PlayStation Final Fantasy VII Rebirth

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
2023
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
234.png
اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy VII Rebirth را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد. این بازی دومین عنوان از پروژه Final Fantasy VII Remake است
این شرکت همچنین تایید کرد که پروژه Final Fantasy VII Remake از سه عنوان تشکیل خواهد شد. عنوان اول Final Fantasy VII Remake بود که سال 2020 منتشر شد، شماره دوم با نام Final Fantasy VII Rebirth و در آینده نام قسمت سوم (نهایی) اعلام می شود
Final Fantasy VII Rebirth دومین قسمت از سری Final Fantasy VII Remake است که داستان یک بازی فانتزی نمادین را روایت می‌کند که ژانر RPG را در سه بازی متمایز تعریف می کند. در زمان عرضه، بازی Final Fantasy VII Remake مورد تحسین بازیکنان و منتقدان قرار گرفت و موفق به فروش بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر جهان شد. بازی Final Fantasy VII Rebirth در سال 2024 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

Tetsuya Nomura، کارگردان خلاق سری Final Fantasy VII Remake می گوید:

همانطور که اعلام شد، در حال حاضر چهار پروژه از Final Fantasy VII به صورت همزمان در حال توسعه هستند. اگرچه هر یک از چهار عنوان از یکدیگر متفاوت هستند، اما همه آنها از طریق یونیورس و شخصیت های Final Fantasy VII به هم مرتبط هستند. به‌ عنوان فردی که در توسعه هر یک از عناوین اصلی شرکت نقش داشتم، عمیقا چشم‌انداز و افکار پشت هر پروژه را درک می‌کنم و فعالانه در روند توسعه هر 4 عنوان مشارکت دارم. کلود و دوستانش در این بازی سفر جدیدی را آغاز می کنند و معتقدم سکانس هایی که پس از ترک میدگار شاهد آن هستند، تجربه ای تازه را به بازیکنان ارائه می دهد
1.png
عنوان فاینال فانتزی 7 یکی دیگر از نقش افرینی هایی بود که توسط شرکت Square Enix در سال 1997 برای کنسول PS1 عرضه شد. این بازی با داستانی حماسی به سرعت نظر طرفداران ژانر RPG را به سوی خود جلب کرد. فروش بسیار خوب این بازی باعث شد تا در طول سال های متمادی دنباله ها و مکمل هایی برای آن عرضه شود

2.png
 
آخرین ویرایش:

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,655
تریلر SoP انقدر خوب بود که من وسط کار گریم گرفت.
عظمت میباره از سر و روی بازی:x
خوشحالم بقیه رو هم میبینم این عظمت رو دیدن.چون چندنفر نظر منفی دادن و تعجب کردم.فراتر از بازی سینگل پلیر محتوا نشون دادن یجورایی مثل بازی های mmo بود که کلی کانتنت و مینی گیم داره.دمو رو گذاشتم دانلود و دو ساعت دیگه تموم میشه میزنم تو رگ :x
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,247
من ریمیک رو تا اوایلش رفتم، گفتم بهتره اول این بازی رو برم ببینم پیش درآمدش چیه داستان از چه قراره (هر چند انیمشو دیده بودم)
در مجموع داستان عیجب غریبی داشت ولی واقعا پایانش آبکی بود اصلا انتظار نداشتم اینجوری تموم بشه!
اگر انجیل و جنسیس و زک جمع می شدن، حریف سفریوث نمیشدن ولی یهو آخر داستان کلود وارد میشه میزنه پارش میکنه!!!!
در هر حال، گیم پلیش باحال بود ولی پلت کردنش اشکمو در آورد.
دافاک؟ مطمئنی گیم درستی بازی کردی؟:D کجا پایان اون بازی اینطوری بود؟ درگیری کلود و سفیروث دقیقا وسط بازیه!!! بعدم کجا زد پارش کرد؟ بدبخت کلود جر خورد از وسط
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
خوشحالم بقیه رو هم میبینم این عظمت رو دیدن.چون چندنفر نظر منفی دادن و تعجب کردم.فراتر از بازی سینگل پلیر محتوا نشون دادن یجورایی مثل بازی های mmo بود که کلی کانتنت و مینی گیم داره.دمو رو گذاشتم دانلود و دو ساعت دیگه تموم میشه میزنم تو رگ :x
من الان عملا 12 سال فن فاینال فانتزیم.:D
این بازی در قیاس با هر کدوم از بازیای دیگه سری (2006 به بعد) عجیب وسیع و با جزییات و عالی میزنه. خود ریمیک که عالی بود. این دیگه ورژن بهتر شده اونه.:x
چیزی که از بازی نشون دادن واقعا در خور اسم 7 بود.
تنها مشکلی که الان دارم اینه که باید حداقل تا خرداد سماق بمکم:(
امیدوارم متای بازی بره بالای نود و بعد یه دو قرن یه goty contender از سری ببینیم.
 

al'ar

کاربر سایت
Sep 21, 2022
22
درگیری کلود و سفیروث دقیقا وسط بازیه
درگیری چپتر 9 بود! بازی کلا 10 چپتر بود!!!

بعدم کجا زد پارش کرد؟ بدبخت کلود جر خورد از وسط
کلود تو این بازی یه سرباز معمولی بود (infantryman)
یعنی حتی SOLDIER هم نبود، که خود SOLDIER هم 3 تا کلاس داشت که زک کلاس 1 بود.
یعنی ضعیف ترین کاراکتر بازی بود در حالیکه سفیروث یه جورایی خدا بود اینجا.


کجا پایان اون بازی اینطوری بود؟
آخر بازی که به نظرم مسخره بود، یعنی من نفهمیدم هدف کاراکتر جنسیس اینجا چی بود
اون پایان که همه میریزن سر زک هم خیلی مسخره بود به اصطلاح خیلی آنتی کلایمتیک بودB-)
برای همین پایان اصلی بازی برای من در واقع درگیری کلود و زک و سفیروث بود
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,655
دمو رو بازی کردم نظر شخصیم اینه
موسیقی بازی فوق العاده
تیفا مثل همیشه فوق العاده
موها و لباس شخصیت ها خیلی چشم نوازه
محیط پر جزئیات تر شده و گرافیک هنری عالیه
طراحی موجودات بازی بیشترین چیزیه که چشمم رو گرفته.دمو خوبی بود برای قبل از شروع نسخه ای که در راهه.توصیه میشه قبل این دمو Crisis core رو تموم کنید.صبر برای بازی اصلی واقعا الان برام سخت شد.
 

yr1isone

کاربر سایت
Jun 9, 2021
231
دمو رو بازی کردم نظر شخصیم اینه
موسیقی بازی فوق العاده
تیفا مثل همیشه فوق العاده
موها و لباس شخصیت ها خیلی چشم نوازه
محیط پر جزئیات تر شده و گرافیک هنری عالیه
طراحی موجودات بازی بیشترین چیزیه که چشمم رو گرفته.دمو خوبی بود برای قبل از شروع نسخه ای که در راهه.توصیه میشه قبل این دمو Crisis core رو تموم کنید.صبر برای بازی اصلی واقعا الان برام سخت شد.
چند ساعت محتوا داشت ؟
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
سناریوی اولیه ی پارت سوم آمادس

نومورا در جدیدترین مصاحبه فامیتسو اشاره کرده که بخش اول سناریوی پارت ۳ آمادست،اما هنوز خیلی کارا هست که باید انجام بشه.

کیتاسه گفته که نوجیما داستان کلی که شخصیت ها قراره دنبال کنن رو طراحی‌ کرده و این به هاماگوچی و تیم بستگی داره که این ایده رو به واقعیت تبدیل کنن.نومورا و اون ها قراره که کار نظارت و دادن ایده رو داشته باشن.

هاماگوچی اشاره کرده که از نظر اون بهتره که کسانی روی داستان ریمیک کار کنن که قبلا روی بازی اورجینال کار کردن.(کیتاسه ، نوجیما ، نومورا و …).وظیفه اون فقط اینه که مطمئن شه که این تیم بهترین تجربه گیمینگ رو برای نسل جدید گیمرها طراحی کنن.

بازگشت گیلگامش

فامیتسو پرسیده که چرا گیلگامش در بازی حضور داره.

هاماگوچی توضیح داده که اگه کوئست بزرگان کهن رو انجام بدید به مکان های مختلفی برده میشید که باید اونها رو کشف و چیزهایی رو پیدا کنید تا داستان رو جلو ببرید.

اون گفته که اگه این کارها رو انجام بدید در بعضی مکان ها در اخر شخصی مثل گیلگامش و … منتظر شما هستن.اون گفته که باید خودتون بازی رو تجربه کنید تا بفهمید کیا!

در مورد دیزاین گیلگامش در فاینال فانتزی ۵ نومورا گفته که مسئول طراحی پیکسلی اون بوده اما طرح و ایده اصلی توسط آمانه انجام شده.

نوموریسم

نومورا در مورد «نوموریسم»
من گاهی ویدیوهایی میبینم در مورد انالیزها یا ریکشن به چیزهایی که من روشون کار‌کردم و کلمه « نوموریسم» رو در مورد صحبت هایی میبینم که من نقشی نداشتم.

چیزهایی میبینم مثل : «این خیلی حس نومورا میده» و با خودم فکر میکنم :«ولی اون اصلا من نیستم…»

اضطراب نومورا در مورد عکس العمل طرفدارا

نومورا گفته که خیلی درمورد عکس العمل مردم در مورد پایان فاینال فانتزی ریبرث اضطراب داره…
نومورا: حین بازی کردن ریمیک حتما این موضوع پی بردید که اتفاقات مثل بازی اورجینال دارن میفتن درسته؟من میخواستم که پایانی رو اضافه کنم که همه رو سورپرایز کنه.

در‌مورد فاینال فانتزی ریبرث من نمیتونم حدس بزنم که بازیکن ها چه ریکشنی خواهند داشت.ولی فکر میکنم که این پایان تاثیری متفاوت از ریمیک خواهد گذاشت.

پارت دوم در مورد سفیروث

کیتاسه گفته که داستان ریبرث حول محور سفیروث خواهد بود مخصوصا که در ابتدای بازی بیشتر در مورد گذشته اون خواهید فهمید.

اون همچنین اشاره کرد که طبیعتا داستان در پارت ۳ ادامه پیدا میکنه پس اون فکر میکنه که این مهمه که داستان رو جوری به پایان برسونه که مردم مشتاق پارت بعد باشن.اون امیدواره که طرفدارا حین انتظار برای پارت ۳ در مورد گیم پلی و داستان ریبرث گفت و گو کنن.

کیتاسه گفته که پایان ریمیک با اصلی متفاوت بود و اون از اینکه مردم در این باره تئوری هایی رو ارائه میدادن لذت میبرده اما اون از این متنفره که طرفدارا داستان رو درست حدس بزنن و دوست داره که هیجان رو تا اخر نگه داره.

‍ صحبت های تیم توسعه در مورد فاینال فنتسی 7 ریبرث

◾️ تهیه کننده بازی یعنی یوشینوری کیتاسه گفت نسخه کوتاهی از آهنگ Hollow (که قبلا در ریمیک پخش شده بود) در ریبرث گنجونده شده و بنابراین یک Easter Egg کوچیک برای طرفدار ها محسوب میشه.

◽️ هاماگوچی گفت سکانس اجرای اریث در Gold Saucer از اواسط پروژه توسعه به بازی اضافه شد و چیزی بود که کیتاسه از اضافه کردنش مطمئن بود.

◾️ از نومورا پرسیده شد آیا ریبرث ویژگی ای داره که حتی طرفداران بازی اورجینال رو هم شگفت زده کنه؟ و اون در پاسخ گفت نمیتونه به جزئیات اشاره کنه اما بله! نومورا اضافه کرد که فکر میکنه بجز پایان، پارت اول (ریمیک) طوری پیش رفت که پلیر های بازی اورجینال میتونستن اون رو پیشبینی کنن.

◽️ نومورا گفت که پارت سوم قراره تکمیل کننده داستان پروژه بازسازی فاینال فنتسی 7 باشه و بنابراین ریبرث نقطه اوج داستان هست.

◾️ یکی از بخش های داستان که نومورا رو واقعا تحت تاثیر قرار داده، بخش مربوط به کارکتر داین هست. حین خواندن سناریو، اون فکرش رو هم نمیکرد که اینقدر تحت تاثیر قرار بگیره اما وقتی همه چیزو روی صفحه نمایش نظرش عوض شد.

◽️ کیتاسه گفت که تیم توسعه میخواست نقش زک در پروژه بازسازی فاینال فنتسی 7 با بازی اورجینال متفاوت باشه و زک حضور پررنگ تری در داستان داشته باشه.

◾️ کیتاسه همچنین به طرفدار های سیسنی توصیه میکنه که حتما فاینال فنتسی 7 ریبرث رو تجربه کنن.

◽️ تایید شد که در بخشی از داستان (مطابق بازی اورجینال) پلیر ها هنوزم میتونن اتاق تیفا رو جست و جو کنین.

◽️ طبق گفته تیم توسعه، مینی گیم Queen's Blood در بخش امتیازاتش شباهت هایی به بازی کارتی داخل The Witcher 3 داره (قبلا هم تیم توسعه گفته بود که از این بازی الهام گرفته) اما این یک کپی کامل و مستقیم نیست‌.

◾️ برخلاف بازی کارتی The Witcher 3، این مینی گیم محدودیت هایی داره و تقریبا شبیه شطرنج عمل میکنه همچنین علاوه بر The Witcher 3 از بازی کارتی فاینال فنتسی 8 و 14 هم الهام گرفته شده. برای مثال با قرار گرفتن دو یا چند کارت در کنار همدیگه، افکت هایی روی صفحه نمایش ظاهر میشه.

◽️ هاماگوچی گفت ماموریت های جانبی و مینی گیم ها طوری طراحی شدن که خستگی احتمالی پلیر ها رو دور کنن و اونا رو به فضای متفاوتی از داستان اصلی ببرن. ماموریت های جانبی در اصل دارای "یک هویت مستقل" هستن و هر کدوم داستان خودشون رو برای گفتن دارن. اونا روی داستان اصلی اثر گذار هستن.

◾️ با این حال، تیم توسعه به طرفدار ها اطمینان میده که ماموریت های جانبی همه اختیاری هستن و هیچ اجباری به انجام دادن یا تکمیل کردنشون نیست. ماموریت های جانبی صرفا برای اون دسته از طرفدارانی ساخته شده که به دنبال تنوع هستن. پلیر ها مجبور نیستن کاری که مطابق سلیقه شون نیست رو انجام بدن.

نائوکی هاماگوچی و یوشینوری کیتاسه هر دو تایید کردن که اسکوئر انیکس فعلا برای بازسازی بقیه عناوین کلاسیک فاینال فنتسی (مثلا فاینال فنتسی 8) برنامه‌ای نداره.

◾️ هاماگوچی گفت با این ایده که بلافاصله بعد از تکمیل پروژه بازسازی فاینال فنتسی 7 ساخت یه ریمیک جدید رو شروع بکنن مخالفه حتی اگه کیتاسه یا بقیه اعضای تیم توسعه پیشنهادش رو مطرح کنن.

◽️ صحبت های کیتاسه در این مورد: "فکر میکنم یادتون هست که ما در گیم پلی فاینال فنتسی 8 سیستم Junction رو داشتیم که سطح دشمنان رو بر اساس سطح پلیر ها تنظیم میکرد. درک این سیستم گیم پلی برای بعضی از پلیر ها یکم سخت بود و بنابراین فکر میکنم اگه قرار باشه ریمیکی از فاینال فنتسی 8 ساخته بشه، باید سیستم گیم پلی رو اصلاح کنیم. این کار نیاز به یک سرمایه گذاری عظیم و تلاش بسیار داره بنابراین فعلا برنامه‌ای براش نداریم."

مصاحبه ی جدید تیم فاینال فنتسی 7 ریبرث که اطلاعات بیشتری از این بازی به ما میده.

اطلاعات جدیدی از فاینال فنتسی 7 ریبرث منتشر شد.

مصاحبه اختصاصی با تتسویا نومورا در رابطه با فاینال فنتسی 7 ریبرث
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
خب دوستان اینم کل مصاحبه های جدید ببخشید اینجا یه مقدار غیر فعال شدم صرفا به خاطر گند کاری های داخل اسکوئر یه مقدار ناراحت بودم کانالمم بیشتر دست ادمینای دیگه بود

بهتون پیشنهاد میکنم اور کرایسیس هم بازی کنین داستان جوانی سفیروث واقعا می تونه جالب باشه و چپتر جدیدش هم به زودی 9 فوریه میاد
 
  • Like
Reactions: pbgame

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
یکی لطفا تایپیک امتیازات ریبرث رو بزنه نمره ها 22 فوریه ساعت 17:30 می یاد

با ابزار های سایت به درستی آشنا نبودم دفع قبل سر تایپیک امتیازات FF16 به نظرم من تایپیک رو نزنم خیلی بهتره
 
  • Like
Reactions: .Amirone

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,540
یکی لطفا تایپیک امتیازات ریبرث رو بزنه نمره ها 22 فوریه ساعت 17:30 می یاد

با ابزار های سایت به درستی آشنا نبودم دفع قبل سر تایپیک امتیازات FF16 به نظرم من تایپیک رو نزنم خیلی بهتره
زوده، وقتش برسه دوستان می زنن
 
  • Like
Reactions: Reza.zareei

amonre

کاربر سایت
Feb 9, 2023
439
بچه ها کسی تایم لاین این سری 7 رو توضیح میده ؟

الان یه final fantasy 7 crisis core reunion داریم
یک final fantasy 7 intergrade داریم
و یک Final Fantasy VII Rebirth


الان اینا ترتیب داستانشون چجوریه ؟ و چجوری باید بازی کنم؟
میتونم اول همین Final Fantasy VII Rebirth رو بازی کنم بعد اونا رو ؟

کلا هیچی از این 7 نمیدونم یه توضیح بدین حال کنیم :D
 

dizzy

کاربر سایت
Dec 24, 2017
617
بچه ها کسی تایم لاین این سری 7 رو توضیح میده ؟

الان یه final fantasy 7 crisis core reunion داریم
یک final fantasy 7 intergrade داریم
و یک Final Fantasy VII Rebirth


الان اینا ترتیب داستانشون چجوریه ؟ و چجوری باید بازی کنم؟
میتونم اول همین Final Fantasy VII Rebirth رو بازی کنم بعد اونا رو ؟

کلا هیچی از این 7 نمیدونم یه توضیح بدین حال کنیم :D

یدونه 7 اصلی هست که قدیمیه و مشخصه و یه بازیه کامله . ریمیک هم به این ترتیب بازی کنید :

final fantasy 7 intergrade

(ریمستر کرایسیس کور ) final fantasy 7 crisis core reunion

Final Fantasy VII Rebirth

پارت سوم و احتمالن آخر ریمیک هم در اینده میاد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر