PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:
جریان چیه هی میگین نظرمن بنظر تو نزدیک تر و اگه مثل 15 اکشن بشه خیلی خوبه . مثل اینکه 15 بازی جدید و کاراکتر های دیگش اگه قابل بازی نباشن زیاد مهم نیست ولی اگه بیان این رمیکم مثل اون بکنند بعد بگن شما نمیتونی با وینسنت و بقیه بازی کنی ولی اونا از دور هواتو دارن شما قبول میکنی)x
 
من که FF VII نزدم! اما خوب... میشه کسی AC رو دیده باشه و یه بازی از FF VII نخواد؟ :-"
حالا هم که با گرافیک خوف ... امیدوارم سیستم مبارزات هم مثل XV باشه! گرچه اگر نوبتی به سبک همون 2قرن پیشم باشه، این رو حتما میگیرم! :دی
اگر بشه جای بقیه ی کاراکترها بازی کرد هم معرکه میشه! وینسنت :x :x :x

از بین بازی های E3 فعلا تریلر FF VII رو از همه بیشتر دیدم! عالی بود معرفی :(( لحظه ای که Buster Sword و کلوو هم نشون میده خداست! ( مخصوصا اگر تریلر خالی رو نبینید و همراه با صدای تماشاچی ها باشه!!! :x )
فقط یک سوال ، اونی که جلوی کلود راه میرفت کی بود؟ تیپش که به وینسنت نمیخورد :-" از AC هم یادم نیست کی میتونه باشه:-"
 
فقط یک سوال ، اونی که جلوی کلود راه میرفت کی بود؟ تیپش که به وینسنت نمیخورد :-" از AC هم یادم نیست کی میتونه باشه:-"


Barret Wallace هستن ایشون :d گولاخ دوس داشتنی :d
krywr5jxo60nphgo6xn9.png

یه جورایی سنپای کلود محسوب میشه :d لیدر آوالانچ :d اولین نفری ام هس که قابل بازیه و میاد توو پارتی :d خیلی باحاله در کل :d
 
ممنوم! الان رفتم سرچیدم عکسای ACش رو یه چیزایی یادم اومد@ ولی گویا باید دوباره ببینمش! >:) :-"

راستی پارتی ها چند نفره بودن؟ :-" 3 ؟ 4؟ :-"
و اینکه از الان خیالم رو راحت کنید برای پیوستن وینسنت باید خیلی صبر کنم ؟ :-" شانس که نداریم، حالا میگید نفر آخره پارتیه! :-" Red XIII چی؟ :-"
 
ممنوم! الان رفتم سرچیدم عکسای ACش رو یه چیزایی یادم اومد@ ولی گویا باید دوباره ببینمش! >:) :-"

راستی پارتی ها چند نفره بودن؟ :-" 3 ؟ 4؟ :-"
و اینکه از الان خیالم رو راحت کنید برای پیوستن وینسنت باید خیلی صبر کنم ؟ :-" شانس که نداریم، حالا میگید نفر آخره پارتیه! :-" Red XIII چی؟ :-"

برای آوردن وینسنت توی پارتی یه سری کارای خاصی توی یکی از مکان های بازی باید انجام میدادی و در طی داستان خودش نمیومد :d
من خودم دفعه اول که بازی کردم این رو نمیدونستم و تا آخر بازی همش منتظر وینست بودم :))
 
جریان چیه هی میگین نظرمن بنظر تو نزدیک تر و اگه مثل 15 اکشن بشه خیلی خوبه . مثل اینکه 15 بازی جدید و کاراکتر های دیگش اگه قابل بازی نباشن زیاد مهم نیست ولی اگه بیان این رمیکم مثل اون بکنند بعد بگن شما نمیتونی با وینسنت و بقیه بازی کنی ولی اونا از دور هواتو دارن شما قبول میکنی)x

XV منظور فاینال تا به تا نیست :دی منظور اون هیولای Versus ـه که میشد بین کرکترها سوئیچ کرد :دی منظورم از ایده های نومورا برای گیم پلی ، گیم پلی Versus بود در اصل :دی خود نومورا گیم پلی ورسوس رو برپایه ی خلق صحنه های اکشن مشابه Advent Children پایه ریزی کرده بود ، حالا چی بهتر از خود FF VII R برای به کار گرفتن اون ایده ها :دی
 
برعکس نظر عزیزان من ترجیح میدم همون گیم پلی نوبتی قدیمی رو دوباره داشته باشیم ولی بصورت رون تر. احتمالش هست اگه بازی رو بصورت اکشن بسازن اصلا نرم سراغش.
کلا فلسفه اینکه چرا بعضی از دوستان با سبک نوبتی مشکل دارن رو نمیفمم دیگه همین مونده که ارزو کنن شطرنج هم بصورت اکشن باشه و دو طرف همزمان بیفتن بجون مهره های هم :d
اگه اکشن دوست دارین همین XV میاد دیگه چه اصراریه سر 7 هم همین بلا بیاد:d اصلا تصور اینکه سر یک مبارزه اکشن بخوام summon های ff7 رو بزنم حالم رو بهم میزنه:d
ضمنا این پروژه هر چی که هست محصول نهایی به عظمت XV نیست چون قبلا گفته بودن یک تیم 300 نفره باید 5 سال کار کنه تا ff7 رو امروزی بسازه که فکر نمیکنم اینها بخوان این توان رو روش بذارن و بارها ثابت کردن شماره بعدی سری براشون مهمتره.
حالا با در نظر گرفتن این قضیه اینها اگه بخوان این رو اکشن بسازه و اون تیم و وقت رو در اختیار نداشته باشن مهمترین المان گیم پلی این بازی یعنی نقشه اش بر باد میره و حرکت در نقشه بازی میشه بازدید از نقاط خاصی از نقشه به سبک ffX که به لعنت خدا هم نمیارزه. دلیلش هم اینه که وقتی بازی نوبتیه میتونن یک نقشه کم کیفیت تر ( نسبت به محیط درگیری) داشته باشن و وقتی درگیری پیش میاد صحنه از نقشه به محیط درگیری عوض بشه ولی اگه یک بازی اکشن بسازن مثل XV در همون جایی که هستیم باید درگیر بشیم و تبدیل نقشه عظیم FF7 به یک نقشه open world به سبک امروزی بنظرم چیزی نیست که اسکوئر بخاطر وقت و هزینه ازش پشتیبانی کنه.
یه بار دیگه اگه بخوام جمع بندی کنم برای کسانی که شاید متوجه نشده باشن حالت های ممکن برای ساخت این بازی اینطوریه:
بازی به سبک قدیمی ولی بروز تر و نقشه کامل که همه جا بشه رفت(ارزونترین حالت ولی در عین حال قابل قبول )
بازی به سبک قدیمی ولی نقشه شبیه ffX که فقط بعضی جاها بشه رفت ( چیزی شبیه ffX که بدرد من یکی نمیخوره )
بازی به سبک اکشن ولی نقشه شبیه ffx که فقط بعضی جاها بشه رفت ( بدترین حالت ممکن برای من چیزی شبیه 13 که هرچیزی هست غیر ازFF )
بازی به سبک اکشن و نقشه Open world (شبیه XV )
اولی رو اگه بسازن من دوست دارم و مشکلی ندارم اخری هم قابل قبوله ولی بخاطر هزینه و وقت و نیرو و این چیزها احتمالش زیر 5 درصده بنظر من. مورد دوم رو احتمالش خیلی کمه و بدردم هم نمیخوره و مورد سوم احتمالش از هر مورد دیگه ای بیشتره و اگه نسخه مجانیش رو هم به من بدن مستقیما میره تو سطل اشغال. نتیجه اینکه اگه میخوان واقعا امروزیش کنن با وقت و هزینه درست و حسابی و یه بازی open world بسازن مشکلی نیست ولی اگه نمیتونن همون گزینه 1 رو بسازن با المانهای جدید و بهتر و کیفیت بیشتر.
خلاصه وقتی ارزو میکنید حواستون باشه چی میخواهید :d
 
من هنوز یکم گیجم و یجورایی فکر میکنم تروله ! اصلا باورم نمیشه بعد چند روز که دارن گیمی که بچگی هامون رو یادآور ِ میسازن ، یکی منو روشن کنه این حس طبیعیه یا نه ؟! :دی
 
من این مواردی که گفتی هیچ کدومو نمیخوام من نقشه اپن ما مبارزات توی همیه مگانها هالا چه نوبتی چه یجور اکشن خاص میخوام وبا توجه به فینال12 فکنم بتونن این کارو انجام بدنروی پلی2 که شد الان که دیگه هیچی جای خود دارد:d
 
الان یادم افتادم یعنی با زک رو می بینیم.
باز زک ......:(
یعنی باز آیریث رو می بینیم و
باز آیریث....:(
آقا با اون گرافیک بوقی اون سال خیلی احساسی بود برام. دستم جلو نمیرفت ادامه بدم.
الان اینا اینو بسازن که میدنم سنگ تموم میزارن..... نه من طاقتم نمیاره بازی رو ادامه بدم:(. FF فوق احساسی . هی وای من!!!! چه کنیم!!!!! وای بر ماااااا:d
 
برعکس نظر عزیزان من ترجیح میدم همون گیم پلی نوبتی قدیمی رو دوباره داشته باشیم ولی بصورت رون تر. احتمالش هست اگه بازی رو بصورت اکشن بسازن اصلا نرم سراغش.
کلا فلسفه اینکه چرا بعضی از دوستان با سبک نوبتی مشکل دارن رو نمیفمم دیگه همین مونده که ارزو کنن شطرنج هم بصورت اکشن باشه و دو طرف همزمان بیفتن بجون مهره های هم :d
اگه اکشن دوست دارین همین XV میاد دیگه چه اصراریه سر 7 هم همین بلا بیاد:d اصلا تصور اینکه سر یک مبارزه اکشن بخوام summon های ff7 رو بزنم حالم رو بهم میزنه:d
ضمنا این پروژه هر چی که هست محصول نهایی به عظمت XV نیست چون قبلا گفته بودن یک تیم 300 نفره باید 5 سال کار کنه تا ff7 رو امروزی بسازه که فکر نمیکنم اینها بخوان این توان رو روش بذارن و بارها ثابت کردن شماره بعدی سری براشون مهمتره.
حالا با در نظر گرفتن این قضیه اینها اگه بخوان این رو اکشن بسازه و اون تیم و وقت رو در اختیار نداشته باشن مهمترین المان گیم پلی این بازی یعنی نقشه اش بر باد میره و حرکت در نقشه بازی میشه بازدید از نقاط خاصی از نقشه به سبک ffX که به لعنت خدا هم نمیارزه. دلیلش هم اینه که وقتی بازی نوبتیه میتونن یک نقشه کم کیفیت تر ( نسبت به محیط درگیری) داشته باشن و وقتی درگیری پیش میاد صحنه از نقشه به محیط درگیری عوض بشه ولی اگه یک بازی اکشن بسازن مثل XV در همون جایی که هستیم باید درگیر بشیم و تبدیل نقشه عظیم FF7 به یک نقشه open world به سبک امروزی بنظرم چیزی نیست که اسکوئر بخاطر وقت و هزینه ازش پشتیبانی کنه.
یه بار دیگه اگه بخوام جمع بندی کنم برای کسانی که شاید متوجه نشده باشن حالت های ممکن برای ساخت این بازی اینطوریه:
بازی به سبک قدیمی ولی بروز تر و نقشه کامل که همه جا بشه رفت(ارزونترین حالت ولی در عین حال قابل قبول )
بازی به سبک قدیمی ولی نقشه شبیه ffX که فقط بعضی جاها بشه رفت ( چیزی شبیه ffX که بدرد من یکی نمیخوره )
بازی به سبک اکشن ولی نقشه شبیه ffx که فقط بعضی جاها بشه رفت ( بدترین حالت ممکن برای من چیزی شبیه 13 که هرچیزی هست غیر ازFF )
بازی به سبک اکشن و نقشه Open world (شبیه XV )
اولی رو اگه بسازن من دوست دارم و مشکلی ندارم اخری هم قابل قبوله ولی بخاطر هزینه و وقت و نیرو و این چیزها احتمالش زیر 5 درصده بنظر من. مورد دوم رو احتمالش خیلی کمه و بدردم هم نمیخوره و مورد سوم احتمالش از هر مورد دیگه ای بیشتره و اگه نسخه مجانیش رو هم به من بدن مستقیما میره تو سطل اشغال. نتیجه اینکه اگه میخوان واقعا امروزیش کنن با وقت و هزینه درست و حسابی و یه بازی open world بسازن مشکلی نیست ولی اگه نمیتونن همون گزینه 1 رو بسازن با المانهای جدید و بهتر و کیفیت بیشتر.
خلاصه وقتی ارزو میکنید حواستون باشه چی میخواهید :d

به نظر من اگه می خوان نوبتی بزنن و از طرفی می خوان به روز هم باشه برن سراغ یه سیستم مشابه Valkyria Chronicles :دی یعنی بهترین حالت برای یه سیستم نوبتیه :دی هم اکشنه و هیجان داره ، هم نوبتیه :دی اینجوری باشه معرکه میشه :دی
ولی انصافاً اون گیم پلی ورسوس هم قلقلک میده :دی
ولی با تمام این اوصاف بازی فقط عرضه بشه ، با همون گیم پلی شون سال پیش هم دادن ، بدن :دی مهم نیست :دی
 
به نظر من اگه می خوان نوبتی بزنن و از طرفی می خوان به روز هم باشه برن سراغ یه سیستم مشابه Valkyria Chronicles :دی یعنی بهترین حالت برای یه سیستم نوبتیه :دی هم اکشنه و هیجان داره ، هم نوبتیه :دی اینجوری باشه معرکه میشه :دی
ولی انصافاً اون گیم پلی ورسوس هم قلقلک میده :دی
ولی با تمام این اوصاف بازی فقط عرضه بشه ، با همون گیم پلی شون سال پیش هم دادن ، بدن :دی مهم نیست :دی

VC اصلا بهش نمیخوره :d اون سبک فقط برا VC چیز خفنی درومده فکر VII با اون گیم پلی زیاد جالب نیست :d

به نظرم یه چیزی مثل White Knight Chronicles بشه بهتره :d
 
عمرا اگه نوبتی بشه شما بگید سر سوزن...:دی
اولا اسکوئر می خواد هر قشری بازی رو بخره نه فقط فن های اصیل و ...:دی
دوما نومورا رو از سر XV نکندن که بیاد اینور نوبتی در بیاره از بازی:))
 
VC اصلا بهش نمیخوره :d اون سبک فقط برا VC چیز خفنی درومده فکر VII با اون گیم پلی زیاد جالب نیست :d

به نظرم یه چیزی مثل White Knight Chronicles بشه بهتره :d

دقیقا VC که صحبتشو نکن:d حالا WKC رو میشه هضم کرد :d
من که همون سبک نوبتی رو ترجیح میدم :d ولی خوب اگه نسل جدید گیمر هم مد نظرشون باشه احتمالا از حالت نوبتی درش میارن :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or