که اکشنش کنه. چرا؟ همین الان چند نفر تو این تاپیک اومدن و از شدت هایپ E3 گفتن اولین بارشونه اصلا FF نمیدونن چی هست و کلا JRPG بازی نکردن؟ بودن چند نفری , تو اینجا رو ول کن تو کل دنیا خیلی خیلی زیاد از این آدما پیدا شده که طرفدارش نبودن یا اصلا تجربش نکردن ولی هایپشون بالاست بعد اگه بازی بخواد TB باشه فقط طرفدارای JRPG خوششون میاد و اونایی که خوششون نمیاد زیاد میل به خریدش ندارن

اما اگه بیاد اکشنش کنه یه معامله " بُرد بُرد بُرد " میشه. طرفدارای قدیمی مشکلی با این قضیه ندارن (در ضمن VII فقط به خاطر گیم پلیش VII نشده چه بسا خیلیا بهترین بازی عمرشونه اما کاملا حس " I Don't give a F!ck about gameplay " دارن) و اونایی هم که تو هایپ قرار گرفتن و تنها مشکلشون سبک بازی بود خوشحال میشن و میریزن که بازی رو بخرن. SE هم پولدار میشه :d

قبلا هم گفتم بازم میگم اگه VII با همون گیم پلی میخواستن بدن اصلا خوب نبود چون همین الانش بازیایی هستن TB که خیلی از لحاظ گیم پلی بهترن

یه جا هم گفتی " میشه یه چیزی مثل XV که همینجوری بازی این سبکی داره میاد" جالبه خیلیا انگار دموی XV رو تجربه نکردن و این حرف رو میزنن :d

خود نومورا و برو بچ SE هم حرف کاملا قشنگی میزنن که میگن:

" اگه بخوایم همون بازی قدیمی رو بدیم و فقط گرافیکش رو بالا ببریم که دیگه بهش نمیشه گفت Remake "

دوست عزیز اینکه شما دوست داری بازی اکشن ارپی جی باشه دلیل بر بد بودن تورن بیس تو این بازی نیست.من خودم دوست دارم بازی های کلاسیک مثل فینال 7
سبک مبارزاتشونو حفظ کنند.بالاخره هر کی نظری داره و نظرش محترمه:)


در مورد فینال 15 من گفتم که سبکش اکشن ار پی جی هستش حالا نوع سلاح ها و شکل حمله ها و یا گروهی یا سینگل بودن طرف ممکنه تو این نوع سبک فرق کنه ولی بیس بازی اکشن ار پی جی تموم شد رفت.شما احتمالا منظور منو بد گرفتی من داشتم میگفتم که بازیهای اکشن ار پی جی مثل فینال 15 هستش منظورم این نبود که بازیش بده شمام مشخصه از اون ادمهایی هستی که فقط فاز منفی رو میگیری:d

بازی فینال 15 بسیار زیباست تو سبک خودش ولی هر کدوم از سبکها چه اکشن ار پی جی چه تورن بیس زیبایی خودشونو دارن:d

منم نگفتم فقط گرافیک ببرن بالا میتونن سبک تورن بیس بازی رو حفظ کنند ولی میتونن این سبک پیشرفت بدن تو بازی و امکانات بیشتری بهش اضافه کنن که از اون حالت خسته کننده برای کسایی که تازه به این بازی روی اوردن در بیاد.

ولی طبق معمول کمپانیها مخصوصا اسکیور انیکس بیشتر دنبال منافع خودشونن :d

نشستن سبک سنگین کردن دیدن صرف نمیکنه سبک بازی حالت کلاسیکشو داشته باشه چون همینجور که گفتی خیلیا این بازی اگه به سبک کلاسیک باشه بازی نمیکنن برا همین دارن از این سبک خارج میکنن.عاشق چشمو ابروی منو شما نیستن که عاشق پول منو شما هستن;)

برا همین مطمعن باش اگه براشون میصرفید که بازی تورن بیس باشه حتما تورن بیس میکردن اونا پول براشون مهمه نه عقیده منو شما.به ظاهر خیلی قربون صدقه منو شما میرن ولی تو باطن فقط به خودشون فکر میکنن.البته اسکیور انیکس یه مثال بود اکثر کمپانیها همین روند به کار میبرن.

بازم امیدوارم از حرفهای من ناراحت نشده باشی هر کسی عقیده ای داره و عقیدش قابل احترامه:)

موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
اگه فکر می کنید سیستم مبارزات بازی نوبتی باشه خیلی سخت تر از اکشنش میشه و می تونید تو اندیشه های خودتون فکر کنید که هاردکور گیمر هستید سخت در اشتباهید:D
جفت سبک مبارزه ها قلق های خودشونو دارن(بعد قرار نیست مثل re از یه چیزی به چیز دیگه ای تبدیل بشه:D) دقت کنید چه نوبتی باشه چه اکشن باز همون استراتژی رو می خواد:D
 

death_shadow2

کاربر سایت
Oct 8, 2008
154
نام
امیر
اگه فکر می کنید سیستم مبارزات بازی نوبتی باشه خیلی سخت تر از اکشنش میشه و می تونید تو اندیشه های خودتون فکر کنید که هاردکور گیمر هستید سخت در اشتباهید:D
جفت سبک مبارزه ها قلق های خودشونو دارن(بعد قرار نیست مثل re از یه چیزی به چیز دیگه ای تبدیل بشه:D) دقت کنید چه نوبتی باشه چه اکشن باز همون استراتژی رو می خواد:D
الان میشه لطف کنی یه مقایسه بین باس فایت هایه مثلا ffx با ffxiii انجام بدی ؟ شما زدن dark aeon ها یادت هست دیگه؟ یه سوتی میدادی 1 ساعت فایت فاتحش خونده میشد؟اصلا اتمسفر این دو سبک مبارزه با هم قابل مقایسه نیستن! تو ترنی شما آنالیز میکنی ، فکر میکنی ، عمل میکنی و البته با دیدن نمایشی که اجرا میکنی کلی لذت میبری مثلا پیاده شدن یه firga رو میبینی و از ته دلت قدرت ضربه رو حس میکنیو کلی حال میکنی! حالا میرسیم به این سبک اکشن ffxiii به طور مثال ! چهار تا استراتژی میچینی برا فایتات کلت کلا رو یک سوم پایینی صفحه نمایشه ! فایتو که نمیبینی تقریبا! اصلا نمیفهمی چی شد! فقط میزنی چون وقت نداری! اونوقت فکرم میکنی داری فاینال بازی میکنی! با اون سیستم کسب مهارتش ! اصلا یادش میوفتم اعصابم خورد میشه تو VII باید پاره میشدی Fire بشه Fira !!! حالا تو اینا... ! و چه لذتی داشت همین آپگرید کوچیک! کسی دنبال اثبات هارد کور بودنش نیست! بحث حفظ اصلاته . بحث احترامه به سبکه! اینکه میگی استراتژِی میخواد درست! اره MG:R هم میشه ترنیش کرد! خیلی اتقاقا میشه براش استراتژِی هم ساخت! ولی اون موقع شما دیگه MG:R بازی نمیکنی!
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
الان میشه لطف کنی یه مقایسه بین باس فایت هایه مثلا ffx با ffxiii انجام بدی ؟ شما زدن dark aeon ها یادت هست دیگه؟ یه سوتی میدادی 1 ساعت فایت فاتحش خونده میشد؟اصلا اتمسفر این دو سبک مبارزه با هم قابل مقایسه نیستن! تو ترنی شما آنالیز میکنی ، فکر میکنی ، عمل میکنی و البته با دیدن نمایشی که اجرا میکنی کلی لذت میبری مثلا پیاده شدن یه firga رو میبینی و از ته دلت قدرت ضربه رو حس میکنیو کلی حال میکنی! حالا میرسیم به این سبک اکشن ffxiii به طور مثال ! چهار تا استراتژی میچینی برا فایتات کلت کلا رو یک سوم پایینی صفحه نمایشه ! فایتو که نمیبینی تقریبا! اصلا نمیفهمی چی شد! فقط میزنی چون وقت نداری! اونوقت فکرم میکنی داری فاینال بازی میکنی! با اون سیستم کسب مهارتش ! اصلا یادش میوفتم اعصابم خورد میشه تو VII باید پاره میشدی Fire بشه Fira !!! حالا تو اینا... ! و چه لذتی داشت همین آپگرید کوچیک! کسی دنبال اثبات هارد کور بودنش نیست! بحث حفظ اصلاته . بحث احترامه به سبکه! اینکه میگی استراتژِی میخواد درست! اره MG:R هم میشه ترنیش کرد! خیلی اتقاقا میشه براش استراتژِی هم ساخت! ولی اون موقع شما دیگه MG:R بازی نمیکنی!

از وقتی که خبر ساخت REMAKE اومده و خیلی ها که فهمیدن نومورا می خواد گیمپلی رو عوض می کنه اومدن سر و صدا کردن که اره باید سیستم مبارزات نوبتی باشه و در غیر این صورت بازی مفت نمیارزه و ...
اولا مگه FF همیشه سیستم مبارزش نوبتی بوده که حالا بخواد جزو اصالتش بشه؟؟
والا FF تو هر شمارش همه چیزش عوض میشه چرا گیمپلیش عوض نشه؟؟
مگه برای اولین باره می خواد یه FF سیستم مبازش اکشن باشه؟؟
اگرم منظورتون خود VII هست که نسخه های فرعی هم داشته که نوبتی نبوده و ...
و یا حتی اگه منظورت خود عنوان VII هست که نومورا گفته اون داستان دیگه نیست و تغییراتی توش اینجاد شده پس میشه باز سیستم مبارزه رو عوض کنن
یه نکته دیگه هم اضافه کنم که منظور هیچکس از اکشن XIII نیست احتمالا تریلر گیمپلی ورسوس رو که یادته؟؟ همه می گن دوست داریم اونطوری بشه یا حداقلش مثل XV
ــــــــــــــــــــــ
البته بد برداشت نشه ها تو خیلی از جاهای دیگه هم دیدم که اومدن گفتن باید نوبتی باشه و ...
ولی اگه اکشن شدن چیزه بدی بود صداش همه جا می پیچید که فن ها راضی نیستند
 
آخرین ویرایش:

amin_dante

کاربر سایت
Aug 29, 2011
43
نام
امین
نسخه ی اولیه FF VII چیزی حدود 9.8 میلیون نسخه فروش کرده و "پیش بینی من" اینه که اگه قرار باشه همون بازی با همون گیم پلی نوبتی قدیمی و فقط با گرافیک بالاتر عرضه بشه، با توجه به سلیقه ی گیمرهای امروزی خوشبینانه ش اینه که شاید کمی بیش از نصف این مقدار رو بتونه بفروشه.. بچه ها هم اشاره کردن خیلی ها بازی اصلی رو تجربه نکردن اما مثلا با دیدن انیمیشن FFVII AC مشتاقن ببینن FF VII چی بود که بعد از این همه مدت هنوز هم حرفش هست و صد البته عاشق اکشن و مبارزاتش شدن و دوست دارن این هیجان رو تو بازی هم لمس کنن.
البته به نظر من انجام تغییرات تو گیم پلی سری FF اجتناب ناپذیر بوده و شخصا همیشه استقبال کردم و به نظرم مبارزه نوبتی که اتفاقی انجام بشه سال 2001 تو FF X و قبل از اون اگه جواب میداد، اما برای سال 2006 دیگه یه مقدار توی ذوق میزد که نمیتونستی دشمنت رو در اطرافت ببینی و یه دفعه با یه صدایی شبیه شکستن شیشه بازی پرتت کنه تو میدون مبارزه و به نظرم برداشتن این قانون: "یکی بزن،یکی بخور!" از بازی، بسیار تصمیم درست و شجاعانه ای بود که Square Enix گرفت.. یا FF XIII حالا هر مشکلی هم که داشت اما گیم پلی اون انصافا راضی کننده و از نقاط قوتش بود و محدودیت زمانی برای تصمیم گیری هیجان بیشتری به مبارزه میداد...
باید قبول کرد که سبک مبارزه نوبتی تو خارج از ژاپن حداقل دیگه طرفدار آنچنانی نداره و من به سازنده ها حق میدم که بخوان سیستم مبارزات رو عوض کنن و استقبال هم میکنم و البته اعتراف میکنم که من هم در طی این چند ساله سلیقه ام عوض شده و دوست دارم یه تجربه جدید از عنوانی که نزدیک 13-14 سال پیش بازیش کردم داشته باشم تا اینکه بخوام یه Remaster ازش رو دوباره بازی کنم
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
به شخصه دوست داشتم سیستم مبارزاتی Turn-base (البته با مقدار زیادی بهبود و المان های بیشتر نسبت به نسخه اصلی) باشه، که البته با توجه به گمانه زنی ها و اطالاعات منتشر شده و همچنین وجود جناب نومورا بعید به نظر میرسه. البته همین battle system نسخه اصلی رو psx هم نسبت به بازی های هم دورش مثل Grandia حرف چندانی برای گفتن نداشت و به شدت ساده و بدون پیچیدگی بود. با توجه به ذائقه گیمر امروزی حق میدم که توسعه دهنده ها در مبارزات تغییرات اساسی ایجاد کنن، ولی خوب من عاشق Traditional jrpg هستم و این کاملا به سلیقه شخصی من برمی گرده، البته همیشه از random encounter ها در بازی های jrpg زیاد خوشم نمیومد. مخصوصا وقتی در دانجن ها تمام تمرکزتو رو حل کردن معماها و puzzle های محیطی گذاشتی و این random encounters به شدت اذیت میکننه و رو اعصابه (نمونه بارزش (Golden sun (GBA ).

از بحث سیستم مبارزات که بگذریم، یه بحثی که زیاد در forum های خارجی هم دیده میشه اینه که این بازی به شدت از طرف فن های بازی هایپ شده و مستحق این همه تعریف و تمجید نیست که من شدیدا باهاش مخالفم. خیلیا نسخه مثلا HD بازی رو بعد از تقریبا دو دهه (17 سال) انجام دادن و میگن اون بتی که این همه سال از بازی براشون بوجود اومده بود شکسته شده. در حالی که به نظر من این بازی با اون گرافیک سادش، کاراکتر ها و شخصیت پردازی انجام داده که خیلی از توسعه دهنده ها با موشن کپچر و هزاران Polygon در انجامش عاجز هستن. همچنین FF7 یکی از معدود بازی های JRPG هستش که از شروع بازی با ضرب آهنگ سریع شروع میشه (پیاده شدن cloud و barrett از قطار و ورود به کمپانی شینرا). رسم معمول در اکثر بازیهای jrpg بر اینه که بازی روندی با ضرب آهنگ بسیار آهسته در آغاز داره و گاهی تا اواسط بازی این کندی ادامه پیدا میکنه.

حالا حقیقتاً چیز جدیدی که من بیشتر از همه از بازی میخوام اینه که اطلاعات پیرامون بازی (شامل اطلاعات کلیدی که تو Spin-off ها روشن شد ) هر چند به صورت مختصر در بازی گنجونده بشه. شماره 7، Lore نسبتا قوی داره و مفصل تر میتونه دنیای بازی رو شرح بده و به جزئیات دنیای پیرامون و کاراکترهاش بپردازه. اطلاعاتی پیرامون هر شخصیت و چکیده ای هر چند جرئی از داستانی که برای هر شخصیت اتفاق افتاده (مثل حوادث داراماتیکی که برای barrett اتفاق افتاده و ....).

همچنین دوست دارم این بار آشنا شدن با وینست جزء خط اصلی داستان باشه و خیلی حیف بود که در نسخه اصلی ممکن بود اصلا گیمر وینسنت رو نبینه. این شخصیت پتانسیل بالایی داره.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
خیلی خوبه این!:D

8ec044fa49a6a7143bff5fd490354bdb.gif
 

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
Final Fantasy 7 Remake 'bringing dramatic changes' to combat, but will still be 'recognisable'

'"We are bringing dramatic changes to the Final Fantasy VII Remake so we're hoping that you'll look forward to additional information that we'll be able to release when the time comes. And of course, that being said we want to clarify: we're not going to be changing it into a shooter or something like that. We are going to be bringing dramatic changes, but we want to make sure it's still recognisable."
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
خب مثل اینکه تاباتا مصاحبه کرده و گفته بازی از لومینوس انجین استفاده نمیکنه.
Final Fantasy VII Remake won't use Luminous Engine; Final Fantasy XV is 65% complete - Gematsu

این قضیه خیلی عجیب شده برام :-? نه به اون دمو های تکنیکی Agni از لومینوس و مانور زیادشون که آدم فکر میکرد تا آخر نسل موتور سری های FF همینه نه اینکه الان غیر FFXV هیچ بازی ای در دست ساخت با لومینوس نیست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر